מוסכים בהרצליה. תמונה ממאגר Shutterstock
מוסכים בהרצליה. תמונה ממאגר Shutterstock

מוסכים בהרצליה ששווה להכיר

הרכב התקלקל בדיוק בשבוע עמוס במשימות? רוצים להגיע למוסך שיטפל ברכב בצורה מסורה, אמינה ואיכותית? יצאנו להכיר מוסכים מובילים בהרצליה וחזרנו עם תובנות מעניינות בתחום

פורסם בתאריך: 4.3.19 17:39

מרכז שירות יונדאי הרצליה-פאר: מקצועיות, שקיפות ורמת שירות מהגבוהות שיש 

מוסך רכב, הוא כמו רופא המשפחה שלך, ברגע שמצאת אחד טוב, אתה לא מחליף אותו למשך שנים רבות.  כלי רכב, גם אם הוא יצא עכשיו מהחברה, דורש טיפול ותחזוקה שוטפת ולכן חשוב למצוא מרכז בעל ניסיון רב בתחום, מקצועיות לצד שירות ולא פחות חשוב היחס אותו מקבלים מהרגע שהגעת למוסך ועד קבלת הרכב בסוף הטיפול.

מי ששם דגש על כל הדברים יחד הוא מרכז יונדאי פאר בהרצליה שהלקוחות לא מפסיקים להחמיא לו ומציניים את רמת השירות והיחס החם והנפלא, את הזריזות, הנחמדות ובעיקר את היחס המשפחתי.

מרכז יונדאי פאר בהרצליה הוקם בשנת 1986  על ידי רענן לוי, בעל תעודת הסמכה ממשרד התחבורה ומשנת 1996 הצטרף כמרכז שירות של יונדאי. לרענן ותק של למעלה מ- 35 שנה בתחום הרכב.

המרכז, עובד באישור ופיקוח, חבר באיגוד המוסכים, נושא את תו אמון הציבור ופועל בהתאם לאמות המידה הקפדניות של כלמוביל – חברת האם של יונדאי בישראל והיבואנית הרשמית.

מוסכים מומלצים בהרצליה. מרכז שירות יונדאי הרצליה-פאר. צילום: קובי דוברוז

מוסכים מומלצים בהרצליה. מרכז שירות יונדאי הרצליה-פאר. צילום: קובי דוברוז

המרכז בהרצליה, מתפרס על פני שטח של 1,600 מ"ר ומעסיק כ- 30 עובדים שעוברים הדרכות שוטפות ומתעדכנים בכל החידושים האחרונים. המרכז מצויד בציוד חדשני ועדכני, דבר אשר מאפשר לו לתת מענה לכל בעיה, לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהתאם לטכנולוגיה המובילה בתחום הרכב "אחד הדברים החשובים לנו ביותר זה שקיפות מול הלקוח" מסביר הבעלים רענן לוי "אנחנו עסק משפחתי ומקפידים על האווירה הייחודית מול העובדים שלנו וכמובן מול הלקוחות. מרבית הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים ויש לנו משפחות שלמות שאנחנו מטפלים ברכבים שלהם.  קודם כל כי הם סומכים עלינו ודבר שני, הם יודעים שהם יקבלו טיפול מקצועי וגם ינהגו בהם בהגינות".

המרכז נותן מענה בתחומי מכונאות רכב, מיזוג רכב ודיאגנוסטיקה, חשמל רכב, פחחות וצבע ושירות שינוע מבית הלקוח\עבודה והעברת טסט רישוי שנתי.

מכונאות רכב- מבצע תיקוני מכונאות בכל דגמי יונדאי, על פי מפרט טיפולים של יצרן הרכב. המענה כולל אבחון ואיתור תקלות ברכב, טיפולי תחזוקה שוטפים והכנת הרכבים לטסט השנתי. רק לאחר שבוחן רכב בודק את הרכב המטופל באופן יסודי, מקבל הלקוח את רכבו בחזרה במצב תקין ובטיחותי.

חשמל ומיזוג אוויר- במרכז צוות חשמלאים מוסמך המתמחה בתיקון תקלות במערכות החשמל ומיזוג האוויר ברכב. הצוות במקום עובר הדרכות והכשרות מקצועיות בנוגע לציוד החדיש ביותר ולשינויים שנכנסו במערכות החשמל והמיזוג בדגמי יונדאי האחרונים.

דיאגנוסטיקה- אבחון התקלות ברכב מתבצע במהירות ובמקצועיות, הודות לציוד הדיאגנוסטיקה החדשני שבמרכז השירות. לאחר אבחון מקיף ויסודי של מערכות הרכב השונות ואיתור התקלות הקיימות, עובר הרכב להמשך טיפול בשאר מחלקות המוסך.

טיפול אמין ומקצועי במרכז שירות יונדאי הרצליה-פאר. צילום: קובי דוברוז. צילום: קובי דוברוז

טיפול אמין ומקצועי במרכז שירות יונדאי הרצליה-פאר. צילום: קובי דוברוז. צילום: קובי דוברוז

פחחות וצבע- מרכז השירות מבצע עבודות פחחות וצבע ברכבי יונדאי, תוך שימוש בציוד מתקדם ובחומרים איכותיים ועמידים. לפני מסירת הרכב, הוא עובר בקרת איכות קפדנית ובמידה ומדובר בטיפול ממושך הלקוח מקבל רכב חלופי ללא עלות נוספת ועזרה בהשתתפות העצמית.

יועץ שירות-את כל התהליך מלווה יועץ שירות, מסביר את מהות התיקון\טיפול, מלווה את הלקוח בכל השלבים ועומד לרשות לשאלות ובקשות.

המרכז מעניק שינוע במידת הצורך. במקום חדר המתנה מרווח הכולל פינת קפה, כיבוד קל, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי ועיתונים.  לצד זה, המרכז רואה חשיבות רבה בתרומה לקהילה, עובד בשיתוף פעולה עם צה"ל וחונך חיילים, תומך בנערים ובנערות במצוקה, ומעסקים נערים ונערות מיוחדים ומלמד אותם מקצוע לחיים ובכך מכשיר את הדור הבא בתחום וגם עוזר להם להשתלב בחברה.

קישור לאתר

דף פייסבוק- מרכז שירות יונדאי פאר הרצליה
פאר הרצליה
החושלים 1, הרצליה | טלפון: 09-9572799

שעות פתיחה:
ימי א'-ה' 07:30-16:30
יום ו' 07:30-12:30
*מעבר לשעות הפעילות פועל מוקד תורן.

מרכז שירות יונדאי הרצליה-פאר. צילום: קובי דוברוז. צילום: קובי דוברוז

מרכז שירות יונדאי הרצליה-פאר. צילום: קובי דוברוז. צילום: קובי דוברוז


מוסך שירות חוף הים

הגעה למוסך תמיד מלווה בחששות ודאגות, שלא יגלו מידי ליקויים, שלא ימציאו ליקויים שלא קיימים ושהחשבונית בסוף תהיה כזו שאפשר יהיה לעכל. לא פשוט למצוא מוסך מקצועי, אדיב ואמין, כזה שאפשר לבוא אליו ולהיות בראש שקט תוך ידיעה שהרכב מטופל כמו שצריך, שהיושרה המקצועית היא זו אשר מנחה את נותני השירות ושכל זה גם ייעשה בחיוך. במוסך השירות "חוף הים" תקבלו בדיוק את זה.

מוסך "חוף הים" נוסד בשנת 1966 על ידי יחזקאל גזיבץ' באזור התעשייה הרצליה ושנה לאחר מכן הפך למרכז שירות של חברת פורד עם הרשאה לשירות מוסמך לרכבי פורד מטעם היבואן. בשנת 1987 הצטרף לניהול גם בנו, אריק, אשר גם הוא מוסמך לניהול מוסכים והחל את דרכו כמכונאי במרכז ולאורך השנים התקדם והיום הוא מנהלו.

צילום: ענבר גזית

צילום: ענבר גזית

צילום: ענבר גזית

צילום: ענבר גזית

במקביל לטיפול ברכבי פורד, בשנת 1992 צירף מרכז השירות גם את היבואן מאזדה בישראל – חברת דלק מוטורס. אריק נוהג להשתלם ולהתעדכן בכל נושא ורכב חדש. מקצועיות היא שם המשחק ולכן עובדי המרכז נשלחים להשתלמויות והדרכות באופן שוטף אצל היבואנים, מתקיימים ימי הדרכה, פורומים טכניים ועדכונים על רכבים חדשים. בשנתיים האחרונות נותן מרכז השירות גם מענה לכל סוגי הרכבים היפניים והקוריאנים.

קיימות מספר מחלקות במרכז השירות אשר יחד יוצרות מענה שלם ומקיף:  מחלקת פחחות וצבע, מחלקת דיאגנוסטיקה, מחלקת מכונאות
ומחלקת חשמל ומיזוג בין השירותים המוצעים ניתן גם שירות העברת מבחן רישוי שנתי.

במרכז השירות עובד צוות מיומן וותיק המשרת את הלקוחות כבר עשרות שנים. שירות טוב, מקצועי ואדיב הוא ערך במוסך "חוף הים" ועליו הם מקפידים מאוד.

בשנת 2016 הצטרף הדור השלישי – הנכד רום בנו של אריק, למרכז השירות ואת דרכו, כמו אביו החל כמכונאי. רום משמש כיועץ שירות במרכז, זאת לאחר שלמד על ליקויי רכבים – איתורם ואבחנתם. תודעת השירות הגבוהה, יחסי האנוש הנהדרים והמקצועיות של רום הם שיקוף לערכי המרכז כולו, על כל מנהליו ועובדיו.

צילום: ענבר גזית

למרכז השירות יש מועדון לקוחות הבנוי מלקוחות פרטיים מאזור הרצליה, רעננה, צפון תל אביב ורמת השרון. חברות במועדון מקנה ללקוח הנחה כמוך של 10% על שירות ועבודה ו-5% על החלפים. את שירות העברת הרישוי יקבלו חברי המועדון בחינם כולל שינוע מביתם (באיזורים בהם ניתן השירות).

הערכים המובילים את שושלת גזית (גזיבץ') באים לידי ביטוי גם בתרומתם לקהילה, יחזקאל גזיבץ' אשר ראה בחינוך הדור הצעיר חשיבות רבה, לקח תחת חסותו נוער שוליים אותו חנך, לימד ומקצע בתחומי העיסוק במוסך. כך יצר קידום ושילוב של נוער זה, אשר התקדם, התגייס לצה"ל וחלק אף חזרו לעבוד במוסך.

כך שאם אתם מחפשים מוסך בו עובדים "שחקני נשמה" הדוגלים במקצועיות לא מתפשרת, אמינות ותודעת שירות ברמה גבוהה, תכנסו למוסך "חוף הים" ותהיו בטוחים שהרכב שלכם בידיים טובות.

טלפון:  09-9555776, 09-9555463
קישור לאתר

שעות הפעילות:
ימים א',ב',ד',ה', 7:30 עד 16:00
ימי ג', 7:30 עד 15:00
ימי ו' 7:30 עד 12:30

צילום: ענבר גזית

צילום: ענבר גזית

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר