ספר נשים בתל אביב: הכירו את מישל אטיאס

כבר למעלה מ-12 שנים שמישל אטיאס מנהל את המספרה שלו ולא מוריד את המספריים מהידיים. עוד בגיל 14 הבין שזה הייעוד שלו, והיום הוא יכול לומר שאותו מורה בבית הספר התיכון המקצועי בו למד שאמר לו שהוא עתיד להיות ספר גדול – צדק

פורסם בתאריך: 24.12.19 08:23

מה שאותו מורה כנראה לא ידע לנחש זה שמישל ייקח את האהבה שלו למקומות עמוקים יותר, ומעבר לתספורות והצבע שהוא עושה על בסיס יומיומי במספרה שלו ברחוב דיזינגוף בתל אביב, ומשמחים אותו כל כך, הוא יפנה גם לכיווני הדרכות ואפילו חונכות של נוער בסיכון.

פרזנטור של פול מיטשל

אחת מחברות מוצרי השיער הגדולות בעולם, פול מיטשל, בחרה במישל להיות פרזנטור שלה בארץ ובחו"ל, מה שמאפשר לו לשלב את האהבה הגדולה לתספורות עם אהבה נוספת – הדרכה ולימוד. במסגרת התפקיד נוסע מישל להשתלמויות של החברה בחו"ל, בהן הוא לומד מקברניטי המותג פול מיטשל על המוצרים ואז הולך ומעביר הדרכות במספרות שונות על כל מוצר חדש שהחברה משחררת, על מנת ללמד ספרים את הדרך הנכונה להשתמש בו ולהפיק ממנו את המרב. בנוסף לכך, מעביר מישל הדרכות למספרות נוספות בעולם באופן עצמאי, ללא קשר למותג, על דרכי עבודה נכונות ושיטות מתקדמות. "יש שלוש מספרות איתן אני עובד באופן קבוע" מספר מישל, "ביוון ובסרביה. אני מגיע לשם אחת לכמה חודשים ועושה להם ממש מייקאובר לסגנון העבודה. מדריך אותם, חופף אנשי צוות חדשים שמגיעים למספרה, מלמד אותם על טכניקות חדשות לצביעת שיער ולתספורות ועוד".

לתת כלים למי שזקוק להם

לצד עבודתו המקצועית, מישל עושה גם פרויקטים שכולם עבור הנשמה, ובקרוב מתחיל שיתוף פעולה עם נערים ונערות בסיכון שמעוניינים להיכנס לתחום עיצוב השיער. אותם נערים יעבדו עם מישל באופן שבועי, ויעברו קורס מקצועי שילמד אותם את רזי המקצוע וייתן להם כלים, במידה ויבחרו לעסוק בו בעתיד. "המקצוע הזה נתן לי כל כך הרבה" אומר מישל, "הוא נתן לי את ההתחלה, את מי שאני. בא לי להעביר את זה הלאה, להמשיך את זה, לתת את הכלים האלה לאנשים שאולי באמת זקוקים להם. גם אותי זה הוציא ממסגרת שיכלה להיות מאד בעייתית באותה תקופה, אולי זה יעשה את זה גם להם".

החזון לעתיד

החלום של מישל, בהמשך הדרך, הוא להמשיך ולתת ללימודים ולהדרכות לתפוס מקום גדול יותר בחייו המקצועיים, ולהכשיר דורות חדשים של ספרים עם אהבה אמיתית למקצוע. "אני רוצה לעשות משהו שונה" הוא אומר. "לא משהו שכבר עשו, לא לימודים בבי"ס, אלא משהו אמיתי, מהנשמה. המקצוע הזה הוא נטו נשמה, אי אפשר ללמד אותו. אני יכול רק לנסות להעביר את מה שלמדתי הלאה".

מישל אטיאס

טלפון: 052-6456533

לאחר תספורת אצל מישל אטיאס. צילום: אור יהודה

לאחר תספורת אצל מישל אטיאס. צילום: אור יהודה


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר