טיפול פנים בהרצליה (Shutterstock) M) צילום:Valua Vitaly
טיפול פנים בהרצליה (Shutterstock) M) צילום:Valua Vitaly

טיפול בעור שמן בהרצליה: הכירו את טובה לוריא קוסמטיק

עור פנים שמן, הוא תופעה ידועה שסובלות ממנה נשים רבות. ניקוי פנים באופן קבוע, וטיפול קוסמטיקאי מקצועי, יכול להקל מאוד על התופעה. יצאנו להכיר את טובה לוריא, קוסמטיקאית מובילה באזור הרצליה, וקיבלנו כמה טיפים כיצד להפוך את העור לזוהר ובריא

פורסם בתאריך: 6.12.19 10:01

פנים אל מול פנים

טובה לוריא טיפלה במשך שנים ארוכות מאד בעור פניהן של נשים רבות באזור תל אביב. אחרי שנים של תל אביביות, היא החליטה להצפין מעט ובזכות המעבר להרצליה, זוכות עתה גם נשות השרון והסביבה להעניק לעור שלהן שעה טובה של טיפול מקצועי.

כקוסמטיקאית ותיקה ומנוסה, טובה יודעת לא רק כל מה שחשוב והכרחי לדעת על עור הפנים, אלא גם מכירה בערך הטיפול האישי והמותאם לכל לקוחה לפי צרכיה, רגישויותיה והדרישות שלה.

עור פנים שמן

עור פנים שמן הוא תופעה שכיחה ביותר. המראה שלו מבריק ושומני, מה שגורם לנשים רבות תסכול, אך לצד זה הוא מזכה את מי שמתמודדת איתו בבונוס משמעותי – נטייה מופחתת לקמטים.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המראה השומני של העור זה לנקות ולטפח אותו. הטיפולים של טובה לעור שמן כוללים ניקוי עמוק ויסודי לספיחת שומנים ושימוש במנורות שונות המרגיעות את הפנים ומפחיתות את המראה המבריק.

טיפול קוסמטיקה לעור שמן. צילום באדיבות טובה לוריא

טיפול קוסמטיקה לעור שמן. צילום באדיבות טובה לוריא

על מיטת הטיפולים

לקוחה שמגיעה לטיפול ראשון נהנית קודם כל מהאווירה הטובה ומהתחושה שהיא בידיים מקצועיות. טובה לעולם לא תתחיל את הטיפול לפני שהיא עורכת היכרות עם הלקוחה שלפניה, דרך בירור יסודי על שגרת טיפוח העור, רגישויות שונות, תזונה והרגלי ם שונים שעשויים להשפיע על מראה הפנים וסוג העור.

אחרי התשאול, מתחיל הכיף. טובה מזמינה את הלקוחה לשכב על מיטת הטיפולים, לנקות את הראש, לשחרר את לחצי היומיום ולהתמסר לידיים שיטפלו בה במקצועיות.
כל טיפול מתחיל בניקוי ראשוני, פילינג והסרת נקודות שחורות תאים מתים.

בתום השלב הראשוני, מותאם הטיפול לסוג העור של המטופלת. בעלות עור שמן, כאמור, מקבלות ניקוי עמוק ויסודי בעזרת שימוש במנורות שמרגיעות את בלוטות השומן ומעניקות לעור מראה מאט אחיד.

השלב האחרון של הטיפול הוא המענג ביותר – העיסוי. העיסוי של טובה ניתן לא רק בשביל ההנאה (והיא גדולה, ללא ספק), אלא גם כדי להמריץ את זרימת הדם, להפיג את המתח המצטבר בפנים ולהעמיק את חדירתם של חומרי ההזנה והלחויות לתוך העור.

ולבסוף, כשהעור נקי ורגוע, הפנים קורנים והמטופלת נינוחה, טובה מעניקה לה סידור גבות ומושחת מסיכה שמשלימה את האפקט הטיפולי.

מילה טובה

טובה, בעלת הניסיון של 40 שנה במקצועה, מתמחה בכל סוגי טיפולי הפנים. בקליניקה הנעימה שלה היא מציעה טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפולים מיוחדים לעור שמן ובעייתי. טיפולים נוספים: אקנה, עור יבש והבהרת העור. בוגרת תכנית הלימוד לקוסמטיקאיות של אוניברסיטת בר אילן.

טובה לוריא קוסמטיק
כתובת: טאובר אמה 5, הרצליה
טלפון: 050-7525640
קישור לפייסבוק

טובה קוסמטיק. צילום עצמי

"הזנת העור על בסיס יומיומי". צילום באדיבות טובה לוריא


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר