דלתות במרכז (Shutterstock) צילום: karamysh
דלתות במרכז (Shutterstock) צילום: karamysh

דלתות במרכז: איך כדאי לבחור דלת כניסה לבית?

איך כדאי לבחור דלת כניסה לבית? יצאנו לראיין את חנות הדלתות הייחודית "טופ דורס" שמציגה מגוון רחב של דלתות יוקרתיות שיגרמו לכל אורח שמגיע למפתן ביתכם לאפקט ה"ואו" וקיבלנו גם כמה טיפים לבחירת הדלת המושלמת

פורסם בתאריך: 9.12.19 13:47

איך הייתם מדמיינים את הנוף הנשקף מאולם תצוגה מוביל בתחומו לעיצוב, ייצור ושיווק של דלתות? סביר להניח שהייתם חושבים על אזור תעשייתי נידח בפרבריה של עיר המאפשר להקצות שטחים נרחבים לתצוגה, ולמען האמת, עם הרבה אפור מסביב. אך ב"טופ דורס בע"מ" זוהי רק ההפתעה הראשונה המצפה ללקוחות הבאים בשערי המתחם, שכן גישת השירות כולה שמה דגש מיוחד על ביקורו של הלקוח במקום – מרגע כניסתו ועד למעמד ההתקנה של הדלת בביתו.

מדובר בגישה שאיננו רגילים לראות בהרבה מקומות בישראל, אם בכלל. מלבד פגישה אישית עם אנשי ייעוץ מקצועיים (ללא צורך בתיאום מראש) וליווי אישי לכל אורך הביקור הכולל לעתים גם פגישה נוספת בבית הלקוח, ראויה לציון מיוחד העובדה כי היצע הדלתות של החברה כולל אינספור סגנונות, חומרי גלם, עיצובים ויצרנים מהארץ ומחו"ל, לרבות האפשרות לייצר דלת בתפירה אישית על פי בקשה.

מהו סוד ההצלחה שלכם?

בעוד לקוחות רבים יעידו כי חווית השירות יוצאת הדופן של "טופ דורס בע"מ" היא הסיבה המרכזית להצלחתו של המקום, אנשי הייעוץ בחברה יציינו לא פעם דווקא את תוכן הדברים הנאמר בפגישה הראשונית, כמו גם במשך ביקורו של הלקוח בחצי השעה או השעה שלאחריה. לדבריהם, החוויה האישית היא כמובן חשובה אך אין תחליף לעצות ולמידע הניתנים על ידי אנשי מקצוע מנוסים, העונים למעשה על כל שאלה העולה בראשם של הלקוחות – שאלות שבדרך כלל אינן מקבלות מענה ראוי כאשר הם מבקרים במקומות אחרים.

דלתות יוקרתיות לבית. צילום עצמי

דלתות יוקרתיות לבית. צילום עצמי

מהו הטיפ העיצובי החשוב ביותר לבחירת דלת כניסה לבית?

בבתים פרטיים, ובמיוחד אם ישנן מדרגות גישה אליהם, צוות החברה ממליץ על התקנת דלתות גבוהות או לכל הפחות כאלה המייצרות אשליה של גובה – באמצעות צביעת הקיר בגוונים זהים לדלת או על ידי חיפויו באותם חומרי גלם. לקוחות רבים אוהבים להתקין דלתות כניסה רחבות ואפילו כפולות אם התנאים מאפשרים זאת, אך במיוחד כאשר יש כמה מדרגות לפני דלת הכניסה, המראה הסופי במקרים כאלה יוצר מראה נמוך ולא מרשים. כדי לשמור על אפקט ה"וואו" ואף לשוות לחלל הכניסה מראה מעט מלכותי, ניתן בהחלט לבחור בדלת רחבה ואף כפולה אם רוצים בכך, אך רצוי להתייחס גם לקו הגובה של הדלת באותה מידה.

ומה עושים כאשר הבית קטן?

ראשית מדגישים אנשי החברה כי בתים קטנים אינם מהווים מכשול עיצובי, אלא להיפך, הם רואים בהם סקטור עיצובי בפני עצמו – שכן הכל ענין של עיצוב נכון והתקנה מותאמת למרחב. כך למשל, בבתים נמוכים יחסית או בדירות מגורים בבתים משותפים, הם ממליצים על בחירה בדלת בעלת צבע קונטרסטי לסביבתו החיצונית. כך, רצוי לבחור בצבע בולט כמו צהוב חרדל במידה והקיר כהה, אדום כאשר הוא ניטרלי או ירוק עז על גבי קיר בהיר. כך נוצרת חלוקה ברורה בין הקיר החיצוני והדלת, היוצרת תחושת מרחב ואשליה של עוד כמה סנטימטרים.

טופ דורס בע"מ
כתובת: השקד 4, תל מונד
טלפון: 09-7964555
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

טופ דורס - צילום עצמי

טופ דורס – צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר