מדרסים בהתאמה אישית בנתניה (Shutterstock) M) צילום: goffkein.pro
מדרסים בהתאמה אישית בנתניה (Shutterstock) M) צילום:goffkein.pro

מדרסים בהתאמה אישית בנתניה: הכירו את אתי אורתופדיה

מחפשים מדרסים בהתאמה אישית? הרשו לנו להמליץ לכם על העסק המוביל "אתי אורתופדיה" בנתניה, עם יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום האורתופדיה והמדרסים, תוכלו להיות בטוחים שהבריאות שלכם ב"רגליים טובות"

פורסם בתאריך: 3.11.19 13:34

אורתופדיה היא עסק רציני לכל הדעות, ועל כך יעידו רבים. לצערנו, ישראלים רבים סובלים מבעיות אורתופדיות, וחסרה מודעות כללית בציבור לגבי פתרונות אורתופדיים שונים שיכולים למנוע את המקרים הבאים או לכל הפחות להפחית את הנזק. בדיוק בגלל סיבה זו, יצאנו לבדוק עבורכם את המכונים האורתופדיים המשתלמים ביותר עבורכם, כדי שתוכלו לקבל מענה מקיף וגם למצוא את הציוד, השיטות והכלים שיעזרו לכם לחיות אורח בריא יותר. אחד מאותם המקומות הוא "אתי אורתופדיה" בנתניה, מוסד וותיק שמספק מגוון פתרונות לכלל האוכלוסייה.

"מעל 20 שנות ניסיון בעולם האורתופדיה"

אחד הדברים החשובים בתחום הוא ללא ספק השילוב של ידע וניסיון, ואתי מספרת שניתן למצוא את שניהם בשפע אצלם בעסק: "אנחנו עצמאיים כבר מעל ל-20 שנה, אני ובעלי אפי למדנו את רזי המקצוע אצל אורטודיסט פרטי במשך יותר משנתיים, תוך התנסות מקצועית ומעשית שלימדה אותנו את הידע הטכני והמקצועי, ובמהלך כל אותן שנים התמחנו בנושא.

"רתמנו את המקצוע לעסק של ממש והקמנו את המקום לפני כ-15 שנה, הנמצא במקום מרכזי בקרית נורדאו, בקומה הרפואית סמוך לבית הרופאים וסניפי קופת חולים. המקום נגיש לנכים ויש חניה חופשית מסביב לבניין", מרחיבה אתי, "ומאז, אנחנו נותנים שירותים לכל חברי קופות החולים ולכל תושבי נתניה ואזור השרון, כולל המושבים מסביב. כמו שניתן להבין, עבר זמן רב מאז שהתחלנו לעסוק בתחום, וכיום אנחנו גמלאים שאוהבים מאוד את המקום ואת המקצוע – ואנחנו עושים הכל מכל הלב ורק עבור הלקוחות שלנו".

התמחות מקיפה בכל תחומי האורתופדיה

אתי מוסיפה עוד על העסק, ומסבירה כיצד הם נותנים מענה לכל צרכי האורתופדיה השונים: "אנחנו מוכרים את כל האביזרים והציוד לפי מרשמי הרופאים, ובמחירים המומלצים לצרכן. בנוסף, אנו מתמחים במדרסים מכל הסוגים: לסוכרתיים, לספורטאים, לנעלי עקב ועוד, תוך יצירת התאמה מלאה. אנחנו גם עתירי ניסיון בכל הנוגע לטיפול בדורבן, יבלות, טיפול בכפות רגליים לא מאוזנות, הגבהות לרגל קצרה ורגל ארוכה, כאבים בגיד האכילס, פתרונות אורתופדיים לאנשים כבדי משקל ועוד".

אתי ממשיכה בהיצע הנרחב בחנות: "יש לנו נעלי בריאות במידות סטנדרטיות ואף יותר מכך, גרביים ונעליים רכות ואנטי בקטריאליות לסוכרתיים ועוד. בסופו של יום, הדבר שאנו הכי טובים בו הוא השירות שאנחנו נותנים, שמספק שקט ושלווה לכל לקוח. השירות כולל גם התאמה מלאה לבעיות וצרכי הלקוח, וכל מדרס יוצר בהתאמה אישית ביציקת גבס, כולל טיפול בכל תקופת האחריות למדרסים "ביו מכניים פונקציונאליים", מה שמעניק לנו יתרון עצום על פני אורטופדיות אחרות".

"חזון שכל כולו הוא נתינה לזולת"

כל מי שמבקר בעסק שם לב למנעד נרחב של לקוחות מכל הסוגים, כולל תינוקות: "יש לנו נעלי טרום לתינוקות, נעלי ציר ישר שנועדו לילדים קטנים עם בעיות בכף הרגל שנוטה פנימה או החוצה. אנחנו גם בונים סדים לילדים עם עקמת בגב והכל בהתאמה מלאה לגיל הילד ומצבו", מספרת אתי.

"במהלך השנים יצרנו אמון רב, מה שהוביל להרבה מאוד לקוחות חוזרים ולקוחות חדשים שהגיעו דרך המלצה מפה לאוזן. אנחנו זוכים לפידבקים טובים מכולם וזה מחמם לנו את הלב, ולכן חשוב לי לציין שהחזון שלנו הוא להמשיך לתת טיפול אדיב ולעזור לאנשים. אנחנו יודעים שהמצב הוא כך גם היום, אבל מעצם העובדה שאנחנו מעריכים כל אדם – מבחינתנו אי אפשר לעצור, אלא רק לעזור ולתמוך עוד.

אתי אורתופדיה
טלפון: 09-8356003

 


כתבה שיווקית


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר