מכשיר הפיטקור. צילום: לב אברהם
מכשיר הפיטקור. צילום: לב אברהם

פיטוקר: להיפטר מכאבי הדורבן אחת ולתמיד

הכירו את טכנולוגית הפיטוקר: המצאה ישראלית המבצעת מהפיכה במחלת הדורבן בכף הרגל, מעלימה את הכאב ומקצרת את זמן הטיפול ממספר שנים לכמה שבועות בלבד

פורסם בתאריך: 30.10.19 10:48

דורבן בעקב כף הרגל, הוא אחד מהכאבים המטרידים והמייגעים שישנם. הדורבן הוא למעשה דלקת אשר באה לידי ביטוי בנקודת כאב באזור התחתון של עקב כף הרגל, ונחווית אצל הסובלים ממנה כתחושה של דקירה על ידי מסמר או סכין הננעצת בכף רגליהם. הכאב מורגש במיוחד בעוצמתו עם הדריכה הראשונה בבוקר ובכל עמידה לאחר ישיבה ממושכת.

דורבן בעקב כף הרגל הוא בעיה כרונית, חוזרת אחת למספר שנים ותקופת ההחלמה ממנה אורכת כשנה וחצי-שנתיים בכל פעם.
בכדי לקצר את תקופת ההחלמה ממספר שנים לכמה שבועות בלבד, חברת פיטוקר (fitocare) פיתחה טכנולוגיה פשוטה אך מתקדמת, המבצעת מהפיכה של ממש. מכשיר הפיטוקר לטיפול בדורבן ברגל הוא מכשיר לשימוש ביתי יומיומי, שנמצא כאחד הפתרונות המובילים והיעילים למיגור כאבי הדורבן. המכשיר נשלח לבית המטופל 3 ימים מההזמנה והמטופלים מתחילים בטיפול מיד.

אבי לב, מעצב תעשייתי ומפתח הטכנולוגיה, אומר: "מכשיר ה'פיטוקר' אינו חשמלי וללא רטט, הוא נוח וקל לשימוש ביתי וניתן לנשיאה לכל מקום, והוא למעשה מסייע ליכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו ומעודד תהליכי ריפוי טבעיים".

צילום: לב אברהם

צילום: לב אברהם

פיטקור - להפטר מהדורבן. צילום: לב אברהם

פיטקור – להפטר מהדורבן. צילום: לב אברהם

כיצד נחשפת לתחום דלקת הדורבן ולצורך שהיה במכשיר?

"חבר טוב שסבל מדורבן לאורך שנים, שמע על פתרון מאולתר שנעשה בהודו – כיוון שההודים נוהגים לעמוד על מסמרים ברגליים יחפות, הסתבר כי יש משהו באיזון הלחצים באמצעות המסמרים שמעלים כאבי דורבן. חברי פיתח מכשיר מאולתר לשימוש עצמי שעזר לו מאוד בבעיה ומאחר והוא מכיר אותי כמעצב ויזם, הוא ביקש ממני להעמיק בנושא ולפתח מכשיר שיעבוד על עקרון דומה, אך בטכנולוגיה מתקדמת ויוצע לכלל האנשים הסובלים מכאבי הדורבן המשתק את חייהם".

מהן ההשלכות של כאבי הדורבן על הסובלים מהמחלה?

"דורבן הוא בגדר פגיעה משמעותית באיכות החיים של הסובלים ממנו. זוהי בעיה גנטית המגיעה כרעם ביום בהיר וללא הכנה. אצל אנשים עם נטיה לפתח דורבן, הוא לרוב יתפרץ מטריגרים שונים: השמנה, הליכה על נעל לא מתאימה, ספורט מאומץ בגיל מתקדם, מחלות כלי דם, וגורמים נוספים. הם יסבלו מהדורבן למשך שנה וחצי בממוצע, ואז הוא יעלם ויחזור שוב אחת לכמה שנים, אצל מרבית האנשים. כמות הנשים הסובלות מדורבן גבוה פי שניים ממספר הגברים.

"את הדורבן בעקב כף הרגל מזהים בקלות, מדובר בכאב כשל דקירת סכין או מסמר בנקודה מסוימת בתחתית העקב, כשהכאב תוקף בדרך כלל בבוקר לאחר השינה, ולאחר ישיבה ממושכת בעת הקימה. הכאב חד ואקוטי ומאוד קשה להתמודד איתו. יש אנשים שהולכים על רגל אחת או על קצות האצבעות בגלל דורבן והיתה לי לקוחה שנדרשה ללכת על בירכיה ברחבי הבית, כיוון שסבלה מדורבן בשתי הרגליים. אין ספק, כי מדובר בסבל של ממש. בדרך כלל, הכאב האקוטי שוכך בהדרגה כשהרגל "מתחממת", לאחר כרבע שעה מרגע הדריכה, אולם הכאב העמום נשאר, כואב ומטריד.

"השלכות כאבי הדורבן מתבטאים בכמה מישורים. ראשית, הכאבים הולכים ומחריפים עם הזמן ללא טיפול מיטבי ומשפיעים כמובן על איכות החיים, ואף גורמים לצרות נוספות כגון: בעיות וכאבים בגב ובצוואר בשל הליכה לא נכונה כהימנעות מדריכה על הרגל הכואבת, ובפעמים רבות, מתפתח דורבן גם ברגל השניה, בשל המאמצים שהיא סופגת לאורך השנים כשרוב העומס מוטל עליה".


לקוחות מספרים על מכשיר הפיטקור

מה מכשיר הפיטוקר עושה בעצם וכיצד הטכנולוגיה פועלת?

"באופן טבעי, הגוף שלנו יצליח להתגבר על כאבי הדורבן תוך כשנה וחצי בתהליך כואב וארוך, מה שמכשיר הפיטוקר עושה למעשה, הוא מצמצם את התהליך משנה וחצי לחודש וחצי בלבד. מעבר לכך, העמידה על המכשיר היא נעימה, היא מדמה טיפול רפלקסולוגי ולכן מטפלת בהמון דברים נוספים מעבר לדורבן.

"הפיטוקר הוא מכשיר עשוי אלומיניום קשיח, 3 שכבות של עץ ליבנה וכולל פינים מובנים, אשר בעת עמידה עליו הם לוחצים על נקודות ייעודיות בכפות הרגליים – 93 נקודות ספציפיות לכל כף רגל. העמידה על המכשיר מהווה את הטיפול, ללא רטט או חשמל, אך באמצעות תנועות מסוימות שעל המטופל לבצע בכדי להעביר את מרכז הכובד דרך כל הנקודות בכף הרגל בצורה אפקטיבית לטיפול.

"הטיפול נעשה אחת ליום בשעות קבועות בבית הלקוח. השפעת הטיפול מתמשכת גם לאחר הירידה מהמכשיר ולאורך 24 השעות הבאות, עד לטיפול הבא, ואנו מתחייבים להצלחה לכל לקוח שפועל בהתאם להוראות הטיפול".

כיצד אתם מתחייבים להצלחה?

"מכשיר הפיטוקר מגיע עם סרטון הדרכה, ואנו מייעדים עבור לקוחותינו צוות הדרכה בנוסף, שזמין עבורם בכל עת ומדריך אותם אילו תנועות יש לבצע על המכשיר. אנחנו מנחים את המטופלים ומלווים אותם טלפונית כיצד לעמוד ולזוז. בעקרון, חצי מהזמן יש לבצע עמידה סטטית ובחצי השני מבצעים תנועות עדינות בכיוון של ארבע רוחות השמיים בכדי לייצר לחצים משתנים בכף הרגל. בהתאם להתפתחות הטיפול הצוות שלנו ינחה את המטופלים לשנות את סגנון ומשך העמידה כדי לקצר את התהליך ולהגיע לפתרון מהיר.

"לאחר שנה של פעילות בלבד, פיטוקר קיבל אישור של משרד הבריאות ונחשב ל- א.מ.ר – אביזר מכשיר רפואי. הוא עבר ניסויים ונבחן על מאות מטופלים והוכח בהצלחה כמעלים כאבי דורבן במהירות וביעילות ותוך זמן קצר.

"אנו מתחייבים להצלחה תוך הבטחה כי אם המכשיר לא פותר את הבעיה הלקוח מקבל החזר כמעט מלא על כספו. אנחנו מלווים את המטופל לאורך כל הטיפול בטלפון, בהנחיה, בהדרכה, בהקשבה, מקשיבים לכל לקוח, פועלים להרגעתו ולהעניק לו תחושה שהוא לא לבד במלחמה הקשה הזו בכאבי הדורבן. בכל עת, יש איש צוות מקצועי שילווה את הלקוח והוא בעל ניסיון רב, אמפתי וקשוב. אני שמח וגאה בכך שאחוזי ההצלחה שלנו גבוהים מאוד אצל המטופלים המתמידים, בין 80-90 אחוזי הצלחה".

את מכשיר הפיטוקר תוכלו לרכוש בקניה טלפונית באמצעות כרטיס אשראי והוא יגיע עם שליח על לביתכם. חברת פיטוקר קיימת מזה שנתיים, נמצאת בשלב טרום פריצה לחו"ל ובשלב איתור משקיעים.

טלפון: 050-4736373
קישור לאתר
קישור לאינסטגרם 
קישור לפייסבוק 

צילום: בועז לוין

צילום: בועז לוין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר