מימין לשמאל: אמסלם, אוריאלי וקולבק-אהרון. צילום: "דרך החינוך"
מימין לשמאל: אמסלם, אוריאלי וקולבק-אהרון. צילום: "דרך החינוך"

חברי הרשימה שתנסה להשיג את תיק החינוך בהרצליה נחשפים

את הרשימה מוביל המורה להיסטוריה מחטיבת בן גוריון אורן אוריאלי. איתו ברשימה: פעילה בתחום הצרכים המיוחדים ומומחה לטכנולוגיה חינוכית

פורסם בתאריך: 7.8.18 09:05

המתמודד על מקום במועצת עיריית הרצליה ברשימה העצמאית "דרך החינוך", המורה להיסטוריה מחטיבת בן גוריון אורן אוריאלי, חשף את חברי הרשימה, שמטרתה המוצהרת היא קבלת תיק החינוך בעיריית הרצליה. הרשימה מורכבת מ-21 חברים, כשהשניים המובילים אותה, אחרי אוריאלי, הם בטי קולבק-אהרון ומיכה אמסלם.

קולבק-אהרון, תושבת הרצליה בת 40, נשואה ואם לשניים, היא בעלת חברה לייעוץ בתחום האסטרטגיה, שיווק, פרסום ודיגיטל, ופעילה חברתית בתחום הצרכים המיוחדים. היא אמא לילדה עם צרכים מיוחדים, והקימה מסגרת תומכת שילוב לילדים עם צרכים מיוחדים מוטוריים המשולבים בחינוך הרגיל. כמו כן הייתה ממובילות מאבק ההורים ברפורמת החינוך המיוחד. קולבק-אהרון: "אני רואה בהצטרפות ל'דרך החינוך' משימה מהותית. בכוונתי לשפר את השירות להורים בעיר, בתחום החינוך המיוחד והשילוב בפרט. ובכלל, חשוב לי להביא את החינוך בהרצליה לראש רשימת הערים המובילות בישראל".

אמסלם, בן 39 מהרצליה, נשוי ואב לשניים, הוא מנכ"ל חברת Greenware technologies ומתמחה בפיתוח טכנולוגיות חינוכיות. אמסלם: "אני בתחום העסקים וטכנולוגיות חינוך כבר שנים רבות. את ניסיוני זה אביא לטובת החינוך בעיר הרצליה ויחד עם חברי ל'דרך החינוך' נהפוך את הרצליה לבירת החינוך של ישראל".

ממטה הבחירות של "דרך החינוך" נמסר כי גם עמית אריה, בן 18, בעבר תלמידו של אוריאלי ושסיים לאחרונה את לימודיו בתיכון היובל שם היה יו"ר מועצת התלמידים, הודיע על תמיכתו באוריאלי. "עקב גילו המונע ממנו את כניסתו לרשימה הוא מונה להיות יו"ר תא הצעירים לבחירות של דרך החינוך", נמסר מהמטה. אריה: "אמנם אני עם רגל אחת בצבא, אך אני מכיר מבפנים את מערכת החינוך, אותה סיימתי לפני כחודש, על אתגריה ובעיותיה ויש המון דברים לתקן ולקדם. יש לי עוד 3 אחים במערכות החינוך השונות בעיר, אני כאן בשבילם ובשביל שאר הילדים ובני הנוער בעיר".

אוריאלי אמר: "את הרשימה מאיישים אנשים להם נגיעה לנושאים אותם מעוניינת דרך החינוך לקדם במטרה להחזיר את הרצליה לראש רשימת הערים המובילות בחינוך בישראל. לדרך החינוך מצע הנוגע בכל שיטות החינוך מגיל ינקות ועד בגרות ובכל המגזרים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משפחת ברוורמן

    וואו איזה צוות! אנחנו אתכם! אין לנו נושא יותר חשוב להצביע עבורו!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר