סדנאות בישול טבעוני: גאלט עגבניות ופטה שקדים מתוך סדנת המאפים. קרדיט: Plenty
סדנאות בישול טבעוני: גאלט עגבניות ופטה שקדים מתוך סדנת המאפים. קרדיט: Plenty

סדנאות בישול טבעוני מומלצות

סדנאות בישול טבעוני הפכו בשנים האחרונות לטרנד מתגבר ובצדק. השילוב בין בריאות ואידיאולוגיה יוצרים את הביקוש ההולך ומתגבר, והטעמים? משגעים.

פורסם בתאריך: 21.6.19 14:10

פלנטי – הכי טבעי שיש

אבל בין אם אתם טבעוניים ובין אם אתם בדרך לשם, לכולנו יש מטרה אחת משותפת –להיות בריאים יותר. בדיוק לשם כך שירי סאבין ומולי אלון הקימו את "פלנטי" – חברת בוטיק צעירה המעניקה פתרונות בריאים וטעימים לכל הרעבים.

בשנים האחרונות הם מפתחים ומייצרים מוצרים טבעוניים ללא גלוטן ומעבירים סדנאות בישול לכל המעוניינים: "המטרה שלנו היא לתת מענה לאנשים שרוצים לאכול גם טבעוני וגם בריא, מבלי להתפשר על הטעם והאיכות".

אם אין אני לי – טבעוני לי

שירי ומולי הם בני זוג לחיים וטבעוניים זה חמש שנים. הם משתפים שהכל התחיל מצורך שהיה להם באופן אישי: "הבנתי שחסרים לי מאכלים בתזונה הפרטית שלי", שירי משתפת. "באותה תקופה לא היה מספיק מידע ברשת, אז שיחקתי עם מתכונים וחקרתי לעומק בעצמי. התחלתי מלהכין לחם מחמצת ללא גלוטן שעשוי מקמחים טהורים ונתתי לחברים לטעום. אנשים מאוד התלהבו והתחילו לרכוש. הבנתי שיש ביקוש אז הוספתי להכין ממרחים לצד הלחם ומוצרים נוספים והחלטנו לפתוח חנות אינטרנטית. בחנות מכרנו מגוון גבינות פרוביוטיות בעבודת יד, פוקאצ'ות טף, קציצות טופו, מאפינס, מעדנים ועוד מגוון רחב של מאכלים טבעוניים ללא גלוטן, שאת כל המתכונים אנחנו יצרנו בעצמנו".

רול גבינות קשיו גלילית פרוביוטית עם תבלינים- מתוך סדנת הגבינות. קרדיט: Plenty

רול גבינות קשיו גלילית פרוביוטית עם תבלינים- מתוך סדנת הגבינות. קרדיט: Plenty

חוויה קולינרית שהיא גם שליחות

בעקבות הביקוש הרחב, שירי ומולי הבינו שהגיע הזמן להעביר את הידע והכלים הלאה.

כיום שירי מעבירה סדנאות בישול טבעוניות וללא גלוטן בהן היא מלמדת את כל הסודות והטכניקות הייחודיות שצברה עם השנים.

כל המתכונים של 'פלנטי' מבוססים על חומרי גלם איכותיים, טריים, עשירים בחלבון, ויטמנים וסיבים תזונתיים ללא מוצרים מן החי. כל זאת הם עושים באמצעות כלים פשוטים ומהנים שכל אחד יכול להכניס ליומיום. שירי מוסיפה: "מה שורה בסדנא הוא שאנשים מגלים כמה שזה קל. אנחנו מכינים במהלך הסדנא שישה מתכונים בשעתיים וחצי, דבר שמוכיח שלא צריך לעמוד שעות במטבח כדי להכין אוכל טבעוני וטעים".

"היום אנחנו מבינים שזו השליחות שלנו. אנחנו רואים את הטבעונות והבישול הבריא כסוג של סטארט – אפ קוסמי שבא ליצור החלמה לכדור הארץ ולשפר את המצב הבריאותי של האנשים. כל מה שאנחנו יכולים לעשות, כדי למנוע סבל של בעלי חיים, וגם כדי ליצור ולמצוא פתרונות שלא באים על חשבון הנאה, הם חלק מהדרייב והערכים שלנו", מוסיף מולי.

הסדנאות של פלנטי

גבינות גורמה טבעוניות ופרוביוטיקה ביתיבסדנא לומדים להכין גבינות משקדים ואגוזים, וכן לומדים טכניקה עתיקה בשם ריג’וולאק מלשון – "REJUVENATION" התחדשות) להכנת פרו- ביוטיקה ביתית, בשיטה שהופכת שקדים ואגוזים לגבינות חלומיות.

אפייה ללא גלוטן- סדנאות אפייה ללא התפחה, סוכר, שמרים ועמילנים. השימוש אך ורק בקמחים איכותיים כגון טף, עדשים, חומוס, אורז מלא וכדומה. בסדנא לומדים טכניקות ומינונים לאפייה מהירה ופשוטה ללא שמרים וסוכר מבית היוצר של פלנטי..

סדנת "בוקר צהריים ערב" – אוכל יומיומי שמעניק פתרונות לתזונה טבעונית וללא גלוטן לאורך כל היום. בסדנא לומדים להכין קציצות, ממרחים, רטבים, תבשילים ומאפים בצורה פשוטה ומהנה שמשאירה טעם של עוד.

את הסדנאות מעבירה שירי במטבח הביתי של הזוג בתל אביב בשכונת הדר יוסף בקבוצות של בין 6-9 משתתפים. משך כל סדנא כשלוש שעות כאשר בסיומה יוצאים עם לפחות מנה אחת שהוכנה במהלך הסדנא וספרון מתכונים.  לאורך הסדנא וגם לאחריה, שירי מלווה את המשתתפים ומעניקה ייעוץ  בקבוצת הוואטסאפ שנפתחת מיד בסיום הסדנא.

אם גם לכם נפתח לכם התיאבון מוזמנים ליצור קשר כבר היום >>>

עמוד סדנאות ותאריכים קרובים

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

פלנטי -הכי טבעי שיש. קרדיט: Plenty

פלנטי -הכי טבעי שיש. קרדיט: Plenty


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר