צילום: ג'ן סלדקוב.
צילום: ג'ן סלדקוב.

Coral Flowers: הופכים כל אירוע לבלתי נשכח

עיצוב האירוע לוקח חלק מרכזי בחוויה וביכולתו להפוך את האירוע למנצח, קל וחומר כאשר הוא מתהדר באלמנטים פרחוניים.יצאנו להכיר את מותג הפרחים, Coral-Flowers, וקיבלנו על הדרך טיפים שווים לאירוע שהאורחים לא ישכחו הרבה זמן

פורסם בתאריך: 25.11.19 14:10

ביקור בשלל אירועים חגיגיים חושף את האורחים לתופעה חדשה ישנה בעיצוב אירועים, סידורי שולחנות מרשימים שחושפים לא רק את הטעם והסגנון שלכם – בעלי האירוע, אלא גם את ההשקעה והחזון העיצובי של מעצב או מעצבת האירוע. אחת שבולטת בייחודה בתחום זה, היא ללא ספק קורל ויסברג, מומחית בשזירת פרחים ועיצוב אירועים.
קורל התחילה את דרכה האמנותית – מקצועית לפני למעלה מעשור, לפני גיוסה לצבא כעוזרת הפקה במחלקת אירועים. "התאהבתי במקצוע, בדינמיקה ובעשייה", מציינת קורל. בנוסף לניסיון שצברה בהפקת אירועים, למדה קורל שזירת פרחים בינלאומית ועיצוב פנים ושילבה עבודה עם חנויות פרחים בוטיקיות ולקוחות מוכרים. כיום היא מצליחה לשלב את אהבתה ליצירה יחד עם הכישרון לעיצוב אירועים וכך להפוך את חלומות הלקוחות למציאות.

מאחורי המותג Coral-Flowers עומד שילוב מדויק של ביזנס ופלז’ר, שזירת פרחים ועיצוב שולחנות אירועים והפיכת החלל לייחודי ובעל אמירה אישית, הן של הלקוח והן של הצד האמנותי של קורל. הפתרונות העיצוביים שמציע המותג מתאימים לאירועים כמו חתונות, אירועי בת מצווה, ימי הולדת, אירועי חברה, מסיבת רווקות ואירועי שמחה נוספים.
בין השירותים נכללים עיצוב אירועי בוטיק, עמדות שזירת פרחים, סדנאות שזירה המותאמות לאופי האירוע, עיצוב זרי כלה, מיתוג ימי הולדת, מתנות לאורחים, אירועי חברה ועוד. "היום יותר מתמיד אני מרגישה שהעבודה שלי לגמרי מביאה לידי ביטוי את מה שאני אוהבת לעשות בחיים. אני נהנית מכל שלב ביצירה, מבחירת הפרח המתאים ועד לחיוך המאושר של בעלי האירוע", מציינת קורל בחיוך. "חשוב לי מאוד לדבר בשפה עיצובית שתואמת את רצון הלקוח ולדאוג לכך שהלקוח לא ידאג לשום דבר באירוע".
קיים סיכוי גדול שראיתם עיצובים שלה באירוע כזה או אחר, בין אם מדובר בשולחנות החגיגה ובין אם מדובר בזרי הפרחים שיוצרים אווירה, מצטלמים היטב ומעבירים את תחושת ההשקעה שלכם באירוע ובאנשי המקצוע שבחרתם.

כסא כלה. צילום עצמי

כסא כלה. צילום עצמי

צילום: תומר שר

צילום: תומר שר

(לא עוד) אירוע השנה

בעידן האינסטגרם בו כולנו רוצים להרגיש מיוחדים ומקוריים, תשומת הלב שניתנת לפרטים הקטנים היא זו שיוצרת את ההבדל הגדול בין "אירועי השנה" למיניהם. הניסיון המקצועי שצברה קורל במשך השנים והיצירתיות המאפיינת אותה, מעניקים לה את יתרון הבולטות בנוף בו כל אחד יכול להיות "מעצב" כל עוד יש לו חשבון בפינטרסט ובאינסטגרם, אתרים המאפשרים חשיפה נגישה לטרנדים חדשים ורעננים.

"במשך השנים נחשפתי לסגנונות עיצוב רבים, טכניקות עבודה שונות והבנתי שכדי להגיע לתוצאה המושלמת, צריך להתחיל מלמטה ולצבור ניסיון, אין קיצורי דרך", מסבירה קורל. בעבודתה באירועים היא מקדישה מחשבה ושמה את הדגש על התפאורה ועיצוב השולחנות ומצליחה להפוך גם רקע בנאלי להצלחה מסחררת שתהיה מדוברת הרבה לאחר האירוע. באמצעות אלמנטים פשוטים היא יוצרת אווירה נעימה וממכרת כמו למשל תאורת אווירה באמצעות נרות או תאורת שולחן, סידור הכלים בצורה יצירתית, נגישה ונוחה כאחד, וסידור פרחים המתאים לאופי האירוע תוך חשיבה על נוחות האורחים היושבים מסביב לשולחן.

קורל מרכזת תחת מטריה אחת גדולה ורחבה, לא רק כשרון מרשים בעיצוב מקורי, טרנדי וחדשני המותאם אישית לכל לקוח, אלא גם ראייה המכניסה לב ונשמה בכל עיצוב וטאצ’ מקורי המעניקים לכל פינה באירוע קלאסיות ועיצוב על זמני, מהחופה ועד השולחנות, מההתאמה לחלל ולתאורה ועד מיקום כריות הנוי.

פרחים זה שם המשחק

כחלק מאהבתה למקצוע, קורל מקפידה לבחור את הפרחים אחד אחד ועובדת ישירות מול מגדלים ממושב באזור השרון. הפרחים גדלים בסביבה הטבעית שלהם שמעניקה להם את הרעננות, הטריות והייחודיות. עמדת הפרחים באזור קבלת הפנים ססגונית ועשירה ומורכבת מסוגים שונים של פרחים שנבחרים לפי הסגנון המתאים לאירוע. בנוסף לפרחים משולבים אלמנטים עיצוביים דוגמת נרות, כלים ופריטים ייחודיים, צעיפים, וגם לפי קונספט האירוע (כפרי, רוח העונה, חגים, וינטג', שנות ה-70 ועוד).

איך את בונה את עיצוב האירוע?

"אני יושבת עם הלקוחות וביחד אנחנו מבינים את הכיוון אליו ניקח את עיצוב האירוע. אני בונה אותו בהתאם לתקציב וללא הגבלת כמות הפרחים. באירוע בו משולבת עמדת שזירה, אני דואגת לקישוטי פרחים, זרים לראש, מסרקיות, קשתות ועוד המון הפתעות".

בנוסף לשוק הפרטי עובדת קורל בשוק העסקי עם חברות גדולות במשק ומעצבת אירועי חברה והשקה. קורל לא פסחה על השוק הבינלאומי ועוסקת גם בעיצוב אירועים של לקוחות מחו"ל שמגיעים לארץ להתחתן.

אם גם אתם רוצים לקבל עיצוב ברמה גבוהה והרבה מעבר למצופה, Coral-Flowers היא הכתובת שלכם. כנסו כבר עכשיו לעמוד הפייסבוק והאינסגרם וגלו את העיצובים והטיפים לאירוע נדיר.

טלפון: 052-4770909
קישור לאתר
קישור לעמוד הפייסבוק
קישור לאינסטגרם

צילום עצמי

צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר