מטפלים מומלצים בטנטרה (צילום: Shutterstock)
מטפלים מומלצים בטנטרה (צילום: Shutterstock)

מטפלים מומלצים בטנטרה

ליצור אינטימיות רגשית, לחקור ולגלות את החיבור האותנטי עם העונג, ליהנות מתשוקה גבוהה ומחיי מיניות מענגים, להכיל אנרגיה ולהעצים את חיינו בכל רובדי החיים - עבודה, משפחה וחברים. שבעה מטפלים נבחרים מדברים על נפלאות הטנטרה

פורסם בתאריך: 22.5.19 09:22

אבישג חיה כספי

לכל אוהבי הספרים יש את הספר האחד הזה, ששינה להם את החיים. עבור אבישג חיה כספי, מטפלת בטנטרה, הספר הזה היה "סידהרתא" של הרמן הסה, אותו קראה בגיל 15. בין דפי הספר הזה מצאה אבישג את תחילת מסעה הרוחני.

הקשר בין מיניות לקדושה

"בגיל 15 יצאתי למסע שלי" מספרת אבישג. "התחלתי במדיטציה טרנסנדנטלית בתל אביב, ובזמנו, כל מי שהלך לדברים כאלה נחשב מוזר. לאחר השירות הצבאי יצאתי לטיול בארה"ב ושם התאהבתי ונישאתי. חייתי 18 שנה בניו יורק, סיימתי בהצטיינות תואר בפסיכולוגיה והייתי חברה בכל מיני קבוצות רוחניות סגפניות, בהן נאמר כי מין הוא דבר שמעכב צמיחה רוחנית. היו הרבה מדיטציות, וצומות גוף. המוטו היה כמה שפחות מין, כך התודעה והרוח יתרחבו. בשלב כלשהו הגיעה לידי קלטת וידאו עם הכותרת "אומנות המיניות המקודשת". אני זוכרת שלא הבנתי את הכותרת. מה הקשר בין מין לקדושה? ואז צפיתי בקלטת, שנוצרה על ידי כל מורי הטנטרה בזמנו בארה"ב שהתאגדו ליצירתה, סיימתי את הצפייה ואמרתי לעצמי בקול רם "ככה זה צריך להיות!".

כשהייעוד מוצא אותך

לאחר הגילוי המרעיש שחוותה, שבה לארץ וכאן פגשה את אורן גני (ז"ל), שהיה המורה שלה לטנטרה ולאחר מכן גם בן זוגה במשך 7 שנים. "אחרי שחזרתי ארצה מניו יורק עבדתי בהייטק ואחרי כמה חודשים התפטרתי והצטרפתי לסדנאות הטנטרה. בהתחלה הייתי כשוליית הקוסם, ואורן באמת היה קוסם, אז התחלתי בעצמי להנחות סדנאות לנשים. הייעוד שלי פשוט הגיע אליי. אני ואורן עד היום, המורים היחידים בארץ שהשתתפו בכנסים בינלאומיים לסקסולוגיה ושם הצגנו אלטרנטיבה ושמה טנטרה".

הכירו את אומנות האהבה

"אני קוראת למה שאני עושה אומנות האהבה" מספרת אבישג. "זה כולל עבודה רגשית ועבודה פיזית כאחד. הזוגות שמגיעים אלי למפגש פרטי או סדנה יכולים להיות כאלו שחיי המין שלהם נפלאים ורוצים ללמוד עוד, לשפר, לחדש, לרענן, או זוגות שיש להם בעיות במיניות או בתקשורת, חשק מיני שונה או חוסר מיומנות במעשה האהבה. לזוגות כאלה אני מסבירה שתקשורת זה הדבר הכי סקסי, למה? כי תסכולים או כעסים זה ממש לא סקסי, בלשון המעטה. הגוף שלנו לא יפתח אם אנחנו עם רגל על הברקס או מחזיקים משהו בבטן. אני מלמדת מיומנות תקשורת, ואיך ליצור אינטימיות רגשית, ולצד זה, איך להפוך את הגוף לכלי שיכול להכיל אנרגיה מעוצמת על ידי תרגילים טנטרים. היום יש נתון סטטיסטי המעיד כי 70 אחוז מהנשים לא מגיעות לאורגזמה נרתיקית, והאישה הממוצעת זקוקה ל-12 דקות מרגע החדירה כדי להגיע לאורגזמה נרתיקית, כך שחלק מהמיומנויות זה גם ללמד גברים איך לעכב את הפליטה שלהם, כדי שהאישה תוכל ליהנות יותר. אם היא נהנית, היא רוצה יותר, והחשק עולה. אם זה רק מין פונקציונלי, זה פחות ופחות מעניין, ואנחנו הרי לא רק כאן בשביל המשכיות הדור".

סוד החיים

"במין טמון סוד גדול לחיים" אומרת אבישג. "נשאלת השאלה מה כל כך קדוש במין? והתשובה היא שהחוויה המינית היא חוויה רוחנית, דתית מיסטית. למה? כי זה המקום היחידי בו אנו יכולים להבין חווייתית, לא מושגית שכלית, מה זה להיות אחד. כאשר המרכז האנרגטי הראשון והמיני שלנו פתוח, אנחנו חווים זרימה גם באספקטים אחרים בחיים – בעבודה, ביצירה, בתחביבים. האנרגיה המינית היא אנרגית החיים שלנו. ולמה יש כל כך הרבה עניינים סביב המיניות? כי לא מלמדים אותנו. מצד אחד, בכל פרסומת שנייה יש היצע מיני כזה או אחר, ואנחנו נחשפים לזה מגיל צעיר, ומצד שני לא מדברים אתנו על מין. רוב החוויות המיניות הראשוניות שלנו מתקיימות בהיחבא, בסתר, לפעמים אפילו בבושה, שלא יתפסו אותנו, כאילו אנו עושים משהו רע. הפחד הזה מונח על הכתפיים שלנו כשאנחנו נכנסים לחדר המיטות, הקולות הללו בראש שלנו. והאמת היא שיש במין הרבה שמחה, עונג, אושר, ובעיקר בריאות!"

אבישג חיה כספי

כתובת: יהודה 14, ראשון לציון (בוייז: "אבישג חיה כספי")

טלפון לקביעת מפגש טנטרי: 050-4083310

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

אבישג חיה כספי. צילום: דני מוטלה

אבישג חיה כספי. צילום: דני מוטלה



עוזי חביב: המסע אל העונג

"מיניות היא כמו טביעת אצבע – לכל אחד ואחת יש פתרון אחר לבעיות ולהעצמת המיניות", משתף עוזי חביב, מעסה, מטפל בעל תעודות הסמכה בינלאומיות ויועץ מיני מוסמך. עוזי מוסיף: "הרבה נשים מגיעות אלי בטענה שהן מתקשות לחוות אורגזמה משמעותית אם בכלל, וזה יוצר אצלן תסכול גדול. עוד מגיעות ומספרות על בעיות של אי נוחות, חוסר תשוקה מינית, שגרה, כאבים ועוד. האמת היא שכל אחת יכולה להפוך למולטי אורגזמית עם תשוקה גבוהה וליהנות מחיי מיניות מענגים. זה בעיקר תלוי במידת פתיחות הגוף והנפש ועל כך ניתן לעבוד במהלך הטיפול המיני ובשלוב כלים מעולם הטנטרה".

עוזי טוען שאחד מהעקרונות המנחים של הטנטרה הוא קודם כל העונג בדרך אל המטרה להגיע לאורגזמה. לדבריו, הטנטרה מתרכזת בעונג שמגיע עוד לפני האורגזמה, וכדי לעבוד על כך צריך בראש ובראשונה ללמוד איך לאהוב את עצמנו בכל המובנים. "כאשר אישה לא אוהבת את הגוף שלה ולא מסופקת ממנו, קשה לה ליהנות מיחסים אינטימיים עם בן הזוג או עם עצמה. זה דפוס שיכול להיגרר שנים על גבי שנים. אישה שמעריכה ומסופקת מעצמה, תרגיש ביטחון נוחות ושחרור בחיי המניות שלה, וכתוצאה מכך תחווה עונג והצלחות רבות יותר בכל רבדי החיים.

ייעוץ מיני: עוזי חביב

ייעוץ מיני: עוזי חביב

"מדובר בתהליך שניתן לעבור בקלות רבה בטיפול בקליניקה. שם אין צורך לרצות את בן או בת זוג, לא במחשבות ולא במעשים אלא פשוט להיות מרוכזים אך ורק בקבלת עונג. כשלומדים לשחרר גוף ונפש, האורגזמה מופיעה מהר יותר, חזק יותר, בכמות גדולה יותר ואף ברצף של מולטי אורגזמות".

לעוזי כלים רבים ומגוונים בתחום הטנטרה והמיניות שאותם הוא רכש במהלך השנים בארץ ובעולם. הוא מתמחה בייעוץ מיני ומטפל מוסמך בשיטת NLP, בעל תעודות הסמכה בינלאומיות, מעסה בכיר ונחשב לאחד מבכירי המטפלים בארץ בתחום העיסוי והטנטרה. אל הקליניקה שלו במרכז הארץ מגיעות בדרך כלל נשים מכל סוגי מערכות היחסים המעוניינות לפתור בעיות וחסימות מיניות לרבות נשים ללא ניסיון בזוגיות, נשים שרוצות להעשיר את זוגיותן בכלים ודרכים חדשות, נשים שרוצות לשמר ולחזק את התשוקה עם בן הזוג וגם נשים שרוצות פשוט להתחבר לנשיות שלהן מחדש. כמו כן, עוזי מעביר סדנאות בנושא טנטרה ומיניות לקבוצות, מנחה ערבי נשים על פי הזמנה ומטפל באהבה גם בזוגות המעוניינים לחזק את האינטימיות והתשוקה המינית ביניהם. אם יש צורך, הוא יגיע אפילו עד פתח ביתכם כדי להעביר לך /לכם טיפול.

"לכל אחת מגיע לחיות ולחוות עונג בחיים", מוסיף עוזי. אחת ההתמחויות הנוספות שלו בתחום המיניות היא עבודה עם נשים בעלות מוגבלויות, מדובר בנישה ייחודית שדורשת מהמטפל תעצומות נפש, סבלנות וריכוז גבוה כדי להביא את המטופלת להעצמה, מימוש הפוטנציאל הטמון בגופה ובנפשה והתוצאות פשוט מדהימות. עוזי הוא לא מאותם מטפלים מיניים שאתם מדמיינים לעצמכם. אצלו לא תקבלו רשימת מטלות של "דברים שאתם צריכים לעשות במיטה". עוזי טוען שהמטרה היא ללמוד לגוון בטבעיות ובזרימה ולא לחשוב על "רשימת מכולת". הטכניקות בהן עוזי משתמש משלבות גישות שונות מעולם המיניות המתרכזות במקור הבעיה ו/או חוסר התשוקה תוך שמירה על גבולות המטופלות כערך עליון. "בראש ובראשונה אני מאמין בטיפול בפרמטרים שהובילו לבעיות מכיוון שאם מטפלים רק בסימפטום, הבעיה תחזור לקדמותה מהר מאוד".

לקוחותיו הנאמנים של עוזי מעידים כי טיפוליו נעשים ברגישות, הכלה ומקוריות בעוד שהוא שומר על דיסקרטיות מלאה. עוזי מוסיף: "צריך להבין שלכל אישה יש זמן הכלה שונה. אני מטפל מהלב ולכן הזמן פחות קריטי. הרבה יותר משמעותי עבורי להעניק למטופלת כל מה שאני יכול כדי שתצא שלווה ובריאה יותר פיזית, רוחנית ונפשית".

עוזי מסכם: "הרבה חושבים שטנטרה זה סקס, אבל האמת היא שעולם הטנטרה לא מתעסק רק במיניות. הטנטרה עוזרת לנו להבין איך להכיל ולהעצים את חיינו בכל רבדי החיים: עבודה, משפחה, חברים ועוד. כמובן שמיניות היא חלק גדול מהחיים שלנו, ולכן כדאי להקדיש לה תשומת לב ולהעצים אותה".

עוזי חביב – לגלות את עולם הטנטרה

טלפון: 052-2451765

למשלוח מייל: [email protected]

עיסויים שונים עם המטפל עוזי חביב

עיסויים שונים עם המטפל עוזי חביב



אלה לוי

איך מגיעים מעולם ראיית החשבון לעולם הטנטרה? הכל מתחיל כשאדם מאפשר לעצמו לחוות. אלה לוי, מטפלת בטנטרה, המלווה זוגות ויחידים בהקשבה, תנועה, מגע ומיניות, מספרת על תהליך החיפוש "למדתי כלכלה וראיית חשבון" מספרת אלה, "ואחרי שחסכתי קצת כסף, החלטתי לצאת לעולם, למקום מספיק רחוק שיהיה קצת דומה והרבה אחר. בטיול באוסטרליה וניו זילנד פגשתי עולם יותר רך, יותר מחייך, הכרתי את האדמה, את עולם האקולוגיה, חייתי באחד היערות כמה שבועות, ואז בים. התחברתי לצלילות. כשחזרתי לארץ ידעתי שאני מחפשת משהו כזה, משהו יותר רחב. הסתובבתי עד שהגעתי למורה מדהימה שלימדה אור שיאצו, והייתי יושבת בכיתה שלה ומרגישה בית. למדתי עבודה שהיא חיבור של כל החלקים, עבודה שבאה מהבטן, למדתי איך מרגישים ואיך חווים דרך מגע גם את עצמי וגם את הצד השני, מבינים שאנחנו אחד ונותנים לבטן להניע את כל הריפוי. שם הכל התחיל".

מתנות לאורך המסע

במהלך המסע שלה, אספה אלה מגוון של כלים לריפוי, איתם היא עובדת עד היום, וביניהם עיסוי טנטרי, תטא הילינג, עוצמת הרכות, תקשורת מקרבת ועוד. "אחרי השיאצו המשכתי לרייקי, רציתי עוד תנועה אז נכנסתי לעולם המדיטציות, ואחר כך ויפאסנה. הבקשה שלי כל הזמן הייתה לחבר את הגוף עם כל שאר החלקים. כשאנחנו מסכימים להכיל את הכל, לחוות, אנו צריכים את הגוף שלנו, ולמדתי לתת המון כבוד לגוף. אני לומדת גם קבלה וזוהר היום, וגם שם אומרים שאנו בעולם הזה כדי לחוות דרך הגוף את הרוח, את האלוהות. האלוהות שלחה אותי לחוות, כי אני חלק ממנה, כדי שהיא תוכל להתרחב".

אימהות ומיניות וה-"דאדאם" שמחבר את הכל

אחת הדלתות הגדולות ביותר שנפתחו אצל אלה היא דלת האימהות, ומתוכה החיבור למיניות. "יש במיניות משהו שמעז יותר, ואנחנו כבני אדם כל הזמן מנסים להיות בתבנית הביטחון שלנו, של מה שמוכר לנו, זה מרגיש לנו יותר בטוח, אבל האמת היא שאנחנו צריכים את ה-"דאדאם!" הזה,כדי להתמלא בכוחות חדשים וליצור יצירות חדשות, מתוך פליאה וסקרנות ללא נודע. תינוק לא יכול להיווצר בלי ה-"דאדאם!". אני ילדתי שתי בנות וזה היה בדיוק בעת שהסכמתי לחבר את החלקים בתוכי, קראתי לאלוהים שיביא לי את המתנה הזאת, וכל ההיריון והלידה התרחשו כפלא גדול. אין לי ספק שהיה שם חיבור של אלוהים, וה"דאדאם!" הזה, בא מתוך זה. זה שורש היצירה שלנו".

זרימה של נהר

"ההזדמנות שלנו בטנטרה, היא לחקור ולגלות את החיבור האותנטי , הסקרן והמתחדש קודם כל עם העונג שלי בעצמי ומשם עם בן/בת הזוג. אלוהים שלח אותנו לכאן על מנת שנוכל ליצור את ה"דאדאם!" הזה, ולהגיע איתו למקומות הגבוהים. באנו לעולם כדי ליהנות. אחר כך התלבשו על זה כל מיני רעיונות של סבל, כי נבהלנו, אבל המטרה של אלוהים היא שנהנה בעולם הזה, והוא יצר דבר פשוט בשביל זה – חיים. מיניות מביאה את החיים במלואם, ואנחנו צריכים להסכים לחוות במלואנו. כשאנחנו סוגרים אותה, אנחנו סוגרים חלק מאד גדול באנרגית החיים שלנו. הטנטרה פותחת את הזרימה, במקום זרימה של ברז מטפטף, אנחנו מקבלים את זרימת הטבע, זרימה של נהר או של ים".

אלה לוי

טלפון: 055-7234846

מעבר לאתר

אלה לוי. צילום: צילום: אריאל ברלי

אלה לוי. צילום: צילום: אריאל ברלי



איילה דיאז

אחת מהסיבות בזכותן בחרה איילה דיאז את נתיב הטיפול בטנטרה היא בשל החיבור הגדול שיש לה לטבע ולאדמה. "מבחינתי הגוף הוא חלק מהטבע", אומרת איילה. "יש לי שורשים אינדיאנים, אני עובדת עם היסודות, אני נמצאת הרבה בטבע וכל יסודות הטבע נמצאים בגוף, אש, אוויר, אדמה ומים. העבודה עם הגוף היא חשובה כדי להביא לאיזון של כל האלמנטים, להעלות את איכות החיים ולדאוג להרגשה של אושר בקיום היומיומי".

טיפול מיידי בבעיות

איילה דיאז, מטפלת הוליסטית בכירה, מורה ליוגה, מלווה תהליכי בריאות, תזונה, צומות ניקוי ופראנה, עוסקת בתחום הטיפול ההוליסטי כבר למעלה מ-15 שנה. "התחלתי את דרכי בטיפולים אנרגטיים שמשלבים גוף, נפש ורוח בשיטה שנקראת קינסיולוגיה. לאחר מכן המשכתי לטיפול במגע כי הבנתי שיש צורך לעגן את הנפש ואת הרוח בתוך הגוף. אני מטפלת כיום רק בגברים עם קשיי אונות, ונשים עם קשיים במערכת האינטימית, כאשר אני שמה דגש על ארבע נקודות בסיסיות שנדרשות כדי לקיים את הבריאות המינית של הגבר או אישה והן תזונה מאוזנת ונכונה, תרגול פיזי, עבודה עם נשימה, רוגע מנטלי למרות הסטרס היומיומי של העולם המערבי, ויותר מודעות, חיבור והבנה לגבי מה זו אנרגיה מינית. כיום, מאד נפוצות בעיות תפקוד בדרגות שונות ומכל מיני סוגים, וזה מאד חשוב לביטחון ולאגו לטפל באופן מיידי. גבר עם קשיי תפקוד, קשה לו לקבל את עצמו וכל המערכת המינית והזוגית עלולה להתפורר בעקבות זה".

התהליך הטיפולי

המטופלים המגיעים אל איילה, מגיעים לרוב לאחר קבלת הפניות ממומחים ברפואה משלימה כגון נטורופתים בכירים, מטפלים ברפואה סינית וגם אורולוגים מהרפואה המערבית המפנים גברים אליה לטיפול במקרים בהם אפילו הרפואה המודרנית הרימה ידיים. "ההמלצות היחידות שיש לרופאים היום", מספרת איילה, "בבעיות של תפקוד, נפיחות בערמונית ואפילו גידולים זה או ניתוחים או כדורים, שעושים מאד לא טוב מנטלית ופסיכולוגית, תרופות פסיכיאטריות שמשפיעות על הזקפה, ופתרון עוד יותר מזעזע שהוא שתל מסיליקון בתוך איבר המין, שיכול להיות מאד כבד, מלאכותי ולא נעים. הטיפול שלי מורכב מטכניקה מיוחדת המתבססת על לחיצות שיאצו, רפואת המזרח ותורת האיורוודה, והוא משפר את התפקוד המיני, משפר את הזקפה, מטפל בחולשה תפקודית, שפיכה מהירה, בעיות בכלי הדם, רעלים ששוקעים באשכים ובערמונית. גברים משתפים אותי שלרוב לאחר פגישה אחת כבר יש שיפור של 50 אחוז מהבעיות. לנשים אני יכולה לעזור עם בעיות במערכת הנשים, רחם, פוריות וגיל המעבר".

היכן נכנסת הטנטרה?

"היום יש הגדרה כוללת תחת המיתוג 'טנטרה' עבור כל הטיפולים שכוללים מיניות", מסבירה איילה, "אבל טנטרה למעשה היא דרך רוחנית, איך אנרגיה שלי פוגשת את האנרגיה שלך, למשל, כאשר אני נושמת, אני עושה טנטרה עם האוויר. זה מיזוג של שני מרכיבים כדי שייווצר משהו שלישי. טעות נפוצה כיום היא לייחס טנטרה למפגשי עירום אירוטיים או לשירותי מין, וגבר שנתקל במגוון הצעות שונות, לא תמיד יכול להגיע לטיפול מועיל וממוקד שבאמת יכול לסייע לו בהתפתחות מינית, בעיקר מחוסר של כלים נכונים להבין באיזה טיפול לבחור. חשוב לי להדגיש שתחום ההתמחות שלי מתמקד בבריאות הגבר והאישה והעצמה ולכן הטיפול מוגדר כטנטרה-תראפיה. הכוונה שלי היא לאפשר התפתחות רוחנית, חיבור של רוח לגוף, דרך חיבור והבנה שזו יחידה אחת בלתי נפרדת, עבודה עם תנועה, עם נשימה, עם צליל, ליצור הפעלה וזרימה במרכזי אנרגיה שונים, בשילוב טכניקות מעולם תרגולי היוגה והנשימה, לצד האנרגיה הקיומית החזקה ביותר שיש – האנרגיה המינית".



לגעת בטנטרה

כמו אנשים רבים שמחפשים להבין משהו לעומק החלו מורן וסוג'יי שמש, זוג נשוי שמנחה יחדיו (וגם לחוד) סדנאות באמצעות טנטרה, את דרכם בהודו – ארץ הולדתה של הטנטרה. "הדרך שלי התחילה למעשה עוד לפני שנסעתי להודו", מספרת מורן. "כשהתחלתי להתעניין במרחבים של מדיטציה ובהנחיה של מדיטציות בארץ, זה היה דבר מאוד שונה ממה שעשיתי עד אז – מינהל עסקים וניהול. אחרי ההתחלה הזו, הוּבלתי להודו על ידי קול פנימי שאמר לי שיש לי שם משהו לחפש".

תהליכי עומק דרך התרפיה והטנטרה (צילום: סשה גבריקוב)

תהליכי עומק דרך התרפיה והטנטרה (צילום: סשה גבריקוב)

סוג'יי בן זוגה מוסיף כי היכרותו עם הודו החלה לאחר שירותו הצבאי. "נסעתי לחפש את עצמי", הוא אומר, "וכבר אז שמעתי על טנטרה, אבל זה היה מושג שלא ממש היה אפשר ללמוד אותו בארץ ולכן נסעתי אל המקור. חיפשתי מורים ואשראמים כדי ללמוד את זה בדרך העתיקה והמסורתית, ואז נחשפתי לטנטרה ולעולם הרוח בכלל, לעובדה שישנם כל כך הרבה זרמים וכיוונים בטנטרה. זה מסע של כמה שנים טובות, עם המון כלים וידע מזרמים שונים של טנטרה, רוחניות ומדיטציה. את הכול חיברתי למה שאני עושה כיום".

עובדים, מנחים וחיים ביחד

לאחר שחזרה לארץ מהודו, המשיכה מורן בלימודיה. "למדתי איורוודה שהיא רפואה הודית, המשכתי להשתלם בלימודי יוגה, ואז הגיעה ההיכרות עם סוג'יי. היינו באותם מעגלים – אני עבדתי והשתתפתי בפסטיבלים של אשראם במדבר בעת שסוג'יי היה ממקימי המקום וניהל אותו, אבל לא באמת נפגשנו שם. נפגשנו לראשונה לשיח אמיתי כשאני עזבתי את העיר ועברתי לפרדס חנה, וסוג'יי עזב את האשראם".

מורן שמש (צילום: סשה גבריקוב)

מורן שמש (צילום: סשה גבריקוב)

כיום מורן וסוג'יי מנחים יחדיו סדנאות לזוגות וליחידים, וכל אחד מהם מנחה באופן פרטני בקליניקה. סוג'יי מתמחה בהנחיית זוגות ויחידים לתהליכי עומק דרך התרפיה והטנטרה; ומורן מתמחה בהנחיית נשים, בעיקר בעת תהליכי הריון ולאחריו, פוריות ותהליכי חיים אחרים.

התהליך הפרטני שמציעים מורן וסוג'יי הוא מרתק ומעמיק. "זוג יכול לקבל ממני בדיוק את מה שהוא צריך", אומר סוג'יי. "למפגשים מגיעים גם זוגות וגם יחידים עם קשיים מיניים או קשיים בתקשורת, ודרך הטנטרה אנחנו מלמדים אותם לפתוח את הלב ולהסיר מחסומים. העבודה בקליניקה משלבת הרבה תרגול חווייתי, אחד עם השני, והם גם מקבלים תרגול לביצוע בבית. סל הכלים הוא מאוד גדול, וכולל גם כלים מתרפיה מערבית".

סוג'יי שמש (צילום: סשה גבריקוב)

סוג'יי שמש (צילום: סשה גבריקוב)

קהילת 'מארג'

לצד עבודה זו, החל סוג'יי להכשיר בשנים האחרונות מטפלים לטיפול בשיטת 'מארג' (ראשי תיבות של מיניות, אהבה, רגש, גוף) שאותה הוא הגה. "אני נהנה לראות איך אנשים עוברים תהליכים אישיים ועמוקים", הוא מציין, "ורוכשים כלים לעבודה מקצועית, לבצע ריפוי באנשים אחרים. זו תוכנית הכשרה של למעלה מ-650 שעות אקדמיות, הכוללת תרגולים וסטאז'. זה קורס ההכשרה המקיף ביותר כיום, והוא גם נותן לתלמידים יכולת לקבל כלים אמיתיים שאיתם הם יכולים ליצור מפגשים והנחיה ליחידים, זוגות וקבוצות".

מורן מוסיפה: "כל מי שעובר אצלנו את ההכשרה, מנחה בסופו של דבר בכנס שמתקיים איתי ועם סוג'יי, ביחד עם עוד תלמידים ובוגרים שלנו. זו פלטפורמה רחבה מאוד המאפשרת לתלמידים להביא את עצמם, וכן לכל המשתתפים מהעבר לחוות את הדרך של מארג. מדובר בסופ"ש חווייתי, עם יותר מ-40 פעילויות וסדנאות שונות".

אחד הדברים המיוחדים הוא הדגש שאותו שמו מורן וסוג'יי על יצירת קהילה בקרב התלמידים והבוגרים. סוג'יי: "הרגשנו שקהילה היא החלק החסר בפאזל. אנשים עוברים תהליכים, והם זקוקים למרחב ביתי שבו הם ייפגשו עם עוד אנשים כמוהם. קהילת מארג מונה היום קרוב ל-600 איש שמשתתפים בפעילויות ובמפגשים, יש להם קבוצות סגורות, נוצרה דינמיקה של אנשים שמחפשים אהבה ושייכות, ושרוצים לתמוך ולהיתמך אחד בשני. טנטרה בשבילנו היא מקום שבו אפשר לחגוג את החיים ולמצוא בית לאהבה, תוך כדי החזקה של מרחב בטוח שבו כל אחד יכול באמת להיות מי שהוא – ללא מסכות, בפשטות".

מעוניינים להצטרף לקהילת 'מארג'? כנס 'מארג infinity love' שיתקיים זו הפעם החמישית, בתאריכים 2-4 באפריל 2020, פותח את שעריו למצטרפים. לרכישת כרטיסים – לחצו כאן.

מורן וסוג'יי שמש

טלפון: 050-4800660

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר