O3 By katunespcnok- Shutterstock
O3 By katunespcnok- Shutterstock

טיפולי האוזון שכדאי לכם להכיר

על האוזון אולי שמעתם בהקשר של כדור הארץ והשמש, אבל מתברר שהתכונות החיוביות שלו בטבע עוזרות גם לנו, בני האדם. כל מה שרציתם לדעת על הסגולות הרפואיות של הגז שהופכות אותו ללא פחות מאחד משבעת פלאי תבל

פורסם בתאריך: 19.12.19 12:40

האוזון מוכר לרובנו כחלק משכבת האטמוספירה וכמגן על החיים על פני כדור הארץ, אלא שמתברר שלגז האוזון ישנן גם סגולות רפואיות שהופכות אותו לתרופה החשובה ביותר שהעניק הטבע.

גז האוזון (O3) הוא גז טבעי הנקשר למזהמים שונים באוויר ומהווה תכשיר טבעי יעיל בטיהור האטמוספרה. אותה יכולת חיטוי וטיהור הופכות אותו גם ליעיל מאוד בתחום הרפואה, מכיוון שביכולתו להשמיד כל גורם מזהם שקיים: חיידקים, פטריות ונגיפים. מדובר, בעצם, בחומר מהחזקים ביותר בטבע שכאשר הוא נכנס לגוף האדם הוא יוצר תגובה כימית חיונית מבלי לפגוע בו ולאחר מכן מתפרק חזרה לחמצן החיוני כל כך לחיים.

מזה עשרות שנים שתחומי הרפואה השונים מנצלים את יתרונות הטיפול באמצעות האוזון (אוזונותרפיה) ועד היום נצברו ידע וניסיון נרחבים בשימוש בגז האוזון. נפלאות הרפואה מאפשרות לקחת את גז האוזון, בין היתר, לטיפולים במערכת העיכול, זיהומים חוזרים בנרתיק, תופעות סינוסיטיס חוזרות, בעיות אורתופדיות, אסתמה, מצבים של התחלת דמנציה על-ידי העלאת החמצן במוח, פיברומיאלגיה – תסמונת עייפות כרונית, תשישות וחולשה נכרת אחרי ניתוח או טיפולים ממושכים, קוליטיס, קרוהן, דלקות בקצה המעי הגס, מצב מנטלי וגופני ירוד לאחר ניתוחים, התקפי לב, אירועים מוחיים, פצעים קשיי ריפוי מסוגים שונים ומחלות נוירולוגיות שונות.

"גז האוזון מופק בעקרון מחמצן וחוזר להיות חמצן במהלך הטיפול", מסביר ד"ר יוסף דיין מומחה ברפואה פנימית ועומד בראש מרכז המומחים לרפואה משולבת. "רוב המחלות שנגרמות כיום הן תוצאה של הפרעה באספקת החמצן לרקמות הגוף. לכן, הטיפול האולטימטיבי הוא לספק לרקמות או לאיברים החולים מצד אחד חמצן מועשר המזרז את הנשימה התאית, ומצד שני אוזון הקוטל את המזיקים. לצורך כך, אנחנו מחדירים חמצן בעזרת מכונה מיוחדת שהופך על-ידי קשת חשמלית לגז האוזון. ברגע שהגז נכנס למערכת הדם נוצרים אותות כימיים, המגבירים את פעולתן של המערכות השונות בגוף ואת תפקוד התאים. כעבור כחצי שעה הופך הגז שוב לחמצן, וכך מתחיל תהליך ההבראה של התא והרקמה החולה".

לדבריו של ד"ר דיין ניתן לעשות שימוש בגז האוזון בכמה אופנים. כך, למשל, אפשר להחדיר את האוזון בעזרת חוקן למערכת העיכול או לנרתיק ולקטול את פטריית הקנדידה וטפילים נוספים. בנוסף, ניתן להשתמש בזריקות אוזון לשריר, להחדיר אותו דרך אינפוזיה, לשים אותו בשקיות האוטמות גפה חולה או פצע נגוע, להשתמש במי אוזון לכיבים בפה, כמשחה המאפשרת חשיפה קבועה של פגע עור, כשמן זית המעושר באוזון לטיפול חיצוני ועוד. ההחלטה על שיטת הטיפול היא פונקציה של הניסיון הקליני של הרופא המטפל.

"ניתן לקחת לדוגמה את גז האוזון ולשים מעל לגפה נגועה של חולה סכרת ובכך לרפא את הפצעים קשיי הריפוי. האוזון למעשה נמצא בשקיות, הוא חודר לתוך הרקמות ותוך 20-25 דקות הופך בחזרה לחמצן ובכך משפר את אספקת החמצן לפצע ויוצר תנאים שמאפשרים ריפוי", מסביר ד"ר דיין שמטפל בגז האוזון מזה למעלה מ-30 שנה. "האוזון שבתערובת מחדיר את החמצן לאיברי המטרה בגוף, וכשהוא עצמו חוזר לצורתו כחמצן, התאים מועשרים בחמצן ומשתקמים. בדרך זו הצלחנו לא אחת למנוע קטיעות גפיים לחולי סוכרת".

תחום משמעותי נוסף הוא טיפול באמצעות אינפוזיות אוזון ודם עצמי לטיפול תומך בחולי סרטן לחיזוק המערכת החיסונית. גז האוזון מקטין משמעותית את תופעות הלוואי של הכימותרפיה וההקרנות ומשפר ככל האפשר את פעילות המערכת החיסונית שנפגעה כתוצאה מהכימותרפיה או ההקרנות. כך יכול החולה, במקביל לטיפול המקובל, להתמודד ביעילות גדולה יותר עם המחלה ועם תופעות הלוואי שלה ושל הטיפול.

לאחרונה נכנס גז האוזון לפרוטוקול הטיפולי ברפואה הקונבנציונאלית ואף קיבל את אישור ה-FDA של מנהל המזון והתרופות האמריקאי. הטיפול עצמו נעשה כמעט ללא סיכונים, בתנאי שהוא מבוצע על-ידי בעלי מקצוע מומחים הקובעים את ריכוז גז האוזון יחד עם החמצן בגוף. מאחר וישנו איסור לנשום את הגז, השימוש צריך להיעשות במתקן רפואי תקני ותחת פיקוח רפואי הדורש מיומנות, ידע ומקצועיות ומבטיח שימוש זהיר ומותאם אישית למטופל.

"בשבילי, האוזון הוא אחד משבעת פלאי תבל. כמעט בכל תחום אפשר לנצל אותו ואת הסגולות הרפואיות שלו. כבר עכשיו אנחנו רואים כיצד שימוש בגז האוזון נכנס יותר ויותר כחלק מטיפול צדדי או מרכזי ברפואה הציבורית מאחר והתוצאות מהשימוש בו הן לא פחות ממצוינות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות למרכז המומחים ד"ר דיין לרפואה משולבת בטלפון: 077-997-2447 או דרך האתר

כתובת המרכז: רחוב בנימין מטודלה 39, שיכון דן ת"א

ד"ר יוסי דיין. צילום באדיבות הלקוח

ד"ר יוסי דיין. צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר