מרפאתו של ד"ר הולדר. תמונה ממאגר Shutterstock
מרפאתו של ד"ר הולדר. תמונה ממאגר Shutterstock

מרפאת שיניים ד"ר הולדר: רפואת שיניים בפגישה אחת

במרפאת השיניים המתקדמת של ד''ר הולדר ברעננה, תזכו לשיקום פה בפגישה אחת

פורסם בתאריך: 17.3.19 09:24

בניית כתרים על גבי השיניים בשיטה הסטנדרטית, אינה בהכרח חוויה נעימה. עד כה, התהליך כלל לקיחת מידות לכתר או לגשר באמצעות חומר עיסתי ודביק אותו המטופל צריך להחזיק בפה למשך מספר דקות כדי לייצר את המודל ולהתאים כתר זמני. לאחר מכן, המודל היה נשלח למעבדת טכנאי שיניים וכשהכתר היה מוכן, המטופל היה נדרש להגיע שוב למרפאה למדידה נוספת ולהדבקת הכתר/הגשר.

מרפאתו של ד"ר הולדר ברעננה, היא מבין המרפאות היחידות בארץ העושה שימוש בטכנולוגית CEREC ליצירת כתרים וגשרים, השיטה המתקדמת בעולם, באמצעותה ניתן לבצע כתרים וציפויי חרסינה בישיבה אחת בלבד. לאחר עיצוב הכתר הממוחשב, המחשב מעביר את העיצוב למכונת כרסום. המכרסמת את הכתר מבלוק חרסינה איכותי במיוחד וללא מתכת. כך, הכתר או הגשר מוכן תוך דקות ספורות ומודבק מיידית במרפאה.

כיצד זה מתבצע?

" אחרי ייעוץ והכנה, מצלמים את חלל הפה ומבנה השיניים של המטופל במצלמה דיגיטלית מיוחדת ". מסביר ד"ר יצחק הולדר. "התמונה הדיגיטלית עוברת למחשב, ואני מעצב את הכתר כדגם תלת מימד ממוחשב בתוכנה ייעודית לכך. בשלב זה המטופל יכול להשפיע על העיצוב הסופי. הכתר המעוצב במחשב נחרט במקום בבלוק חרסינה, ותוך זמן קצר הכתר מודבק סופית".

מה היתרונות בשיטה זו?

"ראשית, כמובן שאין צורך להשתמש בחומרים לא טעימים ולא נעימים למדידות. המדידה נעשית באמצעות המצלמה בלבד, המספקת תמונה מדויקת להכנת הכתר או הגשר.

הכנת הכתר הקבוע באופן מידי, מאפשרת וויתור על כתרים זמניים שאינם תמיד נוחים, הם לא יפים במיוחד והם עשויים ליפול במהלך האכילה.

כמובן, נחסך מהמטופל זמן והתרוצצויות הלוך ושוב למרפאת השיניים כשהכתר/הגשר מוכן, ואין צורך בהמתנה לטכנאים, לשליחים, ולחומרים כי כל התהליך מתבצע במרפאה בישיבה אחת בלבד.

הכתר עשוי חרסינה, ללא מתכת. הצבע והמראה טבעיים, אין שוליים שחורים, ואין השתקפות אפורה מתחת לכתר. אין הדבקות זמניות, ויופיו של הכתר/הגשר הקבוע שהוכן בצורה מתקדמת, נשמר למשך שנים רבות כתוצאה משימוש בחומרים המתקדמים ביותר הקיימים".

ד"ר יצחק הולדר,קיבל תואר מאסטר (M.S.) בפריודונטיה באוניברסיטת מישיגן בארה"ב, ומאז עוסק ברפואת שיניים פרטית. בשנת 2000 עלה ד"ר הולדר לישראל עם משפחתו, ופתח את המרפאה הפרטית ברעננה,אשר פועלת בהצלחה עד היום.

ד"ר הולדר עוסק בתחומים מגוונים של רפואת שיניים – מרפואת שיניים משמרת, דרך השתלות שיניים ושיקום הפה ועד לרפואת שיניים אסתטית. הוא מקפיד להתעדכן כל העת בטכנולוגיות המתקדמות ובידע הרפואי הנוגעים לעיסוקו, ולא פעם הוא אף משמש כחלוץ של שיטות טיפול חדשניות. כך, בין השאר, יישם ד"ר הולדר את טכנולוגיית השתלות השיניים כבר בראשיתה, בשנת 1986, וב-2003 היה בין חלוצי השתלות השיניים הממוחשבות בישראל. בנוסף הוא לימד קשת של נושאים – ביניהם רפואת חניכיים, הפרעות לעיסה, השתלות שיניים ותקשורת רפואית – במוסדות אקדמיים בישראל, בארה"ב ובוונצואלה.

במרפאה פועלים לצדו של ד"ר הולדר רופאים נוספים, והמרפאה מספקת טיפולי שיניים משמרים, משקמים, כירורגיה וטיפול בילדים מגיל עשר. השתלות שיניים, כתרים וגשרים, שיקום פה, טיפולים אסתטיים, טיפולי שורש ועוד.

השירות במרפאה יוצא דופן וישנה הקפדה על זמינות מידית ללקוחות. רופאי המרפאה עובדים כמעט מדי יום, כל השבוע. ד"ר הולדר, מנהל המרפאה, נוכח באופן מלא כל ימות השבוע וזמין ללקוחות. השירות המוקפד ברמה גבוהה ביותר, הצוות נעים, סובלני ונינוח ומוכן לעזרת כל מטופל ומטופל. המרפאה מעוצבת היטב ומאובזרת במיטב המכשור המתקדם והאווירה משפחתית, רגועה ונינוחה. המרפאה ממוקמת במיקום מרכזי ונוח לגישה מכבישי הארץ.

כתובת מרפאת ד"ר הולדררחוב ז'בוטינסקי 5, קומה ב', חדר 206 מרכז גירוןרעננה.

מעבר לאתר 

טלפונים: 09-7722014, 050-5861420

ד"ר יצחק הולדר. צילום: אורי זהבי

ד"ר יצחק הולדר. צילום: אורי זהבי


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר