רופאי שיניים בהוד השרון (Shutterstock) צילום: Edvard Nalbantjan
רופאי שיניים בהוד השרון (Shutterstock) צילום: Edvard Nalbantjan

רופאי שיניים בהוד השרון: רשימת המובילים

מי מאיתנו לא מפחד מרופא שיניים? אספנו עבורכם את רופאי השיניים המובילים בהוד השרון, ששמים דגש על טיפולים ברמה גבוהה, תוך שמירה על חוויה חיובית ונעימה

פורסם בתאריך: 9.12.19 17:35

ד"ר האני רביע

כמעט ואין מי שלא מכיר את הרגע הזה בכניסה למרפאת השיניים בו עובר בנו רעד קטן. אצל חלקנו הוא חולף מיד, ואצל חלק – אותו פחד יכול למנוע מהם לטפל בשיניים שלהם לאורך זמן. אצל כל המטופלים של ד"ר האני רביע, הרעד והפחד מתחלף בהנאה אחרי תוצאה שמבוצעת באופן אידיאלי.

ד"ר רביע, רופא שיניים כבר כמעט 23 שנה, הגיע אל התחום מתוך אהבה אמיתית ותשוקה למקצוע, תשוקה המלווה אותו עד היום. "היה לי רופא שיניים שהיה מטפל בי כשהייתי בתיכון" מספר ד"ר רביע. "הפכנו לאט לאט לחברים והוא היה מאפשר לי להגיע אליו ולהסתכל על הטיפולים שהוא מבצע. ידעתי שזה המקצוע שאני רוצה לעבוד בו".

כבר בתחילת דרכו, לאחר סיום לימודיו, פתח ד"ר רביע מרפאה פרטית. "ניסיתי לעבוד במרפאות בהתחלה" הוא מספר, "אבל לא התחברתי לצורת העבודה. בהרבה מרפאות שמים דגש על רווחיות המרפאה ומזניחים את הפן המקצועי. הכסף הופך להיות הדבר החשוב ביותר. זה התנגש לי עם הרצונות שלי, שהם לתת למטופל את הטוב ביותר, ולהקפיד על רפואת שיניים ברמה הגבוהה ביותר. כך החלטתי לפתוח את המרפאה שלי".

מענה כולל לצרכי הפה והלסת

ד"ר רביע מתמחה בטיפול במבוגרים ובעיקר בטיפול במקרים כוללניים של שיקום פה מלא. מטופלים רבים שלו מגיעים אליו לאחר שהלכו למספר רופאים שלא יכלו לתת להם מענה כולל לכל צרכי הפה והלסת, מענה אותו קיבלו מד"ר רביע. "יש את המטופלים שלי שמלווים אותי כבר שנים רבות ואותם אני לעולם לא אזניח. אני מקבל אותם גם לטיפולים קטנים, כי הם לא רוצים להחליף רופא ואני מכבד אותם. אבל לרוב מתמחה במצבים שהם כמעט קטסטרופליים, של אנשים שהזניחו במשך שנים את הפה בשל פחד מרופאי שיניים, הזנחה או חוסר במשאבים לטיפול, וצריך לבצע שיקום פה מלא, כאשר יש חוסר עצם מאד נרחב, אי סימטריה בחיוך, שיניים לא ישרות או הרוסות לחלוטין, רווחים גדולים בין השיניים ועוד. במקרים רבים, אנשים המזניחים את הפה מאבדים ראשית את השיניים הטוחנות, מאחור, וכל העומס של הלעיסה נופל על השיניים הקדמיות והן מתחילות לזוז קדימה והחוצה. פתאום המטופל מגלה שהוא לא יכול לאכול, לא יכול לחייך. מגיעים אליי מטופלים שמניחים את היד על הפה בכל פעם שהם מחייכים כדי שאנשים לא יראו".

הקליניקה המזמינה של ד"ר רביע. צילום :ד"ר האני רביע. צילום: אייל חאדי

הקליניקה המזמינה של ד"ר רביע. צילום :ד"ר האני רביע. צילום: אייל חאדי

במהלך טיפול. צילום: אייל חאדי

במהלך טיפול. צילום: אייל חאדי

בוכים מול המראה מהתרגשות

העבודה של ד"ר רביע יכולה להיות מאד אמוציונלית, כדבריו "הטיפול בפה הוא מאד אינטימי" אומר ד"ר רביע. "אנשים מגיעים עם חוסר עצם, בעיות חניכיים, אי סימטריה, אנשים מאבדים בטחון בלחייך או בלנגוס בתפוח. ואז כשהם מקבלים את התוצאה המיוחלת של הטיפול, הם עומדים מול המראה ומתחילים לבכות מהתרגשות".

לא מפסיק להתחדש

לצד עבודתו השוטפת, מקפיד האני רביע לחדש ולהתחדש באופן שוטף וקבוע בכל החידושים בתחום רפואת השיניים. "רפואת השיניים מתקדמת ומתפתחת בקצב מסחרר" הוא אומר. "אם לא מתקדמים בקצב הזה, אז בעצם מאחרים. אין שנה בה אני לא מבלה בשניים או שלושה קורסים, וגם משתתף בכנסים בארץ ובעולם. אני אוהב לתת למטופלים שלי את הטוב ביותר, את הטכנולוגיה החדישה ביותר, ולשמור על הכללים הבסיסיים של רפואת שיניים קונבנציונלית. גם להתחדש, וגם לעולם לא לגרום נזק". לצד זאת, ומתוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, בצוות המרפאה ניתן למצוא רופאים נוספים שעובדים לצד ד"ר רביע, כדי לתת מענה כולל, כגון ד"ר נהאד מסארוה, מומחה לטיפולי שורש, וכן רופא מרדים במקרים בהם מטופלים זקוקים לטשטוש טרם טיפול.

החזון לשנים הבאות

בתקופה האחרונה, מרצה ד"ר רביע לרופאים על תחום השתלים ובמיוחד על שתלים קצרים, תחום בו הוא מתמחה ומגיע לתוצאות מרשימות במיוחד. "השתלים הללו הם שתלים שחוסכים למטופל לעבור השתלות עצם רציניות ומורכבות. עם השתלים הללו ניתן להתמודד עם חוסר עצם ולהגיע לתוצאות מאד מרשימות ואסתטיות, גם במקרים שהיו כמעט חסרי תקווה. אני מפרסם את המקרים שלי ומרצה על השתלים הללו, ורוצה מאד להגביר את הפעילות שלי בתחום בשביל לחשוף עוד ועוד רופאים לשתלים הללו ולחסוך למטופלים הרבה מאוד סבל שכרוך בהשתלות עצם מורכבות ונרחבות"

שירות אישי ומקצועי

מה שמייחד את ד"ר רביע, מלבד הידע המקצועי וההבנה הטכנית, זה השירות האישי שהוא נותן. פעמים רבות, כאשר מטופלים מגיעים אל רופאי שיניים, ללא כל הבנה, הם מרגישים כי נמכרים להם טיפולים מיותרים שלא בהכרח יש בהם צורך. ד"ר רביע יוצא נגד התופעה הזו בטיפול שלו. "כשמטופל מגיע אליי" הוא אומר, "אני קודם כל שואל מה הציפיות שלו, מה הרצונות שלו מהטיפול, למה הוא הגיע. אני לא מנסה לתת לו שום דבר מעבר למה שהוא רוצה וצריך. אני אומר את חוות דעתי המקצועית על כל שן ומהלך הטיפול, אבל אני לא נותן טיפול בכוח, אני מקשיב למטופל, ולא מבצע שום דבר בלחץ או בכוח. מלבד זה, יש לי המון סבלנות, מגיעים אליי מטופלים שמפחדים, שהכריזו שלעולם לא ישבו בכיסא שלי, אבל הגישה שלי למטופלים מבטיחה שבסוף נצליח, גם בטיפולים המורכבים ביותר, בסבלנות ובעדינות. המשימה שלי בחיים זה לעזור לאנשים לאכול, לחייך, לשפר להם את איכות החיים. בשביל זה אני עובד".

ד"ר האני רביע
כתובת: חנקין 28, הוד השרון
טלפון: 052-2930262
קישור לאתר

ד"ר האני רביע. צילום: אייל חאדי.

ד"ר האני רביע. צילום: אייל חאדי


ד"ר אבי סלסקי

ד"ר אבי סלסקי פתח את מרפאתו הפרטית בהוד השרון לפני 30 שנה, מתוך אמונה שרופא השיניים הוא לא רק סמכות רפואית אליה מגיעים בעת הצורך, אלא דמות שהופכת להיות חלק בלתי נפרד מחיי המטופל. ד"ר סלסקי מקדיש את כל כולו ללקוחותיו במרפאה, שם מיושמים הלכה למעשה  הידע הנרחב שרכש במהלך השנים והניסיון העשיר שצבר. ד"ר סלסקי רואה לעצמו כחובה לייצר שלמות מקצועית, ומבחינתו, זו אמת המידה אליה יש לשאוף באופן מתמיד.

פיו ולבו שווים

נדמה כי הביטוי הנ"ל, כמו שהוא בא לידי ביטוי במרפאה של ד"ר סלסקי, מעולם לא התאים לאיש יותר. ד"ר סלסקי תמיד מביט אל מטופליו בגובה העיניים ודוגל במתן האינפורמציה המלאה, באופן הכן ביותר ותוך כבוד לכל מטופל באשר הוא אדם.

במרפאה, דוגל כל אחד מאנשי הצוות בטיפול אישי ומכוון לצרכי המטופל, מתוך ראיית כל אחד מהלקוחות כחלק ממשפחה גדולה וכאדם עם נתונים ורצונות ייחודיים ושונים.

המכוונת לטיפול האישי והמקצועי ביותר, אינה רק בגדר סיסמה או הבטחה מן הפה ולחוץ, כי המרפאה מחויבת לטפח ולשמר את בריאות הפה של המטופלים, תוך הענקת טיפול בטוח ועדין, בסטנדרטים גבוהים של טכניקות מתקדמות. לאור זאת, אין זה מפתיע כי לקוחות המרפאה הוותיקים שומרים לד"ר סלסקי נאמנות כבר שנים רבות, והוא מלווה אותם בחמימות וביחס אישי במעגלי החיים השונים.

קליניקת ד"ר סלסקי: דוגל במתן אינפורמציה מלאה למטופל. צילום עצמי

קליניקת ד"ר סלסקי: דוגל במתן אינפורמציה מלאה למטופל. צילום עצמי

מצפים להצלחה

על פי ד"ר סלסקי, המגמה הבולטת בתחום טיפולי השיניים כיום היא הרפואה המשלימה. כלומר – במקום להוריד כמויות גדולות של חומר שן ולהתקין כתרים, כפי שהיה נהוג בעבר, היום הכיוון הוא להשלים את החומר הקיים באמצעות גישות שמרניות של ציפויי חרסינה. גישה זו תורמת לאריכות החיים של השן ולשימור המצב הקיים. ציפויי חרסינה אלה נותנים מענה מוצלח ביותר, אך תמיד יש לזכור שגם למטופל יש אחריות וחלק בהצלחה, ועליו לשמור על שגרת הטיפול והניקוי כדי לשמר את התוצאות.

בא למרפאה מטופל חדש

כל מטופל חדש שמגיע למרפאה מתקבל אצל ד"ר סלסקי לבדיקה מורחבת הכוללת הערכת מצב כללית, סריקת חניכיים, בדיקות תפקודיות של הלסתות ושרירי הפה וצילומי רנטגן דיגיטליים.

בתום הרצת סוללת הבדיקות המקיפות נוהג ד"ר סלסקי להיפגש עם הלקוח כדי לדון בתוצאות ולבנות תכנית טיפול בהתאם לממצאים, לצרכים ולרצונותיו של המטופל.

ד"ר סלסקי: מתעדכן בידע העדכני ביותר בתחום רפואת השיניים. צילום עצמי

ד"ר סלסקי: מתעדכן בידע העדכני ביותר בתחום רפואת השיניים. צילום עצמי

בלמידה מתמדת

עם כל ניסיונו העשיר והידע המקיף שרכש, ד"ר סלסקי מאמין שרופא טוב לעולם יישאר עם האצבע על הדופק בכל הקשור לנעשה בתחום עבודתו. עבור המטופלים המשמעות היא ברורה; ד"ר סלסקי רותם לטובתם את הידע העדכני ביותר בתחום רפואת השיניים.

גם בריא וגם יפה – הכל במקום אחד

במרפאה של ד"ר סלסקי חברו יחדיו מיטב המומחים במקצועות הפה השונים ומעניקים ללקוחות קשת נרחבת של טיפולים לבריאות הפה, ולאסתטיקה של החיוך. בין הטיפולים הניתנים במרפאה: רפואת שיניים כללית, שיקום הפה, טיפולים בהפרעת הסגר, כירורגיית פה ולסת, יישור שיניים, טיפול בנחירות ומגוון טיפולים אסתטיים.

ומעבר לכל, תמיד, בכל טיפול ובכל שלב – המטופל הוא חלק בלתי נפרד מתהליך קבלת ההחלטות המקצועיות.  היחס האישי, המקצועיות והחיוך השמור לכל אחד מהמטופלים הם חלק בלתי נפרד משמירה על כבוד המטופל ועמידה בדרישות הקפדניות ביותר של מקצועיות ושירותיות.

ד"ר סלסקי – מרפאות שיניים
קישור לאתר ד"ר סלסקי 

מרפאת הוד השרון
כתובת: הבנים 14
טלפון: 09-746-1207

מרפאת רחובות
כתובת: מנוחה ונחלה 18
טלפון: 08-945-2097

ד"ר אבי סלסקי: חלק בלתי נפרד מחיי המטופל. צילום עצמי

ד"ר אבי סלסקי: חלק בלתי נפרד מחיי המטופל. צילום עצמי


 ד"ר אבי ממלידר: fix-smile – רפואת שיניים בוטיק

ד"ר אבי ממלידר, מייסד ומנהל מרפאת fix-smile, הוא רופא שיניים מנוסה המאמין בעבודה יסודית, מקצועית ושירותית – ללא פשרות.
ד"ר ממלידר סיים את לימודי רפואת השיניים באוניברסיטת תל אביב בשנת 2000, ומאז הוא עובד בתחום. בתקופת שירותו הצבאי ניהל מרפאות שיניים במסגרות שונות והיה אחראי על תחום רפואת השיניים ביחידות נבחרות.

בשנת 2009, סיים ד"ר ממלידר לימודי רפואה כללית ועבד בבתי חולים ברחבי הארץ. ניסיונו העשיר בתחום רפואת השיניים ורפואה אסתטית נרכש, בין היתר, במחלקה לכירורגית פה ולסת בתל השומר, בהתמחות בכירורגיה כללית ובעבודתו בבית החולים שערי צדק, שם שימש ככירורג פלסטי.

בוטיק של אסתטיקה

אחרי שצבר ניסיון עשיר ורכש ידע בתחומי הרפואה השונים, החליט ד"ר ממלידר לרתום את כל אלה לטובת מטופליו המרוצים ופתח מרפאת שיניים בוטיק בהוד השרון. במרפאת fix-smile ניתנים כל טיפולי השיניים, כולל טיפולים אסתטיים, שיחזור שיניים, שיקום פונקציונלי ואסתטי על גבי שיניים ושתלים דנטליים.

צוות המומחים במרפאה כולל רופאים מקצועיים ומנוסים בתחומי רפואת השיניים השונים.הצוות במרפאת fix-smile מבסס את עבודתו על גישה של רפואת שיניים מוכחת עובדתית ומגובה מחקרית. בהתאם לגישה זו, מוצעת למטופלים רפואה עדכנית וחדשנית ובחירה מוקפדת ובלעדית של חומרים מעולים ואיכותיים שקיבלו את חותמת האמינות של משרד הבריאות.

קליניקת בוטיק. צילום עצמי

קליניקת בוטיק. צילום עצמי

חיוך למצוינות

כל אחד מאנשי הצוות במרפאה שבהוד השרון מאמין כי בניגוד לדימוי המפחיד משהו, טיפול שיניים יכול להיות חוויה חיובית וטובה. כדי להנעים על המטופלים את זמן השהות במקום, עוצבה המרפאה כחלל אסתטי ומזמין היוצר אווירה רגועה המסייעת להפיג את החששות. מסכי הטלוויזיה ומוזיקת הרקע תורמים אף הם לתחושות הנוחות והנינוחות.

צוות המטפלים מקפיד על שירות נעים ומחויך, עם מכוונות תמידית כלפי המטופל. ד"ר ממלידר מסביר כי כאשר הצוות מתאים את עצמו למטופלים, הן מבחינת השירות והמקצועיות, והן בלוחות הזמנים ומשך הפגישות, כל תכנית טיפול הופכת אפשרית, סיכויי ההצלחה של הטיפול עולים, ובשורה התחתונה – כולם יוצאים נשכרים ועם חיוך בריא.

שמים איקס על ציוד הרנטגן המיושן

מכשיר הרנטגן הדיגיטלי החדשני במרפאה מעביר את התמונה ישירות למחשב ללא צורך בהליך פיתוח כמו שהיה נהוג בתחום בעבר. כתוצאה, איכות הצילומים חדה וטובה יותר ולכן האבחנה מדויקת יותר. והכי חשוב: הרנטגן הדיגיטלי מפחית את עוצמת הקרינה ב- 90%.

להרדים את הפחד

בואו נודה בפה מלא – כולנו חוששים מהדקירה הזו של זריקת ההרדמה המפלחת את החניכיים. במרפאת fix-smile פיתחו שיטה ייחודית להעלמת הכאב הכוללת סוגסטיה, דמיון מודרך ובעת הזרקת החומר – מינון מדויק של החומר המאלחש וכיוון קפדני של לחץ ומהירות זרימת החומר.

לטפל בפה מהשורש

מרפאת fix-smile מציעה, מלבד האווירה, האסתטיקה והגישה החדשנית בתחום רפואת השיניים, את כל הטיפולים הקשורים בפה יפה ובריא. טיפולי האסתטיקה כוללים הלבנת שיניים בשיטה העדכנית ביותר בתחום; טיפולי שיקום לחלל הפה ושחזור מערכת השיניים והלעיסה (לרבות שתלים וגשרים); ציפויי חרסינה; יישור שיניים במגוון שיטות טיפול ועוד.

חיוך יפה זה כמובן חשוב, אך לא מספיק. כדי לשמור גם על בריאות הפה, ניתנים במקום גם כל טיפולי השיניים הרגילים כמו סתימות, טיפולי שורש, ניקוי שיניים, טיפולים כירורגיים ועוד.

אין ספק כי הריכוז של כל הנדרש כדי לטפח פה בריא וחיוך יפה במרפאה אחת הופך את החוויה הדנטלית למרגיעה ונעימה. הצוות הקשוב והאכפתי בהחלט הצליח לשכנע אותנו שבאווירה הנכונה, גם ביקור אצל רופא השיניים יכול להיות חוויה חיובית.

מרפאת שיניים fix-smile
כתובת: ח' ישורון 45, הוד השרון
טלפון: 077-8181-087
נייד: 053-2775017
קישור לאתר 

ד"ר אבי ממלידר. צילום עצמי

ד"ר אבי ממלידר. צילום עצמי


 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר