סדנאות זילוף ואפייה. תמונה ממאגר Shutterstock
סדנאות זילוף ואפייה. תמונה ממאגר Shutterstock

סדנאות זילוף ואפייה: בואו ללמוד מהמובילים בתחום

מתלבטים איזו מתנה להעניק לבן/בת הזוג? יצאנו להכיר את סדנאות הזילוף והאפייה המובילות בישראל והתאהבנו בקונספט

פורסם בתאריך: 2.12.19 14:45

עמית פרג

נדמה שכמו הרבה דברים שעוברים אלינו בירושה מהורינו או מסבינו, כך גם האהבה לאוכל היא אחד מאותם פלאים גנטיים שיורדים בדורות. גם אצל עמית פרג, קונדיטורית ומעצבת עוגות, ההתחלה הייתה כזיכרון חד וברור, שלה יושבת על השיש ליד סבתה שלימדה אותה את רזי האפייה והבישול והנחילה לה את אהבתה למטבח. "כל החיים ספגתי את הריחות והטעמים של בית מרוקאי" אומרת עמית, "בו הבישול עובר בגנים, אני עד היום מתפלאת איך סבתא שלי לא הפכה להיות שפית מפורסמת".

את העוגה הראשונה המעוצבת הכינה עמית כשהייתה בת 26 ואחותה, ים, שקטנה ממנה ב-15 שנים חגגה יום הולדת עשר. העוגה, כפי שניתן לצפות הייתה עוגה מרשימה בנושא ים וסכמת צבעים כחולה, של המספר 10, ועמית הכירה אהבה חדשה – עוגות זילוף מעוצבות.

במקום מתנה – עוגה

אל התחום היא הגיעה כשהיה ממש בחיתוליו בארץ, לפני שבע שנים, והיא הייתה אחת מחלוצות התחום. לאט ובסבלנות, בתהליך ניסוי וטעייה, למדה עמית את רזי המקצוע, והמרוויחים העיקריים היו חבריה ומשפחתה. לכל אירוע, יום הולדת או מסיבה, הייתה עמית יוצרת עוגה חדשה במקום להביא מתנה, מתנסה בטכניקות, מרחיבה את יריעת המידע והתגובות המפרגנות לא איחרו לבוא. פרסום בפייסבוק, שגם הוא היה אז בחיתוליו, הניב מחמאות רבות, הזמנות לעוגות ובעיקר בקשות ללמוד את הקסמים שהיא עושה במטבח. משם הדרך אל הסדנאות עבור עמית, שהייתה במקצועה גננת ומורה לגיל הרך, הייתה כמעט וסלולה מעצמה.

באדיבות עמית פרג

באדיבות עמית פרג

הסדנאות של מתוק ומעבר

עמית מציעה כיום שני סוגי סדנאות, סדנה המיועדת למתחילים בעולם הזילוף וסדנה מקצועית שאורכת חמישה מפגשים. לצד סדנאות הזילוף, היא מציעה גם סדנת מוס וקינוחים וסדנה להכנת סושי פירות. כמו כן, מציעה עמית הפעלות ילדים וימי הולדת בהן היא מלמדת ילדים את עולם הקונדיטוריה בדרך שמונגשת לגיל הרך. משום שעבודה עם ילדים היא אחד מהחלקים שעמית הכי נהנית מהם במקצוע שלה, היא מציעה גם קייטנות אפייה מיוחדות בחודשי הקיץ ובחגים ארוכים כמו חנוכה אשר מיועדות לילדים מגיל 5 ועד .12

מה מתרחש בסדנת הזילוף?

סדנת הזילוף למתחילים, אורכת בין 5 ל-6 שעות ומיועדת לכל אדם שמעוניין ללמוד את עולם הזילוף, בין אם מדובר באופה חובב ובין אם מדובר בקונדיטור מקצועי שרוצה ללמוד את תחום עיצוב העוגות. הסדנה, המתקיימת אצל עמית בפתח תקווה, כוללת עד שישה משתתפים כאשר כל משתתף מקבל עוגה בקוטר 24 סנטימטרים אותה יעצב כאוות נפשו. המשתתפים בוחרים מראש את קונספט העוגה שירצו לעצב, לרבות צבעים, דמויות וטעם העוגה הרצויה, וכשמגיעים לסדנה, כל החומרים הרלוונטיים ממתינים להם.

בתחילת הסדנה מסבירה עמית על אפייה נכונה, שימוש נכון בתנור, יצירת עוגות ראווה גבוהות ומתכונים לעוגות שונות. לאחר מכן, מתקדמת עמית ליצירת תכנון עבודה נכון מא' ועד ת', עיטוף העוגה, יצירת דמויות בדו מימד בדפי סוכר או טרנספר, טכניקות ליצירת קווי מתאר, בחירת חומרי גלם, עבודה עם צבעים, עיצוב העוגה עצמה כולל מיקום האלמנטים ועוד. כל משתתף לוקח הביתה את העוגה שהכין במו ידיו לצד חוברת מתכונים מפורטת ומקיפה. "הדרך בה אני מלמדת מסייעת למשתתפים לבצע תכנון נכון של העוגה" מסבירה עמית, "כך שלא ייקח להם 5 שעות להכין עוגה והם יסיימו עם הלשון בחוץ. עם הטכניקות שלי לומדים לעצב עוגה בשעה וחצי, ליהנות באמת מתהליך ההכנה ולקבל תוצר מושלם שיניב רק מחמאות".

לצד הסדנאות הללו מציעה עמית גם סדנה אינטימית, אחד על אחד, בה היא מלמדת באופן אישי, כאשר המשתתף בוחר בדיוק במה הוא ירצה להתמקד וללמוד, וגם סדנת הדרכה ייחודית, הראשונה מסוגה בארץ, בה היא מקבצת 20 משתתפים באולם ומדגימה בעצמה את כל הנושאים הנלמדים בסדנת הזילוף שלה. היתרון בסדנה זו היא שכל משתתף יכול לצפות בכל חלק בתהליך ואז להתנסות בטכניקות זילוף שונות. בסדנה זו המשתתף לא יוצא עם תוצר שלו, אך עלותה 150 שקלים בלבד, והיא כוללת חוברת מתכונים והדרכה קטנה שניתנת לכל משתתף במתנה בסיום הסדנה.

עוגת יוניקורן. באדיבות עמית פרג

עוגת יום הולדת יוניקורן. באדיבות עמית פרג

ומה עם העוגות?

לצד כל עיסוקיה אלו, מפעילה עמית גם קייטרינג חלבי עשיר וכמובן, גם מכינה ומוכרת עוגות ייחודיות בעיצוב אישי. כל עוגה שעמית מייצרת שונה מקודמתה ומקבלת את כל תשומת הלב המלאה שלה. "באמונה שלי, כל ילד או ילדה הם שונים, ולכל אחד מגיעה עוגה משלו. אני מכינה כל עוגה מאפס, ואני משקיעה מאד בעבודות שלי. כשאני מדברת בטלפון עם לקוח שרוצה להזמין עוגה, אני כבר מדמיינת בראש בדיוק איך היא תראה, אני יודעת מה מתאים לכל אחד, ואני שואלת שאלות מכוונות שנראות לעיתים מוזרות אבל מטרתן להבטיח שאני אכין לחוגג את העוגה המושלמת עבורו".

עמית פרג – מתוק ומעבר

כתובת: פתח תקווה, שכונת אם המושבות החדשה
טלפון: 052-6930555
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

סדנאות זילוף ואפיה של עמית פרג. צילום עצמי

סדנאות זילוף ואפיה של עמית פרג. צילום עצמי



לירון מלכה – סדנאות זילוף ואפייה

על האופה הוורודה כבר שמעתם? אם אתם נמנים על עשרות אלפי העוקבים שלה, כנראה שכבר שמעתם, ואם לא, אתם מוזמנים להציץ ולהתמכר לשפע העוגות הגבוהות, המרשימות והטעימות שהיא מכינה. לירון מלכה, מעצבת עוגות ומנחת סדנאות, מכניסה את התלמידים והעוקבים שלה ברשת לעולם שלם של קצפות, דמויות, זילופים, שוקולדים ובעיקר, המון הנאה.

מאפס למאה בשש שנים

"אף פעם לא התעסקתי עם אפייה" מודה לירון. "לא הייתי ילדה שנמצאת במטבח, ועד לפני שש שנים לא הייתי מכינה אפילו את עוגות השוקולד הפשוטות עם הסוכריות הצבעוניות למעלה, אבל כשהגיעה חופשת הלידה שלי, עם הבן האמצעי שלי, חיפשתי דרך להעביר את הזמן. הגעתי לכל מיני קבוצות בישול שונות, אספתי מתכונים ופשוט התחלתי להכין. בהתחלה עוגות בחושות, אחר כך שמרים, ואז נתקלתי בעוגה מעוצבת והתלהבתי, התחלתי לחקור את התחום. הכנתי בהתחלה עוגות לבת שלי והעליתי לפייסבוק, ומשם זה פשוט התגלגל. נשים פנו אליי וביקשו ללמוד ממני, שאני אראה להן, שאני אכין והן יעזרו, ומשם זה נפתח בצורה כמעט טבעית לסדנאות".

לירון מלכה – סדנאות זילוף ואפייה

לירון מלכה – סדנאות זילוף ואפייה

לומדים אחד על אחד

את הסדנאות בנתה לירון בצורה מאד מסוימת, ובעיקר מתוך ידיעה ברורה של איך לעשות דברים בצורה מעט שונה. לאחר שהלכה בעצמה לסדנה כדי להעמיק את הידע, והשתתפה בקבוצת עם 12 בנות, הבינה שאצלה – זה יהיה אחרת. "חשוב לי מאד היחס האישי. בקבוצה עם 12 בנות, מצאתי את עצמי מסיימת את החלק שלי ופשוט יושבת וממתינה לשאר, לא הצלחתי לראות מה כולן עושות והרגשתי שחווית הלמידה פשוט מתפספסת. עבורי, היחס האישי הוא הכרחי כדי להגיע לרמת הטכניקה הגבוהה אליה אני רוצה שהתלמידים יגיעו. אני מעבירה סדנאות של אחד על אחד, בהן אני מרגישה שניתן ללמוד הכי טוב, וגם סדנאות לקבוצות קטנות, עד שישה משתתפים. לאחרונה, החלו לעקוב אחריי חיילות, אימהות חד הוריות, שלא בהכרח יכולות להרשות לעצמן את העלות של סדנה אישית או קבוצתית קטנה, אז להן אני עורכת סדנאות הדגמה בתשלום ממש סמלי, בהן הן יכולות ממש ללמוד תוך כדי צפייה בי, קבלת טיפים, טכניקות וכלים לעשות את הכל לבד בבית".

קורס עיצוב עוגות מקצועי

לצד הסדנאות האישיות שמעבירה לירון, היא מציעה קורס התמקצעות מקיף של 30 שעות שמיועד גם למתחילות בתחום שמעוניינות ללמוד וגם לקונדיטוריות מקצועיות שרוצות להכיר לעומק את תחום הזילוף. הקורס מקיף את תחום עיצוב העוגות מכל צדדיו, כולל לימודי מוסים, עוגת מספרים, עוגות סמאש קייק ועוד. "מגיעות אליי נשים מהתחום שרוצות להתמקצע יותר, שהן מוכרות עוגות אבל חסר להן את הטאצ', את הסיומת הזאת, כדי שיהיה מושלם. ומגיעות אליי גם אימהות או סבתות שרוצות להכין את העוגה לילד או לנכד, זה קורס שמתאים לכל מי שרוצה ללמוד".

גם פתרון מושלם לאוהדי הכדורגל. צילום עצמי

גם פתרון מושלם לאוהדי הכדורגל. צילום עצמי

והכי חשוב – היחס האישי

אחד הדברים הבולטים ביותר בלירון הוא שהיא באמת ובתמים רוצה ושמחה לחלוק את הידע הנרחב שלה. אמנם אלו שעברו אצלה סדנה מקבלים את הלימוד האישי, אבל גם 25 אלף העוקבים שלה באינסטגרם מקבלים סדנאות יומיות, טיפים, סרטונים, מתכונים והמון המון מידע על בסיס יומי. "אצלי הכל פתוח" אומרת לירון. "אין סודות. זה גם מה שאוהבים אצלי. אני לא מעבירה סדנה ואז נעלמת, אני תמיד זמינה, גם למי שעבר אצלי סדנה וגם לעוקבים שלי. שואלים אותי, מתייעצים איתי, אני תמיד שם בשבילם".

ומה יהיה בהמשך?

לירון, שקראה לעסק שלה Pink cake, הולכת עם הצבע הוורוד עוד מילדות, והחלום שלה הוא לפתוח קפה בוטיק בקונספט ורוד, עם עיצוב ורוד וקינוחים ורודים. "כל הבית שלי ורוד", היא מספרת. "המטאטא ורוד, היעה ורוד, הפח שלי ורוד, ופעם בכמה זמן אני אפילו צובעת את השיער שלי בורוד. החלום שלי לפתוח מקום, מאחור יהיה חדר סדנאות גדול ומקדימה יגישו תוצרים ורודים וטעימים. אני בדרך לשם…"

פינק קייק

טלפון : 054-9183040

מעבר לעמוד האינסטגרם

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לאתר

פינק קייק. צילום עצמי

פינק קייק. צילום עצמי



עדי כהן

כל מי שגדל בבית בו בישול ואפייה הם הנאה, זוכר את הריח המיוחד הזה של יום שישי, כאשר קמים בבוקר והעוגות החמימות בתנור מפיצות מתיקות בכל רחבי הבית, או השניצלים המטגנים במחבת מעוררים רעב עוד לפני שמתעוררים. רוב האנשים נהנים מזיכרונות הילדות הללו, אבל חלק מהאנשים שגדלו כך, גם לוקחים את הריחות המיוחדים הללו מילדותם והופכים אותם למקצוע, כפי שעשתה עדי כהן, קונדיטורית ומעצבת עוגות, בוגרת בית הספר "בישולים".

מהאמא לבת

בתור ילדה זוכרת עדי את אמא שלה במטבח, אופה ומבשלת, ואותה כילדה עומדת לצידה ולומדת את רזי המטבח. אימה, הייתה משקיעה בעוגות יום ההולדת של המשפחה מדי שנה, ובכך נטעה בעדי את האהבה לאפייה, שתהפוך בעתיד להיות גם הדרך להגשמה העצמית. "כשהגיע השלב שלי לבחור מקצוע" מספרת עדי, "רציתי קודם כל לנסות ללכת עם האהבה שלי, לפני המחשבות הפרקטיות, וזה הצליח".

עוגת יום הולדת מיקי מאוס. צילום עצמי

עוגת יום הולדת מיקי מאוס. צילום עצמי

סדנאות זילוף

האהבה שלה, כפי שגילתה, נעוצה גם בהכנה ואפייה, אך גם בהעברת הידע לאחרים בסדנאות זילוף ייחודיות, אותן היא מעבירה כבר למעלה מחמש שנים, בהן היא מלמדת מתחילים ומקצועיים כאחד מה הדרך הנכונה ליצור עוגה מעוצבת יפהפייה, מרשימה, והכי חשוב – טעימה. הביקוש הגדול שנוצר דחף אותה להתחיל להעביר סדנאות, ולאט לאט מסדנאות אינטימיות של שני משתתפים, הן תפסו תאוצה וכיום מגיעים לסדנאות שלה מכל הארץ. עדי מעידה על עצמה כי למדה להתאהב בסדנאות, לאהוב את היכולת להעביר את הידע שלה הלאה ולצפות בתהליך שאנשים עובדים בסדנה, כאשר הם מגיעים ללא ניסיון ויוצאים עם תוצאה מושלמת.

כל סדנה אורכת שש שעות, וכוללת עד שישה משתתפים, על מנת לשמר את האווירה האינטימית ולהבטיח כי כל אחד מהמשתתפים יבין ויצבור ידע והתנסות. בחלקה הראשון של הסדנה, מתרגלים טכניקות שונות של זילוף, כאשר עדי מדגימה וכל אחד מהמשתתפים מתנסה, ואף מתבצע הסבר מקיף על אפיית עוגת בסיס, עבודה עם מרקמים שונים של קצפת, עבודה עם צנתרים שונים ועוד. בחלקה השני של הסדנה, בוחר כל אחד מהמשתתפים את עיצוב העוגה מבחינת דמויות, סכמת צבעים ועוד, ואז מתחילים ללמוד את סדר העבודה, הכולל עיטוף העוגה, מילוי השכבות, יצירת דמויות, בחירת העיצוב וכדומה, כאשר כל משתתף כמובן עובד על עוגה משלו, איתה הוא הולך הביתה בסוף הסדנה. מלבד סדנאות הזילוף, עדי מעבירה מגוון סדנאות נוספות כגון: סדנת עוגות מוס, סדנת קינוחים, סדנת בצק פריך ובהמשך מתכננת גם סדנאות נוספות.

עוגת אלזה. צילום עצמי

עוגת אלזה. צילום עצמי

רגע, וזה גם טעים?

אחד הדברים שעדי מדגישה הוא שהיופי של העוגה הוא רק נדבך אחד, ובסדנאות שלה, כמו גם בעוגות המעוצבות שהיא מכינה, היא שמה דגש לא פחות משמעותי, על טעם העוגה. כל עוגה נפתחת לכמה שכבות, כאשר בין כל שכבה נמרח קרם עשיר וטעים, לבחירת הלקוח, תוספות טעימות נכנסות בין השכבות כמו פניני שוקולד, או תותים טריים בעונה, ורק אחרי שהעוגה מושלמת וטעימה מבפנים, מתפנה עדי לשים את הדגש על הנראות החיצונית. "אני מאד פרפקציוניסטית" אומרת עדי, "והכל אצלי חייב להיות מושלם. אני מקפידה על כל פרט ופרט גם בנראות וגם בטעם, וזה מה שגורם ללקוחות לחזור שוב ושוב. המוניטין שלי הביא אותי ליצור עוגות גם לידוענים בארץ כמו פנינה רוזנבלום, שלי גפני, ניב רסקין, ואפילו הכנתי שולחן קינוחים ליום ההולדת של סטטיק. בנוסף, השתתפתי בפרק בתוכנית של קרין גורן, בתוכנית חסכון עם מנחם הורוביץ, בתוכנית הבוקר של רשת ועוד. מאז שלמדתי קונדיטוריה לפני כ- 7 שנים אני תמיד ממשיכה להתמקצע, עושה השתלמויות בארץ ובחו"ל וממשיכה ללמוד ולהישאר מעודכנת בכל הטרנדים החדשים".

עדי כהן

כתובת: ראש העין החדשה
טלפון: 054-4288260
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

עדי כהן - סדנאות זילוף ואפייה. צילום עצמי

עדי כהן – סדנאות זילוף ואפייה. צילום עצמי



עינת גל – סדנאות אפייה וזילוף

אופה רק מה שטוב לה

האהבה של עינת למטבח החלה להתבשל עוד מגיל צעיר, כשהיתה מכינה לבני הבית פודינגים ועוגות בהפתעה. לאט לאט, היא קיבלה בלעדיות על הכנת הקינוחים בארוחות חג המשפחתיות ובמפגשים עם החברים.

עם השנים, למרות אהבתה למטבח ולאפייה, מצאה את עצמה מטפחת קריירה בתחום קצת פחות יצירתי – פיננסים ושוק ההון, כשחיבתה למטבח נשארת בגדר תחביב מתוק בלבד.

כשהיתה עינת בחופשת לידה, עזבה המשפחה את רמת גן ועברה לגור בהר אדר. בעקבות המעבר, נאלצה עינת לעזוב גם את עבודתה הקבועה, וראתה בכך את ההזדמנות לשנות כיוון בחיים.

כך החלה עינת לימודי הקונדיטוריה ב-"אסטלה כיתת אומן לקונדיטוריה" ובהמשך – הקימה את "CUP&CAKE" (על שם קינוחי כוסות ועוגות המפורסמים שהכינה למשפחה).

CUP&CAKE – זה פיס אוף קייק

אחרי שמימשה את תשוקתה לקונדיטוריה ואפתה את זה בגדול, עינת החליטה שזה הזמן להנחיל את הידע והאהבה שלה למטבח גם לאחרים. וכך החל הדבר הטוב הבא: העברת סדנאות בכל הארץ, כדי לאפשר לכל מי שחפץ בכך לממש את תשוקתו לנושא.

את הסדנאות שלה בונה עינת מתוך הבנה שאנשים רבים שרוצים לאפות ולהרשים את הקרובים והחברים בעוגות מקושטות, למעשה חוששים מאפייה וקונדיטוריה. כדי להנגיש את החומר ולהראות למשתתפים שבאמת כל אחד יכול, היא מבססת את הסדנאות, שרובן נערכות במסגרת בתים מארחים, על למידה בקבוצות קטנות ובגובה העיניים.

סדנאות הזילוף והשמרים הן המבוקשות ביותר, אבל מי שחולם דווקא על מפגש בו ילמד לעבוד עם חומר אחר הקרוב ללבו, ימצא תמיד אוזן קשבת אצל עינת שתשמח לתפור סדנה מיוחדת עבורו.

עינת גל. צילום: חן ליאופולד

עינת גל. צילום: חן ליאופולד

מי מפחד מעבודת הזילוף

משתתפי סדנאות הזילוף מגיעים תמיד עם חלום על הקישוט המושלם והעוגה המדהימה אותה הם רואים בעיני רוחם. כשמגיע הרגע, הם לעתים קרובות קצת מהססים, ומתקשים לשחרר את החומר משקית הזילוף. עינת מבינה את החשש של המזלפים הטריים, אבל מקפידה להתחיל את ההדרכה מאפס, כך שבסוף, כל אחד מצליח לזלף כהלכה.

מה מזלפים: כל משתתף מקבל עוגה מעינת, ועליה הוא מיישם את החומר הנלמד. עינת מגיעה לסדנה עם עוגות מוכנות מראש, וכל אחד מהמשתתפים מקבל גם את המתכון להכנת העוגה.

לרשות המשתתפים עומדת עוגת-דמה המשמשת כר לניסויים בשלב האימונים, כך שהעוגה האמתית לא 'תהרס'.

עוגת סדנאות זילוף ואפייה. צילום: חן ליאופולד

עוגת סדנאות זילוף ואפייה. צילום: חן ליאופולד

ללמוד את החומר

לעומת סדנאות הזילוף שנוגעות בצד האמנותי-עיצובי, סדנאות השמרים נוגעות ברבדים עמוקים יותר של הקונדיטוריה. בסדנאות האפייה המכונות 'כל אחד יכול', לומדים המשתתפים להבין את החומר, במלוא מובן המילה. למידת הסודות הקטנים של אפייה עם שמרים הם שעושים את ההבדל בין אפייה מוצלחת, לתוצר שנראה כמו תקלת אפייה עגומה.

למשתתפים החוששים, עינת מזכירה ששמרים הם אמנם יצור חי, אבל הוא לא נושך, ולכן אין כל סיבה להירתע מהם. ברגע שמבינים איך עובדים השמרים, אומרת עינת, האפייה הופכת לכיף ולא למשימה מפחידה.

מה אופים: עוגות שמרים, לחמניות בריוש, פוקצ'ות.

מי שמעוניין לדעת מה עוד אפשר לעשות עם בצק שמרים, יכול למצוא שלל מתכונים נוספים באתר של עינת.

הקו החם – היישר מהתנור לטלפון של עינת

כמי שמחוברת לנושא בעבותות של אהבה, עינת תמיד מוכנה לענות על שאלות הנוגעות לחומר הנלמד, גם הרבה אחרי תום הסדנה. לא פעם היא מקבלת שאלות ממשתפים שהיו בסדנאות שלה לפני שנה, שנתיים ואף יותר, והיא תמיד שמחה לענות על השאלות הללו. עינת מודה שהדבר האהוב עליה ביותר זה לקבל ממשתפי הסדנאות תמונות מרשימות של תוצרים מפוארים שיצאו תחת ידיהם בזכות מה שלמדו אצלה.

בנוסף, עינת מעבירה חוגי אפייה וזילוף לילדים. באתר של עינת נמצאת חנות האון ליין שם ניתן לרכש את כל חומרי הגלם והאביזרים שהופכים את כל הקשור לקונדיטוריה ביתית קל, פשוט ובעיקר – מהנה יותר.

ואם אתם רוצים לדעת עוד על אפייה – מומלץ ביותר לבקר בבלוג שבאתר, שיאפה לכם רק טוב.

עינת גל – סדנאות זילוף ואפייה

טלפון: 054-7240311

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לאינסטגרם

צילום: חן ליאופולד

צילום: חן ליאופולד


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר