קרדיט (Shutterstock). צילום: Ivan Kurmyshov
קרדיט (Shutterstock). צילום: Ivan Kurmyshov

מעבדות סלולר בתל אביב: הכירו את המקומות המובילים

כשקורה הגרוע מכל והטלפון הנייד שלנו צריך להיכנס למוסך של הטלפונים הניידים, כדאי שמי שיטפל בו יידע בדיוק מה לעשות כדי שאתם תצאו עם כמה שפחות נזק ותקבלו את השירות הטוב ביותר. הכירו את מעבדות הסלולר המומלצות בתל אביב שיעשו את העבודה האיכותית ביותר עבור החשוב ביותר - הטלפון שלנו

פורסם בתאריך: 15.8.19 11:24

קליניקת המובייל שתציל את המכשיר שלכם

״הסמארטפונים של היום הם לא הנוקיה של פעם״, אמר מתישהו בעבר איש חכם – והוא צדק. המכשירים הסלולריים שיש לנו היום בכיס עולים יותר, עושים יותר, אבל גם נשברים ומתקלקלים הרבה יותר. בעשור האחרון כבר התרגלנו לתקן את המכשירים שלנו בלי הפסקה, בין אם זה בגלל מסך שבור ובין אם בגלל בעיה מורכבת יותר. הביקורים במעבדות הסלולר הפכו לתכופים בערך כמו הביקורים אצל רופא השיניים, ובדיוק כמו שאנחנו רוצים לבקר אצל רופא טוב, כך גם חשוב לנו למצוא מעבדת סלולר טובה שתדע להתמודד עם כל אתגר שנזרוק עליה.

במקרה של ״קליניקת המובייל״ אפשר לומר שגם אם טנק דרס לכם את הטלפון, עדיין יש תקווה. החנות שנפתחה ב״רובע הצרפתי״ של תל אביב, ברחוב בוגרשוב המפורסם, הפכה בשנים האחרונות לגיבור בגלימה עבור כל ״עלמה במצוקה״ שמחפשת מישהו שיציל אותה. את המקום הקים יואן אלימי, עולה חדש מצרפת עם ניסיון רב בתיקונים של מכשירים סלולריים ומחשבים. את הכשרתו רכש יואן בפריז כשעבד בחברת Apple ולמד כיצד לתקן אייפונים, מקבוקים ומכשירים נוספים תוצרת אפל. עם הזמן הרחיב את הידע והחל לעבוד על כל סוגי הסמארטפונים וכיום אין מכשיר – מחשב או סלולרי – שהמעבדה שלו לא יודעת לתקן.

קליניקת המובייל ברחוב בוגרשוב בתל אביב. צילום עצמי

קליניקת המובייל ברחוב בוגרשוב בתל אביב. צילום עצמי

״מאז שפתחתי את המעבדה הספיקו לבקר אצלי כבר אלפי לקוחות, חלקם מחפשים מקום לתיקון פשוט של מסך הסמארטפון או שקע הטעינה וחלקם מחפשים מקום שמתמחה בתיקון דרג ד', שהוא טיפה יותר מורכב״, אומר יואן.

״אם נפשט את הדברים לשחור ולבן בשביל שיהיה פשוט להבין, אז תיקון פשוט בדרגים הנמוכים דורש החלפה של חלקים פשוטים יותר, בעוד שתיקון דרג ד' כבר מתייחס לתיקון של לוח האם. מכיוון שתיקונים של לוח האם הם מורכבים יותר, לא כל מעבדה מעניקה את השירות הזה. אצלנו ישנה מעבדה אחורית בה אנחנו מתקנים גם את לוח האם ובכך פותרים בעיות מורכבות כמו סמארטפונים שלא נדלקים אחרי שטבעו במים או בעיות בשמע של המכשיר. חלק מההתמחות שלנו היא גם בהשבת מידע וחילוץ נתונים מסמארטפונים שכבר נראים גמורים לגמרי – ישנם אנשים שיש להם תמונות או מסמכים חשובים שנמצאים על המכשיר, שאותם אנחנו יכולים לחלץ גם במצבים שמעבדות אחרות לא הצליחו״.

אם הגעתם למעבדה כדי לתקן תקלה פשוטה כמו מסך שבור או שקע טעינה שלא משתף פעולה, לרוב מדובר בתיקון שנעשה במקום כבר בתוך שעה. אם לעומת זאת מדובר בתיקון שדורש עבודה על לוח האם, לרוב יהיה כרוך הדבר בעבודה קצת יותר מורכבת, שלוקחת בין 5-6 שעות ועד ליומיים. במקרה בו נאלצתם להשאיר את המכשיר לתיקון שלוקח יותר משעה, החנות תצמיד לכם סמארטפון חלופי כדי שתוכלו להמשיך לדבר ולעבוד איתו ללא הפרעה – ואל תדאגו, אפילו וואצאפ יהיה לכם שם, כך שלא תחזרו הביתה בודדים.

לצד תיקוני הסמארטפונים והמחשבים, מוכר המקום גם מכשירי אייפון, סמסונג, שיומי, וואווי, גוגל פיקסל ונוקיה; מחשבי מקבוק, לנובו, אסוס ו-HP; וציוד נוסף כמו רמקולים, אוזניות, מודמים, מגדילי טווח, ציוד גיימינג, כיסויים לסמארטפון, ציוד למחשב ועוד.

הסמארטפון שלנו הוא כבר מזמן לא רק טלפון, הוא הפך לכלי עבודה יומיומי ולמושיע האישי שלנו בכל פעם שאנחנו נתקלים בשאלה שאין לנו תשובה עליה. אם התקלקל לכם המכשיר ואתם מרגישים חסרי אונים, כל שתצטרכו לעשות הוא לקפוץ ל״קליניקת המובייל״ ויואן וצוות המקצוענים שבמקום ידאגו לבצע בו פעולות החייאה עד שהוא יחזור לחיים ולכיס שלכם.

 

כתובת: בוגרשוב 38, תל אביב

טלפון: 03-9550474

שעות פעילות:

א-ה: 19:30-10:00

ו: 15:00-10:00

למעבר לאתר

למעבר לעמוד הפייסבוק

תחנת ההצלה למכשיר שלכם. צילום עצמי

תחנת ההצלה למכשיר שלכם. צילום עצמי


מישהו שומע אותי? – הכירו את מעבדת הסלולר דיזינגופון

כל אחד מאיתנו נאלץ לספוג אותה ותמיד היא מגיעה ברגע הכי לא מתאים. פעם מדובר במסך שנסדק, בבעיות קליטה לא ברורות או באנשי קשר שנעלמו. נכון, מדובר בתקלות שקורות לטלפון הנייד והתחושה המלווה אותן דומה לתחושה של סוף העולם. לכן חובה למצוא מעבדה איכותית עם ניסיון רב שתדע לטפל לכם בטלפון במקצועיות וביעילות. כזו היא מעבדת הסלולר "דיזינגופון" הפועלת מרחוב דיזינגוף 87 בתל אביב.

יונתן אמסלם הוא הבעלים של דיזינגופון, שמוכרת ללקוחותיה גם טלפונים ניידים ואביזרים נלווים לצד המעבדה הפועלת במקום. אמסלם הוא גם אחד המשווקים של רשת פלאפון בעיר – חנויות פרטיות שעובדות עם חברת פלאפון ומוכרות מוצרים וקווי טלפון מטעמה.

"אנחנו מוכרים קווי סלולר, מוכרים מכשירים ניידים מכל הסוגים וגם את כל האביזרים", מסביר אמסלם. "יש לנו גם מעבדה מקצועית במקום דרג ד' שמתקנת את כל סוגי הטלפונים. הלחמות, רכיבים על גבי הלוח. כל הדברים המסובכים מגיעים אלינו ואנחנו פותרים אותם".

הסניף בתל אביב. צילום עצמי

הסניף בתל אביב. צילום עצמי

היום אמסלם בן 38. את דרכו המקצועית בענף הסלולר החל ב-2006 כסוכן של חברת מוטורולה. משם המשיך כספק של חלקי חילוף ואביזרים נלווים עד שפתח את החנויות שלו ב-2015. תחילה החזיק בשתי חנויות בתל אביב, היום רק "דיזינגופון" בבעלותו הישירה. בקניון באריאל ובשער בנימין הוא מחזיק בחנויות נוספות עם אחיו גבריאל תחת השם "אמפון".

הוותק הרב בתחום גם סייע לו לצבור מספיק ניסיון כדי להביא אליו לקוחות שבחרו בו על פני אחרים, ולקבוע למה לשים לב בבחירה של מעבדה לתיקון סלולר.
"קודם כל צריך לראות שהאדם שמולך בעל ניסיון", מבהיר אמסלם. "צריך לראות איך הוא עובד. לבדוק את החלקים. מה שמנחה אותנו זה לתת שירות שהוא מעבר למכירה ואנחנו גם נותנים אחריות על הכל. לא משנה מה. גם אם יש כבל שנהרס אנחנו מחליפים. אין מקרה שלקוח יגיד שנהרס לו אביזר באחריות והוא לא יקבל חדש במקום".

לא משנה אם אתם אוהבי האייפונים או דווקא מעריצי הסמסונגים ב"דיזינגופון" תקבלו מענה להכל. עם מעבדה שמתקנת את כל התקלות האפשריות, אביזרים מקוריים ומאושרים בידי החברות הגדולות ומכשירים שמגיעים רק מיבואנים רשמיים, אתם תדעו שהיקר לכם מכל נמצא בידיים טובות.

דיזינגופון
כתובת: דיזינגוף 87 תל אביב
טלפון:03-6006655
קישור לפייסבוק

מעניקים אחריות על הכל- דיזינגופון. צילום עצמי

מעניקים אחריות על הכל- דיזינגופון. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר