אירוע קטן – חוויה ענקית: סדנת בישול וארוחת ערב בוילה בעמק חפר. צילום עצמי
אירוע קטן – חוויה ענקית: סדנת בישול וארוחת ערב בוילה בעמק חפר. צילום עצמי

אירוע קטן – חוויה ענקית: סדנת בישול וארוחת ערב בוילה בעמק חפר

בת מצווה, יום הולדת, יום נישואין או ערב עם חברים. במקום לצאת לעוד מסעדה – מבשלים אוכל גורמה בליווי שפית מקצועית ונהנים מארוחת גורמה פרי ידיכם תחת כיפת השמיים. השפית ענת סופר שמארחת ערבי בישול וחגיגות באירועים קטנים בביתה, מספרת על הטרנד הכי חם לאירועי בוטיק בלתי נשכחים

פורסם בתאריך: 26.11.19 17:28

תוכניות בישול כמו "מאסטר שף", או "משחקי השף" הפכו את כולנו לאניני טעם. אנחנו רואים בכל ערב מול המסך מנות גורמה, וגם לנו מדגדג להרחיב את מנעד הטעמים, להוסיף לאוסף המתכונים המוכר שלנו תבלינים אקזוטיים, שיטות בישול חדשות, וצורות הגשה אסתטיות. אף אחד לא מבין את הרצון ללמוד עוד על עולם האוכל העשיר והאינסופי טוב יותר מענת סופר- שפית וקונדיטורית במקצועה, שלמדה והתמחתה אצל כמה מהשפים והקונדיטורים המובילים והמוכרים ביותר בארץ ובעולם. בין היתר התמחתה ענת בבישול בוואקום ובבישול מולקולרי אצל שף וכימאי גיא בן סימון, שף יאיר פיינברג ושף דניאל פקר לו מסעדה בת שתי כוכבי מישלן בספרד, שף אלון גולדמן, בעלים לשעבר של הפטיסרי 'מזארין' בהרצליה ואחרים. גם היום היא לא מפסיקה ללמוד ומכנה את עצמה עצמה "סטודנטית נצחית".

"אני כל הזמן לומדת, מסתובבת בעולם ואוספת עוד ועוד התמחויות. כאשר נכנסתי לתחום הבשר לא הסתפקתי בשיטות טיפול ובישול, והגעתי עד לחוות גידול שונות בארץ, להבין איך תזונה ואופני גידול משפיעים על טעם הבקר. התמחתי בבישול מולקולרי, בישול בוואקום, השתלמתי במטבח הודי, מרוקאי, ובמטבחים אסיאתיים שונים". היא מספרת "בימים אלו אני מעמיקה את הידע בעולם הרואו פוד, ובוחנת איך אפשר לייצר ארוחה מלאה של מנה ראשונה עיקרית וקינוח ללא בישול או חימום האוכל".

את הידע העשיר שלה מביאה עימה ענת לכל ערב בישול וחגיגה שהיא מארחת אצלה בסטודיו אשר צמוד לביתה, בוילה קסומה בעמק חפר: "בניגוד למקומות אחרים, האווירה אצלי היא מאוד ביתית וחמימה. על אף שיש לי את כל הציוד המקצועי – האווירה איננה של מטבח תעשייתי, האורחים מרגישים כאילו הגיעו לערב של אירוח ביתי".

ערבי חגיגה בישול ואירוח אצל השפית ענת סופר. מושלם לאירועי בוטיק. צילום עצמי

ערבי חגיגה בישול ואירוח אצל השפית ענת סופר. מושלם לאירועי בוטיק. צילום עצמי

כל ערב חגיגי מתחיל כשהמוזמנים מגיעים לסטודיו שצמוד לביתה, ענת מקבלת את פניהם עם משקה אלכהלי מיוחד, או כוס מרק מחממת בחורף, ונשנוש קטן ומפתיע. ענת מציגה את התפריט שמארגני האירוע בחרו מראש בשיתוף עימה. כך שאם כלת יום ההולדת היא צמחונית – התפריט יהיה מחווה למטבח צמחוני, אם הזוג משוגע על מטבח יפאני – ענת תאים להם סדנאת סושי וכן הלאה. "מתחלקים לקבוצות עבודה: קבוצה אחת תכין מנה ראשונה, קבוצה אחרת עיקרית, תוספות או קינוח. נבשל יחד במשך כשעה וחצי או שעתיים, כשההנחייה שלי משתנה מאוד בהתאם לאופי הקבוצה. אם שואלים ורוצים לדעת יותר – אסביר כמובן, ואכנס לעומק, אבל רבים מגיעים בשביל ללמוד משהו קטן ובייחוד לעבור ערב של פאן, ואז לא אכביד ביותר מידי מידע, ואתן לחברים להנות מהחוויה". לאחר שמסיימים לבשל, הצוות מפנה את המוזמנים אל הגינה, שם מחכה להם שולחן מלכותי בעריכה מיוחדת. המוזמנים מתיישבים לערב ארוך של שתיה וסעודה בת חמש- שש מנות, כולן פרי ידיהם. "אנחנו לא אוהבים הגשת בופה או מנות מרכזיות, ומצלחתים כל מנה בכלי ובצורה מיוחדת, לעיתים המוזמנים אפילו רוצים ללמוד יותר על צלחות והגשה – ובמקרים כאלו בוודאי שניתן להם להשתתף בשלב זה, אך פעמים רבות בזמן שאנחנו מצלחתים במטבח, מארגני האירוע נושאים ברכות, מרימים כוסית, מקרינים סרטים ואני וצוות המטבח דואגים להוציא מנות עם סיום התוכנית האמנותית".

ערבי בישול וחגיגה בסטודיו לבישול של ענת סופר: הגשה אישית עם צלחות מיוחד לכל מנה. צילום עצמי

ערבי בישול וחגיגה בסטודיו לבישול של ענת סופר: הגשה אישית עם צלחות מיוחד לכל מנה. צילום עצמי

ענת מנהלת מטבח כשר, ודואגת להביא לכל ארוחה את חומרי הגלם הטריים, והאיכותיים ביותר שישנם. היא מארחת אצלה בסטודיו קבוצות של 30-35 אנשים, ובנוסף אליה, יצטרף לכל ערב צוות שירות והגשה שיטפל בכל צרכי המוזמנים. אם אתם מטיבי לכת בתחום המטבח, או מעוניינים להכנס לעומק, כדאי לכם להציץ גם בסדנאות שמעבירה ענת בסטודיו שלה, במהלכן נכנסים לעובי הקורה, ומתמחים בסגנונות בישול שונים: בישול שף, בישול בריא, ואפילו סדנה למתחילים. ובכל מקרה – בין אם אתם מחפשים ערב חוויתי ובלתי נשכח, או בין אם אתם מעוניינים להתמחות בסגנון בישול חדש ומאתגר – הסטודיו של ענת סופר הוא מקום חובה לאניני טעם.

ענת סופר, סטודיו לבישול
מיקום: כפר מונש עמק חפר (ליד נתניה)
להזמנות ומידע: 054-4554421
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

ענת סופר, שפית קונדיטורית. צילום עצמי

ענת סופר, שפית קונדיטורית. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר