רביב הדר, מנכ"ל החברה למרכזים קהילתיים הרצליה, צילום דוברות העירייה
רביב הדר, מנכ"ל החברה למרכזים קהילתיים הרצליה, צילום דוברות העירייה

הוביל מיזם לגיוס חרדים לחיל הים: מנכ"ל חדש לחברה למרכזים קהילתיים בהרצליה

המנכ"ל החדש מילא תפקידים שונים בחיל הים בנושאי תפעול, ניהול ומשאבי אנוש. בתקופת הקורונה כיהן כראש ענף רשויות מקומיות במרכז החקירות האפידמיולוגיות בפיקוד העורף 

פורסם בתאריך: 26.7.23 12:04

רביב הדר מונה לתפקיד מנכ"ל החברה למרכזים קהילתיים הרצליה. הדר, בוגר תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, הוא בעל ניסיון עשיר בהנהגות הורים וקשר עם מערכות חינוך.

הדר מילא תפקידים שונים בחיל הים בנושאי תפעול, ניהול ומשאבי אנוש. הוא כיהן, בין היתר, בתפקיד ראש ענף טיפול בפרט וראש ענף תכנון משאבים. כמו כן, הוביל מיזם לגיוס חרדים לזרוע הים. בתקופת הקורונה כיהן כראש ענף רשויות מקומיות במרכז החקירות האפידמיולוגיות בפיקוד העורף.

הדר אמר השבוע: "אני מבקש להודות על האמון ועל הבחירה בי לתפקיד. אני חש גאווה והתרגשות לקראת קבלת אחריות וסמכות על החברה למרכזים קהילתיים הרצליה. המטרה שלי היא להוביל שותפויות, לפעול וליזום למען קידום איכות החיים של קהילת העיר ברוח הערכים החינוכיים והתרבותיים של תושבי הרצליה".

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, ברך את רביב הדר ואמר: "רביב מביא איתו ניסיון עשיר בעבודה מול הקהילה, ההורים והתלמידים, והוא האדם הנכון לפעול בהצלחה אל מול האתגרים השונים, דוגמת מצוקת כוח האדם. רביב מביא איתו ערכים של מקצוענות, מסירות ויחסי אנוש מצוינים, ואני מאחל לו הצלחה גדולה בתפקידו החדש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר