צילום: רגב כלף. עיצוב: אמיר שלח
צילום: רגב כלף. עיצוב: אמיר שלח

מעצבים לכם את העתיד: איך הפך הכדורגלן לשעבר אמיר שלח למעצב פנים מצליח?

אחרי שפרש ממשחק בגיל 34 הקריירה הבאה של שלח היתה ברורה: לעסוק בעיצוב ובאדריכלות פנים ולדעת להפוך ללקוחות הפרטיים והעסקיים שלו את החלום למציאות

פורסם בתאריך: 22.9.19 16:46

דווקא בגיל 30, בשיאה של קריירה מצליחה במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל בכדורגל, הבין אמיר שלח שהוא לא יוכל לשחק לעד. וכאדם מחושב שאוהב לתכנן את צעדיו בקפידה החליט להירשם ללימודי עיצוב ואדריכלות פנים. אחרי שסיים את הלימודים עם תעודה של מעצב פנים, ולמעשה כבר במהלכם, הכישרון והלהט שלו למקצוע החדש בלטו והוא החל לעבוד בתחום עוד שהיה שחקן כדורגל פעיל. כשפרש ממשחק בגיל 34 התחילו עבורו חיים חדשים.

"המעבר ממגרש הדשא לעיצוב עבר חלק. מהיום שפרשתי ממשחק בעקבות פציעה המשכתי לקריירה שנייה", מסביר שלח. "נסעתי לתקופה של שנה וחצי הלוך וחזור לארה"ב. למדתי והתמחיתי שם בתכנון חללים , עיצוב דירות וניהול פרויקטים . את הסטודיו הפרטי שלי בישראל פתחתי ב-2006 ברמת החיל בתל אביב למרות שאת העיסוק המעשי בעיצוב התחלתי שנתיים קודם לכן".

ומאותה שנה שלח, בדומה לתקופתו בכדורגל, שמר בעבודתו על איכות ללא פשרות ויצירתיות יוצאת דופן שהצליחו לגרום לו לבלוט בענף עיצוב הפנים במהירות, ולמצב את עצמו כבעל מקצוע שחי ומבין את התחום אבל בעיקר מבין באנשים. כיאה לאחד כזה הוא גם כותב בכלי תקשורת שונים לא מעט מאמרים בנושא עיצוב ואף מתראיין בתוכניות רדיו וטלוויזיה.

"אני איש עבודה מאוד מחויב שמחזיק בתפיסת חלל טובה", מעיד על עצמו שלח. "אני מאוד טכני, מבין איך דברים קורים ואיך בעלי המקצוע השונים אמורים לבצע את עבודתם. אני איש שירות והכוח שלי הוא בלקוחות. הם הממליצים הכי טובים שלי.

"הקו שלי הוא מודרני קלאסי, אבל לא ברמה של קר ומנוכר. בדירות שאני מעצב אני משלב הרבה חומרים כדי לקבל אווירה חמה. אני גם נותן את הדעת על הפן הפרקטי והאסתטי. אני מתכנן גם עסקים, משרדים, חנויות ובתי קפה אבל ההתמחות והאהבה הגדולה שלי היא לדירות ולבתים פרטיים".

שלח מספק ללקוח שמגיע אליו את הליווי המקצוע המלא מהשלב הראשון שכולל את התכנון , בחירת החומרים ועד הוצאת התוכניות. אם צריך הוא יודע גם לנהל את הפרויקט ולהתנהל כפסיכולוג ולפשר בין בני זוג במטרה להגיע לעמק השווה.

"אני רואה את עצמי כאיש שרות שאמור ללוות את הלקוח ולרצות. לספק את המוצר המוגמר הכי טוב עבורו", מתאר שלח. "אני אף פעם לא שוכח שהדבר הכי חשוב זה הלקוח ולא הגחמות האישיות שלי".

פרויקט מגדלי מנהטן. צילום: רגב כלף

פרויקט מגדלי מנהטן. צילום: רגב כלף

איך עובד התהליך מולך מהרגע שמגיע אליך לקוח חדש?

"אני צריך להבין ולכמת את העבודה שלי כדי שאוכל לתמחר בהתאם: מה גודל הדירה, המיקום שלה, משך השיפוץ המתוכנן, צורת הביצוע, התקציב. אחר כך אני מתמחר ויושבים לפגישת אפיון שמורכבת מהמון שאלות אישיות וכלליות כדי להכיר את הלקוח ואת הצרכים שלו. משם עוברים לסקיצה ראשונית וחופרים בה עד שהלקוח חותם ומאשר סקיצה סופית לביצוע.

"עליה אני מתחיל להלביש תוכניות חשמל, תאורה, אינסטלציה, מיזוג ועוד. לפעמים אני מערב גם יועצים שונים. בשלב הבא אני הולך לבחור עם הלקוחות את המטבח, את החיפויים ואת חומרי הגמר ואחרי שעברנו על התקציב ורואים שהכל בהתאם להערכות מזמינים ומשלמים. יוצא סט תוכניות לביצוע שבתוכו מוטמעים כל הבחירות שלנו ומשם נכנס ליווי אדריכלי. אפשר לרכוש גם חבילה של ביצוע עם אנשי המקצוע שלי וניהול פרויקט אם רוצים. אני יודע לתת ללקוח את כל מה שצריך בפרויקט עד לסיומו ובאיכות הטובה ביותר".

בעברו המקצועי של שלח עשרות פרויקטים מוצלחים שביצע בארץ ובחו"ל במסגרת רחבה של תקציבים. "כשאני יושב עם לקוחות על תקציב חשוב לי להבין מאיפה נובעת ההחלטה של הסכום. האם זה מה שעלה לשכן לשפץ? האם זה הסכום שעלה השיפוץ לפני חמש שנים? האם זה מה שיש ללקוח כרגע לשיפוץ? לכן אני עובד עם טבלת אקסל כדי שהלקוח יקבל את התחושה של הסכומים המתבקשים ואיפה אנחנו עומדים ביחס לתקציב לפני שמוציאים כסף".

אז אם אתם מתכננים שיפוץ בדירה חדשה או קיימת, אפילו ברמה של החלפת המטבח וחדרי הרחצה, תרימו טלפון לאמיר שלח. לא תמצאו מעצב ואדריכל פנים קשוב ואכפתי כמוהו, שעם הכישרון והשירות שהוא ייתן לכם עד קבלת המפתח, תוכלו לישון בשקט ובמהרה בדירה שחלמתם עליה.

בתחום הפרטי : עיצוב דירות, עיצוב בתים פרטיים, עיצוב וילות, עיצוב מטבחים
בתחום העסקי : עיצוב משרדים, עיצוב חנויות, עיצוב בתי קפה, עיצוב לוביים

טלפון להזמנות: 052-8324444
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

אבי שלח. צילום: רגב כלף

אמיר שלח. צילום: רגב כלף


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר