ברבר שופ בשרון (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: in freedom we trust)
ברבר שופ בשרון (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: in freedom we trust)

ברבר שופ בשרון: הכירו את המובילים בתחום

מחפשים תספורת מגניבה וגילוח בסטייל שיקחו אתכם לשלב הבא? הכירו את הברבר שופס הטובים ביותר באזור השרון

פורסם בתאריך: 2.12.19 15:15

טרי&גרג – דה ברבר שופ T&G Barbershop

 הגיע הזמן שגברים יפסיקו להתברבר בכל הנושא של טיפוח עצמי. זה נכון שאנחנו, הנשים, מתמכרות לכך בקלות יתרה, אבל תכלס, גם גברים אוהבים להיראות מיליון דולר: מטופחים, מיוחדים, אופנתיים.

וכן, גם גברים, כדי להשיג את המראה הזה, צריכים קצת עזרה פה, גילוח שם או עיצוב פה ושם.

טרנד הברבריות לגברים נולד מתוך הצורך של הגבר העכשווי להרגיש טוב עם עצמו ולהיראות מצוין. ברשת הברבר שופ של טרי וגרג, מספרה ומכון יופי לגברים, המוטו הוא: ."גבר, תנשום עמוק. אנחנו מטפלים בך", ולא במקרה. בימינו, כשזה אך טבעי ולגיטימי עבור גברים להפקיד את עצמם בידיהם האמונות של אנשי המקצוע, כל שנותר הוא למצוא את המקום העונה על כל הצרכים, ופשוט עושה את זה יופי.

האנשים שמאחורי טרי&גרג הם טרי, שעוד נרחיב עליו עוד רגע קט, וגרג, הנמצא מאחורי הקלעים ומגיע מעולם העסקים והיזמים.

טרי&גרג (לוגו: טרי&גרג)

טרי&גרג (לוגו: טרי&גרג)

זה לא עוד מקום, זו חוויה

הברבריה של טרי וגרג היא היכל מושקע של עיצוב וחוויה אסתטית. המראה הניו יורקי העכשווי משדר אווירה של יוקרה מתוחכמת, והנוכחות הגברית הבולטת מדברת בשפה העיצובית שכולה ג'ק דניאלס.

בין השירותים בברבר שופ

תספורת – טרי, שניהל רשת מספרות מצליחה ומוכרת בצרפת, הגיע לארץ חמוש במספרי הקסם שלו ובמטרה אחת: להעניק לגבר הישראלי את ההזדמנות להבין מהן אמנת השירות ואמנות הספרות. טרי הוא ספר מנוסה, ואפשר לומר שבכל הקשור להבנת צרכי הגבר הוא חד כתער. מתמחה בכל סוג תספורת, קלאסי ומודרני, וכן בכל סוגי הפיידים.

ווילי, משה, אהרון ויוסי – צוות הספרים העובדים לצדו של טרי מגיעים מארה"ב, צרפת, קנדה ורוסיה, לכולם התמחות מוכרת בעולם הברברים וכל אחד מהם יצירתי, מנוסה, מקצועי ויודע שבכל הקשור לאמנות השיער – אין גברים בגו…

חוויה שמגיעה לכל גבר. (צילום: Arthur RT Drigant)

חוויה שמגיעה לכל גבר. (צילום: Arthur RT Drigant)

טיפולים קוסמטיים – מי שחולם על טיפול מפנק ומטפח מכף רגל ועד ראש – במלוא מובן המילה, כדאי שיגיע לאסטל. אסטל היא קוסמטיקאית מומחית לגברים, עם ניסיון של 15 שנים במכוני היופי לגברים היוקרתיים ביותר בצרפת. אצלה מקבלים טיפולים מגוונים – פדיקור, מניקור, גבות, הסרת שיער בשעווה או לייזר. בנוסף, ישנו במקום מכון שיזוף ומוצעים מגוון טיפולי עיסוי.

לא מתגלחים ללקוחות על הזקן

אנשי הצוות המנוסים במקום מפגינים מיומנות ומקצועיות וברור לגמרי שהם יודעים בדיוק מה גברים רוצים, גם כשהגברים בעצמם עוד לא יודעים מה זה. הניסיון הרב והראש המיוחד שלהם מבטיחים שהם ממש לא מתגלחים על הזקנים של הלקוחות שלהם. שירותי הגילוח כוללים עיצוב זקן ותגלחות, כולל מגבת חמה, קרה ומסאז' פנים.

כל הטיפוח שגבר צריך. (צילום: Arthur RT Drigant)

כל הטיפוח שגבר צריך. (צילום: Arthur RT Drigant)

Full Cleanגילוח ראש וזקן – טיפול מלא של טיפוח, גילוח ותספורת עם תשומת לב לכל הפרטים – גדולים כקטנים.

האווירה היוקרתית בברבר שופ כוללת טיפולים מהתספורת המודרנית ביותר ועד טיפולים מסורתיים כגון גילוח בתער, עם כל הפינוקים מסביב.

הלאונג' של הברבר שופ

הלאונג' של הברבר שופ, לפני או אחרי טיפול (וכמובן בין הטיפולים) זה המקום לתפוס ראש. עם מוזיקה מתחלפת בהתאם לאווירה והשעה ביום, כשביד כוסית, או שתיים, הבירה הקרה נמזגת והקפה החם נלגם. לא סתם אומרים שגברים טובים באים בזמן הנכון…

קביעת תורים – טלפונית, או דרך אתר האינטרנט

כתובת: משכית 27, הרצליה פיתוח

טלפון: 09-8305233

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

דואגים לכם לכל סנטימטר (צילום: Arthur RT Drigant)

דואגים לכם לכל סנטימטר (צילום: Arthur RT Drigant)


רועי ויקיר – barber man – מספרה בקו אחר

מספרת 'barber man' שייכת לאחים רועי ויקיר, מעצבי שיער ותיקים ומוכרים, בעלי ניסיון של 13 שנים בעולם הספרות והטיפוח.
רועי פתח את המקום כשהוא מצויד, מלבד המספריים שלו שגזרו אין ספור תסרוקות, גם בידע וניסיון רב בתחום. לאחרונה, החליט להעניק מכל הידע והכישרון שלו לגברים בלבד. רועי, כמו יקיר אחיו, מאמינים כי הגבר של היום מעריך טיפוח ואסתטיקה ומוכן להשקיע בכך את כל הנדרש. בעידן שלנו, גברים כבר לא מסתפקים בהחלקת היד על השיער בתור שגרת הטיפוח היומית, ולא מתביישים להציג על המדף שלהם בחדר האמבטיה שורה של תכשירים קוסמטיים. הגבר העדכני והמחובר לעצמו רוצה להיראות טוב, עם עור פנים רענן ומותאם לתכתיבי האופנה העדכניים.

צילום עצמי

טיפולים מיוחדים לחתנים. צילום עצמי

בשביל אמנות השיער צריך ברבריה, לא סתם ברברת

כדי לספר ולטפח שיער צריך ידע, ניסיון, כישרון וחוש אופנתי, ובקיצור – להיות ספר טוב זו אמנות. רועי מאמין בשמירה על שיער בריא, וגישה האומרת כי כמה שפחות להתערב במצב הטבעי שלו, כך יותר טוב. אבל כשצריך, יש לו את כל הידע המקצועי הנדרש. אם זה לטיפולי שיער כימיים מסוגים שונים, גזירות מיוחדות, או דירוגים שנמצאים ללא ספק במקום הראשון בדירוג הספרים שאוהבים שגברים נראים יופי.

בין הטיפולים בברבריה של רועי ויקיר: תספורות; מסכות; טיפולים כימיים; החלקות; טיפולי פנים – כולל מסכה שחורה לקילוף השכבה השומנית של העור שמנקה את הפנים ומעניקה להם מראה רענן ובריא; עיצוב זקן. שעוות בפנים לשמירה על עיצוב הזקן וסידור גבות.

שירות מיוחד בברבריה הוא הטיפולים המיוחדים לחתנים. רועי ויקיר הבינו שביום משמעותי כמו החתונה, לא רק הכלה רוצה ליהנות ולהתפנק, גם לחתן מגיע. במסגרת הפינוק, החתן מקבל טיפול יסודי ומקיף הכולל טיפוח לעור הפנים, תספורת, גילוח ולמי שרלוונטי – עיצוב זקן מיוחד.
הפרלמנט של רועי ויקיר

כשנכנסים לברבריה של רועי ויקיר חשים מיד במשהו מוכר וטוב, בדיוק כמו שמרגישים כשמגיעים הביתה ומחליפים לבגדים הנוחים. רועי קורא לזה – אווירת פרלמנט, כי ככה מרגישים כשפוגשים חברים טובים – נוח ונעים. זה מקום שכל אחד יכול להיות בו בדיוק כמו שהוא באמת, ואז לשפר את מה שצריך. בזכות האווירה הידידותית, הלקוחות של רועי ויקיר מרגישים כאילו קפצו לחבר לשבת על כוס קפה ופטפוט, ותוך כדי כך גם להרוויח תספורת או טיפול אחר.

צילום עצמי

"הגבר של היום מעריך טיפוח ואסתטיקה ומוכן להשקיע בכך את כל הנדרש".צילום עצמי

מזוקן או חלק, מסופר או קרח – העיקר לצאת שמח

מבחינת רועי ויקיר , מעבר לאהבה למקצוע, הכישרון לעצב תספורות, ההשקעה באווירה ובמקום – מעבר לכל אלה ובסופו של יום, מה שחשוב בעבודה, זה שכל גבר שזה עתה בילה בברבריה שלהם ייצא משם כשהוא מחייך ושמח.

לוגו

עיצוב לוגו:סטודיו ברעם

barber man – מספרה בקו אחר
כתובת: בן גוריון 61 הוד השרון
טלפון: 050-4430433
שעות פעילות:
א': 10:00-20:00
ב': סגור
ג'-ה': 10:00-20:00
ו': 09:00-14:00
קישור לפייסבוק

צילום עצמי

barber man – מספרה בקו אחר. צילום עצמי

 


The barber club 

אם גם אתה גבר שמרגיש שמגיע לו את הפינוק הכי מטפח שיש – join the club.

כך מצאתי את עצמי במקום הכי מפנק באבן יהודה, עם הגבר שלי, שאם לשפוט לפי חיבתו לפינוקים, היה בגלגול הקודם חתול. ואיך הגענו לשם? בזכות המודעות החיננית-גברית שלו למראה החיצוני, אהבתו לאסתטיקה והצורך התמידי לקבל תשומת לב ופינוקים ולהרגיש שדואגים לו.

לברבריה של שוהם, the barber club, הגענו בעצם במקרה. היינו בדרך לסרט, אבל עד מהרה התחלפה התכנית בסרט אחר, ויש מצב שהרבה יותר טוב מזה שבסוף לא ראינו בקולנוע.

השינוי בתכנית חל כשבדרך לקולנוע בקניון באבן יהודה בן זוגי הבחין בחלון הראווה המעוצב בקפידה של הברבריה, עם המראה הניו-יורקי -תעשייתי-מלוכלך. כגבר מודע לאסתטיקה, הוא ביקש להיכנס רק לשנייה לבדוק מה קורה שם, ואני זרמתי איתו. אבל ברגע שנכנסנו למקום וקיבלנו את שוט הקפה עם הריח המשכר של פולים שנטחנו במקום (הוכן בדיוק כמו שאנחנו אוהבים – חם וחזק בספל מעוצב על ידי הספר שהפך לרגע לבריסטה), זה היה ברור שמכאן אנחנו לא יוצאים בלי תספורת וגילוח בשבילו, והרבה רגעים של הנאה מהעיצוב, האווירה, האביזרים והאלכוהול שנמזג שם בנדיבות, בשבילי.

תספורת וגילוח יחד עם אווירה ואלכוהול (צילום עצמי)

תספורת וגילוח יחד עם אווירה ואלכוהול (צילום עצמי)

אז כן, הברבריה המופלאה הזאת נמצאת באבן יהודה, מה שעשוי להפתיע קצת את ההיפסטרים התל אביביים המושבעים. אלה הרי רגילים לברבריות העיר הגדולה עם האווירה ההיפסטרית והברברים המזוקנים עוטי הלוק האחיד והארשת התל-אביבית המודגשת. אנחנו דווקא שמחנו לגלות שבברבריה של שוהם האווירה שואבת השראה מביזנס לאונג' יוקרתי. אז נכון, להסתפר אפשר בכל מספרה, אבל האווירה, הו האווירה. אם נעוף עם האסוציאציות, ביקור בברבר קלאב מזכיר קצת המתנה לטיסה בלאונג' של שדה התעופה, במקום בגייט. בסופו של דבר למטוס מגיעים כך או כך, אבל כמה כיף למצות כל רגע של החוויה שלפני.

בר בריסטה בארבר קלאב

מסע הפינוקים של בן זוגי החל עוד בשלב החפיפה שכללה עיסוי קרקפת. לפי הבעות הפנים של הנחפף, שלב זה לבדו הצדיק את חווית התספורת. ביקשתי מיד לעבור חפיפה בתורת העיסויים, אבל הנחפף המתענג סירב לשחרר את החופף לטפל גם בענייניי.

האלכוהול המשיך לזרום, הנשנושים המשובחים המשיכו לגדוש את הצלוחיות הקטנות, שהרי בלעדיהן איך יחליק הוויסקי בגרון,  ואנחנו הבנו: בברבריה של שוהם התספורת היא רק תירוץ. זה בעצם סוג של בר, עם קפה משובח ובריסטה מקצועי, אבל כזה שלוקח את מושג החוויה צעד אחד קדימה ומעניק לגברברים במקום גם חוויה של פינוק, שחרור מכל לחצי היומיום והרבה טיפוח.

מקום לשחרור מכל לחצי היום יום (צילום עצמי)

מקום לשחרור מכל לחצי היום יום (צילום עצמי)

חתך הלקוחות

כשפטפטנו עם שוהם, הבעלים, בעודו אוחז בתער ומעניק לבן זוגי גילוח של פעם, הוא סיפר שחתך (כן, חתך, גם אנחנו השתעשענו ממשחקי הלשון) הגברים המבקרים בברבריה הוא מגוון, כי האווירה הזו מתאימה גם לצעירים, גם לגברים מבוגרים יותר שכבר חוו מקומות בעולם, ואפילו לנשים שמתלוות למסתפרים (הלו, אני…) ונהנות גם הן מהפינוקים במקום.

הברבריה, מציעה לגברים, מלבד החוויה היוקרתית הכוללת, גם תספורות, סידורי זקן, שעוות, גילוח ועיצוב זקן.

יצאנו מהבארבר קלאב אחרי שעתיים וקצת. היינו במצב רוח מעולה – שמחים מהלוק החדש שלו, מבושמים קצת מניחוחות התכשירים המפנקים, מבוסמים עוד קצת בזכות האלכוהול, ובעיקר – נלהבים לגלות שלא חייבים להתברבר בעיר הגדולה כדי למצוא מקומות כל כך מגניבים.

כתובת – המייסדים 41, אבן יהודה
טלפון –  077-7102006

למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

גברים בכל הגילאים מגיעים למקום (צילום עצמי)

גברים בכל הגילאים מגיעים למקום (צילום עצמי)


המאורה – man cave Barber shop

גברים, מתי לאחרונה ביקרתם במאורה?

בפתח תקווה, בדירה חמימה ונעימה, בין המטבח והסלון, מחכות המדרגות המובילות לקומה העליונה, שם נמצאת ברבריית הבוטיק של יניב שמזמינה אליה את גברי הסביבה לשעה של בילוי שהוא נטו גבריות, נטו חברים.

באדיבות יניב "המאורה"

באדיבות יניב "המאורה"

הפער בינו לבין התער

הברברייה של יניב נולדה לפני שנה, מתוך חלום שהחל להתרקם בראשו כשהיה מעצב שיער במספרה מהסוג המוכר והרגיל. יניב אמנם אהב את עבודתו עם הקהל הרחב שכלל נשים וגברים, אך תמיד ראה את הפוטנציאל הגלום בתער ובמערכת היחסים החברית המיוחדת הנוצרת בין הבארבר והלקוח. הפער הזה, בינו ובין החלום, הצטמצם כשהחליט להגשים את חזונו ולחשוף את עצמו בהדרגה לקהל מסתפרים ומתגלחים פוטנציאלי.

יניב, שמאז ומעולם העריך את האחווה והחמימות הנהוגות במפגשי חברים גבריים, החליט, מתוך שאיפה לשמור על האווירה האינטימית הנהוגה במפגשים אלה, לעצב ולמקם את הברברייה שלו בביתו הפרטי. כל פריט ופריט בחלל העבודה המעוצב משדר ביתיות, אינטימיות והזמנה ללקוחות להתחבר באמת למי שבידיו הם מפקידים את זקנם וראשם. הוויב הביתי והרגוע מאפשר לגברים המבקרים במקום להיפתח ולשחרר את הצורך לעטות על עצמם את התדמית המצופה מהם בחוץ.

באדיבות יניב "המאורה"

באדיבות יניב "המאורה"

תחזור למאורה שלך…

המאורה הוא המקום אליו מגיעים הגברים כדי לחזור לעצמם, להשתחרר ולהניח את עצמם על הספה, כמו שהם באמת. המאורה מסמלת את מעוז הגבריות, מקום בו אין כניסה לנשים והגברים יכולים להתמסר לאחווה הגברית המחברת והמחבקת. זה המקום בו הם נפגשים עם החברים על בירה, וויסקי או קפה. וכשכל זה קורה במאורה של יניב, הם מקבלים על הדרך גם טיפול מקצועי ומקיף לזקן, טיפוח לעור הפנים, או תספורת מיוחדת המעוצבת בסגנון המתאים להם, ורק להם. המקצועיות והניסיון, לצד האווירה הבלתי רשמית – כל אלה הופכים את הברברייה של יניב למקום בו קורה הקסם.

כל בעיה, אני פה…

ליניב חשוב שהלקוח יעזוב את הברברייה שלו כשהוא מרגיש שמח ומרוצה. שיסתכל בראי ויאהב את מה שהוא רואה. רגע לפני שהם עוזבים את המאורה וחוזרים לחיים שבחוץ, יניב תמיד מעביר ללקוחותיו את המסר שהפך להיות סימן ההיכר שלו: "כל בעיה, אני פה". האמירה הזאת מקפלת בתוכה את תפיסת העולם של יניב ואת המסר החשוב: המאורה היא המקום בו הגברים יכולים להרגיש הכי בבית, הכי עם חברים, הכי אחים.

יחס אישי, זה כל הסיפור

אם תהיתם מה ההבדל בין מספרה לברברייה, כנראה שאף פעם לא זכיתם לקבל את הזמן הזה, שכולו מוקדש רק עבורכם. לברברייה לא מגיעים רק להסתפר, כי השיער זה רק חלק מהסיפור.

אז כשאתם רוצים להבין באמת את מהות הברברייה, תנו קפיצה ליניב ערמי. הוא ישמח לברבר אתכם על הנושא.

המאורה – man cave Barber shop
סלון שיער
כתובת: הרב קטרוני 17, פתח תקווה
טלפון: 054-8189709
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

באדיבות יניב "המאורה"

באדיבות יניב "המאורה"

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר