ערבי מסיבות בקיבוץ יקום: בילוי חובה לבני חמישים ומעלה. צילום עצמי
ערבי מסיבות בקיבוץ יקום: בילוי חובה לבני חמישים ומעלה. צילום עצמי

מסיבות ריקודים לבני 50 פלוס: הבילוי שאתם חייבים להכיר

בשקט בשקט הפכו ערבי התרבות בקיבוץ יקום לבילוי חובה לבני חמישים ומעלה. ערב שמתחיל בתשע וחצי ונמשך עד השעות הקטנות כולל ארוחת ערב, ריקודים, הופעות חיות, ואווירה שמחה שמרימה את כולם על הרגליים: "מגיעים חמש מאות איש לכל אירוע, מתוכם חמישים אחוז קבועים שלא מסיימים בלעדינו את השבוע"

פורסם בתאריך: 18.11.19 11:45

עברתם את גילאי החמישים, אולי אפילו השישים. הילדים כבר מזמן עזבו את הקן, וימי שישי בערב שקטים ומשעממים. אולי גם הזוגיות התפרקה ואתם כבר מוכנים לפרק ב או אפילו ג. כדאי שתכירו את ערבי התרבות בקיבוץ יקום. מדובר למעשה בערבי שירה, מוזיקה וריקודים, שמתקיימים מידי שישי בחדר האוכל של הקיבוץ שמוסב לאולם אירועים אליו מגיעים כשלוש מאות עד חמש מאות איש מידי שבוע. "ערבי התרבות שלנו כוללים ארוחת ערב מלאה, מוזיקה שונת ה- 60, 70, 80, ישראלי, ים תיכוני, עם נגיעות לטיניות", מספר מוטי אורן, יוזם ומנהל ערבי התרבות, "מתחילים בשעה תשע וחצי בערב עם אוכל וריקודים, בשעה אחת עשרה בלילה תהיה לנו הופעה חיה של אמנים מהשורה הראשונה: אלון ז'אן זמר צרפתי בינלאומי שהגיע אלינו אחרי הופעות בבלגיה וצרפת, רוחלה אלה מלכת הטברנה היוונית, סילבניה – מלכת הזמר הדרום אמריקאי. מוטי בר גיל בשירים חובקי עולם, אמנים שמרימים את הקהל עם הופעות שנסונים צרפתיים, ים תיכוני, או לטיני, מוזיקה שכולם אוהבים".

המסורת החלה לפני שמונה שנים כיוזמה קטנה בבית דני בתל אביב, שם החל מוטי אורן לארח ערבי תרבות איכותיים לקהל מבוגר. עם השנים ועם הביקוש חיפש מקומות גדולים יותר שיכולים להכיל קהל רב:

כפר תבור בצפון, קאנטרי גלי הדר בראשון לציון ובשלושת השנים האחרונות מתקיימים הערבים בקיבוץ יקום: "עם השנים צברתי קהל של קבועים שנודד איתי ממקום למקום. יש לנו אנשים שמגיעים מעפולה, חיפה, ירושלים, רחובות ואפילו באר שבע. לכל אירוע יגיעו כ -300 איש כשמתוכם 50 אחוז הם קבוצות של קבועים – כאלו שלא יסיימו בלעדינו את השבוע".

שנים של אירועים לבני חמישים ומעלה רבים מהם פנויים – פנויות הביאו כמובן אין סוף סיפורי אהבה, מערכות יחסים, ואפילו חתונות של זוגות שהכירו בערבי התרבות, "המקום שלי בגן עדן מובטח", אומר אורן בצחוק, "רק נראה לי שיהיה לי קצת משעמם שם". סיפור אהבה אחד הוא ממש לא יכול לשכוח: "אישה נאה ומחוזרת מאוד שהייתה מגיעה מעפולה, היו לה הרבה הצעות מגברים אבל שום דבר לא התרומם. ערב אחד הגיע בחור נכה על כיסא גלגלים. בחור רציני, בשנות החמישים לחייו, עורך דין, קצין לשעבר בצבא ונכה צה"ל. השניים הפכו לזוג, התחילו להגיע כל שבוע ביחד ופרחה בניהם אהבה ענקית. הם התחתנו, עברו לגור יחד ועדיין מגיעים לאירועים שלנו. עד היום הסיפור שלהם מאוד מרגש אותי".

כששואלים את אורן מהו סוד הקסם ואיך גם אחרי שמונה שנים נשארים ערבי התרבות שלו מקום חובה הוא משיב: "אספנו עם השנים קהל איכותי מאוד. לא מעשנים כאן במקום, מציעים כיבוד ברמה גבוהה, הופעות איכותיות, והתחושה היא משפחתית מאוד. אנחנו מתחשבים באנשים שנמצאים בשלבי גירושים, או מצב כלכלי קשה, ומעניקים הנחה או אפילו כניסות חינם כדי שלא ישארו בבית בכאב שלהם. שיבואו, וישמחו בלב מלא".

ההגעה בהרשמה מראש, כרטיסים מחכים בכניסה.

מועדון rock & roll:
כתובת: קיבוץ יקום

טלפון: 052-2805610

ריקוד לגוף ולנפש – מוטי אורן:  קישור לעמוד הפייסבוק

מוטי אורן מלמד ריקודי שורות. צילום עצמי

מוטי אורן מלמד ריקודי שורות. צילום עצמי


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר