מסעדה איטלקית מומלצת - טאבולה. צילום: נתי חדד
מסעדה איטלקית מומלצת - טאבולה. צילום: נתי חדד

מסעדה איטלקית מומלצת בשרון: טאבולה

אם אתם חולמים על מנה איטלקית שווה בשילוב אווירה רומנטית, אתם מוכרחים להכיר את מסעדת טאבולה בהרצליה. עם המטעמים הייחודים והצוות המקסים מובטחת לכם חוויה איטלקית בלתי רגילה. ולרגל המצב, יש גם מבצע למזמינים בטייק אוויי. חפשו בסוף הכתבה. בון אפטיטו!

פורסם בתאריך: 22.9.19 17:53

 

בעיני האיטלקים, אין כמו אמא איטליה. בלבה פועמת רומא, עיר שהיא משאת נפש, והיא מחבקת אותם עם אופייה החם, העליז והסוער, כל כולה שילוב של שיק אירופי עם נגיעות נדיבות של מזג ים תיכוני. גם כשהם רחוקים ממולדתם, לרגע לא מקנן בהם הספק שאמא יש רק אחת. רק נסו לומר לאיטלקי שמסעדה, לבוש או אווירה הם "כמו באיטליה". בעיניהם אין כמו אמא איטליה, וכל ויכוח בנושא מיותר.

מבחינתם של הלקוחות האיטלקים הקבועים של מסעדת טאבולה בהרצליה, המקום הוא הכי קרוב לבית שאפשר. כבר שנים ארוכות שבכל צהריים או ערב מגיעים למסעדה איטלקים שמתגוררים בארץ וכמו נאחזים באווירה המיוחדת ששוררת בה.

העיצוב שמונחה על ידי עץ ולבן, ניגוד עוטף בין צבעים חמים לבהירים, המפות הצחורות, המוזיקה, המנות המשובחות שהן שילוב בין סגנון איטלקי וים תיכוני, היחס האישי שהם מקבלים מהצוות הקבוע והיינות האהובים עליהם שמוזמנים במיוחד בשבילם – מושכים אותם לטאבולה מדי יום ביומו כדי לטעום שוב מהחיבוק הזה שהם זקוקים לו כשאמא לא נמצאת בסביבה.

מסעדת טאבולה בהרצליה. צילום: נתי חדד

מסעדת טאבולה בהרצליה. צילום: נתי חדד

החיבוק האיטלקי

לא צריך להיות איטלקי כדי לקפוץ לרגע לאיטליה בלי לעלות על מטוס. כבר כמעט שלושה עשורים שמכל רחבי הארץ נוהרים למסעדה סועדים, שחוץ מארוחה טובה חפצים בחיבוק איטלקי כמו שרק טאבולה יודעת לתת. "האיטלקים מאוד קנאים לאיטליה שלהם, הם לא יכולים להשוות אותה לשום דבר אחר", מספרים בצוות המסעדה שבבעלותה של דפנה ברגר, "הם בחיים לא יגידו על מקום אחר שהוא כמו בבית. ובכל זאת, זה כנראה הכי קרוב, כי הלקוחות האיטלקים הקבועים, אנשי עסקים שגרים שנים בארץ, מגיעים בכל יום ואנחנו נותנים להם יחס מועדף ומפנקים אותם, כמו יינות מיוחדים שאנחנו מזמינים להם".

היחסים החמים בין צוות המסעדה ללקוחותיה הם מאבני המקום. הצוות מלווה את טאבולה שנים ארוכות, כמו השף שאמון על המטבח כבר 20 שנה, מכיר את העדפותיהם וקשוב לרצונותיהם של לקוחות חדשים. אלה, לצד העיצוב האותנטי והמזמין, המוזיקה ברקע שמנכיחה את אמא איטליה והמנות המעולות והמנחמות, מושכים מקומיים תושבי שכונת הווילות, תיירים ואנשי עסקים.

טאבולה פתוחה שבעה ימים בשבוע, מחצות היום עד חצות הלילה, וזרועותיה פתוחות לבאים בשעריה. בצהריים ועד השעה חמש היא לובשת חליפה עסקית ומציעה ארוחות עסקיות במחיר המנה העיקרית, והמקום מתמלא מפה לפה בסועדים שמבקשים אתנחתה נעימה באמצע יום עבודה או מקיימים במקום פגישות עבודה. בערב משתנה האווירה כמו במטה קסם, והנסיכה האיטלקייה עוטה על עצמה שמלת ערב רומנטית ומציעה לאורחיה בילוי של ערב חד פעמי, שרק רוצים לשחזר שוב ושוב.

צילום: נתי חדד

צילום: נתי חדד

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

תפריט המסעדה מבוסס על מנות איטלקיות לצד מנות ים תיכוניות, אותו שילוב שבאופייה של איטליה עצמה, וכולל גם מטבח טבעוני עשיר. כל המנות מוכנות במקום, מחומרי גלם טריים, ובאיטלקיות שבהן מוצעות בין השאר רביולים בעבודת יד, רביולי טבעוני, ניוקי ומנות מגוונות של כל סוגי הפסטות. ניוקי לה-רומנה, למשל, היא מנה איטלקית מוצלחת במיוחד שעשויה מסולת וחמאה ומבושלת על הגז ולאחר מכן נאפית בתנור.

במנות האירופיות והים תיכוניות שמשלימות את התפריט נרקחות במקום מנת סלמון כמו גם מנת שרימפס בשום, יין ולימון וכן שרימפס קלמארי מטוגן. במנות הראשונות מוצעות גלילת חציל, פטה כבד, קרפצ'יו פילה בקר ונוספות.

לצד אלה פותחו במסעדה מנות טבעוניות עשירות בזכות היותה של דפנה ברגר, הבעלים של המסעדה, טבעונית, אשר זוכות להצלחה רבה בקרב אורחי המסעדה. בין השאר תמצאו בתפריט רביולי בטטה ברוטב קוקוס עם אגוז מוסקט, קוביות בטטה ובזיליקום, קציצות עדשים, פאי רועים שמבוסס על פטריות, אפונה ובטטה וקרפצ'יו סלק.

צילום: נתי חדד

צילום: נתי חדד

לסיום הארוחה מוצעים לאורחים שפע של קינוחים שמתעדכנים כל הזמן, כולל מנות אחרונות טבעוניות (ניתן גם להזמין עוגות שלמות לאירועים), ואילו להשלמת האווירה נברא בטאבולה עולם יין עשיר עם אפשרויות עצומות: יינות מכל העולם, גם מאיטליה וממקומות נוספים וגם יינות ישראליים, תוך כבוד רב לתוצרת המקומית שלנו בארץ.

בעקבות המצב, ובכדי להמתיק לכם מעט את מצב הרוח, החליטו במסעדה לפנק את כל מי שיגיע לקחת טייק אוויי ב-10% הנחה על כל התפריט! מגיעים לאיסוף עצמי? חייגו: 09-957-3818.

*בהזמנה טלפונית בלבד | ההטבה לא כוללת משלוחים | מותנה בהצגת כתבה זו.

מסעדת טאבולה

טלפון: 09-9573818
כתובת: הנשיא יצחק 75, הרצליה
מועדי פתיחה: ימים ראשון עד שבת, מ-12:00 עד חצות
אתר אינטרנט

חתול הבית של טאבולה. צילום: נתי חדד

חתול הבית של טאבולה. צילום: נתי חדד


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המסעדה טבולה הרצליה פיתוח רחוקה מלהיות טובה.ועוד איטלקית למי שלא מבין באוכל

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר