שכפול מפתחות בהרצליה. צילום: Vova Shevchuk, Shtterstock
שכפול מפתחות בהרצליה. צילום: Vova Shevchuk, Shtterstock

שכפול מפתחות בהרצליה: הכירו את אדיר שירותי רכב

נגמרו הימים בהם אתם צריכים לנדוד ממוסך לחנות סטריאו לרכב, משם אל חשמלאי רכב ואז למקום אחר כדי לשכפל את מפתחות הרכב. ב-"אדיר שירותי רכב" תוכלו לקבל את כל השירות, מתחילתו ועד סופו, תחת לקורת גג אחת

פורסם בתאריך: 24.12.19 17:54

איל עובדיה, הבעלים של החנות 'אדיר שירותי רכב' מגדיר זאת בצורה המדויקת ביותר: "אנחנו סופרמרקט לרכב". הוא מסביר, מה זה אומר? שהחנות "אדיר שירותי רכב" מספקת שירותי סטריאו לרכב, שירותי חשמלאות רכב, שכפול מפתחות לרכב ולבית, ועוד מגוון רחב של שירותים, בתחנה מרכזית אחת. 

המוצרים הנמכרים בחנות

ב-"אדיר שירותי רכב" מציעים מגוון ענק של שירותים ואביזרים לרכב כבר למעלה מ-20 שנה. איל עובדיה, הבעלים, הלך בעקבות אביו, שעבד במשך שנים עם צמיגים, ומשם הלך והתפתח. עם השנים פרש כנפיים לתחום המדיה, הדיאגנוסטיקה והמפתחות, כאשר המטרה שלו ברורה – להיות מקצוען בכל אחד מהתחומים. בחנות יוכלו הלקוחות לקבל שירותים במגוון תחומים וביניהם התקנת מערכות סטריאו, מערכות מולטימדיה, קודניות לרכב, התקנת מערכות איתור ומיגון, התקנת מערכות סטייה מנתיב כגון מובילאיי ו-MOVEON, התקנת מכשיר תדלוק של פז, סונול ועוד, שכפול מפתחות ושלטים לרכב ולבית, החלפת מצברים לרכב, וכפי שצוין קודם – רכישת כל האביזרים הנלווים החל מפריטים קטנים כגון נורות, מגבים, ווקס לרכב ואביזרי ריח, ועד למוצרים איכותיים ומרשימים כגון מצברים של החברות המובילות, מערכות מולטימדיה מתקדמות, רמקולים, מערכות ניווט, DVD לרכב, דיבוריות Bluetooth ועוד הרבה הרבה יותר. למעשה, איל טוען שאין דבר שלא ניתן למצוא אצלו בתחום אביזרי הרכב, ושאם יש מוצר שלקוח מבקש שלא נמצא במלאי, הוא יזמין לו אותו בשמחה.

אדיר שירותי רכב, סופרמרקט לרכב. צילום עצמי

אדיר שירותי רכב, סופרמרקט לרכב. צילום עצמי

רק מותגים איכותיים

אחד הדברים שמנחים את הצוות ב-אדיר שירותי רכב זה איכות המוצרים הנמכרים בחנות. בניגוד למקומות אחרים שלעיתים מוכרים מוצרים שאינם מקוריים או איכותיים, המוצרים בחנות של איל הם של המותגים הגדולים ביותר בעולם הרכב: "הלקוחות לא יודעים אבל לפעמים התקנה של נורה סינית לא איכותית יכולה לשרוף את התקעים של הרכב, לעשות נזק אמיתי", מסביר איל.

שכפול מפתחות לרכב ולבית

ישנם סוגים רבים של מפתחות ושלטים לרכב וכאלה שמצריכים ידע, מקצועיות וניסיון בכדי לשכפל. ב-אדיר שירותי רכב תוכלו למצוא את כל סוגי המפתחות במלאי. ניתן להעתיק מפתחות מיוחדים, ליצור מפתח שאבד, ולעבוד עם המכשור המתקדם ביותר שקיים, להתממשק למחשב המקורי של הרכב, בכדי ליצור עותק. דבר ייחודי נוסף שמציעים בחנות הוא מלאי זמין של כמעט כל סוגי המפתחות הקיימים בשוק, ללא צורך להמתין להזמנה מיוחדת של המפתח. כמובן שלצד שכפול המפתחות לרכב, תוכלו לשכל במקום גם מפתחות לבתים, לאופניים ואפילו לתיבות דואר, בקלות ובמהירות.

אדיר שירותי רכב, כל סוגי המפתחות תמיד במלאי. צילום עצמי

אדיר שירותי רכב, כל סוגי המפתחות תמיד במלאי. צילום עצמי

השירות במקום

מכיוון שאיכות השירות כל חשובה לאיל ולצוות העובד בחנות, הם ממליצים להתקשר ולקבוע תור לפני ההגעה. אמנם הם יקבלו בשמחה גם לקוחות המגיעים לפתע וזקוקים לסיוע, אך קביעת תור מראש מאפשרת לצוות להכניס את הלקוח אל תוך יומן ההתקנות, לפנות לו את הזמן ולהכין את כל הציוד הנדרש לפני ההגעה. בצורה זו, ההתקנות או התיקונים מתבצעים במהירות רבה והוא מתקבל ומתחילה העבודה תוך דקות מרגע הגעתו. הצוות ממליץ לקבוע תור אפילו אם מדובר בשכפול מפתח, בכדי להבטיח שתוכלו להיכנס ולצאת בזמן המהיר ביותר.

אדיר שירותי רכב
כתובת: הסדנאות 5, הרצליה פיתוח

טלפון: 09-9557337, 050-5295076
קישור לעמוד הפייסבוק

אדיר שירותי רכב, רק מותגים איכותיים. צילום עצמי

אדיר שירותי רכב, רק מותגים איכותיים. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר