כנרת מגונדרת: שולחנות מתוקים לאירועים. צילום: רונן ברקאי
כנרת מגונדרת: שולחנות מתוקים לאירועים. צילום: רונן ברקאי

שולחנות מעוצבים לאירועים: הכירו את כנרת מגונדרת

טרנד השולחנות המתוקים לאירועים וימי הולדת הפך לקונספט חובה בכל אירוע מרשים ומושקע. הכירו את כנרת סילקו - "כנרת מגונדרת", מלכת השולחנות המתוקים לאירועים שתשדרג לכם כל אירוע עם שולחן מתוק על פי קונספט ובהתאמה אישית

פורסם בתאריך: 18.9.19 11:51

כנרת מגונדרת – שולחנות מתוקים לאירועים

קונספט השולחנות המתוקים לימי הולדת שפרץ לפני מספר שנים בארצות הברית, הפך במהרה לטרנד עולמי אשר כבש את עולם האירועים כולו בסערה. הטרנד המתוק התרחב למדינות נוספות ברחבי העולם וגם בישראל, וכיום, כל אירוע מושקע מצטייד בשולחן כזה וכמה שיותר מעוצב ומתוק, כך ייטב.

"שולחן מתוק הוא שולחן ערוך ומעוצב עם עוגות ועוגיות וממתקים כאשר השולחנות שאני מעצבת הם על פי קונספט מסוים, החל מצבע המפה, דרך המיתוג, רקע השולחן, עיצוב הבלונים וגם העוגה, העוגיות והממתקים בהתאם לקונספט". אומרת כנרת סילקו – בעלת העסק "כנרת מגונדרת" – שולחנות מתוקים לאירועים.

מהו האפקט של שולחן מתוק באירוע? מדוע הטרנד הזה הפך לבינלאומי ושולט במיטב האירועים?

"הטרנד החל בארצות הברית לפני מספר שנים בידי איימי אטלס, שעיצבה שולחנות מתוקים בעיצוב מושלם ובקפידה וסחפה אחריה אלפי מעריצים. הרעיון הוא לשדרג את האירוע עם בר מתוקים מעוצב כחלק מהאטרקציות שמשדרגות את האירוע ומוסיפים לו נראות מדהימה ואפקט הואוו".

על פי אילו קונספטים לדוגמה, השולחן מעוצב?

"זה יכול להיות כל קונספט שבעל האירוע או החוגג חושב עליו, מה שהוא הכי מתחבר. אם זה לדוגמה, ימי הולדת לילדים, הקונספט יכול להיות ספיידרמן, באטמן, כדורסל, כדורגל, טניס, גלישה, וכדומה. למסיבות רווקות, הקונספט יכול להיות שולחן חתן-כלה, או שולחן מתוק בצבעים מסוימים בגוונים בהירים ועדינים וכל אלמנט שהכלה מעוניינת בו וחולמת לראות אותו במסיבה, וכשמזמינים שף להכנת ארוחה, אני עורכת שולחן בו הן ישבו לאכול עם כלים מיוחדים, נרות, פרחים וסט לכלה של הינומה וזר לראש.

"בעיצוב שולחן מתוק לבר מצווה, הקונספט יכול להיות הכיוון הקלאסי – בצבעי תכלת ולבן עם המספר 13 ולבת מצווה בצבעי ורוד עם המספר 12, אך אני חושבת מחוץ לקופסה ומציעה רעיונות יצירתיים וחדשניים במיוחד לבחירה מתוך מגוון רחב מאוד של אפשרויות שישדרגו את האירוע ויפתיעו את האורחים ובעלי השמחה.

"הקונספט נבחר על ידי בעלי האירוע, כשאני יכולה לייעץ להם על סגנונות שונים אם אין להם רעיון ספציפי. בכל מקרה, הבחירה תמיד תהיה שלהם ואני אוודא שהעיצוב והמרכיבים יהיו מושלמים".

שולחן מתוקים של כנרת מגונדרת. צילום עצמי

אירוע עסקי – הרמת כוסית לכבוד שבועות. צילום עצמי

מה הייחוד של "כנרת מגונדרת" שולחנות מתוקים?

"מאז שנכנסתי לתחום ונחשפתי לשולחנות מתוקים רבים באירועים, הבחנתי במלכוד שתמיד חוזר על עצמו: אם השולחן היה מעוצב בצורה מדהימה ומושכת את העין, איכשהו, מרכיבי המזון: העוגות, והעוגיות לא בהכרח היו מספיק טעימות. לקחתי את הנושא לתשומת לבי, ופתחתי את העסק רק אחרי שלמדתי את התחום היטב, עם אילו ספקים לעבוד ואילו בעלי מקצוע בתחום, כדי לוודא שהשולחן שלי יהיה גם מדהים ויפיפייה בנראותו, וגם בטעמיו".

"כנרת מגונדרת" מעצבת את השולחנות המתוקים הייחודיים והיפיפיים ביותר שיש וטעמם של המתוקים אינו נופל מהעיצוב המושלם. התוצאה היא יצירת מופת מופלאה, עוצרת נשימה ומרגשת לכל הנוכחים באירוע, מהגדול לקטן.

"העסק משרת שני קהלי יעד – הקהל הפרטי: מסיבות ברית, ימי הולדת, בר/בת מצוות, חתונות, מסיבות רווקות, וכדומה והקהל העסקי: חברות וארגונים המקיימים אירועי חברה, ערבי קונספט, חגיגת מיתוג חדש, מוצר חדש, אקזיטים, מסיבות הנהלה, הרמת כוסית לחגים ועוד".

מה כולל השירות לקהל העסקי?

"מלבד מתוקים, אנו מכינים שולחנות מעוצבים עם פינגר-פוד: מגוון סוגי כריכים טעימים מלחמים שונים, לחמניות, מיני פשטידות, סלטים מגוונים וטעימים, קינוחי כוסות, אקלרים ועוד. אנו מציעים כשרות למהדרין, חלבי או פרווה. השולחן העסקי אף הוא מעוצב על פי קונספט, אם לדוגמה מדובר בחברה חדשה, הקונספט יכול להיות מותג החברה – הלוגו. הלוגו יבוא לידי ביטוי במיתוג השולחן באותם הצבעים המקוריים של הלוגו, כשהמפות, המפיות, הסכו"ם, יהיו באותם הצבעים. העוגה יכולה להיות עוגת לוגו מפוסלת, וכן העוגיות והקאפקייקס.

"אם מדובר בשולחן לכבוד מנהל חדש או עובדים חדשים בחברת הייטק לדוגמה, הקונספט יכול להיות בקונספט של גאדג'טים או בצבעים מסוימים. אם מדובר בחגיגות שנה חדשה כפי שעשיתי בשנת 2019 לדוגמה, אוסיף את ספרות השנה מעוצבות על הווילון מאחורה או על השולחן עצמו, והעוגה יכולה להיות בצורת הספרות 2019 גם כן. אין גבול לרעיונות העיצוב השונים, המשחקים עם הצבעים, עיצוב העוגות, העוגיות, והזיגוג על הקאפקייקס. כשהיצירתיות נוכחת, השמיים הם הגבול".

מה כוללים השולחנות המתוקים ככלל?

"השולחנות המתוקים כוללים מכוון רחב של סוכריות גומי, חטיפים, קאפקייקס מעוצבים, עוגות מעוצבות, עוגיות מעוצבות, קינוחי כוסות, פטיפורים ועוד. השולחן מעוטר בקישוטי בלונים, רקע לשולחן, מפות, מפיות וסכו"ם, כשהכל על פי הקונספט המנחה, בהתאמה. אם לא נבחר נושא מסוים לשולחן, הבחירה תהיה של שלושת הצבעים השולטים וכל מה שיהיה על השולחן יהיה באותם הצבעים".

ויש גם שולחן "פריסטייל"?

"כן. טרנד מגניב ומתוק במיוחד שתפס תאוצה בארץ הוא שולחן קינוחים פריסטייל (Freestyle). זהו שולחן 'בלגן' מלא בקינוחים ופטיפורים, פיזור של גנאש שוקולד, פירורי מרנג, עוגיות ופירות, אותם אני מפזרת בסגנן חופשי על גבי מצע שעל השולחן. התוצאה מגניבה, מתוקה, אנשים נדהמים בכל פעם מחדש, כל החושים מתעוררים למראה השולחן וכמובן לטעם של הקינוחים. השולחן מתאים לאירועים פרטיים ועסקיים".

איזה אפקט השולחנות המתוקים מייצרים באירועים?

"אני מקבלת המון פידבקים חיוביים מהחוגגים. אנשים מאוד מתלהבים מהנראות, מהיופי של השולחן ומהטעמים, וזה נותן לי את הדרייב להמשיך".

כמה זמן יש להזמין שולחן מראש?

"מומלץ להזמין לפחות שבועיים מראש. בשיחה ראשונית איתי אנחנו מרכיבים את הקונספט ובמידה ואין קונספט ספציפי, בוחרים את הצבעים שיהוו את הקווים המנחים. אני מגיעה למקום האירוע לפני האורחים עם כל הכלים המיוחדים, האוכל, הממתקים, סידורי פרחים וכל תכולת השולחן, ומעצבת אותו במקום. המוטו שלי הוא שאני דואגת לכל, ובעלי השמחה יגיעו לאירוע לחגוג כמו אורחים".

כנרת מגונדרת – שולחנות מתוקים לאירועים
טלפון: 050-7390178
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

שולחן מתוק לכל אירוע. צילום עצמי

שולחן מתוק לכל אירוע. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר