ללמוד מהטובים ביותר איך לנהל עסק (Shutterstock) צילום: ASDF_MEDIA
ללמוד מהטובים ביותר איך לנהל עסק (Shutterstock) צילום: ASDF_MEDIA

פרקטיקום: ללמוד מהטובים ביותר כיצד לנהל עסק מצליח

אם אתם אנשי מקצוע מעולים או יזמים, אך מתקשים להניע ולקדם את העסק שלכם, זה הזמן להירשם לקורס של 13 מפגשים למנהלי עסקים עם מרצים מהשורה הראשונה

פורסם בתאריך: 30.10.19 16:17

במציאות בה למעלה מ-90% מכלכלת ישראל נמצאת בידיהם של עסקים קטנים ובינוניים, ראוי שגם למנהלי העסקים הללו תהיה מסגרת בה יוכלו ללמוד כיצד עושים את זה נכון, כיצד ממנפים את העסק, איך פורצים מחסומי מכירות ושיווק וכיצד ניתן לצמוח. כעת, עם פתיחת 'פרקטיקום' – בית הספר למנהלי עסקים מבית ALL CLUB, כל אחד יכול ללמוד מהטובים ביותר איך לנהל את העסק שלו על מנת לא להיות חלק מהסטטיסטיקה העגומה לפיה מדי שעה 1 מכל 5 עסקים בישראל נסגר.

"יש סיבות רבות מדוע עסק נסגר, החל מסיבות בירוקרטיות ועד לסיבות רגולטוריות", מסבירה השבוע אתי רז, מייסדת ומנכ"לית חברת "אול קלאב"- מועדון צרכנות לעסקים קטנים ובינוניים והיזמת של "פרקטיקום". "מתוך ניסיון והיכרות שלנו עם הרבה מאוד עסקים קטנים ובינוניים במסגרת אול קלאב, אנחנו יודעים לומר היום כי לעתים אדם יכול להיות בעל מקצוע מעולה או אומן מופלא, אך בכל מה שנוגע לניהול העסק שלו משהו לוקה בחסר. לא כל אדם שיש לו עסק, מוכשר ככל שיהיה, בהכרח יודע לנהל תזרים מזומנים, להכין אסטרטגיה שיווקית, מבין לעומק את נבכי המיסוי בישראל או מהן זכויותיו. לא כל בעל עסק פנוי או יכול או אפילו רוצה ללמוד במסלול של מינהל עסקים באקדמיה, לכן הקורס בפרקטיקום נתפר בדיוק למידותיו הן מבחינת אורכו, הן מבחינת התוכן וגם בהקשר של העלות שלו".

בפרקטיקום רקחו קורס מקיף בו ילמדו נושאים מגוונים שירחיבו את הידע העסקי, הפיננסי, הניהולי והמנטלי שכל בעל עסק צריך. כך למשל, פרקטיקה של ניהול עסק – הלכה למעשה, הקניית כלים ומיומנויות של שירות ומכירה מתקדמות, דיני עסקים וניהול חוזים, שיטות ניהול על פי מודלים של NLP, ביטוחים ופנסיה, מניעים של הצלחות, מיתוג, אדמיניסטרציה, בניית נוכחות משמעותית ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם ואפילו כיצד להתנהל מול בנקים.

בפרקטיקום חברו למיטב המרצים בארץ, ביניהם: הג'ודוקא אריק זאבי; נשיא לשכת יועצי המס בישראל, ירון גינדי; סגנית נשיא לשכת יועצי המס, גיתית שלומי; היזמית והמרצה הבינלאומית לתחום פיתוח עסקי ותדמית, מעיין צוויג; מומחה בדיני חברות, פיננסים ושיקום עצמאיים, עו"ד אלדר פרץ; מנכ"ל לבנת פורן, דנה ויתקון; מומחית במיתוג וחיבורים בין אנשים, דקלה מלמוד ועוד.

"בנינו שיתוף פעולה עם "HOT CINEMA", רשת בתי הקולנוע של ישראל הפועלת בפריסה ארצית הכוללת 10 מתחמים, כדי שהקורס יהיה נגיש לבעלי עסקים בכל הארץ", מסבירה רז. "הקורס בנוי מ- 13 מפגשים בני חמש שעות והוא נחשב כהוצאה מוכרת לבעלי עסקים".

הקורס הקרוב והחלוץ של 'פרקטיקום' יפתח בינואר הקרוב ויתקיים באושילנד בכפר סבא ולאחריו יפתחו קורסים הנוספים. בנוסף, מבטיחים ב"פרקטיקום", שהשיעור האחרון יוקדש לראיון של אחד על אחד עם בעל עסק מפורסם וידוע שהצליח בגדול ומהווה היום מקור השראה להרבה מאוד אנשי עסקים.

פרקטיקום – בית הספר למנהלי עסקים
טלפון משרד: 073-3906666
לפרטים נוספים והרשמה ניתן ללחוץ כאן
קישור לאתר 
קישור לפייסבוק
כתובת אימייל: [email protected]

אתי רז. צילום:Q Elite Beauty

אתי רז. צילום:Q Elite Beauty

בית ספר לעסקים

בית ספר לעסקים


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר