סדנאות טנטרה במרכז. צילום: סשה גבריקוב
סדנאות טנטרה במרכז. צילום: סשה גבריקוב

סדנת טנטרה לזוגות במרכז

אחת החוויות המעשירות והמהנות שזוג יכול לעבור ביחד זה להשתתף בסדנת טנטרה – סדנה בה מדברים בפתיחות על מין, אינטימיות, מגע ורגשות. אם אתם מרגישים שהזוגיות שלכם יכולה רק להרוויח מחוויה כזאת, הנה כמה סדנאות טנטרה מומלצות לזוגות באזור המרכז

פורסם בתאריך: 21.6.19 11:19

מורן וסוג'יי שמש

נדמה שאין חוויה מרגשת יותר מלעבור סדנת טנטרה זוגית עם זוג מנחים, שהם גם זוג בחיים האמתיים, חווים את התהליכים עליהם הם מדברים בעצמם, בחוויות היומיום הזוגית. מורן גוטליב שמש וסוג'יי שמש חיים את דרך הטנטרה יחדיו, ומעבירים אותה יחדיו לזוגות המגיעים אליהם לסדנה.

"אנחנו נשואים עם שלושה ילדים" מספרת מורן. "והנחיית הסדנאות קרתה מתוך המרחב הזוגי. סוג'יי מנחה סדנאות טנטרה כבר משנת 2004. חודש או חודשיים אחרי שאמרנו 'כן' לביחד הזוגי, הוא אמר לי 'טוב, את מנחה נשים ואת מנחה מדיטציות, בואי תנחי איתי".

"ראיתי את היכולות של מורן" אומר סוג'יי. "הכרתי את היכולות הטנטריות שלה ואת הכישורים שלה כמנחה, ראיתי הזדמנות מדהימה לתת לה במה, והיא נכנסה כמו גדולה. עד היום, היא אחת המנחות המוצלחות והטובות ביותר שעבדתי איתן. ההנחיה שלנו מגיעה עם הכרות מאד מעמיקה, אנחנו מלמדים זוגות איך לחיות ביחד, אהבה, מיניות, חושניות, החיים עצמם. כשזה בא מתוך מרחב זוגי, יש לזה עוצמה, לא לדבר באוויר אלא ממש to walk your talk".

צילום: ישי קינן

צילום: ישי קינן

סדנאות טנטרה לזוגות וקבוצות. צילום: ישי קינן

סדנאות טנטרה לזוגות וקבוצות. צילום: ישי קינן

להפוך את המשבר לעוצמה

"הדבר שאני מאד אוהבת בעבודה המשותפת" אומרת מורן "זה שרוב הזמן זה מרגיש נכון ונעים. אנחנו לא רק מנחים סדנאות ביחד, אלא יש לנו סופי שבוע, קליניקה, כנסים שאנחנו עורכים, אנחנו באמת 24\7 ביחד, ואנחנו עובדים עם כלים בזכותם אנחנו יכולים לדעת מתי אנחנו צריכים מרחב אישי ומתי אנחנו יכולים לשוב אל המרחב הזוגי"

"לפי התפיסה שלי" מוסיף סוג'יי "זוגיות לא חייבת להיות רק פרחים ופרפרים. זה בסדר שיש רגעים של קושי ומשבר, מה שאנחנו מלמדים זה איך לקחת את הרגעים האלה ולהפוך אותם לעוצמה ולהעצמה של הזוגיות על ידי זה שנשארים ומתמודדים. לפעמים במרחב הזוגי מפחדים לריב אל מול הפרטנר, להביא את העוצמה שלנו, זוגות לא תמיד יודעים אם יהיה שם מישהו לריב איתו, להכיל את זה. בתפיסה הטנטרית, כעס ואהבה הם על אותו ציר, ואדם שלא יודע לכעוס ולהביא את הכעס, גם האהבה שלו תהיה מוגבלת".

מורן וסוג'יי שמש. צילום: סשה גבריקוב

מורן וסוג'יי שמש. צילום: סשה גבריקוב

מגוון הסדנאות

מורן וסוג'יי מציעים מגוון סדנאות ואפשרויות שיתאימו לכל זוג מעוניין. "יש לנו כל מיני סוגים של סדנאות" הם מספרים. "החל ממפגשים חווייתיים של כמה שעות, או עבודה פרטנית של זוגות, ועד לסופי שבוע שמיועדים לזוגות או סדנה שבועית מתמשכת לזוגות. יש סדנאות קצרות, זוג מגיע לקליניקה והם מחפשים לחוות משהו ראשוני, מעודן, הם מגיעים ועוברים תהליך של כמה שעות, במהלכו הם לומדים להתחבר אחד לשני, מתקרבים דרך הטנטרה. בסדנאות המעמיקות יוצאים הזוגות לסוף שבוע שלם אתנו, עם אוכל ולינה, ובמשך שלושה ימים עובדים עם בן הזוג וביחד עם זוגות אחרים, על טכניקות מיניות, טנטרה על כל הרבדים שלה. בנוסף ניתן להגיע גם פעם בשבוע למפגש פרטני מול סוג'יי, כדי לעבור חוויה, עם תרגול שהם לוקחים הביתה. הסדנאות שלנו מותאמות גם למי שחווה בעבר, וגם למי שלא, מתחילים מהצעד הראשון ולאט נכנסים פנימה. אנשים שמגלים את הטנטרה, מוכנים להשליך את כל התפיסות הישנות שלהם כדי ללמוד משהו חדש עבור עצמם".

מורן וסוג'יי שמש

לפרטים על הסדנאות הקרובות:

טלפון: 050-4800660

מורן שמש

מורן שמש


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר