עורכי דין לתעבורה בהרצליה (מאגר תמונות: Shutterstock)
עורכי דין לתעבורה בהרצליה (מאגר תמונות: Shutterstock)

עורכי דין לתעבורה בהרצליה ששווה להכיר

רגע לפני הליך משפטי בתחום התעבורה ומחפשים אחר עורך דין שיעשה לכם את העבודה בצורה הטובה ביותר? יצאנו להכיר עורכי דין לתעבורה מובילים באזור עם הטיפים ששמורים רק לאלה שמקדישים את חייהם לנושא

פורסם בתאריך: 27.9.18 21:08

עו"ד אילון אורון

משרד עו"ד אילון אורון זה כארבעה עשורים מלווה נהגים ולקוחות ומייצגם בנושאי התעבורה ונזקי גוף בכל הערכאות, החל מדוחות מסוג עבירות קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות. עו"ד אורון סיים את לימודי המשפטים בשנת 1976. טרם הקמת המשרד שימש כתובע משטרתי במחוז ת"א כארבע שנים, בהמשך כתב אוגדן מקצועי שהינו אנציקלופדיה לתעבורה, הנקרא "תעבורה עיקרי הלכות" בהוצאת פרלשטיין-גנוסר המונה שמונה כרכים, כתב ספר חדש "עצור משטרה- הכל על משפטי התעבורה" וספרות נוספת.

כיום מכהן עו"ד אורון כסגן יו"ר וועדת תעבורה של לשכת עורכי הדין בישראל, מרצה בפורומים שונים בתחום כולל במסגרת אקדמית, מלמד דיני תעבורה במכללה למנהל בראשל"צ, כותב מדור בעיתון ידיעות אחרונות במגזין ממון בימי ג', ובו מפרסם מאמרים ועונה על שאלות ומשתתף בתוכניות טלוויזיה ורדיו בנושא.

המשרד הוא משפחתי ומקצועי כאחד ובו תמצאו צוות עורכי דין מומחים בתחומם, וכן את בניו של עו"ד אורון הממשיכים את דרכו; עו"ד אסף אורון ועו"ד לירון אורון. המשרד כיום מוצב בחוד החנית בדיני תעבורה בזכות המוניטין העשיר ומאות תיקים ולקוחות שיוצגו במסירות רבה מול הערכאות השונות.

באתר של עו"ד אורון תוכלו להתרשם ממאות מאמרים וטיפים שכתב עו"ד אורון בחלוף השנים בכל הקשור לדיני תעבורה כגון נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת, עבירות קנס ונקודות והרשימה עוד ארוכה. שירותי הייצוג והליווי של המשרד ניתנים בכל רחבי הארץ ובכל הערכאות הרלוונטיות.

כתובת: בית תעוז, קומה 5 רח' קיבוץ גלויות 34 ת"א
טלפון: 052-3977162
משרד: 03-5184737
קישור לאתר
קישור למייל

עורך דין איילון אורון


עו"ד אלי אנושי

עוד משנת 1997 מייצג עו"ד אלי אנושי נהגים רבים שבצעו עבירות תנועה שונות, או היו מעורבים בתאונות דרכים. עו"ד אלי אנושי נחשב לאוטוריטה בתחום דיני התעבורה, בשנים 2010-2015 כיהן כשופט תעבורה בבית המשפט לתעבורה מרכז בפתח תקווה, מחבר הספר "גזר דין – מפתח ענישה בעבירות התעבורה", קידם נושאים תקדימיים השנויים במחלוקת לטובת האזרחים והנהגים והשתתף בתכניות טלוויזיה מגוונות. באתר של עו"ד אלי אנושי תמצאו מאמרים רבים בתחום משפטי תעבורה. בנוסף לכך מרצה עו"ד אלי אנושי בלשכת עו"ד, מול בתי דין צבאיים ומול משרדים ממשלתיים שונים בכל הקשור לענייני תעבורה.

עו"ד אלי אנושי בוגר תואר ראשון ותואר שני במשפטים באוניברסיטת לונדון, התמחה במשרד משפחתי, עבד במשרד מביל בתחום התעבורה, עסק כעו"ד עצמאי בתחום התעבורה כמה שנים, וכיום חזר שוב לעסוק בתחום כעצמאי. בחלוף השנים צבר עו"ד אלי אנושי קילומטרז' מכובד של אלפי תיקים בתחום התעבורה גם כשופט וגם כסנגור בכל הנושאים הקשורים לדיני תעבורה, החל מתאונות דרכים קטלניות שבהן אנשים קפחו את חיים וכלה בעבירות פשוטות כגון דוחות משטרה. למשרד הצלחות רבות, בהם כאלה שהגיעו לתקשורת, ואלפי לקוחות שנהנו מיחס אישי ומקצועי.

בשל ניסיונו העשיר של עו"ד אלי אנושי, היינו חייבים לקחת ממנו טיפ קטן, והרי הוא לפניכם: "השאלה הראשונה ששואל שוטר כשעוצר נהג, לרוב תהיה 'אתה יודע למה עצרתי אותך'". כך מסביר לנו עו"ד אלי אנושי וממשיך; "זוהי שאלה טריקית, כיוון שאם הנהג יאמר כן, הוא יידע על מה לרשום לו דוח, קרי איזו עבירה ביצע. אם הנהג יאמר 'אני נוהג כשורה למה עצרת אותי?', יהיה על השוטר לומר למה הוא נעצר. ההמלצה שלי לחשוב טוב טוב על התגובה ואם לא בצעתם עבירה פשוט להשיב 'לא יודע נסעתי על פי החוק'. חשוב להבין שהתגובה הראשונה של הנהג נרשמת ואין הזדמנות שנייה לתגובה ראשונה". גם במקרה של תאונת דרכים, ממליץ לנו עו"ד אלי אנושי להתייעץ עם עורך דין מומחה בתחום התעבורה לפני חקירת הבוחן. "גם כאן אין הזדמנות שנייה לחקירה ראשונה". כך מסכם.

כתובת: אחד העם 28, תל אביב
טלפון: 050-5738228
קישור לאתר
קישור למייל

עורך דין אלי אנושי


עו"ד יואב נוריאלי

עו"ד יואב נוריאלי היה בעברו תובע משטרתי בתחום התעבורה ובשנת 2008 החליט לפתוח משרד ולייצג נהגים בכל ענייני התעבורה השונים. עו"ד יואב נוריאלי הינו בוגר תואר ראשון במשפטים ועובד כעורך דין ומתמחה בדיני התעבורה (כגון: ייצוג נהגים בתאונות דרכים קטלניות, דוחות משטרה, נהיגה בשכרות, נהיגה בפסילה, נהיגה ללא רישיון נהיגה ועוד) משנת 2002.

בשנים האחרונות קידם עו"ד יואב נוריאלי תקדים משפטי אישי שלו. בתיק זה ייצג לקוח שהואשם בנהיגה בהשפעת סמים וזוכה בבית המשפט המחוזי, זאת לאחר שטענתו התקבלה והוא הצליח להוכיח שלא מתקיימת שרשרת הראיות והנאשם זוכה בשל מחדל משמעותי זה. מחדל זה מלווה את כל תיקי המעבדה ובעקבות פסק דין זה שינתה המדינה את אופן תיעוד עבודת המעבדה. למעשה, בעקבות ההחלטה התנהלות המשטרה השתנתה לטובת הנהגים, משום שנעשו טעויות במעבדה של משטרת ישראל.

עו"ד יואב נוריאלי מטפל באופן אישי בכל תיק ועובד לבד במסירות ובנחישות כדי להשיג ללקוח את התוצאה הטובה ביותר. כמו כן, הוא זמין ללקוחותיו 24 שעות ביממה, מעניק שירות בכל רחבי הארץ, מגיע לבתי מעצר במידת הצורך ומסייע ללקוחותיו בכל עבירות התעבורה.

לקראת סיום מביא לנו עו"ד יואב נוריאלי טיפ נהדר:
"אני ממליץ לכל נהג שנעצר על ידי שוטר לא להתבייש ולהתקשר לעו"ד. יש לזכור שהשוטר יכול להיות נחמד ולדבר בצורה חברית, אך אל לכם לשכוח שכל דבר שנאמר עלול לשמש לרעתכם בעתיד, ולכן כבר בשלב זה יש לקבל ייעוץ משפטי מעו"ד לענייני תעבורה".

כתובת: שוקן 27 תל אביב
טלפון: 050-9361818
קישור למייל

עורך דין יואב נוריאלי


עו"ד ג'ני חבשי

ג'ני חבשי היא עורכת דין מובילה לענייני תעבורה הפועלת בנחישות לסייע ללקוחותיה בכל עבירת תעבורה. עו"ד חבשי בוגרת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים מטעם הקריה האקדמית אונו, עברה השתלמויות בארץ ובחו"ל בתחום התעבורה ובנושאים נוספים. את ניסיונה הרב רכשה במהלך עבודתה במשרד עו"ד כחמש שנים וצברה ידע משפטי רב. היא התמחתה במשרד המשפטי בנושאים משפטיים מגוונים. לאחרונה פתחה משרד בוטיק משלה המספק שירותי ייצוג, ייעוץ וליווי מרגע החקירה ועד לתום ההליכים.

המשרד מעניק שירותי ייצוג בתחומי התעבורה השונים כגון נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בשעת פסילה, מהירות מופרזת, פסילה מנהלית, טיפול ומחיקת נקודות בדוחות משטרה ועוד. בנוסף, המשרד מלווה ברגישות רבה חשודים בתאונות דרכים עם נפגעים שבצעו עבירות תנועה משמעותיות.

עו"ד ג'ני חבשי יודעת לקרוא סיטואציות ולהוציא נהגים ממצבים מורכבים, היא מאמינה בדרך שלה ודבקה בה. היא נלחמת בכל תיק, משחררת נאשמים ועצורים אף במעצרים עד תום ההליכים בתנאים מקלים ומלווה כל לקוח בסובלנות. את השירות עו"ד חבשי מעניקה ללקוחותיה גם בשעות הקטנות של הלילה, כדי שכל לקוח יוכל לקבל ייעוץ משפטי מקצועי בכל רגע נתון.

מכיוון שעבירות תעבורה יכולות לקרות לכל אדם, עו"ד ג'ני חבשי מעניקה לנו טיפ נהדר שכדאי לדעת:
"במקרה של ביצוע עבירת תנועה, חשוב קודם כל לקחת נשימה ארוכה ולהבין שעו"ד מומחה יכול במקרים מסוימים להחזיר לנהג את הרישיון, גם אם נראה שקצו כל הקיצים. אני ממליצה לא להגיע למסקנות באופן עצמאי ולא להקשיב לאנשים מסביב, אלא לפנות לעו"ד המומחה בדיני תעבורה כדי לדעת כיצד להמשיך הלאה. חשוב מאוד לא לוותר על ההיוועצות עם עורך דין, היא יכולה לחסוך לנהג כמה חודשי פסילה וניהול משפט ארוך".
את שירותי המשרד ניתן לקבל בכל רחבי הארץ וגם בשעות הקטנות של הלילה.

ג'ני חבשי- משרד עורכי דין
כתובת: קיבוץ גלויות 34 ת"א
טלפון: 052.6023388
קישור למייל

עורכת דין ג'ני חבשי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר