סדנאות אפיה עם לייזה תובל. צילום: אפיק גבאי
סדנאות אפיה עם לייזה תובל. צילום: אפיק גבאי

סדנאות אפייה במרכז: לאפות מחוץ לקופסא עם השפית לייזה תובל

מחפשים סדנת אפייה שווה ומקצועית? הכירו את סדנאות האפייה של לייזה תובל, שפית וותיקה שמעבירה סדנאות בוטיק בכיתות קטנות של עד ששה משתתפים. מדובר בחוויה קולינרית של ממש שאסור לכם לפספס, מוכנים?

פורסם בתאריך: 1.9.19 18:01

לייזה תובל – מובילת אומנות קולינרית

לייזה תובל היא שפית שאוהבת לאכול, לבשל ולאפות, ואת האהבה והתשוקה שלה לנושא אי אפשר שלא לראות מהשנייה הראשונה שפוגשים אותה. ההנאה שלה ממה שהיא עושה, פשוט גולשת ממנה כמו מפל של שוקולד מפעפע מפונדנט חם.
לייזה מעבירה סדנאות בוטיק בכיתות קטנות של עד ששה משתתפים. הסדנאות של לייזה הן לא רק חוויה קולינרית סוחפת חושים, כי הודות להדרכה הצמודה בקבוצות הקטנות, אפשר בעקבות סדנה כזו של לייזה לצאת לדרך מקצועית חדשה.
לייזה מספרת שהיא מקפידה על קבוצות קטנות ואינטימיות כי זו הדרך עבורה לצלול למעמקי סודות המקצוע ולגעת בכל אחד מהתלמידים.

שש שעות של חדוות יצירה קולינרית

כשמגיעים לסדנה אצל לייזה, מיד מבינים שזו הולכת להיות חוויה של ממש. כי סדנה כזו היא לא רק אסופה של טיפים נוסח איך להמיס נכון שוקולד מריר ואיך שומרים על פחזניות שלא יצנחו. כל סדנה של לייזה היא מעין הכשרה מזורזת בדרך להיות מאסטר אופים שפושטים על המטבח הביתי ומחוללים בו קסמים.

אז מה קורה בסדנאות של לייזה?

זה מתחיל באווירה המיוחדת והאינטימית בסטודיו. למשתתפים ברור מהרגע הראשון שמכאן יוצאים שבעי רצון, וגם שבעים בבטן. כל תלמיד תופס עמדה אישית המצוידת בכל הדרוש לו במהלך הסדנה: מיקסר, אינדוקציה וחומרי גלם איכותיים. הודות לשיטת הלימוד המעשית, המשתתפים לומדים ומיישמים כל שלב תוך כדי תנועה, כמובן אחרי הדגמה פרונטלית. בדרך זו מובטחת ההטמעה של הידע, הן התיאורטי והן המעשי.

כל סדנה סובבת סביב נושא מרכזי אחד, ובו היא מתמקדת. כך ישנן סדנאות מקרונים, זילוף, עוגות מעוצבות, רויאל אייסינג, בצק רבוך ועוד.
אחרי שמדדו, בחשו, טעמו, ערבבו, הוסיפו, טעמו שוב (כי אין מצב בעולם לעמוד איתן מול כל הטעמים האלה בלי ללקק פה ושם, או להעביר אצבע על קערה עתירת כל טוב), זילפו ואפו, התלמידים יוצאים לדרכם מועשרים לא רק בידע מקיף בנושא הסדנה, אלא גם בתוצרים אותם הכינו במהלך השעות שבילו בסטודיו של לייזה.

לא קופאת על השמרים. צילום: אפיק גבאי

לא קופאת על השמרים. צילום: אפיק גבאי

סדנאות אפיה עם השפית לייזה תובל. צילום: אפיק גבאי

סדנאות אפיה עם השפית לייזה תובל. צילום: אפיק גבאי

מאפה כשפים

החיבור של יצירתיות וסקרנות אצל לייזה תובל הוא שהוביל אותה להפוך את האפייה לאומנות חדשנית שמקדימה את זמנה בעולם הקונדיטוריה. האהבה העצומה שלה למקצוע הופכת למעין אבקת קסמים המרחפת מעל התלמידים ומדביקה אותם בתשוקה לאפות וליצור.
לייזה מאמינה שבתוך כל אדם חבוי אומן שמבקש לפרוץ החוצה, ועל ידי הדרכה נכונה היא עוזרת לתלמידיה לגלות איך לתת דרור ליכולותיהם הקולינריות והיצירתיות.

הסטודיו לאפייה

לייזה אוהבת לראות כיצד מחייה הסטודיו שלה את עצמו מחדש עם כל סטודנט שנכנס אליו. את כל מה שהיא מעבירה למשתתפים בסדנאות היא למדה בכוחות עצמה.
בסטודיו הבוטיק שלה, וגם מחוצה לו, מעבירה לייזה, בנוסף לסדנאות האפייה, גם מגוון סדנאות העשרה ופעילויות של הנאה וכיף, ביניהן:
סדנאות אפייה לילדים – אפיית עוגות בצורות, זילוף ועוגיות מעוצבות הם להיטים טעימים ומהנים שמתאימים במיוחד לפעילות עם ילדים. הפעילות כוללת אפיה ויצירה; סדנה כזו יכולה להיבחר כאירוע גיבוש או סוף שנה בו כיתה שלמה אופה מאפים מלוחים ומתוקים ויחד אוכלים את התוצרים, וזו יכולה להיות עבודה יעילה עם ילד אחד על מוטוריקה עדינה שבה הוא חש ולש ומרדד ומעצב את המאפה הפרטי שלו.

סדנת אפייה לנוער – למרות המוניטין שיצאו לבני הנוער של ימינו כמי שמרוכזים אך ורק במסכים, המציאות, וגם לייזה, מוכיחות אחרת. בסטודיו לומדים הצעירים להפוך למומחי מאפים מלוחים, קינוחים וכל מה שביניהם. ומי שכבר הגיע לגיל 12 וחולם על קריירה של קונדיטור, יכול גם להשתלב בסדנאות למבוגרים.

סדנת אפייה למסיבת רווקות – סדנאות אלה נבנות עם החברות או בנות המשפחה של הכלה ומותאמות למשתתפות וכמובן לכלה עצמה. בסדנאות אלה ניתן לשלב פעילות נוספת כגון סקסולוגית / נומרולוגית / מורה לריקודי בטן. בסוף, כולן נהנות מהמטעמים שהוכנו, כי החגיגה אמנם מתחילה סביב שולחן ההכנות, אך מסתיימת בטעימות.

לייזה בתנועה מתמדת

לייזה תובל היא כמו סוכריות קופצות או בצק הנמצא בתפיחה מתמדת. זו אשה שלעולם לא קופאת על השמרים (אולי בזכות העובדה שהיא מקפידה להשתמש בחומרי גלם טריים). לייזה עוקבת תדיר אחרי מגמות וטרנדים, ואז – משפרת אותם. את תוצאות פעילותה הקולינרית הבלתי פוסקת ניתן לראות בקרב מאות בוגרי הסדנאות שלה, עשרות אלפי העוקבים במדיות השונות והכתבות בעיתונים ובטלוויזיה. לייזה ממציאה מראשה הקודח את כל המתכונים שלה, גם את אלה הנלמדים בסדנה, ומביאה אל המשתתפים ניחוח בינלאומי ייחודי.

הוכחות חותכות

לייזה תובל היא לא רק אומנית קולינרית, היא גם מובילת טרנדים. מי שזקוק להוכחות נוספות באשר ליצירתיות והעשייה המתמדת של לייזה מוזמן להתרשם מהפטנט האחרון שהמציאה: שייפרים (קורצנים לעוגות). הקורצנים נוצרו באמצעות הדפסה תלת ממדית ייחודית ועשויים מחומר PLA העשוי מעמילן תירס ונחשב בעולם האפייה אחד החומרים האיכותיים ביותר.
לייזה משתמשת בחותכנים הייחודיים והגדולים לקריצה בעוגות בסגנון הנאמבר קייקס, זילוף בעוגיות הרויאל אייסינג ומלמדת את השימוש בהם בסדנת האפייה המקיפה שלה: "לאפות מחוץ לקופסא".

לייזה תובל סדנאות אפייה
כתובת: ביאליק 51, גבעת שמואל
טלפון: 1-700-50-10-50, 050-373-7972
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר