מסעדת אלורה. צילום: דרור ורשבסקי
מסעדת אלורה. צילום: דרור ורשבסקי

אלורה: ככה בדיוק עושים פיצה באיטליה

הגיע הרגע שבא לכם להרגיש כמו באיטליה ממש ליד הבית, מזל שיש את אלורה. טעמנו והבטחנו לחזור

פורסם בתאריך: 12.12.19 18:33

מסעדת אלורה היא פינה איטלקית בתל אביב שכולה אווירה כפרית ירוקה, רומנטיקה ים תיכונית ותפריט שמציע מחול של טעמים המציתים את התשוקה לנופים הקסומים של ארץ המגף.

הפיצות של אלורה נאפות בטאבון הלבנים האמיתי שעשה את כל הדרך מאיטליה ועד למסעדה אשר בשדרות בן גוריון בתל אביב. אותו תנור מהווה חממה עוטפת  ומזמינה לעיגולים של בצק איכותי המוכנס אליו, כשהוא משמש מצע לחומרי גלם משובחים עם ניחוחות שממיסים לא רק את הטובות שבגבינות, אלא גם את הלבבות הכמהים לטעמים איטלקיים מענגים.

אותו טאבון מארח לדקות ארוכות גם את הפוקצ'ות הידועות של אלורה והן יוצאות ממנו פריכות ומתפצפצות בפה כשהן משאירות אותו אסיר תודה על כל הטעמים שעברו דרכו.

מלבד הפיצות משמחות החך, ניתן למצוא במקום תפריט מגוון ועשיר  בהשראת המטבח הטוסקני, עם מנות המפתיעות את הסועדים בהתפרצויות עדינות של נגיעות ים-תיכוניות המתגלמות בצלחות של דגים ופירות ים.

ק-פיצה קטנה לאיטליה

כל אחת מהפיצות הנאפות בטאבון של אלורה היא מעין קפיצה קטנה לאיטליה; הבצק דק ופריך והגודל – בדיוק בקוטר המושלם לסועד הרעב שעוד נכונו לו טעימות נוספות מהתפריט האיטלקי העשיר. ובאשר לטעם, הרי שכאן מדובר ביצירת א-קאפלה של טעמים מרנינים – בפיצה הבלקנית, בגבינת העזים, באלפרדו עם הכמהין וללא רוטב העגבניות, הארטישוק, הפטריות, העגבניות המיובשות – כל חומרי הגלם המופלאים הללו מתגבשים לכדי יצירה שמתנגנת בבטן בשמחה גדולה.

מי שלא מוצא בתפריט הפיצות מנה כלבבו, יכול להזמין מהמטבח את פיצת החלומות שלו ולהרכיבה כראות עיניו – עם רוטב בולונז, פירות ים, או כל דבר שעולה בדעתו וטרם עלה בדעת השף.

ק-פיצה קטנה לאיטליה: מסעדת אלורה. צילום: דרור ורשבסקי

ק-פיצה קטנה לאיטליה: מסעדת אלורה. צילום: דרור ורשבסקי

פיצות שף

שף המסעדה, אורי קאריק, מתמחה במנות איטלקיות והאהבה הגדולה שלו זה המטבח האיטלקי. אורי מביא למטבח של אלורה את הידע העמוק שלו בחומרי הגלם ובסגנון האירוח האיטלקי, אבל שלא כמו שפים שלא מוכנים שיתערבו בעבודתם, אורי מקפיד להישאר קשוב לרחשי הלקוחות ותמיד פתוח לקבל משובים לגבי המנות שהוא מכין.

אלורה וחברים

אחרי שטועמים מכל הטוב הזה, רוצים לקבל ממנו עוד, זה אך טבעי. כדי שלקוחותיהם ימשיכו לטפח את מערכת היחסים החמה עם המנות, המטבח והאווירה, מסעדת אלורה מציעה להם להצטרף למועדון החברים שלה (הרשמה דרך האתר).

החברים של אלורה מקבלים בכל יום הולדת ויום נישואים שובר מתנה על סך 40 שקלים. בנוסף, החברים של אלורה מקבלים ארוחת חברים שבועית בשווי 300 שקלים לזוג. מדובר בארוחה מלאה, כולל פוקצ'ה, מנה ראשונה, שתי עיקריות, קינוח ושתי כוסות יין, הכל ב-178 שקלים בלבד.

מסעדת אלורה

כתובת: שדרות בן גוריון 39, תל אביב

טלפון: 03-5665655

מעבר לאתר

מסעדת אלורה. צילום: דרור ורשבסקי

מסעדת אלורה. צילום: דרור ורשבסקי

 


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר