סדנאות טנטרה יוגה. תמונה ממאגר Shutterstock
סדנאות טנטרה יוגה. תמונה ממאגר Shutterstock

סדנאות טנטרה יוגה מומלצות

סדנאות טנטרה יוגה הפכו לטרנד חם בישראל. יצאנו לשמוע על התחום מפי נעמה הנגבי, מהמורות המובילות בארץ ללימודי עומק של טנטרה הודית מסורתית

פורסם בתאריך: 12.7.19 14:51

סדנאות טנטרה יוגה – נעמה הנגבי

יש אנשים שמגלים את דרכם בחיים אט אט, ויש מי שנולד לתוך הדרך שלו, כמו נעמה הנגבי, למשל.

נעמה גילתה את דרכה הרוחנית עוד בהיותה בת 3, כשתרגלה יוגה על המזרן בבית עם אמה. עם השנים, העניין שלה במסורות רוחניות גבר, וכך גם גדלו ידיעותיה, והפרקטיקה בה עסקה העמיקה והפכה עשירה יותר.

אחרי שנים של לימודים בהודו וברחבי העולם כולו, תרגול ולימוד יוגה וטנטרה ומגורים במרכזים רוחניים ברחבי העולם, הגיעה נעמה למורה הרוחני ואחד מהמאסטרים היחידים בעולם שמלמדים את הטנטרה המסורתית, גורוג'י ראג' קומאר, המלווה אותה עד היום.

מהי טנטרה יוגה

המשמעות של יוגה היא אחדות  של העצמי עם היקום.

הטנטרה יוגה מאפשרת לנו לטהר את המערכת האנרגטית שלנו דרך תנוחות, נשימות, תרגילי טיהור, מנטרות, ריכוז והתמסרות.

בטנטרה יוגה אנחנו עובדים על טיהור הערוצים האנרגטיים השונים שלנו –  הגוף הפיזי, המערכת האנרגטית, הרגשות, הגוף המנטאלי וגוף הסיבה התוצאה.

תרגול טנטרה יוגה מסייע לנו לכרוך את הידע הרוחני עתיק היומין הזה ואת תשומת הלב לגוף הפיזי – זה בזו.

דרך הטיהור של תרגול הטנטרה יוגה, אנו שואפים להגיע לעבודת ריפוי עמוקה ברמה הפיזית והרגשית. בנוסף, ניתן להעצים את כוחה של המחשבה דרך ריכוז וטכניקות ניקוי רעלים, שמשפיעות על החיות שלנו ואריכות ימים.

בזכות הדרך הרוחנית שעברה נעמה עם ראג' קומאר, היא זכתה לקבל מעמד מיוחד בעולם הטנטרה כשהוסמכה, יחד עם 64 אנשים בלבד בעולם, לשמר וללמד את המסורת שלו.

מסעה הארוך, הוביל את נעמה הנגבי לידיעה שאחרי שלמדה וקיבלה מהיקום את מתנת הטנטרה המסורתית, עליה לחלוק עם הזולת את כל השפע הזה. ההעצמה והחניכה שקיבלה ממוריה הרבים לאורך הדרך מאפשרות לה להעביר את הידע הלאה וללמד את דרך הטנטרה המסורתית. בארץ היא משמשת כמורה וכמתרגלת של טנטרה יוגה מסורתית. לצד השיעורים והסדנאות, היא אף מנחה טקסים טנטרים וסדנאות נשים, זוגיות, יוגה ומדיטציה.

כמורה רוחנית המודעת לחשיבות המחשבה הפתוחה ואי ההיצמדות לקיים, נעמה מקפידה על תהליך מתמיד של התפתחות והתחדשות בסדנאות ובשיעורים שלה ומחפשת תמיד אחר  דרכים חדשות לחוות את ההוויה שלנו ולחלוק אותה עם אחרים.

לעתים היא משתפת פעולה עם מורים אחרים ממסורות ואומנויות שונות בכדי להביא ידע וחוויה נוספת ללימוד. הדרך שלה להעניק לתלמידיה ידע, ולחלוק עם הסובבים אותה את העולם המופלא של הטנטרה יוגה, הטקסים והמדיטציה עם אחרים מגלם דרך של איחוד בין חכמה ואהבה.

נעמה היא המורה המובילה בארץ ללימודי עומק של טנטרה הודית מסורתית, מייסדת Tantra Marga – (דרך הטנטרה) בית הספר הבינלאומי לטנטרה מסורתית כדרך רוחנית ומייסדת PREMA – בית הספר הגבוה לאהבה.

נעמה הנגבי, סדנאות טנטרה מסורתית

מייל –  [email protected]

מעבר לאתר 
מעבר לעמוד הפייסבוק
מעבר לאינסטגרם 

נעמה הנגבי - קרדיט צילום: אורי גרון

נעמה הנגבי – קרדיט צילום: אורי גרון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר