קבורה אזרחית במרכז. (Shutterstock) צילום: Kameron Bond
קבורה אזרחית במרכז. (Shutterstock) צילום: Kameron Bond

קבורה אזרחית במרכז: ליווי ברגעים האחרונים של יקירכם

פיני שירותי קבורה מספק שירות מקיף ונגיש לקבורה אזרחית בארון בבתי עלמין אזרחיים. במידה ואתם מחפשים חברת שירותי קבורה אזרחית שתלווה את יקרכם ברגעים האחרונים - תוכלו לקבל אצל פיני שירות מלא, מקצועי ומלא חמלה

פורסם בתאריך: 19.9.19 14:07

פיני שירותי קבורה

פטירתו של אדם אהוב מחייבת התמודדות קשה עד בלתי נתפשת, כשהרגשות המציפים המומים, כואבים ומבלבלים. בשעה קשה זו, הקרובים לנפטר נדרשים לעסוק בענייני הקבורה על כלל סוגיותיהם: מקום הקבורה, בחירת בית העלמין, שיטת הקבורה, תיאום מועד הלוויה, עדכון בני המשפחה והמכרים, פרסום מודעות האבל, ואלמנטים נוספים.

בחברת "פיני שירותי קבורה" המנוהלת בידי פיני צרנס מזה 40 שנה, מכירים את הסוגיה הלא פשוטה הזו היטב. מתוך רצון לסייע לבני המשפחה של הנפטר בשעתם הקשה ביותר, פיני צרנס ייעד שירותי לוויה וקבורה מקיפים הכוללים את כל האלמנטים הכרוכים בתהליך, בכדי "לשחרר" את בני המשפחה להתמודד עם אבלם הפרטי מבלי שיצטרכו להתמודד כמעט עם הנושאים האופרטיביים.

"פיני שירותי קבורה", מספק שירות לוויות מקצועי בחמלה ורגישות רבה, הכולל את כלל השירותים הנדרשים לארגון ותיאום סידורי הלוויה תחת קורת גג אחת. החברה מספקת שירותי לוויה מכל הסוגים: לוויה דתית, אזרחית, רפורמית, ושאינה יהודית, קבורה בקרקע או בארון.

שירותי קבורה אזרחית במרכז

פיני שירותי קבורה, מציע שירות של קבורה אזרחית במרכז הארץ, 24 שעות ביממה. הוא עובד בהסכמים עם בתי עלמין במספר קיבוצים באזור המרכז, ובעל רישיון לקבורה ממשרד הבריאות.

מה כוללים שירותי הקבורה שאתם מספקים?

"אנחנו נמצאים לצד בני המשפחה בבית המנוח או בבית החולים, מהרגע בו הוא נפטר ועומדים לרשותם בכל השירותים הדרושים: תיאום בית העלמין, בחירת מועד הלוויה, עדכון המוזמנים, הכנת מודעות האבל ופרסומן, הובלת הנפטר לבית העלמין, וכמובן עריכת הטקס: סידורי הפרחים, הצללה ליד מספר הקבר, כסאות, ציוד הגברה להקראת ההספדים, ועוד.
"כל משפחה שונה, ולא כולם רוצים אותו סוג של לוויה. סוג הלוויה תלוי בזיקה הדתית ובמסורת , בתקציב, ובהעדפות אישיות.

"אני יושב עם בני המשפחה ומפרט להם את האפשרויות השונות העומדות לרשותן, כך שיוכלו לבחור את בית העלמין, טקס הקבורה ומספר המוזמנים, בהתאם למה שנכון ומתאים להם באופן אישי. עריכת הטקס נעשית תמיד בהתאמה אישית, תוך רגישות מקסימלית ואפשרויות הנצחה מגוונות, כדי שהמשפחה תרגיש שהם נפרדו מהמנוח בצורה בה הם בחרו להיפרד".

ואתם מספקים שירותי קבורה אזרחית?

"בהחלט. בשיטת הקבורה האזרחית, קבורת הנפטר היא בארון. אנו מציעים מגוון של ארונות לבחירה בעיצובים שונים ובהתאם לתקציב שונה, ואפשרויות נוספות הקשורות לטקס, כמו למשל אם הארון יהיה פתוח או סגור בעת הטקס, היכן יוקראו ההספדים, עיצוב חדר ההספדים, ועוד.

מי בוחר בקבורה אזרחית בדרך כלל?

"ישנן משפחות חילוניות שבוחרות בקבורה אזרחית מתוך אי זיקה לדת והעדפה של קבורה מסוג אחר. יש אפשרות לערוך טקס רפורמי כשאנו דואגים לעורך טקס רפורמי מתאים. כשיש בעיה עם יהדות או במקרה בו אנשים מעדיפים שהקבורה תהיה בארון, הקבורה תהיה רפורמית, כיוון שעל פי הדת היהודית לא קוברים בארון.

"אנו מספקים מספר חלופות של בתי עלמין אזרחיים בקיבוצים במרכז הארץ, במקומות נעימים ופסטורליים, כך שגם בהמשך כשבני המשפחה וחברים יגיעו ויעלו אל הקבר, הם יזכו למקום שלו ושקט להתייחד בו עם יקיריהם".

פיני שירותי קבורה
טלפון: 050-5232541

קישור לפייסבוק 

צילום: איתי רז

צילום: איתי רז


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר