מפגש משתתפי קורס שגרירי העתיד, צילום דוברות עיריית הרצליה
מפגש משתתפי קורס שגרירי העתיד, צילום דוברות עיריית הרצליה

בני נוער מהרצליה ייקחו חלק בקידום ההסברה הישראלית בחו"ל

35 תלמידות ותלמידי תיכון מהרצליה ישתתפו בקורס מיוחד ויצרו יוזמות וסרטונים. בסיום הקורס יציגו בני הנוער את היוזמות שלהם ויקבלו תעודות מטעם משרד החוץ

פורסם בתאריך: 23.1.24 08:43

בני נוער מהרצליה יקחו חלק בקידום ההסברה הישראלית בחו"ל: 35 תלמידות ותלמידי תיכון מהרצליה נבחרו להשתתף בקורס יזמות-תדמיתית לבני נוער – "שגרירי העתיד". הקורס הייחודי מופעל על ידי משרד החוץ באמצעות אגף דיפלומטיה ציבורית ובסיוע אגף החינוך בעיריית הרצליה.

הקורס, שמועבר על ידי מנחי מכון יעדים, מעודד בנות ובני נוער ליזמות ופיתוח חדשנות, בתחומי דיפלומטיה ציבורית וקידום יעדי הסברה הישראלית בחו"ל. במסגרת הקורס, ירכשו המשתתפים, בין השאר, כלים לפיתוח יזמות-תדמיתית, מודלים מגוונים לפיתוח יוזמה, כלים ודרכי הסברה, שימוש במדיה דיגיטלית, בשילוב חשיפה לתכנים חשובים הקשורים במדינה, בהם תדמיתה של ישראל בעולם, מקורות הסכסוך, הסכמי השלום, אמינות במידע ועוד. כל זה בדגש על חיים נורמטיביים ושיתוף בשיח לגבי נושאים החשובים לצעירי כל העולם.

 

התהליך נעשה תוך התמודדות עם דילמות ואתגרים במגוון מתודות. התלמידים יעבדו בצוותי עבודה ליצירת יוזמות וסרטונים, וילמדו כיצד לשווק ולקדם את היוזמה שלהם, כל זה בליווי מדריכים מקצועיים ומנטורים שיסייעו בהצלחת היוזמות. בסיום הקורס יציגו בני הנוער את היוזמות שלהם באירוע גמר ויקבלו תעודות מטעם משרד החוץ. תיבחר יוזמה אחת מכלל היוזמות שתייצג את הקורס בתחרות ארצית. הזוכים בתחרות הארצית ישתתפו באירוע סיום ארצי בנוכחות שר החוץ, בכירי המשרד, ראשי הרשויות המשתתפות ובכירים נוספים. הקורס בן 36 שעות אקדמיות, מתקיים מדי יום חמישי בתיכונים בעיר.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "העיר הרצליה התברכה בנוער איכותי ויצירתי שיכול לתרום רבות מכישוריו בהסברה הישראלית, במיוחד בימים מאתגרים אלה. אני מודה לצוותי החינוך המצוינים שלנו שנותנים לתלמידים כלים, ידע וערכים טובים שמאפשרים להם למקסם את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם".

סמנכ"ל חינוך וערכים, ד"ר יעקב נחום, אמר: "מתקפת הפתע תפסה את ישראל לא מוכנה גם בחזית ההסברתית ואזרחי ישראל התמודדו עם מידע חסר וסימני שאלה רבים. גיוס תלמידים ותלמידות מהרצליה, בעלי כישורים מתאימים יחלו לסייע למערך ההסברה הלאומי בשיתוף משרד החוץ. יוזמת אגף החינוך העל יסודי יחד עם משרד החוץ יעמידו רף חדש להסברה איכותית בעולם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר