ארוחות בוקר בשרון. מאגר תמונות Shutterstock
ארוחות בוקר בשרון. מאגר תמונות Shutterstock

ארוחות בוקר מומלצות בשרון

איך אפשר לפתוח את היום בלי ארוחת בוקר? הרגע שבו אנו נרגעים, אוגרים אנרגיות להמשך היום ולבסוף יוצאים לדרך. אבל אם אתם רוצים לפתוח את היום בצורה מוצלחת באמת, אל תסתפקו בטוסט פשוט, חביתה, או קורנפלקס עתיר סוכר כלשהו, אלא צאו לאכול ארוחת בוקר אמיתית. אזור השרון מלא במסעדות המגישות ארוחות בוקר עשירות וטעימות במחירים זולים, שיעשו לכם חשק לחזור גם למחרת

פורסם בתאריך: 7.1.19 15:44

Sunny Bakery & Goods

יום שישי או יום שלישי, זה בכלל לא משנה. אנחנו מבטיחים לכם שכשתכירו את 'sunny bakery&goods' כבר תמצאו סיבה טובה לבא גם פעמיים בשבוע.

אז מה סוד הקסם של המקום שהפך תוך שנה בלבד להמלצה חמה? זה מתחיל בעיצוב האורבני של המקום. לרגע אתם יכולים לטעות שטרם הקצתם והחלום על בוקר נוי יורקי התגשם. זה ממשיך בצוות האדיב ובמיקום האסטרטגי  כאשר גולת הכותרת היא היכולת למצוא את כל מבוקשכם במקום אחד.

וכשאנחנו אומרים הכל, אנחנו מתכוונים לכך – מאפים, שמרים, פוקאצ'ות, לחמי מחמצת, מוסים ,מבחר עוגיות ועוגות, כריכים יחודיים ועוד מאפים איכותיים יכבשו את לבכם ביופיים. רק חכו לביס הראשון, ותתפללו שישאר גם למחר. חובבי האפייה והעוגות המושחתות ישמחו לגלות שעולם שלם של מתוקים מחכה רק להם.

התעוררתם  הבוקר על הצד הבריא? כל שנשאר לכם הוא להחליט האם בא לכם בול אסאי, שייק ספירולינה או אולי משקה צ'יה? אבל לא רק מזונות על. בוסט אנרגיה איכותי תוכלו למצוא גם במגוון הסלטים, הכריכים והדליקדסינים במקום. ואם חשבתם שזה הכל – מחלקה שלמה תוכיח לכם שגם אוכל ללא גלוטן או ללא מוצרים מן החי יכול להיות מדהים. ככה זה בסאני בייקרי – כולם יכולים להנות מארוחת בוקר מעולה, גם הטבעונים וגם הנמנעים מגלוטן. מושלם, לא?

Sunny Bakery & Goods. צילום: ורדית אלון

Sunny Bakery & Goods. צילום: ורדית אלון

חביתה – OUT  ח'צפורי –IN

'sunny bakery&goods' משנים את חוקי המשחק. תשכחו מחביתה, אומלט או סלט ישראלי קצוץ. בית הקפה הזה הוא חדש, רענן, צעיר ובעיקר מושך- וכך גם התפריט. אטרקטיבי, מגוון ומשתנה כך למשל תוכלו להנות מחצפורי לוהט ממולא בבשמל וביצים בוורסיות חדשניות שיעשו לכם רילוקיישן לגן עדן.

"הכל פה פרש. מרגישים חדשנות בכל מקום" מסבירה בחיוך לקוחה קבועה ומוסיפה "זה בעיקר נח שיש הכל במקום אחד. אני שותה פה את הקפה שלי, אוספת לילדים לחמניות טריות שנאפו במקום ואם לא הספקתי לבשל אני לוקחת גם אוכל מוכן, הכי אידיאלי! "

שירות אישי ואווירה ביתית. צילום: ורדית אלון

שירות אישי ואווירה ביתית. צילום: ורדית אלון

תארוז לי בבקשה

המוצרים האיכותיים של 'sunny bakery&goods' יעטפו אתכם באהבה כך שתרגישו צורך עז לקחת אותם הביתה ולהכיר להורים. אלו יכולות להיות הגבינות המובחרות, הסלטים, העוגיות הממכרות או אפילו ארוחת הצהריים המבושלת. כן, כן. גם אוכל מוכן ומבושל תוכלו למצוא במקום.

כשסוף השבוע מגיע, המקום לובש חג. פרחים, ריחות וניחוחות הופכים את המקום לקסום אפילו יותר. למגוון הרחב של האפשרויות מצטרפת חוויה נעימה. קפה של בוקר או מבחר גבינות בוטיק ייחודיות, כך או כך זו הדרך להתחיל את הסופ"ש על רגל ימין.

אלתרמן 42 הרצליה

09-886-2191

חפשו אותנו בפייסבוק

Sunny Bakery & Goods. צילום: ורדית אלון

Sunny Bakery & Goods. צילום: ורדית אלון


שטמפפר במושבה – מסעדה לכל אחד

האם יש לכם מסעדה קבועה? כזו שאתם מגיעים אליה בבוקר לשקשוקה, בערב לאיזה בירה קטנה, ובלילה לדרינק עם חברים? הכירו את "שטמפפר במושבה"- מסעדה באווירה כפרית, המציעה ללקוחותיה ארוחות טעימות וייחודיות לאורך כל היום, ובלילה, אווירה בועטת וסוערת לצד בירות טובות ושתייה מגוונת. שאלנו את מיכה, מנהל "שטמפפר בעיר", מספר שאלות בסיסיות על המסעדה:

טעים?

"בהבטחה. היתרון המשמעותי במסעדה שלנו הוא השימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים. אנו עובדים עם הספקים הטובים ביותר בשוק ומגישים מגוון רחב של מנות גדולות ברמה גבוהה: שקשוקות, חביתות, סלטים, פיצות, ברוסקטות, מוקפצים, פסטות ועוד. אנו שמים דגש גדול על מקוריות והגשה ייחודית ונבונה של המנות ומגישים מנות מיוחדות, כגון: שווארמה דג, חומוס עדשים, עוף בטמפורה, חצ'פורי- מאפה בצק במילוי גבינות ועוד. בנוסף, יש לנו תפריט לילה מגוון, המוגש החל מ-11 בלילה, וכולל מנות כמו: פיצה מרגריטה, המבורגר בקר עם צ'יפס, ברוסקטה איטלקית וכדומה".

אוכלים ונהנים. "שטמפפר במושבה". צילום: תמיר ישעיהו

אוכלים ונהנים. "שטמפפר במושבה". צילום: תמיר ישעיהו

איך הוויב?

"כפרי, ביתי, צעיר ועכשווי. השקענו משאבים רבים בעיצוב הפנים של המסעדה, והתעכבנו על כל פרט ופרט, על מנת שהמקום יהיה המילה האחרונה בתחום עיצוב המסעדות. סגנון המסעדה הוא כפרי- על הקירות מצוירים סוגי עצים שונים ומהתקרה משתלשלות מנורות נמוכות, היוצרות אווירה אינטימית וחמה".

עם מי להגיע?

"המקום שלנו מתאים לכולם- משפחות עם ילדים, בני זוג, חברים וכדו'. ההיצע הקולינרי של המסעדה הוא רחב מאוד, ועל כן, העסק שלנו פונה לקהלי יעד שונים ומגוונים. אנו פתוחים ברוב הימים משעה 8 בבוקר, עד שעות הלילה המאוחרות, והאווירה במקום היא תוססת וחיה, לאורך כל שעות הפעילות. חשוב גם לציין שלצד הפאן הקולינרי של המסעדה, אנו מארחים אצלנו בני נוער וצעירים רבים, המגיעים בשעות הקטנות של הלילה בשביל לשתות וליהנות".

אווירת חיי לילה סוערת. "שטמפפר במושבה". צילום: תמיר ישעיהו

אווירת חיי לילה סוערת. "שטמפפר במושבה". צילום: תמיר ישעיהו

מה שותים?

"מה שבא לכם. יש לנו בירות מהחבית, עליהם יש מבצע אחד פלוס אחד בימי חמישי, קוקטיילים מגוונים, צ'ייסרים, סוגי יין שונים ועוד. נוסף על כך, יש לנו גם פרישייקים מפירות טריים".

לסיכום?

"אנחנו מקום שמתאים לכל אחד. כולכם מוזמנים לבוא אלינו לאכול, לשתות והכי חשוב- ליהנות".

שטמפפר במושבה

כתובת: שטמפפר 6, נתניה

טלפון: 09-7891445

קישור לפייסבוק

שטמפפר במושבה. צילום: תומר ישעיהו

שטמפפר במושבה. צילום: תומר ישעיהו


חנדל'ה

חנדל'ה הוא בית קפה-מסעדה, שהוקם במבנה שהיה בעברו בכלל לול. "במשך שנים ראינו את המקום כמקום עם פוטנציאל מצוין להפוך למסעדה" מספר ניר מלכוב, הבעלים. "כשענף הלול המשפחתי קרס, החלטנו סוף סוף לממש אותו. אחרי לא מעט מאבקים עם הרשויות, הצלחנו לקבל שינוי ייעוד ולהפוך את המקום למסעדה. כשבנינו את החלל, ידענו מה אנחנו רוצים. יש כל מיני עסקים מסביבנו שעשו גינות שנראות כמו יערות האמזונס או בית קפה שמעוצב כמו ארמון ורסאי. אצלנו זה סגנון ים תיכוני, צמחי תבלין, עצי תפוזים. החנדל'ה מתאים בדיוק לאזור בו הוא נמצא".

איזו אווירה רציתם ליצור בחנדל'ה?

"המוטו שלנו הוא מקום באווירה ביתית. למרות שמדובר במקום גדול, יש תחושה אינטימית, זה לא מקום מחויט, האווירה לא מכופתרת ולא מעונבת, אבל מאד מכובדת. באותה מידה שאמא שאוספת את הילדים מבית הספר ורוצה לצ'פר אותם על ציון טוב ביציאה לצהריים במסעדה כיפית תוכל להגיע, כך גם ניתן לחגוג יום הולדת לסבתא ביום שישי בערב באווירה רשמית".

מנות מיוחדות בחנדל'ה. קרדיט צילום: Rest

מנות מיוחדות בחנדל'ה. קרדיט צילום: Rest

מסעדת חנדל'ה. קרדיט צילום: Rest

מסעדת חנדל'ה. קרדיט צילום: Rest

אם כבר דברנו על ילדים, מגיעות לכאן הרבה משפחות עם ילדים?

"ילדים אוהבים לבוא לכאן גם בזכות התפריט וגם בזכות האווירה. יש כאן חצר גדולה, שיש בה נדנדות כיפיות ותוכים שהילדים מאד אוהבים. מפעם לפעם ניתן לראות סוסים חולפים מחוץ לחלונות, והכל ירוק. וגם ההורים אוהבים להגיע כי לילדים יש מקום לרוץ ולהתרוצץ, יש חנייה נוחה והתפריט מגוון. לילדים יש כמה סוגי פסטות, שניצלים, נקניקיות, מה שהם אוהבים".

ומה מכיל התפריט באופן כללי?

"יש לנו תפריט מאד מגוון ואיכותי, שכל אחד יוכל למצוא את עצמו בו.  יש פסטות, סלטים, מנות ראשונות, פירות ים, ובגזרת העיקריות מגוון בשרים מהנתחים האיכותיים ביותר. יש לנו גם מבחר טבעוני עשיר, וכמובן, ארוחות הבוקר המפורסמות שמוגשות לאורך כל היום".

מה הופך את ארוחת הבוקר שלכם למיוחדת?

"קודם כל, שעות ההגשה. מארוחות הבוקר שלנו, כאמור, ניתן ליהנות כל היום. מעבר לזה יש לנו שקשוקות, כשבניהן שקשוקה ירוקה שמורכבת מגבינות איכותיות, ביצים ותרד, והיא מנת הדגל שלנו. ויש לצד ארוחת הבוקר הקלאסית, גם ארוחת בוקר ים, שמוגשת עם דגים מעושנים, ארוחת בוקר טבעונית, וכל מיני אופציות לבוקר מתוק".

מה היית רוצה לומר ללקוח שמגיע אל החנדל'ה בפעם הראשונה?

"שיבוא וייהנה. אני תמיד אומר לצוות שאני נהנה לראות את הלקוחות שמגיעים ויושבים על כוס קפה אחת או אפילו על כוס מים כמה שעות טובות. מבחינתי זה אומר שטוב להם ונעים להם, ושהם יחזרו שוב ויביאו חברים ומשפחה!".

חנדל'ה

כתובת: מושב גבעת חן

מעבר לאתר

טלפון: 053-9442876

ארוחת בוקר בחנדל'ה, מושב גבעת חן. קרדיט צילום: Rest

ארוחת בוקר בחנדל'ה, מושב גבעת חן. קרדיט צילום: Rest


ברדו בית לחם וקפה – להרגיש תל אביבי בלב נתניה

את מסעדת ברדו שבתל חי, כל תושב נתנייתי מכיר. הסיפור מאחורי השם שהפך למותג, התחיל ב-2006 בדמות מאפיית לחמים באזור התעשייה של נתניה. מאפיית הבוטיק נתנה מענה לכל מי שחשקה נפשו בפחמימה עם סטייל, או במילים אחרות – לחמי בריאות. זו היתה הפעם הראשונה שתושבי נתניה זכו למקום שמציע מאכלים שונים ומגוונים. האפייה קיבלה שם ארצי תוך זמן קצר ורשתות רבות החלו להזמין את המאפים שלהם מ'ברדו'. המקום מספק עד היום שירותי קייטרינג, של ראפים וטורטיות לבתי עסק כשהקו הנמחה הוא כמובן בריאות.

מסעדת ברדו הכשרה למהדרין, הוקמה כשלוחה של מאפיית הבוטיק לפני כשנה כאשר התעורר הצורך בבית קפה ייחודי שיביא צבעוניות ומגוון לעיר. המסעדה ממוקמת במדרחוב שבתל חי ומציעה קונספט המזכיר אווירה תל אביבית נעימה: המוזיקה איכותית, קווי העיצוב קלאסיים ונקיים המשרים אווירה מרגיעה שתגרום לכם לרצות להישאר עוד עוד.

לאכול בנתניה להרגיש בתל אביב. צילום: סיוון שושני

בתפריט הושקעה מחשבה רבה במטרה להציע אלטרנטיבה הולמת ומעניינת למנות המוכרות שנוטים לפגוש בתפריטי המסעדות השונים. בנוסף ללחמי הבריאות שעשויים בקפידה לפי המסורת של מאפיית האם, המקום מציע מנות יצירתיות ובלתי שגרתיות כמו למשל אומלט בשילוב סלמון טרי ובזיליקום, שקשוקה ירוקה על מצע שמנת עם ארטישוק, והרשימה עוד ארוכה. בכל מנה ניתן להבחין בשילובים מעניינים שעושים שמח בפה, וכמובן משאירים טעם של עוד. ואם כבר מדברים על טעמים, אוהבי המתוק שביניכם ישמחו לגלות את מגוון המאפים הממכרים שעשויים מרכיבים משובחים ביותר, בחסות מאפיית האם כמובן.

ההקפדה על אווירת הבוטיק האיכותית מורגשת כבר בכניסה למקום ונמשכת עד הקינוח בכל אלמנט במסעדה: בעיצוב, בהרכבת המנות, בשרות החם וברצון להעניק למבקרים במקום אווירה מיוחדת לשם שינוי. המקום מתאים מאוד לפגישות עסקים, דייטים, ישיבה ממושכת עם הלפטופ, או אפילו ישיבה קצרה עם כוס קפה כדי לספוג את האווירה. המסעדה מתאימה את עצמה גם לקהל הצרפתי, ומנת הדגל של המסעדה היא כריך הקממבר המפורסם שאתם חייבים לנסות.

מתאים לכל אירוע ולכל אחד. צילום: סיוון שושני

המסעדה מתאימה לכל המקפידים – על הכשרות, האיכות והבריאות: המסעדה חלבית כשרה למהדרין ומוצעות בה מנות בהתאם, גם לנוהגי ההיתר, כל הלחמים המוגשים עשויים ממחמצת יין, כאשר בחלקם משולבים זיתים, עגבניות מיובשות, רוזמרין, ואפילו דגנים מעולמות הסופר פוד.

אם אתם מחפשים חוויה קולינרית איכותית שתעלה לכם חיוך על הפנים, אתם מוזמנים להגיע לבקר במסעדה ולהתנסות בעצמכם. המסעדה פתוחה במיוחד בשבילכם בחול המועד פסח כדי שגם בחג תוכלו ליהנות מתפריט צבעוני, איכותי וטעים.

כתובת: תל חי 3, נתניה
טלפון: 053-6111110

שעות פעילות:
א' – ה': 08:00-18:00

קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאינסטגרם

לא תרצו להוריד את המזלג לרגע. צילום: סיוון שושני


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר