מסעדה מומלצת בשרון - מסעדת טאבולה. צילום: נתי חדד
מסעדה מומלצת בשרון - מסעדת טאבולה. צילום: נתי חדד

מסעדה מומלצת בשרון: הכירו את טאבולה

איטליה. המדינה הכי רומנטית בעולם. כך גם במסעדת טאבולה האיטלקית, שכבר כמעט שלושה עשורים מבשמת באהבה את כל הבאים בשעריה. יצאנו לטעום ולהכיר

פורסם בתאריך: 23.9.19 14:11

טאבולה

זו היתה אמורה להיות עוד ארוחת ערב רומנטית, למרות שמלכתחילה שום דבר בה לא היה שגרתי. השניים קבעו להיפגש לעת ערב בכניסה לטאבולה, האיטלקית ההרצליינית ששדרת העצים היפהפייה שמובילה אליה כמו ממשיכה בתוכה, נסיכה איטלקייה שעם רדת החשכה פושטת את חליפת העסקים ועוטה שמלת מלמלה רומנטית.

את פניהם קיבלו אורות מעומעמים, אלומותיהם נופלות על מפות לבנות שהונחו על שולחנות עץ. ניחוח אוכל איטלקי משובח מילא את האוויר, מזדחל בין כוסות יין גבוהות לצד בקבוקים שממתינים להיפתח. ברקע שר פנינו די-קפרי את "רוברטה", כמה שהוא רוצה אותה קרוב אליו.

השניים הובלו אל החדר הפרטי שהוזמן מראש, מעוטר פרחים ונרות, ושם כרע אחד הבחורים על ברכו, שלף טבעת מכיס מקטורנו, והציע לבן זוגו, להינשא לו. התשובה היתה "כן".

צילום: נתי חדד

צילום: נתי חדד

אנרגיה של אהבה

איטליה. המדינה הכי רומנטית בעולם. האוויר מחושמל, מלא באנרגיות של אהבה שלא ניתן להסביר במילים, רק לחוש אותן ולנשום את כל הרגש הזה עמוק פנימה. כך גם בטאבולה האיטלקית, שכבר כמעט שלושה עשורים מבשמת באהבה את כל הבאים בשעריה, אורחים ועובדים כאחד. כמה הצעות נישואין כבר ראתה, כמה התאהבויות נרקמו בין כתליה, ופעמוני החתונה צלצלו בה, או בהשראתה, יותר מפעם אחת. יש בה את האנרגיה המיוחדת הזאת, שלא ניתן לשים עליה את האצבע אלא רק לחוש אותה, אנרגיה של אהבה.

המסעדה, שדלתה פתוחה ומזמינה בכל ימות השבוע, מראשון עד שבת מ-12 בצהריים עד חצות הלילה, מציעה לאורחיה מעבר לישיבה במסעדה גם שני חדרים פרטיים, האחד של 12 איש והשני מכיל עד 22 סועדים, המיועדים לאירועים מיוחדים כמו הצעות נישואין, בני ובנות מצוה, בריתות, חתונות וימי הולדת שבהם גם ימי הולדת מיוחדים כמו חגיגת 80 שנערכה במקום. "לא פעם כתבנו על קינוח 'התנשאי לי?'", מספרים בטאבולה שלאחרונה אירחה חתונת זהב, שלכבודה הוקמה במקום חופה יפהפייה שהשתלבה באווירה הקסומה.

האירועים הגדולים מתקיימים במסעדה עצמה, שמכילה עד 150 אורחים, אשר נסגרת לציבור הרחב במועד האירוע. גם פגישות עסקים, דיונים וישיבות מתקיימים במקום דרך קבע, בעיקר בחדר הגדול שמצויד במסך ובמקרן לצורך מצגות ולשימושים נוספים. האורחים נהנים מפרטיות ומשירות אישי שכולל מלצרית צמודה ולמעשה את כל צוות המסעדה, שנרתם לסייע באירועים.

תפריטי האירועים הייחודיים להם עשירים במיוחד, ומזמיני האירוח מתבקשים לבחור את האהוב עליהם מהארבעה: תפריט איטלקי, תפריט ים תיכוני, תפריט פרימיום ואפילו תפריט טבעוני שזוכה להצלחה רבה. המנות שכלולות בתפריטים הללו מגוונות, מעולות ומוצעות בשפע לצד שתייה כיד המלך, הכוללת גם שתייה קלה וגם בחירה מתפריט היין העצום של טאבולה.

כך למשל כולל תפריט הפרימיום לאירועים לחם איטלקי בליווי מטבל עגבניות מיובשות, שמן זית וחומץ בלסמי כמנת פתיחה שלאחריה מנת אנטיפסטי עם ירקות צלויים בתנור ברוטב פסטו, סלט ים תיכוני מירקות שוק, בזיליקום, שמן זית ולימון וסלט עגבניות שוק שעשוי ממיקס עגבניות, נבטי חמנייה, זיתים, בצל וגבינת פטה ברוטב ויניגרט.

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

בהמשך מגיעות המנות המעולות פטה כבד לצד קונפיטורת השף, קרפצ'יו פילה בקר בשמן זית וחומץ בלסמי עם שבבי פרמזן, שרימפס וקלמרי בציפוי פריך לצד רוטב הבית וניוקי אה לה רומנה, ואילו לסיום ארוחת הפרימיום מוגשים למרכז השולחן קינוחים שמשתנים ומתעדכנים כל העת, כמו למשל קרם שוקולד, מוס קרמו גבינה ופטל ומוס פיסטוק.

צילום: נתי חדד

צילום: נתי חדד

התפריט הטבעוני לאירועים, שהוכנס לאחרונה לאחר שבעלת הבית, דפנה ברגר, הפכה בעצמה לטבעונית, הוא בבחינת בשורה לטבעונים שלעתים מתקשים למצוא אוכל משובח שיעמוד בקריטריונים של מזון מהצומח בלבד. התפריט כולל, מלבד לחם איטלקי, אנטיפסטי, סלט ים תיכוני וסלט עגבניות שוק, גם את המנה המצוינת "בארבאביטה רוסה", קרפצ'יו סלק בשמן זית וחומץ בלסמי שזוכה לתשבחות רבות, ואף קינוחים טבעוניים שמסיימים ארוחה מושלמת ואפופה באהבה.

מסעדת טאבולה
טלפון: 09-9573818
כתובת: הנשיא יצחק 75, הרצליה
מועדי פתיחה: ימים ראשון עד שבת, מ-12:00 עד חצות
אתר אינטרנט


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר