ביצים טריות בשרון (Shutterstock) צילום: Zimneva Natalia
ביצים טריות בשרון. (Shutterstock) צילום: Zimneva Natalia

ביצי משק טריות בשרון: הכירו את משק הולנדר

לאחר שטעמת ביצים טריות שנרכשו ישירות מהלול, קשה לחזור ולרכוש ביצים במכולת. ביצי לול טריות וטעימות עם חלמון כתום, הן הדבר הבא בטרנד המזון הטבעי הבריא. יצאנו להכיר את "משק הולנדר"

פורסם בתאריך: 20.11.19 14:49

ביצים הן מקור מצוין לחלבון טבעי המכיל את חומצות האמינו הדרושות לגוף לצורך בניית רקמות, ברזל, ויטמינים כגון ויטמין D, וויטמין A, שומן בלתי רווי, מינרלים ונוגדי חמצון.

"ביצי הולנדר" הוא עסק משפחתי שהחל את דרכו עם קום המדינה. הולנדר הסבא, הקים את המשק ואת הלול שכלל לא יותר מ- 100 תרנגולות מטילות. כיום, "ביצי הולנדר" מנוהל בידי נכדו איתן הולנדר, וכולל לא פחות מ 100,000 תרנגולות מטילות הגדלות בתנאים סטריליים.

התרנגולות גדלות בלולים בתנאים נקיים וסטריליים, לשמירתן מפני חיידקים ומחלות. תנאי האקלים בלול הם מהאופטימליים שיש – הלול מאוורר עי אוורור אורך בטמפרטורה אופטימלית, 365 ימים בשנה. התרנגולות ניזונות מתערובת ייחודית, בריאה ואיכותית ועשירה בתירס כך, הן מטילות ביצים עם חלמון כתום טריות מדי יום. כמו כן, כל התרנגולות נמצאות בפיקוח וטרינרי מטעם מועצת הלול ונבדקות היטב אחת למספר חודשים.

ביצים טריות הנרכשות בלול טעימות יותר, ומחזיקות בערך תזונתי גבוה יותר מביצים שנקנו בחנות. החלמון של הביצים הטריות עשיר בצבע כתום, הוא קרמי ואינו "נשבר" בקלות כשהוא מתבשל והוא איכותי וטעים מאוד בשל הטריות. איכות הביצים נשמרת בתחנת המיון, על ידי צוות העובדים המקצועי והמיומן. כל ביצה מועברת דרך תא שיקוף הכולל תאורה פלורסנטית, בסיבוב של 360 מעלות היא נבדקת תחת עיניהם הבוחנות של הצוות. ביצים שנמצאו פגומות או שאינן ראויות למאכל, מסולקות מיד. תחנת המיון ממוזגת באופן קבוע.

ביצים טריות מדי יום

"ביצי הולנדר" מציעים למכירה ביצים טריות מדי יום, עד 24 שעות מרגע ההטלה, ללקוחות פרטיים המגיעים למקום. הביצים מקוררות בתחנת המיון הממוזג לשמירה על טריותן. ניתן לבחור תבניות ביצים לפי גודל וסוג.

ביצי הולנדר
כתובת: חיים ויצמן 30, הוד השרון (בוויז: הולנדר הוד השרון)
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 07:00-15:30, ימי ו' וערבי חג 07:00-13:30

תמונה ממאגר Shutterstock צילום: successo images

תמונה ממאגר Shutterstock צילום: successo images


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר