ייצור וחיתוך ברזל בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
ייצור וחיתוך ברזל בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

ייצור וחיתוך ברזל בשרון

צריכים לעשות תיקונים בבית או עבור לקוח? אספנו עבורכם מספר מקומות שיכופפו, יחתכו וייצרו לכם ברזל לפי הצורך

פורסם בתאריך: 20.3.19 16:29

לפעמים נשבר לנו משהו בבית או שיש משהו שהיינו רוצים להרכיב אבל אין לנו את הכלים הנדרשים לשם כך. התסריט המוכר הזה נגמר בדרך כלל באיש מקצוע שמגיע אליכם הביתה, מצויד בארגזים כבדים, נעליים כבדות ופרצוף רציני ביותר.
אם אתם רוצים לחסוך מספר שקלים על תיקון שתוכלו לבצע בעצמכם, או אם סתם מתחשק לכם לבנות איזה משהו לבית אבל אין לכם את החומרים הנכונים, תוכלו לקפוץ למסגריה או למחסן ברזל ולמצוא את כל החלקים והחתיכות שאתם צריכים.

שמעוני מחסן ברזל

זה נכון שהיום אפשר להזמין הכל באינטרנט או ללכת לקנות בחנות, אבל לפעמים יש בנו איזשהו חשק לבנות וליצור בעצמנו, ולהנות מפירות העשייה שלנו.
כשהרעיון נמצא אצלכם בראש והחזון כבר ברור, כל מה שאתם צריכים על מנת להתחיל להרכיב את יצירת האומנות הבאה שלכם הם רק החומרים. למזלכם, ב"שמעוני מחסן ברזל" שמתמחים במכירת ברזל, ניתן להזמין ברזל בהתאמה אישית, לפי מידה, גודל וצורה, עבור כל שימוש שתבחרו.

ברזל בהזמנה אישית. צילום: נועם חדד

ברזל בהזמנה אישית. צילום: נעם חדד

בשונה ממסגריות רבות העובדות בעיקר עם קבלנים או עם לקוחות גדולים, "שמעוני מחסן ברזל" שבהרצליה מספק שירותים גם ללקוחות פרטיים קטנים שמחפשים מענה נקודתי יותר.
במקום תוכלו למצוא פרופילים, צינורות, זוויות, חיזוקים, גלגלים לרהיטים, פנלים מבודדים, לוחות פלסטיק לגגות, ברזל מגלוון וכן שירותי חיתוך וכיפוף פחים לכל מטרה.
המקום מאפשר לכל אדם שמעוניין לבנות וליצור, להגיע ולהזמין כל מה שהוא צריך ובאיזה כמות שהוא יצטרך.

"המחסן קם מתוך צורך. הגיעו אלינו למסגריה כל הזמן אנשים שחיפשו לקנות פרופילים לכל מיני פרויקטים או דברים שהם בנו אצלהם בבית, והם חיפשו מקום לקנות ברזל. אחרי מספר פעמים הבנו שהרבה אנשים פרטיים ממש מחפשים לקנות ברזל, ויתרה מכך, זיהינו שהם צריכים מקום שיעשה להם עבודות בהזמנה אישית, לפי הצרכים שלהם", מספר מאור
"היום העסק שלנו מתרכז סביב מכירת ברזל. אנחנו מקבלים הזמנות מאנשים שמזמינים ברזל להכנה של מגוון שימושים שונים כמו: גדרות מודולריות להרכבה עצמית, סככות לרכב, שערים, רהיטים, מנגלים ביתיים, גדרות במבוק, שולחנות ומחסנים. אנחנו מכינים הכל מהכל, הגבול היחיד הוא היצירתיות של הלקוח".

למי שאהב את הקונספט של מחסן ברזל שמייצר הכל לפי הזמנה אבל אין לו באמת כח ליצור שום דבר בעצמו, וודאי תשמחו לשמוע שהמקום גם יכול לייצר מוצרים מוגמרים לפי הזמנה. בין אם מדובר בשולחנות, גדרות, מדרגות או כל דבר שתבחרו.
כמו כן, אם אתם לא בטוחים בדיוק בנוגע לחומרים הנכונים להשתמש בהם, או לגבי איך דברים צריכים להראות, תוכלו להתייעץ עם העובדים שבמקום שישמחו לייעץ ולהכווין אתכם על החומרים הכי נכונים עבורכם.

נוסף על כך, המחסן מציע פתרון ייחודי עבור קבלני שיפוצים המעוניינים לבצע חיזוק של מבנה אבל לא רוצים להוציא את כל כספם למסגר. במקום לקחת מסגר שיעשה את העבודה ויביא את החומרים במחיר גבוהה, ניתן להזמין לבד חיזוקים ולהרכיב בהרכבה עצמית, בהוצאה מינימלית.

לכל חובבי היצירה וגם לכאלה שסתם סקרנים ובא להם ללמוד, בקיץ הקרוב פותח המקום סדנאות בימי שישי למסגר החובב. בסדנאות תלמדו כל מה שרציתם לדעת על מה קורה במסגריה ואיך להשתמש בכלים ובחומרים השונים בה, החל מריתוך, חיתוך וכל צורת עבודה אחרת עם ברזל.

לסיכום, אם יש לכם רעיון בראש ואתם רוצים להוציא את הרעיון לפועל, תוכלו ליצור קשר עוד היום עם "שמעוני מחסן הברזל" ושם כבר ידאגו לכם להכל.

כתובת: משק עזרא, הרצליה
טלפון: 09-7444526054-8118205

שעות פעילות:
א-ה: 17:00-07:00
ו: 13:00-07:00

כל מה שאתם צריכים במקום אחד. צילום: נועם חדד

כל מה שאתם צריכים במקום אחד. צילום: נעם חדד


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר