מעצבי אופנה: הכירו את המומלצים. צילום: Galina Tcivina, Shutterstock
מעצבי אופנה: הכירו את המומלצים. צילום: Galina Tcivina, Shutterstock

מעצבי אופנה: הכירו את המומלצים

מחפשות את הסטודיו האופנתי שיביא אתכן לידי ביטוי בצורה השיקית ביותר? בכתבה הבאה תפגשו את מעצבי האופנה המומחים בתחום

פורסם בתאריך: 26.12.19 13:57

מכנסיים מחמיאים לנשים: הכירי את מעצבת האופנה טלי קאשי

הקולקציות שלה אומנם כוללות עליוניות, בגדי קז'ואל, לבוש פורמלי וערב, אך עשור של עיצוב לגוף הנשי תחת מותג TK Design, וחיים שלמים בעולם האופנה לימדו את התדמיתנית והמעצבת טלי קאשי איך לעצב מכנסיים שעושים קסמים לגוף של האישה הישראלית.

מי מאיתנו לא מכירה את זה? הרגעים המפחידים שלפני מדידת מכנסיים בחנות. מה זה יהיה הפעם? תפר אמצע שילחץ במפשעה? קו המותן נמוך שיוציא את הבטן התחתונה? כיסי צד שייפתחו בכל פעם שנתכופף? בד לוחץ, או לחילופין כזה שנעשה שקוף במתיחה? אורח החיים הלחוץ של ימינו הדורש מלתחה נוחה, פונקציונלית וגם יפה, הפך את מכנסי הנשים לפריט האופנתי הקשה ביותר לעיצוב. בעוד שבזירות אחרות בלבוש הנשי רשתות אופנה גדולות מצליחות לייצר אלטרנטיבות, במכנסי הנשים הן מציעות גזרות לא מדויקות שבדרך כלל משאירות אותנו מתוסכלות, ובחיפוש נצחי אחר הזוג המושלם.

בעשור שבו היא מעצבת לגוף של האישה הישראלית, למדה מעצבת האופנה והתדמיתנית טלי קאשי להתמחות בצרכים של קהל היעד: "אישה ישראלית מחפשת פריטים מחמיאים, עדכניים ומודרניים – אך גם נוחים. גם ברמת הבדים, הלקוחה הישראלית  תבקש שיתאימו גם ליומיום וגם לאירוע".

דוגמנית: אסיה פרידקיס, צילום: אלן זר

דוגמנית: אסיה פרידקיס, צילום: אלן זר

מותג TK Design  מציע פריטים במידות 36-46, עם מכנסיים שהפכו לסמל המסחרי שלה, ומתאימים במיוחד לגזרה של האישה הישראלית: "מאחר ואני תדמיתנית במקצועי, אני משלבת שינויים ברמת הגזרה שאוספים את הבטן ומחזיקים את הישבן", היא אומרת בחיוך.

מעטות הן מעצבות האופנה הישראליות שחיו קרוב כל כך לעולם האופנה לאורך כל חייהן כמו טלי: "אמא שלי הייתה תופרת סלונית – לקוחות היו נכנסות ויוצאות מהבית שלנו, ואני תמיד הייתי מסתכלת איך היא מודדת, מתאימה ותופרת שמלות אירועים. אבא שלי עד היום תופר בגדי גברים. לאחים הגדולים שלי היה עסק מצליח של בגדי ילדות, ואני, בת זיקונים, הגעתי לזה באופן טבעי". לאחר עבודה בחברות אופנה, וייצור בגדי ילדים עם אחיה הגדול, ניסתה לברוח מהתחום והלכה ללמוד פסיכולוגיה: "מהר מאוד הבנתי שזה לא בשבילי וחזרתי לאופנה, עם פתיחת המותג שלי בשנת 2010".

דוגמנית: נועה תאומי לסוכנות I.T.M.Models, צילום: אלן זר

דוגמנית: נועה תאומי לסוכנות I.T.M.Models, צילום: אלן זר

עשור בתחום עיצוב האופנה המקומי הוא ממש לא הישג ברור מאליו. מותג TK Design משיק שתי קולקציות גדולות בשנה עם טפטוף של מוצרים מתחלפים לאורך כל העונה. הפריטים נמכרים בחנות האון ליין של המעצבת אותה היא מתחזקת בעצמה, עוברת על הזמנות, ובעת הצורך אף מתקשרת ללקוחות אם משהו בהזמנה נראה לה לא מדויק: "כאשר יש הזמנה של כמה זוגות מכנסיים שלא מתאימים לאותה גזרת גוף, או במידות שונות, זה מדליק לי נורה אדומה ואני יוצרת קשר עם הלקוחה להסביר לה מה רכשה ולוודא שהפריטים אכן מתאימים", היא מספרת. מאחר ואופנת נשים בכלל, ומכנסי נשים בפרט, הם פריטים 'מסורתיים' שנשים עדיין אוהבות לחוש ולמדוד, טלי מציגה קולקציות גם בבוטיקים של מעצבים בתל אביב, רמת גן, רמת השרון גדרה ומקומות נוספים (רשימת חנויות המחזיקות קולקציית TK Design בתחתית הכתבה). כמו כן, טלי פותחת מכירות ביתיות במיקומים משתנים לפחות פעמיים בשנה (עדכון על מכירות בדף הפייסבוק של המעצבת).

נשים רבות עדיין מפחדות מקניית און ליין בלי אפשרות למדוד. איך את מתמודדת עם זה?
"אני מנהלת מדיניות החזרה נוחה מאוד. כל אריזה יוצאת עם מדבקה לחיוב גובינא – חשוב להודיע לי לפני שליחה חזרה של מוצר אך ברגע שמודיעים, שולחים פריטים אליי עם מדבקת גוביינה ללא עלות משלוח. כשאני מקבלת את הפריט אני מזכה כספית או משנה מידה בהתאם לבקשת הלקוחה".

 

טלי קאשי, TK Design

לינק לאתר וחנות און ליין

לינק לעמוד הפייסבוק

לינק לחשבון אינסטגרם

לוגו באדיבות טלי קאשי

לוגו באדיבות טלי קאשי

להשיג בחנויות:

תל אביב: אונדווסר, יהודה המכבי 9 / דיקטור, יהודה המכבי 50 | רמת-גן: אופנת בת שבע, נורדאו 2 | בארות יצחק: מאג קפה בוטיק, מתחם פאוור סנטר | בית עריף: עמליה, התבור 82 | גדרה: לוי רות, הבילויים 10 | זכרון יעקב: נואבו, המיסדים 54 | משגב: קולב, אזור תעשיה תרדיון | קיבוץ קרית ענבים: יוניק בוטיק, מתחם הרפת | רמת השרון: טנטי בקי, אוסישקין 47 | רמת ישי: אחיות, מרכז מסחרי הישן | תמרת: גו'לי,  יערה 13

מכירות ביתיות קבועות: כל הארץ: "טלבישי אותי"
בנימינה: פאשו- לי וילסון | יהוד: טאקו רונית | ירושלים: עמר יהושוע דנה | נס ציונה:  שפר יפעת | תל אביב: קרין קפלן

מעצבת האופנה טלי קאשי, צילום: אלן זר

מעצבת האופנה טלי קאשי, צילום: אלן זר


סטודיו שני: עיצוב אופנה לנשים דתיות

אם אתן מחפשות שמלות אופנתיות וצנועות, בסטודיו שני תמצאו פריטי אופנה יפהפיים – קולקציות של שמלות, חצאיות, אקססוריז וביגוד לנשים, ילדות ונערות.

אהבה אמיתית לעיצוב אופנה ותפירה
אביבה, העומדת מאחורי 'סטודיו שני', עוסקת בעיצוב אופנה ובתפירה מזה למעלה מארבעים שנה, וגם כיום, היא נהנית מכל רגע. הכל התחיל כשהחליטה ללמוד תפירה ועיצוב אופנה בתיכון, בבית הספר ויצו צרפת, בשל אהבתה לתחום. לאחר מכן השתלבה אביבה בתחום כמעצבת ותופרת למותגי בגדי ים מצליחים כמו גדעון אוברזון וגוטקס, והמשיכה לעיצוב בבתי אופנה עבור נשים במגזר הדתי.  לאורך השנים תפרה גם שמלות לנשים באופן פרטני לפי דרישה. לפני תשע שנים החליטה אביבה לפתוח סטודיו משלה לעיצוב אופנה והקימה את 'סטודיו שני'.

גופיית תחרה 75 ש"ח. צילום: עדי דגמי

גופיית תחרה 75 ש"ח. צילום: עדי דגמי

קולקציות מגוונות הנותנות מענה לצורך של נשים דתיות
בסטודיו שלה, אביבה מעצבת בכל עונה קולקציה עם מגוון דגמי שמלות לנשים, נערות וילדות.

"כשמגיע הרגע לעצב דגם חדש אני תמיד מתרגשת, וכשצריך לתפור אני מיד מוכנה, לא משנה לי השעה, גם אם זה יהיה באמצע הלילה", מספרת אביבה, "יש משהו מיוחד בתחושה של לעצב ולתפור בגד חדש. גם אחרי שנים בתחום, אני עובדת עם תחושת שליחות והרבה אהבה".

ב'סטודיו שני' תמצאו מגוון גדול של שמלות בת מצווה, שמלות עונתיות, שמלות חגיגיות לשבת, חג ואירועים לנשים ולילדות. השמלות נתפרות מבדים נעימים ומחמיאות מאוד.

"מגיעות אלינו לא מעט אימהות עם הבנות המתבגרות שלהן, שמחפשות שמלה מאוד ספציפית לחג או לאירוע", משתפת אביבה, "אימהות מגיעות אלינו לפעמים אחרי שעברו בין הרבה חנויות וכבר עייפות מהחיפוש. אצלנו הן מוצאות את השמלה בדגם שחיפשו, שיושבת עליהן בדיוק כמו שרצו".

את השמלות והמוצרים השונים ניתן לרכוש בחנות ברמת גן, בחנות האונליין של הסטודיו או בהזמנה טלפונית.

הקולקציות כוללות גם שמלות הנקה, המורכבות מחלק עליון שמחובר לחזייה באמצעות תיקתקים, וכשהאם מעוניינת להניק היא יכולה בקלות לפתוח את התיקתקים ולהרים את החלק העליון כמו חולצה.

שמלת פרינסס 250 ש"ח. צילום: עדי דגמי

שמלת פרינסס 250 ש"ח. צילום: עדי דגמי

מתמחים במוצרים משלימים
כאישה דתייה, המודעת לצרכי הלבוש של נשים במגזר, החליטה אביבה לפתח מגוון מוצרים משלימים לנשים ולנערות דתיות, שחסרים בחנויות ה'רגילות'. כך למשל, פיתחה אביבה שרוולונים ייחודיים, המתחברים באמצעות תיקתקים לחזייה ומאריכים את השרוול בחולצה או בשמלה. מוצר מבוקש נוסף הינו סוגר מחשוף, הנצמד גם הוא אל החזייה בצורה נוחה. למעוניינות, ניתן לרכוש בסטודיו גם גופיות סוגרות מחשוף, שניתן לכוון לגובה המחשוף הרצוי, וכן תחתיות לחצאיות ולשמלות. כל המוצרים מגיעים במגוון רחב של צבעים, בעיצוב נקי או בשילוב תחרה.

כמו כן, בחורף מציע הסטודיו לנשים מבחר עשיר של גרביונים במגוון דוגמאות ועובי משתנה, ביניהם גרביון הפלא, המלווה את הנערות והנשים לאורך שנים, כיוון שהינו מתאים החל מגיל 10 ועד מידה XXL, וניתן אף לרכוש אותו במידה XL עד 5 XL.

תחתית ארוכה 210 ש"ח. צילום: עדי דגמי

תחתית ארוכה 210 ש"ח. צילום: עדי דגמי

לקוחות קבועות שמגיעות מפה לאוזן וחוזרות שוב ושוב
לאורך השנים צברה החנות קהל לקוחות קבוע, ואביבה שמחה לפגוש בהן ולסייע להן בכל פעם מחדש. "נשים שרכשו אצלנו פעם אחת חוזרות אלינו שוב ושוב לאורך השנים, נערות שבגרו והתחתנו מביאות את הבנות שלהן לבחור אצלנו שמלות ליום יום, לאירועים וכן מוצרים משלימים. הפריטים שלנו איכותיים, יפים ונעימים, במגוון דגמים וצבעים, ופשוט עונים על הצורך של הציבור", משתפת אביבה.

החנות הניידת של סטודיו שני
לסטודיו ישנה גם חנות ניידת, המגיעה ליישובים בתיאום מראש. "אנחנו מגיעים למתנ"ס או למועדון ביישוב, לרוב בשעות הערב, ומביאים איתנו מגוון גדול של שמלות ומוצרים משלימים, למעשה כמעט עד לביתן של הלקוחות", אומרת אביבה. למעוניינים בהזמנת החנות הניידת ניתן ליצור קשר טלפוני. כמו כן, לאורך השנה נמכרים מוצרי החנות בירידי 'שיקמי', המתקיימים לקראת החגים ברחבי הארץ.

 

צור קשר

סטודיו שני

שירות לקוחות:

טלפון: 03-7747737, א-ה בין השעות 8:00-20:00

חנות הסטודיו: רחוב הרב לנדרס 8 רמת גן

שעות פעילות בחנות (בתיאום מראש):

א-ו בשעות 10:00-14:00, א,ב,ד,ה גם בשעות 17:00-19:00

אתר האינטרנט של סטודיו שני

עמוד הפייסבוק של סטודיו שני

שמלת הנקה לארוע 220 ש"ח. צילום: עדי דגמי

שמלת הנקה לארוע 220 ש"ח. צילום: עדי דגמי


רגינה מנשירוב: בגדים בעיצוב אישי שעושים חג בלב

יש בקרים שמתעוררים לתוכם עם מצברוח שפוף. אם אתם טיפוסים של קיץ, למשל, וקמים לתוך יום אפור וגשום – לפעמים די בכך כדי ללקות בדיכאון קל. החדשות הטובות: הבגד שתעטו על עצמכם יכול לרומם את נפשכם ולהפוך את כל היום לצבעוני ולשמח הרבה יותר.
כך מאמינה רגינה מנשירוב (38), מעצבת אופנה ייחודית שמפיחה חיים בעיצובים המותאמים אישית שנבראים תחת ידיה. "לפעמים אדם צריך לדעת לשים מסיכה כי לא בכל יום אדם קם עם מצברוח ויש לו את האנרגיות", היא מסבירה, "ואם הוא בוחר בגדים צבעוניים, מיוחדים, שמרימים – הוא גם מרגיש את עצמו יותר מורם".

לדבריה, "אדם צריך להרגיש חג כל הזמן. אם הוא לא מרגיש את זה בפנים, הוא יכול לעשות משהו מבחוץ, כדי שכאשר העיניים שלו ייתקלו בזה הוא ירגיש חג, שמח. זה לא אמור להיות הכל בבגדים, זה יכול להיות גם משהו קטן כמו כפתורים על חליפה אפורה שעושים את כל ההופעה קצת יותר שמחה".

הבגדים שרגינה מעצבת, ליומיום ולערב, מיישמים היטב את התפיסה שלפיה בגד מסוים יכול להשפיע על התחושה כולה, ובד בבד לשדר מי את או אתה ומה אתם רוצים לומר לעולם – עוד לפני שאמרתם מילה.

צילום: רגינה מנשירוב.

צילום: רגינה מנשירוב.

הסגנון: עליז ומשוגע

מאז שהיא זוכרת את עצמה, רגינה מנשירוב עוסקת באמנות, שטבועה עמוק בנפשה. ביקור בסטודיו הביתי שלה בקרית השרון בנתניה יחשוף עיצוב פנים שרובו עוצב על ידה, כשחלק מהרהיטים אף יצרה במו ידיה. בעברה התמחתה בתפירת רהיטים בחברה גדולה, בהמשך החלה לעצב ולתפור שמלות כלה וערב לסלוני כלות שהזמינו מעיצוביה, ואת כל הניסיון שצברה היא מנתבת בשנים האחרונות לעסק הפרטי שלה, שמלבד עיצוב בגדים החל לאחרונה להתמחות בהכנת גופי תאורה מפרחים ענקיים שמיוצרים מחומר מוקצף, המיועדים למטרת תאורה רומנטית בבית, למסעדות אינטימיות, לאירועים כמו חתונות ולחנויות בוטיק שמתהדרות בקו עיצובי אלגנטי, רך ומחויך.

הצבעים שרגינה מתאימה לבגדים שהיא מעצבת ללקוחותיה מאופיינים בצבעוניות שמחה. "אני אוהבת סגנון משוגע שבולט הרבה יותר", היא מספרת ומסבירה כי אם אשה מגיעה לאירוע, כל העיניים צריכות להיות מופנות אליה, ואת זה קשה ליישם באמצעות בגד שחור וסתמי או עם בגד שנרכש מאחת הרשתות הגדולות, שיש סיכוי שתראי על אשה אחרת.

רגינה אוהבת בגדים צבעוניים ומלאי חיים. "יש לנו חיים אפורים גם ככה, במיוחד עכשיו בחורף", היא מסבירה בחיוך, "אז דווקא בחורף אדם רוצה לראות קצת אור, קצת צבע, משהו חי. זה עושה את המצברוח. כשאת לובשת סתם חליפת ספורט אפורה את מרגישה אפורה. כשאת לובשת משהו ורוד, כחול, או משהו זוהר – משהו בפנים גם מתחיל להיות זוהר, בא לך יותר דברים, לעשות משהו, לטרוף את העולם".
"אני אוהבת דברים שאין לאף אחד", היא מספרת. "כל אדם מראה את האינדיבידואליות שלו באמצעות מה שהוא לובש, אפילו בבית. כשאת נכנסת לאדם הביתה את רואה מה הוא נושם, איך הוא חי, וכשאת רואה איך אדם מתלבש, איך הוא מזיז את הידיים – את רואה מה הוא ומי הוא. לכן, כשאת תופרת בגד אצל מעצבת, את מעצבת משהו שהוא רק שלך, כי זו פנטזיה שלך שאת מזמינה, שאת רואה את עצמך בה, וזה כיף לעצב משהו שאת רוצה שמותאם בדיוק לשרטוט של הגוף שלך ולאופן שבו את מדמיינת את עצמך".

רגינה מאמינה כי לכל אדם יש תקופות בחיים, כמו עונה מועדפת ואחרת שגורמת לו אי נוחות, לצד תקופות של לחץ בעבודה או תקופה של פריחה בזוגיות ולחלופין משברים – והתקופות המשתנות מתכתבות עם הבגדים שהוא לובש ומסייעות לו להביע את מי שהוא, או את מי שהוא רוצה להיות. "אדם צריך לדעת למה הוא שואף", אומרת רגינה, "אם הוא שואף להיראות כזה או אחר, אם הוא עובד עם אנשים כאלה או אחרים – את מה שהוא רוצה להראות להם אפשר לעשות באמצעות בגדים. זה בעצם ביטוי עצמי בלי לדבר, משום שהבגדים מדברים את מי שאתה".

צילום: רגינה מנשירוב.

צילום: רגינה מנשירוב.

איך עושים את זה?

"אם את רוצה להיות או להיראות יותר אנרגטית ושמחה, הבגדים שלך צריכים להראות את זה, למשל בצבעוניות. לעומת זאת, אם אתה רוצה להצטייר יותר רציני וסולידי ושיסתכלו עליך בצורה יותר רשמית ומכובדת – אז גם הקווים צריכים להיות יותר מכובדים, פחות צועקים. אבל גם בפחות צועק הזה וגם באפור אפשר לעשות משהו שכן יוציא את החג החוצה".

רגינה מנשירוב
טלפון: 052-3017333
קישור לפייסבוק 
קישור לאינסטגרם

צילום: רגינה מנשירוב.

צילום: רגינה מנשירוב.


סמדר גרושקא: מעצבת אופנה כחול לבן

אופנת סמדר גרושקא מיוצרת בישראל על טהרת הכחול לבן, כאשר הפריטים מיוצרים בסדרות קטנות ומתאפיינים באיכות, בנוחות ובמקוריות.
מעצבת אופנה היא כמו משוררת. תשאלו את סמדר גרושקא, מעצבת אופנה לנשים, שלעתים קרובות מתעוררת באמצע הלילה עם בגד שנטווה בדמיונה בין חלום לחלום, וקמה ממיטתה כדי לצייר אותו.

כמו משוררת, שנוטשת את שנתה כדי להעלות את השיר שבראשה על הכתב, כך גם ההשראה ששואבת סמדר יכולה להגיע אליה מכל דבר: מיפי האביב, מתמונה על הקיר, מבית מעוצב, מסרט קלאסי ישן.
התוצאה: קולקציות מרהיבות עם קו ייחודי, יצירתי ומלא רגש שניתן להבחין בו בכל בגד שהיא יוצרת.
הסגנון: קו קלאסי עם קריצה

כל בגד מספר סיפור ועובר תהליך מורכב ומלא חשיבה, מהרגע שסמדר הגתה אותו בדמיונה ועד שהוא מגיע, יחד עם שאר הקולקציה העונתית, לאחת מחנויות האופנה הרבות שמוכרות את עיצוביה ברחבי הארץ, או לסטודיו המרווח שלה באזור התעשייה של צור יגאל.
בנוסף פועלת חנות עודפים בנס ציונה שמציעה את מה שנותר מקולקציות העבר ב-50 אחוזי הנחה, ולצד אלה מייצאת גרושקא גם לחו"ל.
את התפירה היא מקפידה להפקיד בידיהן הנאמנות של שתי מתפרות כחול-לבן שמלוות אותה כבר עשור וחצי – האחת מומחית בתפירת מכנסיים והשנייה מתמחה בחולצות ובשמלות.

צילום: רפאל מזרחי

צילום: רפאל מזרחי

את הסטודיו בצור יגאל פתחה סמדר, בוגרת שנקר, לפני 15 שנה, לאחר שהפעילה במשך שנים סטודיו מצליח בנמל תל אביב לעיצוב שמלות כלה וערב והחליטה בסופו של דבר להעתיקו למקום שבו תהיה קרובה לארבעת ילדיה. עם השינוי הגיאוגרפי הגיע גם שינוי הייעוד: לא עוד בגדים בהתאמה אישית, כי אם ייצור קולקציות שלמות שמציעות לנשים בכל המידות והגזרות בגדים יפהפיים מבדים איכותיים ובעיצובים קלאסיים בבסיסם המיועדים ליומיום ולערב, לצד נעליים ואקססוריז משלימים שגם אותם היא בוחרת בקפידה.

בבגדי הערב ניתן גם לעשות התאמות ושינויים – סמדר קשובה לרחשי הלב של לקוחותיה ומלווה אותן עד לרגע המאושר שבו הן מככבות בעיצוב שלה. הבגדים משלבים קו קלאסי עם קריצה של משהו שובבי, מעט אחר, מיוחד וקצת משוגע. "חשוב להיצמד לקלאסי כי בדרך כלל הדברים המשוגעים מדי נשארים בארון", מסבירה סמדר, שבימים הקרים של החורף כבר בוחרת בדים ובגדים לקיץ – אוספת בדים, קובעת צבעוניות שתהיה לקולקציה שנבחרת תוך חשיבה גלובלית, מהנעליים שהיא מייצרת דרך האביזרים שמותאמים לצבעים.

צילום: רפאל מזרחי

צילום: רפאל מזרחי

"אני מייצרת אפילו גופייה, שהיא בייסיק, משום שהיא צריכה להתאים לבדים ולצבעוניות של הקולקציה, כמו גם כמובן מכנסי בייסיק, חולצות מיוחדות, חצאיות ושמלות – זה כמו פאזל, הכל צריך להתאים להכל, גופייה, חולצה, מכנסיים, נעליים ותכשיט. בהמשך אני מכינה סקיצות, ולאחר מכן אני מנסה ליישם אותן באמצעות אב טיפוס. אחרי שאני מחליטה על הדגמים אני מכינה גזרה ומידות, ובסביבות אפריל כבר יש קולקציה קיץ חדשה, ובספטמבר קולקציית חורף חדשה".

"הסגנון שלי מיועד לנשים עובדות", מספרת סמדר, ובהתאם לייעודם מקדישה תשומת לב מיוחדת לבחירת הבדים, שיהיו נעימים במגע עם הגוף, וליצירת דגמים נוחים מאוד וגם יפים מאוד שמחמיאים לגוף האשה. הכותנה והסיבים הטבעיים מככבים בתחום הבדים, לעתים בשילוב 30-20 אחוז פוליאסטר אשר מחזיק את הבגד, מייצב אותו ושומר עליו מלהתבלות מהר.

לצד העיצובים ליומיום מציעה סמדר בכל עונה גם קולקציה של בגדי ערב, לאירועים חשובים ומשפחתיים, לאם שמחתנת בן או בת, למסיבות ולאירועים.

סמדר גרושקא
טלפון: 09-7494831
כתובת: רחוב צור 10, אזור התעשייה צור יגאל
שעות פעילות: ראשון עד חמישי 20:00-9:00, שישי 15:00-9:00
קישור לאתר 
קישור לפייסבוק
קישור לאינסטגרם

צילום: רפאל מזרחי

צילום: רפאל מזרחי



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רחל רוזנברג

    כתבה יפה, אבל יש קושי בלמצוא בגדים בסיסיים לנשים דתיות. לאחר הרבה בירורים וחיפושים מצאתי את האתר apyes – בגדי בסיס לנשים דתיות. סוף סוף יש אתר שמבין את צרכי הנשים הדתיות ונותנים דגש על פתרון מדויק לבגדי הבסיס של הציבור הדתי. שירות נהדר ומגוון בגדים איכותיים ונוחים.
    להזמנה טלפונית : 03-9458387
    ירושלים- רחוב שטראוס 13 , בני ברק- רחוב רבי עקיבא

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר