חנויות תכשיטים בתל אביב ( Shutterstock) צילום: Evgeniya369
חנויות תכשיטים בתל אביב ( Shutterstock) צילום: Evgeniya369

חנויות תכשיטים בתל אביב שאתם חייבים להכיר

מחפשים תכשיטים מקוריים ומלאי סטייל? אספנו את מיטב חנויות התכשיטים בתל אביב במיוחד בשבילכם

פורסם בתאריך: 3.9.19 17:26

ננו תכשיטים: מתנות מקוריות לאנשים אהובים

יש תכשיטים, ויש תכשיטים עם משמעות. כשרוצים להעניק מתנה לאדם קרוב ואהוב, המשמעות היא בעלת ערך עליון. "ננו תכשיטים", חנות התכשיטים היחידה מסוגה בעולם, מעניקה פתרון מושלם לאנשים שחשובה להם הכוונה והמשמעות. אז אם אתם מחפשים מתנות מקוריות ומרגשות עבור בני משפחה, בני זוג, או אפילו עבור עצמכם, הגעתם למקום הנכון.

הקדשה מיניאטורית מזהב טהור

בזכות טכנולוגיה ישראלית פורצת דרך שפותחה על ידי מדענים, צורפים ומעצבים, "ננו תכשיטים" מטביעה כיתובים מיניאטוריים שעשויים מזהב טהור 24 קראט, על סוגים שונים של אבנים, ומאפשרת להעניק תכשיט עם כיתובים מיוחדים ואישיים בכל אורך שרק תרצו. רק בשביל לסבר לכם את האוזן, אם תרצו להעניק תכשיט שחרוט על גביו התנ"ך כולו, זה בהחלט אפשרי בזכות הטכנולוגיה המתקדמת. כל תכשיט מגיע עם זכוכית מגדלת יוקרתית, על מנת שמקבל המתנה יוכל לראות מהו המסר או ההקדשה שקיבל יחד עם התכשיט.

מתנה מקורית לגבר. ננו תכשיטים

מתנה מקורית לגבר. ננו תכשיטים

הקולקציה החדשה של "ננו תכשיטים"

לאחרונה "ננו תכשיטים" השיקה קולקציה חדשה בשם "ננו תנ"ך". דמיינו לעצמכם שכל 24 ספרי התנ"ך חרוטים על משטח בגודל חצי ס"מ, ומונחים על גבי שרשרת אותה ניתן לענוד כתכשיט. ממש כמו תהילים קטנים שנמצאים איתכם 24/7 ומחזקים אתכם.

הרעיון לקולקציית "ננו תנ"ך" הגיע בעקבות שיגורה של חללית בראשית לירח. לפני השיגור, הוחלט לשלוח יחד עם החללית "קפסולת זמן" שכוללת קבצים דיגיטליים שביניהם ספר התנ"ך, סמלים לאומיים, תפילת הדרך ועוד. המטרה הייתה להותיר חותם בלתי נשכח לזמן בתי מוגבל, בדומה להענקת תכשיט אישי שמסמל המון, ועליו חרוט התנ"ך. מדובר בכיתוב מיניאטורי במיוחד בשל האורך, ובחנות קיים מיקרוסקופ מיוחד המגדיל את הכיתוב פי אלף ומאפשר לראות אותו בצורה טובה וברורה.

מתנות מקוריות וייחודיות

כמובן שניתן לבחור בכיתובים נוספים הקשורים לתחום היהדות, אך גם לתחומים רבים אחרים כמו רומנטיקה, איחולים לבביים לימי הולדת, ברכה לאמא או מסרי העצמה והגשמה עצמית. אם אתם מעוניינים למשל להעניק מתנה ליום האהבה או מתנה ליום נישואין, יש את הקולקציה הרומנטית שמכילה את המילים "אני אוהב אותך" ב-120 שפות שונות מכל העולם כולל עברית, רוסית, אמהרית, ואפילו מצרית עתיקה.

הדוגמאות האלו ועוד רבות אחרות, מאפשרות לכם להעניק את המתנה המושלמת לעצמכם או לאנשים אהובים וחשובים. מתנה שהיא בעלת ערך, משמעות, יופי וחדשנות. הרי בינינו? מי לא אוהב לקבל תכשיט שיש מאחוריו המון מחשבה ורגש?

גיפטקארד ננו תכשיטים. עיצוב: ננו תכשיטים

גיפטקארד ננו תכשיטים. עיצוב: ננו תכשיטים

מאילו חומרים עשויים התכשיטים?

כל שרשרת של "ננו תכשיטים" מכילה מסגרת ואבן ייחודית, שהם בעצם התליון. ישנן שרשראות ומסגרות מכסף 925, שזו בעצם סגסוגת הכסף היוקרתית ביותר בייצור תכשיטים. בנוסף, ישנן שרשראות ומסגרות שעשויות מזהב 14 קראט, מזהב לבן 14 קראט, ואפשרות נוספת לבחירה היא שרשרת מכסף אמיתי מצופה בזהב 14 קראט. ציפוי הזהב של "ננו תכשיטים" הוא בעובי 3 מיקרון, מה שהופך את הציפוי לעמיד ואיכותי ביותר.

סוגי האבנים עליהן ניתן לחרוט את הכיתובים השונים בזהב טהור הם סברובסקי, זירקוניה ואוניקס (שוהם). כמובן שהמחיר משתנה בהתאם לבחירה, אך אין לכך כל השפעה מבחינת האחריות שתקבלו על התכשיט. כל תכשיט ב"ננו תכשיטים" מגיע עם תעודת אחריות למשך שנתיים.

מאיפה ניתן להזמין?

את התכשיטים השונים ניתן להזמין דרך אתר האינטרנט של "ננו תכשיטים" או להגיע לחנות ברחוב רבי יוחנן 6, שוק הפשפשים, יפו. לא בטוחים איזו מתנה הקרובים שלכם ישמחו לקבל? ניתן להעניק להם כרטיס מתנה בשווי 500 ₪, על מנת שיבחרו בתכשיט ובכיתוב שהם הכי מתחברים אליו.

איפה אפשר למצוא אותנו ולהתרשם ממגוון מתנות מקוריות וייחודיות?

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

טלפון: 1700-55-61-66

ימים ושעות פתיחה: ראשון-חמישי 10:00-19:00, שישי 10:00-16:00

כתובת: רבי יוחנן 6, יפו

ננו תכשיטים: מתנות מקוריות לאנשים אהובים

ננו תכשיטים: מתנות מקוריות לאנשים אהובים


שלי דהרי – תכשיטים

עבור מעצבת התכשיטים, שלי דהרי, ההגעה לסטודיו בכל בוקר היא הגשמה של תשוקה ועשייה שהיא מחוברת אליה מאוד. שלי, שלמדה עיצוב גרפי, נמשכה ואהבה תמיד עיצוב והתעסקות בתלת מימד ואחרי שעבדה יותר מעשור בחברת חרוזים, נראה כי זה אך המשך טבעי וישיר להקים עסק המביא לידי ביטוי את האומנות הפרטית שלה – עיצוב תכשיטים.
את ההשראה שלי מקבלת מהסביבה, מעונות השנה ומטרנדים, אבל הכל תמיד מתקשר לטעם האישי ולחזון שלה. אם היא צריכה להגדיר את הקונספט העיצובי של ליין התכשיטים שלה היא תגיד שהוא 'בוהו שיק' המושפע מהשבטים האינדיאניים, "free spirit" עם המון עומק תרבותי. המאפיין הבולט מאוד הוא שכל תכשיט, החל מטבעות דרך הצמידים ועד השרשראות, לכולם יש נוכחות אם בגודל ואם בצבעוניות.

חומרי הגלם בהם היא משתמשת ובוחרת בקפידה הם חרוזי אקריל, תליוני עץ זית, אבנים חצי יקרות ואלמנטים המצופים בכסף ובזהב. כל אלה מתאגדים לתכשיטים מלאי עוצמה ונוכחות וכאלה אשר יכולים להתאים לכל אישה ולטווח גילאים רחב, החל מנשים בנות עשרים וחמש ועד נשים בנות שבעים.

שלי הקימה את העסק לבד ובהמשך, כאשר צבר תאוצה והתרחב, צירפה את בעלה. שיתוף הפעולה בין שניהם מבוסס על החלוקה הברורה בתחומי האחריות; "הוא אחראי על כל כאב הראש", היא אומרת בחיוך והיא אחראית על העיצוב, הקריאייטיב בחירת החומרים וכאמור היצירה.

שלי דהרי שר, עין זהב עגילי טיפה. צילום: הדס ירוחם

שלי דהרי שר, עין זהב עגילי טיפה. צילום: הדס ירוחם

שלי דהרי. צילום:רותם לבל

שלי דהרי. צילום:רותם לבל

את עולם התכשיטנות היא למדה לצד העשייה והיצירה המתמדת, הידע הנרחב בעיצוב ובתלת המימד. החוש הטבעי של שלי להתאמת צבעים, תפיסת גודל ואסתטיקה משרת אותה נאמנה ואף סייע לה להגיע להחלטה לעסוק בעיצוב תכשיטים.
את התכשיטים המגוונים תוכלו למצוא בכל אחת מהחנויות של שלי, כאשר אותה תוכלו למצוא בחנות הדגל המשולבת סטודיו, אליה ניתן להגיע ולהתרשם מתהליך העשייה והיצירה ומהתכשיטים המגוונים. שלי אוהבת את המפגש עם הלקוחות ומודה שהיא עודנה מתרגשת כאשר היא רואה אישה העונדת תכשיט שלה ואפילו עדיין מופתעת כאשר היא מקבלת מחמאות על התכשיטים שעיצבה ויצרה.

שלי מציעה גם "שעת עיצוב אישית" בה היא והלקוחה מעצבות יחד תכשיט המותאם לטעם הספציפי של הלקוחה. ניתן להעניק "שעת עיצוב אישית" כמתנה או כחוויה אישית (השירות בתשלום).

אם מתחשק לך להתחדש בתכשיט ייחודי ומקורי, צמיד חדש או אולי זוג עגילים, את יותר ממוזמנת לבקר באחת מהחנויות של שלי.

כתובת: רוחמה 7 מתחם נגה, תל אביב-יפו
טלפון: 077-5120513
קישור לאתר
שעות פתיחה:
ראשון – חמישי: 9:00 עד 17:00
שישי וערבי חג: 9:00 עד 15:00

שלי וקובי דהרי. צילום: לירון עשור

שלי וקובי דהרי. צילום: לירון עשור


כתבה שיווקית

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר