רואי חשבון בתל אביב והסביבה. תמונה ממאגר Shutterstock
רואי חשבון בתל אביב והסביבה. תמונה ממאגר Shutterstock

רואי חשבון בתל אביב והסביבה

בעלי עסקים ומעוניינים בבחירת רואה החשבון שידע לנהל לכם את תזרים המזומנים בצורה הטובה ביותר? יצאנו להכיר רואי חשבון מאזור תל אביב

פורסם בתאריך: 11.4.19 14:43

יאיר סאסי רואה חשבון 

בעידן המודרני, המקושר והמתקדם, בתי עסק יכולים כיום לקבל את מכלול השירותים העסקיים מחברה אחת. משרד רואה חשבון יאיר סאסי, מספק את כלל השירותים העסקיים הפיננסיים הדרושים לעסק, במקום אחד: One stop shop לשירותי ראיית חשבון.

בין השירותים הניתנים במשרד רואה חשבון יאיר סאסי: ביקורת שנתית, ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, ביקורת דו"חות כספיים לחברות ותאגידים, ביקורת פנימית וניהול סיכונים, הנהלת חשבונות ושכר, דו"חות שנתיים לעצמאיים, הצהרות הון, החזרי מס לשכירים, תכנוני מס וחו"ד משפטיות, הערכות שווי, ייעוץ כלכלי ועסקי, חשבות וניהול כספים במיקור חוץ, ועוד.

משרד רואה חשבון יאיר סאסי, הוא משרד בוטיק, איכותי ומקצועי בעל וותק ומוניטין. הוא מספק שירותים למגוון רחב של לקוחות מכל התחומים, חברות, ארגונים, עמותות, לקוחות פרטיים ושכירים.

רו"ח יאיר סאסי צבר לעצמו מוניטין ושם דבר, לאורך שנות עבודתו בתחום למעלה מעשור. עם תום לימודיו –  תואר ראשון (BA) במסלול כלכלה וחשבונאות מורחב מטעם אוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים (MBA) בהתמחות במימון מטעם אוניברסיטת בר אילן, החל בעבודתו האינטנסיבית וכיום הוא מספק שירותי ראיית חשבון לעצמאיים, חברות וארגונים בכל התחומים והגדלים. הוא בעל רישיון רואה חשבון (.C.P.A (ISR וחבר בלשכת רואי החשבון בישראל.

מהי החשיבות בבחירת רואה חשבון מוסמך לניהול הפיננסי של העסק?

" כדי לפעול כרו"ח מוסמך צריך לעבור בחינות מסכמות, המוכיחות כי לאלו שעברו אותם אכן יש את הידע והבקיאות להתמקצע בתחום ולפעול בו בהצלחה.  רואה חשבון מוסמך (CPA) מצויד בהשכלה ייעודית ספציפית ומיומנויות רלוונטיות המאפשרות לו להתמודד עם מורכבויות חשבונאיות, ניהול חכם של ענייני המסים ועבודה מדויקת ומקיפה מול רשויות המס לצורך הפחתת גובה המס ככל האפשר לטובת הלקוח. רואה חשבון מוסמך מהווה למעשה פתרון אחד הוליסטי וכולל לכל עניין הקשור לעסקאות של הלקוח.

לעסקים כיום יש כל כך הרבה אתגרים פיננסיים שהם צריכים להתמודד עמם, שכמעט בלתי אפשרי שלא להיעזר ברואה חשבון מקצועי ומנוסה בתחום שצבר ניסיון בתחום, כך שיכול להתמודד בהצלחה עם כל ההיבטים הללו. כל אלו הן סיבות טובות לחפש חשבון מוסמך רואה חשבון (CPA), שינהל עבורו את כל אלו ויסייע לו בעניין".

מה היתרונות מהם נהנים לקוחות המשרד שלך?

"המשרד שלנו הוא משרד בוטיק, מקצועי ומתקדם, המרכז את כלל שירותי החשבון במקום אחד. אנו מהווים "One-Stop-Shop" לראיית חשבון והנהלת חשבונות לחברות גדולות וכן לעסקים קטנים ובינוניים. אנחנו במשרד מודעים לכך שקיים מגזר שלם של עסקים קטנים ובינוניים (SME) המבקשים לקבל שירותי ראיית חשבון ושירותים נלווים ברמה מקצועית גבוהה, ופועלים למענם בהתאם. אצלנו, לא משנה גודל החברה של הלקוח והמחזור השנתי שלו, אצלנו כולם מקבלים יחס שווה. אנו מאמינים כי את כל ניהול העניינים הפיננסיים, ביניהם: דוחות כספיים וייצוג מול רשויות המס בהם מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי, ראוי להעביר למשרד רואי חשבון מקצועי, מנוסה ובעל תודעת שירות גבוהה."

יאיר סאסי, רואה חשבון 

כנרת 5, מגדלי ב.ס.ר 3, בני ברק

טלפון: 073-7600380

מעבר לאתר

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר