מתווך מומלץ בשרון (Shutterstock) M) צילום: Alexander Raths
מתווך מומלץ בשרון (Shutterstock) M) צילום: Alexander Raths

מתווך מומלץ ברמת השרון: הכירו את המובילים בתחום

מחפשים למכור או לקנות נכס? אספנו במיוחד עבורכם את המתווכים המובילים בשרון, שיעזרו לכם בכל השלבים בתהליך בשיא המקצועיות ועם מינימום מאמץ מהצד שלכם - לגזור ולשמור

פורסם בתאריך: 4.12.19 12:47

ריל קפיטל נדל"ן: משרד שמדבר בשפה שלך

יעל גלוזברג וסוכנות התיווך שבבעלותה ריל קפיטל ישתמשו בכל הכלים העומדים לרשותם כדי שאתם תצליחו למכור, או לקנות, את הנכס שבבעלותכם במהירות וביעילות. ככה זה כשאתה מגיע למשרד הגדול בעיר שמחזיק בקשרים רבים בקהילה – היתרון מצליח לבלוט מעל המתחרים.

כשמתחילים במסע למכירתו, או לרכישתו, של נכס מסוים חשוב להבין שהוא עשוי להיות ארוך, מתיש ולעתים מייגע. אבל יש דבר נוסף שכדאי לדעת רגע לפני היציאה לדרך: אם תפנו לאדם שמבין את השוק, מדבר את השפה המקומית ויש לו את הידע ואת המקצועיות הכל יכול להיות קל הרבה יותר. בדיוק כמו שיקרה לכם אם תבחרו בסוכנות התיווך ריל קפיטל ברמת השרון.

אחרי תקופה ארוכה של 16 שנים שבמהלכה גרו בקנדה, החליטו בני הזוג גלוזברג ולחזור ארצה עם ארבעת ילדיהם. ב-2012 הם הגיעו לרמת השרון ולקראת סוף השנה החלו את הפעילות בסניף המקומי. גלוזברג היא המייסדת והבעלים של סוכנות ריל קפיטל, שמחזיקה בסניפים גם בתל אביב ובהרצליה ואף שותפה במשרדים מובילים בטורונטו שבקנדה.

"התושבים בעיר מדברים רמת השרונית", מסבירה גלוזברג. "מדובר לרב באנשים ממעמד סוציו אקונומי גבוה, משכילים ומעורים בסביבתם. מתווך רמת שרוני חייב להתאים את עצמו ולדעת לעבוד בשוק מאוד תחרותי. הציפייה מאיתנו היא להראות את הערך המוסף שלנו, ולכן אנחנו צריכים להיות בחוד החנית ולתת את השירות הטוב ביותר כדי להצליח בעיר".

גלוזברג מדגישה שהחברה שבבעלותה חרטה על דגלה את טובת הלקוח, וזו גם הסיבה לדבריה שבזכותה המשרד שלה גדל אחרי שנות עבודה בודדות והפך לגדול ולמוביל ברמת השרון.

בית יוקרה שנמכר על ידי ריל קפיטל. צילום: איתי סיקולסקי

בית יוקרה שנמכר על ידי ריל קפיטל. צילום: איתי סיקולסקי

במה המשרד שלך מתמחה?

"אנחנו מוכרים בעיקר בשוק הפרטי, מגרשים דירות ובתים יד שנייה וגם דירות חדשות מקבלן. הרוב הגדול של העסקאות היום הוא של יד שנייה בכל מיני טווחי מחירים, החל מדירת שני מיליון שקלים ועד לעסקאות על וילות גדולות ומפוארות של עשרות מיליונים".

המסלול של גלוזברג לעולם התיווך היה ידוע מראש. היא גדלה בבית לאב מתווך בעל שם במושבים באזור ירושלים והמילה "נדל"ן" תמיד נשמעה ברקע. "כשבעלי ואני עברנו לקנדה כזוג צעיר קנינו את הבית הראשון שלנו לעצמנו, ואז את הבית של השכן להשכרה וככה התגלגלנו להשקיע בנדל"ן", נזכרת גלוזברג.

"נולדנו לתוך העסק באופן טבעי לגמרי. לא עסקנו בזה בצורה מלאה אבל לאט לאט התפתחנו. בעלי הפך לשותף במשרדי תיווך מובילים ונכסים מניבים בקנדה ונסחפנו לתחום.

"הייתי מעורבת בעסקים שונים אבל הנדל"ן תמיד היה חלק מהחיים שלי, וכשחזרנו לישראל הפכנו את העניין למשרה מלאה. כשיש לך את החיידק הזה קשה להפסיק".

היום חשוב לה ולאנשים במשרדה להיות חלק מהקהילה המקומית. לכן כל המתווכים שעובדים ברמת השרון הם תושבי העיר, וכולם עוסקים בצורה כזו או אחרת בנתינה חזרה לסביבה. העובדה הזאת, לצד סיבות אחרות, הביאו את ריל קפיטל לצמוח בצורה הטבעית והמהירה שבה צמחה.

"מבנה החברה שלנו הוא שונה ממה שרגילים לראות בעיר", מבהירה גלוזברג. "רוב המתווכים עובדים סולו או כעסק משפחתי קטן. אנחנו מציעים מבנה של חברה עם יתרונות של ידע מצטבר ומאגרי נכסים ולקוחות גדולים ועדיין שומרים על יחס אישי ומקפידים על ליווי צמוד לקונה או למוכר.

"היתרון היחסי שלנו מאפשר לגייס את כל המשרד לעבודה על נכס מסוים. כל מתווך מביא עשרות מתווכים כשכל אחד מהם מביא את הקונים שלו, ומאפשר חשיפה מירבית של הנכס.

"אנחנו ידועים גם כמשרד משתף פעולה, גישת שיווק המקובלת בחו"ל ולא תמיד מיושמת בשוק המקומי. כשאנחנו מקבלים נכס למכירה בבלעדיות אנחנו פותחים אותו לכלל השוק ומאפשרים גישה לקהל רחב של קונים. המטרה שלנו היא לייצר חשיפה מקסימלית לבעל הנכס ולא תמיד זה המצב בשוק. הלקוח נהנה מהיכולת שלנו למקסם את המכירה או את הקנייה. יש תמיכה כדי להביא תוצאות".

יעל. צילום: ניר לוי

יעל גלוזברג. מייסדת ובעלים ריל קפיטל.  צילום: ניר לוי

מה הדברים שצריך להסתכל עליהם בבחירה של מתווך טוב?

"חשוב לבחור מתווך מקומי שעובד ומכיר את השטח. מתווך פעיל שמבצע עסקאות ושולט במגוון נכסים שמוצעים למכירה כמקור להשוואה. מומלץ לראיין מספר מתווכים, רצוי מהמלצות והכי חשוב שיהיה חיבור עם המתווך המלווה כדי יצור מערכת יחסים בריאה של אמון בתהליך המשמעותי הזה של מכירה או קניה".

אז אתם מחפשים סוכנות תיווך ברמת השרון שתדע לקחת את הנכס שלכם ולהביא לכם מקסימום תוצאות במינימום זמן, כדאי שתגיעו לריל קפיטל. הניסיון והמקצועיות של גלוזברג ואנשיה, לצד הקשרים שיצרה בארץ ובעולם, יביאו אתכם לחתימה על העסקה הטובה ביותר שתוכלו לקבל.

ריל קפיטל נדל"ן
טלפון: 03-6126112
קישור לפייסבוק 

בית יוקרה במערב רמת השרון שנמכר על ידי ריל קפיטל. צילום: אלעד גונן

בית יוקרה במערב רמת השרון שנמכר על ידי ריל קפיטל. צילום: אלעד גונן


אלעד גורל: מר נדל"ן

"איכות שירות ברמה הגבוהה ביותר, מתוך הבנה עמוקה שהמחמאה הכי גדולה שאקבל היא המלצה מלקחותיי למשפחה וחברים".
סוכני נדל"ן מסייעים לאנשים בתהליך המכירה, הקנייה וההשכרה של נכסים. הסוכנים הטובים והמקצועיים מחזיקים בידע רב על מצב השוק בו הם פועלים, על שינויים רגולטורים ושינויים בחוקים ותקנות נדל"ן – כגון חוק תכנון ובנייה, תוכניות בניין עיר, חוקי עזר עירוניים וכיו"ב. שליטה במידע וידע זה עשויי לחסוך כסף זמן למוכרים ולרוכשים.

הסוכנים המובילים מנהלים מאגר ממוחשב ואינפורמטיבי של נכסים זמינים לכל צורך ומוטלת עליהם אחריות יומיומיות מאתגרת באיתור הקונה הפוטנציאלי לנכס המשווק על ידם למכירה ומציאת הנכס הטוב והאופטימלי ביותר לקונה.

אחד השחקנים המובילים בין סוכני הנדל"ן ברמת השרון הוא אלעד גורל, הידוע בעיקר בכינוי "מר נדל"ן". אלעד גורל, פועל כסוכן נדל"ן מקצועי מזה 17 שנה יחד עם חברת רי/מקס – רשת תיווך הנדל"ן הבינלאומית הגדולה בישראל, עם ניסיון עשיר בניהול מו"מ, חבר במועדון היוקרתי Hall Of Fame של רי/מקס הבינלאומית (סוכנים שהגיעו למחזורי מכירות גבוהים ברשת העולמית), חבר מועדון הזהב של רי/מקס ישראל וחבר "בלשכת המתווכים".

מהן לדעתך התכונות החשובות והמוערכות ביותר של סוכן נדל"ן מקצועי?

"יש מספר תכונות חשובות. ראשית, הניסיון רב השנים של כל בעל מקצוע לרבות סוכן נדל"ן הוא מרכיב חשוב מאוד בעבודה. בזכות הניסיון הרב, ניתן לדלג מעל "מוקשים" ולתכנן אסטרטגיה נכונה ואפקטיבית יותר ללקוח בתהליך המכירה והקנייה, ובכך להגיע לתוצאות עסקיות איכותיות ומוצלחות הרבה יותר. כמו כן, היכולת לספק ללקוחות ייעוץ אמיתי ואותנטי בגובה העיניים ולא משנה כמה גדולה ומפתה העסקה.

"הקו המנחה שלי הוא השגת התוצאות הטובות והאפקטיביות ביותר עבור לקוחותיי תוך הענקת ייעוץ אותנטי ובלתי תלוי, מבוסס, מהימן ואיכותי, כאשר האינטרס של לקוחותיי עומד לנגד עיניי גם אם אלו לא הדברים שהם רוצים לשמוע על הנכס או על השוק. אני מאמין, שהלקוחות מעריכים סוכן נדל"ן הרבה יותר גם אם הוא לא סגר להם עסקה מידית, אך הציל אותם מעסקה כושלת שתגרום להם להפסדים כספיים. אני מאמין בנוסף, שלקוח יודע לזהות ולהעריך כשהסוכן העומד מולו רוצה באמת בטובתו האישית ומבסס את עבודתו על מהימנות ואמון. אלו הסוכנים שהלקוחות חוזרים אליהם שוב ושוב, ובסופו של דבר יזכו לעסקה המיוחלת.

|כמו כן, אצלי הלקוח מקבל תחת קורת גג אחת מענה לכל צרכיו בתהליך המכירה והקנייה כגון עורכי דין, שמאיים, אדריכלים, יועצי משכנתאות, קבלני שיפוץ, חברות "בדק בית" וכו' ובכך התהליך אופטימאלי יותר תוך חסכון בזמן ואנרגיה.

"ולסיום, חשוב לעבוד עם חברת נדל"ן גדולה ומוכרת שמספקת ללקוחותיה בטחון לצד מקצועיות בסטנדרט עולמי ומערכת הפניות לסוכנים מובילים ומוערכים במדינה ובחו"ל. ברי/מקס תמצאו את בנק הנכסים הגדול ביותר בשוק.

כמותג מוביל בתחום, אלעד ממשיך להתפתח, ללמוד ולרכוש כלים חדשים בארץ ובחו"ל ע"י מיטב המנטורים על מנת לייצר ידע ויתרון יחסי ללקוחותיו. על עבודתו בתחום תיווך הנכסים, אומר אלעד גורל, "אחד ההיבטים המושכים בעבודה כסוכן נדל"ן הוא שכל יום שונה מקודמו, ועליי לספק מענה לצרכים המשתנים של המוכרים והקונים. פעמים רבות, המשמעות היא שינוי כיוון מוחלט ממה שהלקוח רצה בהתחלה לעומת מה שהוא רוצה בהמשך. למרות שכל יום הוא ייחודי ושונה, יש פעולות שחוזרות על עצמן ומצריכות ידע ובקיאות מקסימליים בתחום הנדל"ן בכלל, ובשוק הנדל"ן המקומי בפרט. השוק משתנה באופן תדיר וזה מעורר, כיוון שסוכן נדל"ן שרוצה להצליח בתפקידו לא יכול "לקפוא על השמרים" והוא צריך להמשיך ללמוד ולחקור את השוק כל הזמן".

מה ההתמחות שלך?

אני מתמחה בשיווק ומכירת נכסים בלעדיים "יד שנייה" ברמת השרון, הרצליה והסביבה ובמציאת נכסים נכונים ומוצלחים עבור לקוחותיי הרוכשים לצד שיווק בלעדי לפרויקטים חדשים לרבות תמ"א 38.

מה מאפיין את העיר רמת השרון בהיבט הנדל"ני?

"רמת השרון ברובה היא עיר וותיקה וקלאסית. העיר נחלקת לרבעים בעלי מאפיינים שונים אלה מאלה. ברובע הדר לדוגמה, שהוא במרכז, יש את האחוז הגבוה ביותר של בניה רוויה. ברובע אלון הסמוך לו, האחוזים יורדים בחצי. ביתר השכונות – נווה רסקו, נווה רום, גולן, מורשה וקריית יערים, כמעט 80% מהנדל"ן הם בתים צמודי קרקע. רובם הגדול של הבניינים והבתים ברמת השרון הם בני 35 שנה ומעלה, ויש מעט מאוד ניצנים של התחדשות עירונית, בכפוף למכסה מוגבלת של הקצאת יחידות בעיר".

מהו אחוז הנכסים החדשים בעיר? מי הם הרוכשים הפוטנציאליים?

"כ- 30% מהבניינים ברמת השרון חדשים יותר. מדובר בעיקר בפרויקטים של הריסה ובניה או כאלו שבנו בניין חדש על קרקע קיימת. זו מגמה גוברת בשנים האחרונות, בשל מחסור בשטחים וקרקעות.

"מכירות הנדל"ן בעיר נחלקות לשני קהלים עיקריים: רוכשים מקומיים – דור המשך של תושבי העיר, שקונים בעיקר באזור מורשה כיוון שהמחירים באזור המרכז גבוהים ומשפרי דירות שיש להם את ההון הנדרש ורוכשים דירות חדשות במרכז או במערבית. אפשר גם לראות מגמה של משפרי דיור בתוך אזור מורשה עצמו, כאלו שעוברים מהבניינים במתחם הוותיק יותר בשכונת אלכסנדרוני למתחם החדש בשכונה.

"קהל היעד השני הוא אנשים המגיעים מגוש דן – תל אביב, רמת גן, גבעתיים ותושבי חוץ, שרוכשים בעיקר בתים פרטיים".

מהם האתגרים העיקריים במכירות נכסי נדל"ן ברמת השרון?

"האתגרים העיקריים במכירת נכסי נדל"ן ברמת השרון נובעים בעיקר מרמות המחיר הגבוהות כיוון שהעיר ממותגת כאריסטוקרטית ובשל הקרבה שלה לתל אביב, וכן התיישנות של העיר – ללא קניון וחוף ים, ופארק מרכזי אחד בלבד.

"מהצד השני, יש ברמת השרון שלל יתרונות, כגון: צפיפות אוכלוסין נמוכה, בניה רוויה מעטה והקצאת יחידות דיור נמוכה של פרויקטים להתחדשות עירונית ולכן יש פחות עומס על התשתיות. זו עיר קטנה ואינטימית בסגנון "עיירה" וחיי הקהילה פורחים. יש הרבה בתים נמוכים וצמודי קרקע, ומרכזי בילוי עיקריים ברחובות אוסישקין וסוקולוב שפונים גם לצעירים וגם למבוגרים לצד מוסדות חינוך ברמה גבוהה ואיכותית. הנגישות לחלקים הדרומים, כמו היציאה לכביש חמש, כביש ארבע וכביש שתיים והסמיכות לתל אביב ולצירים של תחבורה, מייצרים יתרונות משמעותיים".

אלעד גורל מר נדל"ן – תיווך ברמת השרון
טלפון: 054-4303585
קישור לאתר

 

צילום: ישראל כהן

אלעד גורל. צילום: ישראל כהן


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר