שַיְקֶה שרם: טיפול בטכניקת קרניו-סקראל להקלה במצבים של כאב, סטרס ועייפות. צילום: Aleks Gudenko, Shutterstock
שַיְקֶה שרם: טיפול בטכניקת קרניו-סקראל להקלה במצבים של כאב, סטרס ועייפות. צילום: Aleks Gudenko, Shutterstock

מטפלים בקרניו-סקראל: הכירו את שַיְקֶה שרם

דמו לעצמכם צינור שנסתם והמים לא עוברים דרכו. הלחץ שיצטבר בצינור יהיה עצום, אך ברגע שהסתימה תשתחרר הזרימה תהפוך שוטפת ונעימה. עכשיו נסו לדמיין שדבר דומה קורה גם בגופנו, אלא שבגוף האדם הלחץ יתורגם לכאב אדיר, שעשוי להיות מלווה בהגבלה בתנועה, עייפות או סטרס. בכתבה הבאה תקבלו הצצה לפתרון

פורסם בתאריך: 25.12.19 14:27

מהי שיטת קרניו סקראל

שיטת הקרניו-סקראל מבוססת על מגע עדין ומאפשרת, בזכות הרכות שבה, עבודה על רבדים עמוקים מאוד בגוף האדם שאינם מעוררים כאב ומאפשרים לכוחות הריפוי של המטופל להתגייס לריפוי ולשחרור חסימות. השיטה משפיעה על המטופל במספר רבדים: במישור הפיזי – היא משחררת כאבים רבים ומשפרת את טווחי התנועה של אברי הגוף. במישור הרגשי – היא יכולה לשחרר רגשות חסומים באופן משמעותי, אך עדין. במישור המרחב הטיפולי – הטכניקה מאפשרת חיבור עמוק יותר וביטוי אמפתי של המטפל אל המטופל.

"בעזרת מגע עדין, כלומר לחץ המשתווה ללא יותר ממשקל של חמישה גרם, בשילוב של תזוזות של הגוף, אנחנו יודעים לזהות דיס-הרמוניה בגוף שנובעת מחסימה של זרימה של נוזל חוט השדרה לאיברים השונים בגוף", מסביר שַיְקֶה, המטפל בשיטת קרניו-סקראל מזה כשבע שנים. "בשונה מטיפולים הוליסטים אחרים, השיטה מאפשרת מעין "כיפוף" של הצינור המוליך את הנוזל, שינוי ושחרור שלו כך שהזרימה מתאפשרת בקלות והאיזון חוזר".

לדברי שַיְקֶה, אנשים שעברו טיפול בקרניו-סקראל מספרים פעמים רבות על השינוי הדרמטי שחוו ועל ההבדל שטכניקה זו עשתה. חשיבותה של הטכניקה היא גם ביצירת מרחב תומך ומקבל. מרחב כזה מאפשר ריפוי עמוק יותר ונותן לאדם לחוש כי מקבלים אותו כפי שהוא – ובמקום הזה מתרחש ה"קסם".

"כך למשל באמצעות הקשבה לגוף והחזקה של הרגליים, יכולתי לזהות כיצד רגל אחת "נפתחת" לזרימה בעוד השנייה עצורה. בעזרת המגע הצלחתי לשנות את הזרימה הפנימית ולהקל על הכאב של המטופל". שַיְקֶה מבקש להדגיש, שלמרות שההקלה מתרחשת די מהר, לא מדובר בטיפול שהוא "זבנג וגמרנו" אלא יש לעבור תהליך של מספר טיפולים. "יתרה מכך, יש לשלב גם שינויים באורח החיים כדי שהטיפול יהיה שלם ואפקטיבי יותר", הוא מסביר. "אחד הדגשים שאני נותן בטיפול הוא הצורך בשתייה מרובה של מים. אנשים היום שוכחים לשתות מים, פשוט מים צלולים וטהורים. במקום זה הם מעדיפים משקאות קלים ומוגזים, שלא רק שאינם באמת מרווים את צמאון הגוף, אלא מזיקים לו".

שַיְקֶה, שלו ניסיון של שני עשורים כמטפל ברפואה סינית, מתמחה גם בטיפול בשיטות נוספות כמו טווינה ושיאצ'ו, כך שבחלק מהמקרים המטופלים שלו זוכים לשילוב בין כמה שיטות כדי למקסם את ההצלחה ולהקל על הכאבים. "קרני-סקראל היא טכניקה מערבית מודרנית. השילוב בינה לבין תורות טיפול סיניות עתיקות מוכיח את עצמו מדי יום כיעיל ביותר", ממשיך שַיְקֶה. "הטכניקה מצוינת עבור טיפול בכאבים הנובעים מבלט דיסק בצוואר, כאבי ראש ומיגרנות, כאבי גב כרונים, עייפות ותשישות, וגם להקלה על מצבים של סטרס. במקרים רבים, טיפול מונע או כזה שניתן בסמוך להופעת הסימפטומים, ימנע בהמשך ביקורים אצל אורתופד או את הצורך ליטול משככי כאבים. כל אדם צריך להיות קשוב לגופו ולהיות עירני לאותות שהוא משדר כשמשהו משתבש כדי לטפל בזמן".

בכל מה שנוגע לצורך של אדם להקשיב לגופו, שַיְקֶה מכיר היטב גם עצמו. בעברו הוא היה אדם שסבל מעודף משקל חמור כשבשיאו הגיע למשקל של 137 קילו כשהיה רק בן 27. כמי שהיה נהג אמבולנס הוא היה מודע לכך שמצבו הבריאותי לא מזהיר, אך רק לאחר מפגש עם אישה שהזהירה אותו שההזנחה של גופו עלולה לעלות לו בחייו, הוא עשה שינוי ענק. "קיצצתי הכל בחצי – את האוכל, העישון והרגלים מזיקים אחרים", הוא מספר. "אחרי שנה כבר שקלתי 20 קילו פחות אבל הירידה במשקל נעצרה, אז גיליתי את הכוח שיש בשתיית מים, התחלתי להתאמן בחדר כושר ולשחות. חיי השתנו מן הקצה אל הקצה והיום אני שמח לעזור לאחרים".

שַיְקֶה מטפל בבתי הלקוחות בלבד, בטווח גאוגרפי מרחובות ועד הרצליה, בכל שעה שנוחה לכם בין השעות 6:30-22:00. בנוסף, יש ברשותו ציוד מותאם, כמו מיטה מיוחדת שלה מגרעת באזור הבטן לטובת מי שמתקשה לשכב על הבטן כמו אנשים כבדי משקל או נשים בהיריון.

"הטכניקה שאני עובד בה היא תצרף של מגע של תובנות. זו גם הסיבה שאני מאמין בה כל כך עד שבטיפול הראשון אני נותן אחריות מלאה לטיב המגע ומי שלא מרוצה לא משלם, מי שמרוצה ממשיך לטיפול תהליכי", מסכם שַיְקֶה.

 

שַיְקֶה שרם

נייד: 050-7600088

קישור לאתר

שחרור לחצים בשיטת הקרניו סקראל. צילום: UfaBizPhoto, Shutterstock

שחרור לחצים בשיטת הקרניו סקראל. צילום: UfaBizPhoto, Shutterstock


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר