צילום: עזרא לוי
צילום: עזרא לוי

קבוצת ז'אן נכסים: התחדשות עירונית ושיווק נדל"ן

מעוניינים לרכוש או למכור נכס? כדי לבצע עסקת נדל"ן מצליחה וליהנות מתשואה ורווחים מקסימליים, לרכוש דירה שמתאימה בדיוק לכם ולהצליח בעסקה המשתלמת ביותר כמשפרי דיור, יש להיעזר במשרדי שיווק ותיווך ונדל"ן מהטובים בתחומם

פורסם בתאריך: 12.11.19 10:27

בקבוצת ז'אן, יסייעו לכם באיתור העסקה המשתלמת והטובה ביותר בהתאם לרצונותיכם וצרכיכם, בהתלהבות ובשמחה מתוך אהבה למקצוע, מקצועיות וניסיון רב שנים בעולם הנדל"ן.

קבוצת ז’אן בהרצליה, היא אחת החברות הגדולות בשרון בתחום שיווק הפרויקטים למגורים. הקבוצה מנהלת שני סניפים בעיר ואחראית לשיווקם של למעלה מ-30 פרויקטים. היא עוסקת בתיווך, שיווק, מכירה ורכישה דירות, בתים צמודי קרקע, דירות גן, דופלקסים, ווילות ופנטהאוזים, ורושמת הישגים עקביים מרשימים בהשגת יעדי הלקוחות.

חטיבות ז'אן

קבוצת ז’אן פועלת במסגרת 3 חטיבות ייעודיות, כל אחת מהן מרכזת את המומחים בתחומם:

חטיבת שיווק פרויקטים חדשים – החל משלב איתור המגרש, גיוס יזמים ועד השלב הסופי – עבודה עם היזמים ושיווק. "אנו משווקים בנייני בוטיק קטנים ועד פרויקטי ענק" אומרת אתי נחום, מנהלת קבוצת ז'אן, "עשינו המון עסקאות מוצלחות בזכות הובלת הלקוחות שלנו לקנית דירה המתאימה לו, במקום הרצוי לו ועל פי התקציב הייעודי שלו".

חטיבת תיווך דירות יד-שנייה – "שירותי התיווך שלנו ניתנים ביריעה רחבת היקף בכל אזור הרצליה והסביבה. ברשותנו מאגר עצום של דירות יד שנייה ללקוחות, ואנו דואגים להם לליווי צמוד ושירות אישי, הרבה מעבר לסטנדרטים המקובלים ומספקים שירותים משלימים כגון: ייעוץ משכנתאות, ייעוץ וליווי למשקעי נדל"ן, ייעוץ בעיצוב הדירה ושירותים נוספים. מציינת אתי נחום.

החטיבה השלישית – חטיבת התחדשות עירונית, תמ"א 38/1 ו38/2 ופינוי-בינוי. "הדבר החשוב ביותר בהצלחת פרויקטי תמ"א ופינוי-בינוי, הוא הידע והניסיון. לשמחתנו, אנו גאים בכך שליווינו לאורך השנים עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית החל משלב בדיקת הזכויות והכדאיות ועד לסיום בניית הדירות החדשות. אנו מלווים ומנהלים פרויקטים אלו הן בבניינים בודדים והן במתחמים גדולים שזכאים לפינוי-בינוי, ורותמים את הידע והקשרים שלנו באיתור היזם/הקבלן המתאים לכל פרויקט, טיפול בהיתרים מול העירייה, עבודה לצד מפקח הפרויקט, המהנדסים וכלל אנשי המקצוע המלווים את הפרויקט, עד לסיומו בהצלחה. אנחנו עובדים על פי תקנים חדשים המתעדכנים כל הזמן, וניתן להיכנס לאתר האינטרנט שלנו ולקבל מידע על הפרויקטים השונים שניהלנו ברחבי הרצליה". אתי מציינת, " התמ"א, במתכונתה הנוכחית, עומדת להשתנות והמגמה תהיה התחדשות של מתחמים שלמים ולא רק של בניינים בודדים, ולכן חשוב מאוד להתלוות בידי חברה שמכירה, מנוסה ורשמה הצלחות מוכחות בפרויקטים מסוג הזה".

הדמיה- יגאל אלון 8 אחורי. באידבות ז'אן נכסים

הדמיה – יגאל אלון 8 אחורי. באידבות ז'אן נכסים

הדמיה -יהודה הלוי 8. באדיבות ז'אן נכסים

הדמיה -יהודה הלוי 8. באדיבות ז'אן נכסים

מה לגבי שירות הלקוחות יוצא הדופן שלכם?

"אנו שמים את מרב הדגש על הלקוחות שלנו ורואים את הלקוח במרכז ולב ליבת העסק. אנו פועלים בשקיפות מול הלקוחות ויוצרים חיבור אישי ואותנטי עם כל לקוח ולקוח. בסופו של דבר, המטרה שלנו היא להשיג להם את העסקאות הטובות והמשלמות ביותר ולהמשיך להתגאות בלקוחות מאושרים ומרוצים".

"צוות קבוצת ז'אן הוא אמין, מקצועי ואיכותי. מרבית הסוכנים בקבוצה בעלי וותק של 20 ו-30 שנה, הם מכירים את השוק לעומקו, דואגים לשביעות רצון הלקוחות ולראיה יש לנו מספר גבוה במיוחד של לקוחות חוזרים. אוזננו קשבת לכל פניה ושאלה, ואנו דוגלים במתן פתרון מהיר ומספק ללקוחות ועמידה בקשר גם בתום העסקה והפרויקט".

ואתם משקיעים הרבה בהנגשת הזדמנויות הנדל"ן והפרויקטים במדיה החברתית?

"בהחלט. אנו נמצאים עם הפנים קדימה, ולכן יש לנו אתר אינטרנט ייעודי בו ניתן להתעדכן בפרויקטים החדשים, וכן עמוד פייסבוק ואינסטגרם המתעדכנים תדיר. כל תחום המדיה החברתית מושקע מאוד ומפותח אצלנו בקבוצת ז'אן, במטרה להקל על הלקוחות ושתהיה להם אפשרות ליצירת קשר איתנו בכל דרך בה יבחרו, לאו דווקא דרך הטלפון".

הדמיה- חזית צפון מערבית שמואל הנגיד 10 -12. באדיבות ז'אן נכסים

הדמיה- חזית צפון מערבית שמואל הנגיד 10 -12. באדיבות ז'אן נכסים

יגאל אלון 8
פרוייקט חיזוק ותוספות
יזם אבגד
נותר למכירה:
דירות 4.5 חדרים ,דירת גן ופנטהאוז
צפי לסיום 16 חודשים

יהודה הלוי 8
פרוייקט הריסה ובנייה
יזם אב-גד
נותר למכירה:
דופלקס גן 5 חדרים ופנטהאוז
צפי למסירה 20 חודשים

פרוייקט ART TIME
השרון 31 -פרוייקט חיזוק ותוספות
יזם : מגדלי איתי
נותר למכירה:
דירות 4 חדרים ופנטהאוזים
צפי למסירה 20 חודשים

פרוייקט לוין 14
יזם: עוזי מורד
נותר למכירה
דירות 4 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן
צפי למסירה 30 חודשים

פרוייקט לב הנגיד
שמואל הנגיד 10-12
פרוייקט חיזוק ותוספות
יזם: גלובל לינקס
נותרו למכירה
3,4,5 חדרים דירות גן דופלקס ופנטהאוזים
צפי למסירה 30 חודשים

פרוייקט מוזה
רחוב עובדיה יוסף בשכונת גליל ים
יזם: חני הורביץ
נותרו למכירה:
דירות 3,4,5 חדרים,דירות גן ,מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים
צפי למסירה 36 חודשים

 

קבוצת ז'אן נכסים
טלפונים: 050-7401400

כתובת סניף המרכז: סוקולוב 31 הרצליה
כתובת סניף נוסף: אלתרמן 42, הרצליה
קישור לאתר

הדמיה באדיבות ז'אן נכסים

הדמיה באדיבות ז'אן נכסים


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דב

    לרשום "התחדשות עירונית" על השלט שלך , בזמן שהמשרד בסוקולוב 31 יושב בבניין מתפרק משנות ה 70….
    מדובר על פארודיה נכון ?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר