חברות ניקיון בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: New Africa
חברות ניקיון בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: New Africa

חברות ניקיון מומלצות בשרון: האנשים שיבריקו לך את המשרד והבית

לא פשוט למצוא חברת ניקיון אמינה שמצליחה לתחזק ולענות על צורכי הלקוחות שלה באופן בלתי מתפשר. במיוחד עבור זה, איגדנו עבורכם רשימה של חברות ניקיון מומלצות באזור השרון, שיבריקו את הבית והמשרד שלכם ולא ישאירו אחריהם שרידים לא ברורים. לגזור ולשמור

פורסם בתאריך: 14.8.19 14:11

ספידי באני

כמה פעמים נתקלתם בסיטואציה בה הזמנתם מנקה מחברת ניקיון, שילמתם הון תועפות עבור שעת עבודה ואז הגעתם לביתכם או משרדכם וניקיתם אחריהם? או שמא מצאתם את עצמכם מבזבזים את כספכם עבור חברת ניקיון שאינה לוקחת אחריות על הביצועים של העובדים שלה?

אכן, זה לא פשוט היום למצוא חברה אמינה שמצליחה לתחזק ולענות לצורך של הלקוחות שלה באופן בלתי מתפשר, עד שנתקלנו בחברת ״ספידי באני״ שמהר מאוד גרמה לנו, ובוודאי תגרום גם לכם, לחשוב אחרת.

כידוע, ניקיון מקום העבודה או הבית עלול לגזול מכם זמן רב ולהיות פחות אסתטי ונקי מכפי שאתם מצפים שיהיה. על מנת להתגבר על פעולה מייגעת זו ובכדי לחסוך לכם זמן, כסף ומשאבים רבים, כדאי שתכירו את חברת ״ספידי באני״ – ספידי באני חברת ניקיון מובילה בשוק הנותנת שירותי ניקיון איכותיים במחירים השוים לכל נפש.

מייסדי החברה בעלי ניסיון רב באחזקת מבנים והקימו את ספידי באני שירותי ניקיון מתוך הצורך להפוך את השירות ואיכות הניקיון במקום העבודה כמודל לניקיון איכותי ונעים.

על מנת להבטיח שהשירות יהיה מותאם לבקשתכם בצורה מושלמת, תקבלו מפקח אחראי שיגיע למקום שכל תפקידו הוא ללמוד את המקום המצריך ניקיון באופן שוטף ולשמור על תחזוקה נכונה.

לאחר שהתמקצע בסביבת העבודה, המפקח יספק לכם מנקה קבוע למוסד שיתאים בדיוק לרמת הסדר והניקיון שהעסק שלכם זקוק לו. כך, באופן מפתיע, גם המפקחים הופכים לחלק בלתי נפרד מהשירות שתקבלו ובזכות הרצינות והמקצועיות שלהם אתם תצאו מרוצים עד מאוד.

כמו כן, חברה זו נותנת שירות עם מחירים סטנדרטיים שיתאימו לכיסכם, ומכילה צוות רחב וקבוע שעומד ערוך ומוכן לכל משימה כאשר כולם ללא יוצא מן הכלל נותנים שירות אדיב ומקצועי.

מתאים לכל כיס. צילום עצמי

מתאים לכל כיס. צילום עצמי

בשיחה עם אחד המפקחים בחברה נאמר כי: ״העבודה היא יעילה וטובה לכל הצדדים. במידה והלקוח לא מרוצה מהשירות שקיבל אנו דואגים לתת מענה מיידי שלא בהכרח רק כרוך בהחלפת המנקה תוך כדי המשך פיקוח עד שקיבלו מענה מתאים. המוטו שלנו זה 'ספידי באני – הדרך היחידה לניקיון שלך', כלומר, הדרך היחידה להגיע לניקיון מושלם גם ברמת המטרה וגם בדרך, היא תוך נתינת שירות אדיב, מקצועי וישר״.

בין לקוחותיהם של ספידי באני שירותי ניקיון תוכלו למצוא מרפאות,חברות מדיה, חברות הייטק, בתי ספר לפיתוח תוכנה. בנוסף החברה החברה מעניקה שירות 24 שעות ביממה לקהל לקוחותיה וכן ייעוץ והכוונה לוגיסטית למצטרפים.

עוד החברה מציעה לכם את שירותיה במסגרת ״ניקיון לפני אכלוס״. צוות מטעם החברה מגיע לביתכם או משרדכם ומנקה מא׳ ועד ת׳ תוך כדי שימת דגש על כתמים עיקשים ומקומות קשים לניקוי והכל על מנת להגיע לתוצאה רצויה שהיא ניקיון איכותי.

בשיחה עם אחד ממפקחי החברה הודגש כי אחת המטרות הגדולות של החברה זה לפתוח את העיניים ללקוח, לספק את הצורך שלו ולבדוק בדיוק מהן הנקודות הקריטיות לניקיון מושלם.

ספידי באני מעסיקה עובדים אחראים ומסורים הערוכים לכל משימה גדולה כקטנה, תוך שימת דגש על מתן זכויותיהם המלא ובכלל זה אישורים, רשיונות עבודה מתאימים לכל הצבה, ביטוח רפואי ופנסיוני.

ספידי באני שירותי ניקיון שמה לה לדגש את צרכי הלקוח ואת צרכי עובדיה כאחד – מציאות המובילה לסינרגיה של אדיבות ומיומנות והכי חשוב תוצאות.

כך, האנושיות, גובה העיניים והשירות החם מהווה אצל חברת הניקיון ״ספידי באני״ ערך עליון תוך כדי אמונה שהדרך למטרה יכולה להיות נעימה וכי הדבר הכי חשוב ועיקרי זה שהלקוח יהיה מרוצה ושהכל יהיה באמת נקי.

טלפון: 0546931339 / 0528666836
קישור לאתר

ספידי באני: מקצועיות ללא פשרות. צילום עצמי

ספידי באני: מקצועיות ללא פשרות. צילום עצמי

ספידי באני שירותי ניקיון

ספידי באני שירותי ניקיון



IPURITY – חברת ניקיון

בין אם במשרד או בבניין המגורים, סביבה נקייה משרה אווירה נעימה ומסבירת פנים באופן אוטומטי ומורגש. חברת הניקיון "IPURITY" אשר הוקמה בשנת 2016 ,חרטה על דגלה את ערכי המקצועיות ותודעת השירות, הגבוהה מהסטנדרט בשוק, כאשר המטרה הייתה ברורה- לקחת את תחום הניקיון צעד אחד קדימה בהיבט השירות ולתת מענה מקצועי, מקיף וייחודי ללקוחות.

החברה מתמחה בהצבת עובדים קבועים למטרות ניקיון שוטף ותחזוקה ונותנת מענה רחב, מקצועי ויסודי למוסדות, מפעלים, משרדים, חנויות, עמותות ובנייני מגורים משותפים. עובדי הניקיון מגיעים בתדירות קבועה הנקבעת על ידי הלקוח ובהתאם למשרה הנדרשת.

בין אם אתם מחפשים עובד ניקיון לפעמיים בשבוע או באופן יומיומי, חברת "IPURITY" תדע לספק לכם את המענה. לחברה צוות גדול של עובדים מקצועיים והיא יודעת לספק פתרונות רחבי היקף בהתאם לדרישה.

על מנת לספק את השירות הנדרש באופן המיטבי ביותר, "IPURITY" שמה דגש על איתור ומיקוד הצרכים של הלקוח ומעניקה לו את הפיתרון היעיל והמדויק עבורו. החברה אחראית לכל מעטפת השירות, הן בהצבת העובדים והן באספקת חומרי הניקוי הנדרשים.

תחום הניקיון הוא תחום אשר תפס תאוצה בשנים האחרונות אך באותה המידה הוא טומן בחובו לא מעט אתגרים. חברת "IPURITY" שמה דגש רב על זכויות העובדים שלה הן ברמת האישורים והרישיונות הנדרשים ממשרד הכלכלה והן ברמת הביטוחים הרלוונטיים.

מתן, מהנדס בהכשרתו ואחד ממקימי החברה, שם לעצמו מטרה לשנות את פני התחום ומתחיל דווקא בזכויות העובד וכמובן שם דגש חשוב על השירות שהוא מעבר לזמינות אלא גם מיטבי, איכותי, אדיב ומותאם לקוח.

מתן מסביר כי תחום הניקיון לצערו עדיין פרוץ, התחום עמוס בחברות "פיראטיות" כלשונו שפועלות ללא רישיון, מקפחות את עובדי הניקיון ומחסירות מהם את הזכויות המעוגנות להם בחוק ובצו ההרחבה הקיבוצי לעובדי ניקיון. "מזמיני שירות שלא בודקים את רישיון החברה עימה הם עובדים נותנים יד לעברה על החוק – כיום משרד העבודה מבצע אכיפה וגם מזמין השירות חשוף לתביעה במקרים בהם עובד לא קיבל את זכויותיו. לכן חשוב לבחור חברה בעלת אסמכתאות וביטוחים. אנו לוקחים את תחום הניקיון ברצינות ושואפים לתקן אותו כמה שניתן החל מזכויות העובדים דרך שירות ומענה מקצועי, ההכשרה והייצוגיות של עובדינו וכלה בפרטים הקטנים של בחירת חומרים ירוקים ואיכותיים".

עוד בעניין השירות הוא מוסיף: "חשוב להבין שאומנם ניקיון הוא לא מדע טילים אבל לא כל אחד יכול להיות עובד ניקיון. לרוב חברות הניקיון מגייסות עובדים מכל צינור אפשרי ומכל הבא ליד והתוצאות מתבטאות בשטח בחוסר שביעות רצון של הלקוח או בעובדים שלא מגיעים לעבודה – צריך לדעת איך לאתר ואיך להכשיר את העובדים המתאימים.

"בהיבט המקצועי אנו נבדלים מרוב החברות בשוק בתהליך איכותי של גיוס, הכשרה והטמעת העובדים. כמו כן, גם ברמת הפיקוח וניהול לוחות הזמנים בצורה יעילה ומובנית".

החברה מספקת שירות בפריסה ארצית, למגוון לקוחות ובהיקפי עבודה משתנים ובין לקוחותיה תוכלו למצוא את : לקט ישראל (הצלת מזון למען הקהילה), קבוצת נצבא, ש.שסטוביץ, קופות חולים, מוסדות לימוד ועוד. חשוב להדגיש כי בין הלקוח (מזמין העבודה) לעובדי הניקיון לא מתקיימים יחסי עובד-מעביד וכל התקשורת מתבצעת בין מנהלי החברה ללקוחות.

אם אתם רוצים לשמור על סביבת עבודה ו/או מגורים נקייה, נעימה ומסבירת פנים, אתם יותר ממוזמנים לפנות לחברת "IPURITY" לקבלת שירות מלא, מקצועי ומזמין. תוכלו לסמוך על עובדיה שיעשו את עבודתם נאמנה וכמובן בחיוך ואדיבות.

טלפון: 1-700-700-424
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

שירותי ניקיון ואחזקה

שירותי ניקיון ואחזקה

ניקיון יסודי ושירות מקצועי. צילום עצמי

ניקיון יסודי ושירות מקצועי. צילום עצמי



צח שירותי פוליש וניקיון

עוברים דירה? שיפצתם את הבית ורוצים להיפטר מכל הבלגאן והאבק? מעוניינים ברצפה מחודשת ומבריקה?
המענה המתבקש הוא חברת ניקיון, אך כיצד תדעו לאיזו לפנות על מנת לקבל את השירות הטוב, המקצועי והאמין ביותר? "צח שירותי פוליש וניקיון" מציעים בדיוק את השילוש הזה.

צח מנהל את חברת הניקיון ביד רמה כאשר מקצועיות ואמינות הם בראש מעייניו. החברה נותנת שירותי ניקיון ללקוחות פרטיים: מעברי דירה, דירות לאחר שיפוץ וכן ללקוחות עסקיים: חברות ומוסדות אשר שיפצו את משרדיהם ומעוניינים בניקיון ראשוני יסודי וטוב טרם הכניסה.

"צח שירותי פוליש וניקיון" מתמחה בפוליש והברקה של רצפות, במסגרת השירותים הם מציעים: פוליש אקרילי, פוליש ווקס לרצפה, פוליש קריסטל, ליטוש רצפה, ליטוש שיש והברקה קריסטלית.סוגי הפוליש וההברקה המגוונים נותנים מענה רחב לכל סופי הרצפות והמרצפות ומשיגים תוצאות מבריקות במיוחד, כך שאין צורך להחליף את כל הריצוף בבית, אפשר פשוט לקרוא למקצוענים בתחומם ולקבל את הפתרון היעיל והטוב ביותר.

ניקיון יסודי ומקצועי. (צילום עצמי)

ניקיון יסודי ומקצועי. (צילום עצמי)

כאשר אנחנו חושבים על ניקיון דירות לפני מעבר או אחרי שיפוץ (וגם במקרים נעימים פחות כמו הצפה ושריפה) זה תמיד מלווה בהרבה לוגיסטיקה, כאבי ראש ולוחות זמנים צפופים, זה תמיד לוקח הרבה זמן ואף פעם לא מרגיש טוב מספיק. הצוות המקצועי של "צח שירותי פוליש וניקיון" יודע בדיוק מה צריך ונדרש לעשות, באילו חומרים להשתמש בכל חדר בבית וכך אתם יכולים להיות שקטים ורגועים שהדירה שלכם תקבל את הטיפול הטוב ביותר החל מהחללים המשותפים, דרך המטבח וכמובן חדרי האמבטיה והשירותים שעליהם תמיד שמים דגש מיוחד.

ניקיון לפני מעבר לדירה חדשה מקבלן או לדירה "יד שנייה" הוא שונה, ולכן החברה מבצעת את ההתאמות הנדרשות. בחלק משירותי הניקיון מתבצע גם חיטוי על מנת להבטיח דירה נקייה לא רק על פני השטח.

בנוסף לשירותי הפוליש והניקיון, מציעה החברה צביעת דירות לפני מעבר או לאחר שיפוץ, כך שבמקום אחד תוכלו לקבל מענה רחב, זמין ומקצועי. "צח שירותי פוליש וניקיון" נותנים מענה לכל אזורי הארץ וזמינים ללקוחותיהם, המענה הוא מקצועי, אדיב ושירותי. תוכלו תמיד להתייעץ ולשאול ולהיות רגועים ובטוחים שהבית שלכם בידיים טובות ונקיות.

צח שירותי פוליש וניקיון

טלפון:052-6895958
שעות פעילות: א' – ה': 24 שעות ביממה, ו': 00:00 עד כניסת השבת
קישור לאתר

לפני הפוליש (צילום עצמי)

לפני הפוליש (צילום עצמי)

אחרי הפוליש. (צילום עצמי)

אחרי הפוליש. (צילום עצמי)



'י.ד. ליטושים' – עבודות ניקיון יסודיות

יש ניקיון, ויש ניקיון. רובנו רגילים לנקות או להזמין שירותי ניקיון שבועיים עבור הדירה או המשרד שלנו. הדבר כולל ספונג'ה, טאטוא, ניקוי אבק וכדו'. אך במקרים של מעבר לדירה חדשה, שיפוץ או במקרים חריגים בהם הבית מבולגן לחלוטין, רצוי להזמין שירותי ניקיון מסוג אחר. כאלה שמבוצעים ביסודיות יתרה ונוגעים למבנה הדירה עצמה.

יהודה, מנהל חברת 'י.ד. ליטושים', עוסק בעבודות ניקיון ופוליש יסודיים. במסגרת העבודה, הוא לא רק מנקה את הדירה בצורה סטנדרטית לרבות ניקוי תריסים וחלונות, אלא גם מוריד צבע שנמרח על גבי הקירות או המרצפות, מנקה מסילות ושקעים, מקרצף את פריטי הקרמיקה או השיש באמצעות מכונת פוליש ועוד. כל עבודה מותאמת באופן אישי לצורך הרלוונטי.

י.ד. ליטושים: שירותי ניקיון מסוג אחר (צילום: יהודה סבג)

י.ד. ליטושים: שירותי ניקיון מסוג אחר (צילום: יהודה סבג)

עבודות ניקיון מהסוג הזה מיועדות לדירות לפני אכלוס, בתים שעברו שיפוץ ומקרים אחרים בהם יש צורך לניקוי יסודי ומעמיק של מבנה הדירה. משימה שכזו לא נכללת בדרך כלל בשירותי משק בית סטנדרטיים, ועבורה דרושה יד של בעל מקצוע אחר, העוסק בעבודות ליטוש וניקיון יסודי. בדיוק כמו יהודה.

הכתמים שיכולים להיווצר במהלך שיפוץ או בנייה של דירה הם רבים ומגוונים. רבים מנסים לנקות את הכתמים הללו בעצמם, אך אינם מצליחים ובצדק. רק מכונת פוליש מקצועית המופקדת בידו של בעל מקצוע מהתחום, יכולה לעזור בנושא הזה ולהוריד את הכתמים לחלוטין. יהודה מבצע את העבודה הזו במהירות באמצעות כלי עבודה איכותיים, ובו בזמן לא מוותר לרגע על איכות עבודה גבוהה ויסודית.

י.ד. ליטושים: איכות עבודה גבוהה ויסודית (צילום: יהודה סבג)

י.ד. ליטושים: איכות עבודה גבוהה ויסודית (צילום: יהודה סבג)

חברת 'י.ד. ליטושים' עובדת עם לקוחות פרטיים ועסקיים מכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום. היא זמינה עבור לקוחותיה במשך 24 שעות ביממה, כולל בשעות הלילה המאוחרות. זוהי חלק מתפיסת השירות של יהודה, השואף לספק ללקוחותיו מענה מקצועי ויסודי לכל צורך. היסודיות הזו באה לידי ביטוי גם בפדנטיות ובסטריליות של יהודה, שמודע לרצון העז של הלקוחות לקבל דירה נקייה לחלוטין ועל כן שם דגש ניכר על המרכיבים הללו.

אל יהודה מגיעים לקוחות קבועים רבים, שממשיכים להפיץ את השמועה על החברה מפה לאוזן. לוח הזמנים של יהודה עמוס בלקוחות, והוא מרוצה מכך שהמקצועיות והיסודיות שלו מניבות פירות. מבחינתו, הפדנטיות היא ערך עליון שאין לערער עליו בשום שלב בעבודה, וזוהי כנראה הסיבה המרכזית לכך ש'י.ד. ליטושים' מצליחה למשוך אליה לקוחות רבים מכל קצוות הארץ.

י.ד. ליטושים: מענה מקצועי ויסודי לכל צורך (צילום: יהודה סבג)

י.ד. ליטושים: מענה מקצועי ויסודי לכל צורך (צילום: יהודה סבג)

חברת 'י.ד. ליטושים'

טלפון: 050-8837595 (זמין 24/7)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר