הום סטיילינג. תמונה ממאגר Shutterstock By Photographee.eu
הום סטיילינג. תמונה ממאגר Shutterstock By Photographee.eu

הום סטיילינג במרכז: הכירו את המומחים בתחום

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ובכל הנוגע לבית שלנו, זה אכן נכון. ההתאמה בין הרהיטים, צבע הטפט, ואפילו הכרית שמונחת בצורה מושלמת על הספה, כל הפרטים הללו הם מה שהופכים את החלל שלנו מסתם חלל לבית אמיתי. הכירו את האנשים שילבישו את הבית שלכם בצורה מושלמת

פורסם בתאריך: 2.7.19 08:31

אורלי מור – More styling

אורלי מור, בעלת סטודיו More styling המתמחה בהום סטיילינג, החלה את  דרכה בפן אחר של עולם העיצוב – עיצוב גרפי ופרסום. לאחר שסיימה את לימודיה ב-"אסכולה", הבינה שמשהו בנתיב בו בחרה חסר, וביצעה הסבה להום סטיילינג, בלימודים ב-"שנקר". בחמש השנים האחרונות היא מיישמת את החזון שהיא בונה עבור לקוחותיה בבתים, משרדים וחללים אחרים.

"עוד כשהייתי נערה צעירה תמיד התעסקתי באמנות ובאסתטיקה" אומרת אורלי. "הייתי נכנסת לבתים של חברות, ותמיד היו מתייעצים איתי. יש לי יכולת ראייה מרחבית, ויזואלית, ואני רואה בעיניי רוחי איך צריך להראות הבית או החלל. הבנתי שזה מה שאני רוצה וצריכה לעשות".

בין עיצוב להום סטיילינג

"הרבה אנשים שואלים אותי מה ההבדל בין עיצוב להום סטיילינג" אומרת אורלי. "עיצוב פנים ואדריכלות זה ממש להקים את הבית מאפס, זה לעשות שינוי בקירות, במבנה הפנימי של הבית, זה תכנון פונקציונלי. הום סטיילינג זה ממש להלביש ולאבזר את הבית, בדיוק כמו שאנחנו מתלבשים. זה צבע הקירות, בחירת האריחים, בחירת הריצוף והטקסטיל, אביזרי תאורה, אומנות על הקיר. הכל. אני מתעסקת גם בעיצוב פנים, אני שוברת קירות ועושה שיפוצים, אבל אם הפרויקט דורש שינוי קונסטרוקטיבי, אני עושה  מיקור-חוץ ונעזרת בבעלי מקצוע מורשי חתימה".

צילום : ענת פייזר

צילום : ענת פייזר

תהליך ההלבשה

אחד הדברים המייחדים את אורלי זה שהיא מתחילה כל תהליך בפגישת הכרות ראשונית. "הלבשת בית זה תהליך אינטימי ואישי" היא אומרת. "חשוב לי מאד להתחבר לאדם וחשוב לי שהוא בעצמו יתחבר אליי, כדי שאצליח להבין אותו באמת ולאתר את הצרכים שלו בבית. לאחר פגישת ההכרות והצעת המחיר, מגיעה פגישה של תיאום ציפיות, לקיחת מדידות והתאמת סגנון. אני מנסה להבין בפגישה הזו מה הם אוהבים, מה הצרכים הפונקציונליים, מה חסר בבית ומה יש. לאחר מכן, אני מתחילה להכין ללקוח לוחות השראה. לא לכל לקוח יש את הדרך לראות ולהבין כשאני מתארת משהו, לא כולם בעלי ראייה חזותית, אז אני מכינה הדגמות מפורטות עם רעיונות מפרויקטים קיימים שאני עיצבתי או רעיונות חיצוניים שאני שואבת משלל מקומות וזו המחשה ראשונית לאיך התוצאה הסופית אמורה להראות. אני רוצה שהלקוחות יהיו הכי פתוחים להגיד מה לא לטעמם ומה כן, מה החלומות שלהם, ככה אני מצליחה להבין יותר לאיזה כיוון כדאי ללכת עם העיצוב. אני תמיד אומרת שזה הבית שלכם, לא שלי,  אתם צריכים להרגיש בו בנוח. הרבה פעמים לקוחות לא יודעים מה הם רוצים, הם סומכים על המעצבת ובסופו של דבר לא מרגישים בנוח בחלל. בגלל שאני מעודדת את הלקוחות לומר לי בדיוק מה כן ומה לא, לפי טעמם האישי, עוד לא קרה לי שלקוח קנה משהו שהוא לא באמת אוהב".

ומה לגבי התקציב?

הדבר היפה בהלבשת הבית לפי אורלי, זה שניתן לייצר שינוי בכל תקציב. "לא תמיד צריך להחליף את כל הבית" היא אומרת. "יש פרויקטים עם תקציבים מוגבלים, ואם רק קונים כריות, מחליפים גופי תאורה ומוסיפים אומנות על הקירות, רואים איך זה משנה בצורה יוצאת דופן את הבית. ואפשר תמיד גם להשתמש בדברים קיימים, לפעמים אני מוצאת דברים אצל לקוחות במחסן, ומספיק שתלינו מתלה שיש בו איזה ערך סנטימנטלי למשפחה, או פתאום העמדנו כיסא שהיה שייך לסבתא, וזה מכניס עניין אחר לבית ומעלה להם חיוך. בימי הקניות עם הלקוח, אחרי שבנינו ביחד את החזון, אני נצמדת לתקציב, ולפי התקציב ההתחלתי אני בונה לוח זמנים מפורט ורשימת קניות בחנויות המתאימות לתקציב. לאחר ימי הקניות, כשהכל מגיע, אני מגיעה לסדר, ממקמת את הרהיטים, תולה תמונות, אפילו מסדרת להם את המצעים על המיטה. עד הפרט האחרון".

More styling

טלפון ליצירת קשר: 050-7676540

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

צילום: נועה לוצקי

אורלי מור – More styling. צילום: נועה לוצקי

צילום: הגר דופלט

צילום: הגר דופלט


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר