אבחון אירידיולוגי. תמונה ממאגר Shutterstock - stas ponomarencko

תסתכלו לו בעיניים: אבחון אירידיולוגי

האירידיולוגיה היא שיטת אבחון ברפואה משלימה, המאפשרת לאבחן את מצבו הבריאותי והנפשי של אדם ואת נטיותיו הגנטיות ע"י ממצאים בקשתית העין, לזהות את הקשרים בין אברי הגוף והמוח, ואזורים בעייתיים ומוחלשים הזקוקים לטיפול. הכירו את האירידיאולוגיים

פורסם בתאריך: 18.6.19 10:35

ד"ר סרג' כהן מומחה לאבחון באירידיולוגיה וטיפול הומאופטי

אירידולוגיה היא שיטה לאבחון ומניעת מחלות נסתרות בגוף ומצבים נפשיים, טרם ביטוי הסימפטומים. האירידולוגיה מבוצעת ע"י אבחון קשתית העין, ומאפשרת "לקרוא" את מפת הגוף והנפש על פי סממנים ספציפיים במפה, כדי לזהות את הבעיות.

ד"ר סרג' כהן, עלה מצרפת לישראל לפני שני עשורים. הוא ד"ר לרוקחות, מומחה לאבחון בשיטת אירידולוגיה ומטפל מוסמך בנטורופתיה, הומאופתיה קלינית ודיקור אוריקולותרפיה – דיקור אפרכסת האוזן.

על האבחון בשיטת האירידולוגיה, אומר ד"ר סרג' כהן: "העיניים משמשות כמראה של הגוף ושל הנפש. באמצעות קריאה אבחונית של קשתית העין, ניתן לגלות את כל האזורים החלשים יותר והבעייתיים של המטופל, המצב הגופני והנפשי שלו, האברים והרקמות מה עובד באופן תקין ובמה צריך לטפל".

כיצד האירידיולוגיה פותחה ומה היא מאפשרת?

"האירידיולוגיה פותחה לפני יותר מ- 300 שנה, ומאפשרת לנו להבין את מצב הקשר בין המוח לאברי הגוף, דרך קשתית העין. זה מבוצע באמצעות מיפוי של הגוף בקשתית העין, כאשר התמונה היא של אדם במצב עמידה: האישון מבטא את הטבור, מסביב לאישון נמצאת מערכת העיכול, וסביבה מערכת הדם והפריפריה –  כל האברים, כשחלקם בצד שמאל וחלקם בצד ימין. יש כמה סוגים של מפות לאבחון באירידיולוגיה, כשהשימושיות ביותר פותחו ע"י ד"ר ג'נסן, אירידיולוג מומחה מארה"ב".

אילו דברים ניתן לגלות באמצעות האבחון?

"מאחר והאבחון בעזרת אירידיולוגיה מציגה את הקשר בין המוח והגוף, ניתן לגלות סממנים לבעיות טרם התפרצותן, כגון: סימנים של חמצון, סימנים של חוסרים, של פסולת הנובעת מחומציות יתר, ודרך כל אלו מסיקים מסקנות לגבי מחלות שונות ובעיות נפשיות.

"דרך אבחון העיניים ניתן אף ללמוד את אישיות האדם, את מצב הרוח שלנו, אם הוא סובל ממחסור בדופמין, בסרוטונין (מצב המוביל לחרדה ודיכאון) וכיצד הוא מתמודד במצבי לחץ.

"חבר שלי מבריטניה, ג'ון אונדרוז, ביצע מחקרים מעמיקים בין השנים 1969-2013 על יותר מ- 20,000 אנשים, ופיתח מפות אירידיולוגיה חדשות בכדי לדייק את האבחנות. המפות של ג'ון מאפשרות להעמיק את האבחון למערכת האנדוקרינולוגית של הגוף (מערכת הפסולת של הגוף), ואף לבחון את מצב הרקמות העובריות שנותרו באדם עצמו, כך שהרבה יותר קל לאבחן ולטפל. אם לדוגמא, אני מזהה שישנן בעיות ביותרת הכליה ובבלוטת התריס או האף, הקיבה, הגרון, וכד', יותר קל לדייק ולהגיע לריפוי. המטרה שלנו בסופו של דבר היא, שהאדם ירגיש יותר טוב".

מה היתרון של האבחון האירידיאולוגי?

"היתרון המרכזי הוא שאנו יכולים לראות מה קורה בתוך האברים עצמם ובקשר שלהם עם המוח. איך המוח מזהה את האברים ומה הקשר של כל המערכות ביחד, ראיית המכלול של האברים וההקשרים שלהם עם המוח ועם אברים אחרים, במטרה לזהות את כל האזורים החלשים יותר ולטפל בהם ובקשרים שלהם. לעומת רפואה קונבנציונלית שמטפלת באזורים ספציפיים של הגוף, באמצעות האירידיולוגיה אפשר לזהות ולטפל בשורש הבעיה. אנו יכולים לראות למשל, כיצד הכבד מייצר חומרים לגוף, וכיצד הגוף מחזק את המערכות".

כיצד החמצון בגוף בא לידי ביטוי, לדוגמה?

"במצב של חמצון בגוף, נזהה מעין סיבים לבנים בקשתית העין, הפסולת תראה בצורה של כתמים בצבעים שונים".

מה עושים לאחר שמתקבל האבחון?

"באמצעות האבחון שקיבלנו, ניתן ללמוד כיצד המוח מזהה את האיבר בגוף, ולרפא את האיברים החולים באמצעות רפואה משלימה: הומאופתיה, צמחי מרפא, שמנים אטריים, ודיקור".

מי מגיע לטיפול?

"אני מטפל בכל סוגי הבעיות הפיזיות והנפשיות, במבוגרים ובילדים וכן במחלות כרוניות כגון: סוכרת, בעיות בבלוטת התריס, מצבים של בעיות קשב וריכוז, ועוד.

לאחר ביצוע האבחון הראשוני שאורך כשעה וחצי, אנו נבנה תכנית טיפולית באמצעות רפואה משלימה בקליניקה שלי, וכן לשינוי הרגלים לא בריאים של המטופל, עד להחלמתו המלאה".

כתובת הקליניקה: מאפ"ו 18 א', תל אביב.

חוקוק צפון כנרת.

מעבר לאתר

טלפון: 054-7970345

דר סרג כהן. צילום: רויטרט

דר סרג כהן. צילום: רויטרט

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר