הברבר שופ של נמרוד שקד: תסרוקת שכולה וואו. צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי
הברבר שופ של נמרוד שקד: תסרוקת שכולה וואו. צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי

הברבר שופ של נמרוד שקד: תסרוקת שכולה וואו

האמן יליד שדרות החליט לא לפחד ופתח ברחוב בוגרשוב בתל אביב ברבר שופ בצמוד למספרות פעילות. שם הוא מציע שירות אחר וייחודי עם סטייל משלו עליו יעידו כל הלקוחות והסקרנים שרק נכנסים לרגע לתספורת, צילום או גילוח ולא רוצים לצאת

פורסם בתאריך: 26.12.19 17:43

על פניו תספורת היא עניין שבשגרה: מחפשים את הספר המתאים, שואלים האם הוא יכול לספק לכם את העיצוב שתרצו וזהו. מסתפרים, קמים והולכים. אבל מה אם נגיד לכם שיש מקום בלב תל אביב שכניסה אליו תיקח אתכם אחורה בזמן ותשרה עליכם אווירה כה קסומה וכיפית שלא תרצו לעזוב גם אחרי הטיפול?

נמרוד שקד הוא הבעלים של ברבר שופ שנפתחה בחודשים האחרונים ברחוב בוגרשוב 62 בתל אביב. את המקום שלו החליט לפתוח דווקא במרכז העיר בצמוד ללא מעט מספרות נשים פעילות, כי ידע שהוא מספק חוויה אחרת.

צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי

צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי

"ראיתי מיקום מדהים ופתחתי בלי פחד", מסביר שקד. "כולם שאלו אותי איך אני עושה דבר כזה לפתוח מספרה ליד מספרה במקום רווי מספרות שכזה. טענו שאני מציע שירות דומה למספרות הקיימות אבל זה ממש לא המצב. העבודות שלי לא דומות וההתמחות שלי אחרת. כמו שאמרתי לחבר רופא מומחה בבית חולים שהגיע אליי לברבר שופ: יש תתי התמחויות. אפשר לפתוח מרפאה כללית כמו קופת חולים שיש בה הכל, ואפשר לפתוח קליניקה שמתמחה בתחום מסוים ברפואה ומציעה שירות מעבר. כל אחד והשירות שלו".

אז מה אפשר למצוא אצל שקד? קודם כל בעיקר גברים. מדובר בסלון המיועד להם עם כיסאות המותאמים לטיפולי פנים מיוחדים ולעיצוב זקנים. אפשר למצוא גם שמנים מיוחדים לזקנים, מסיכות, גילוחי פנים, שעוות לפנים, לאף ולאוזניים ושירות ייחודי הקיים רק אצל שקד: נרות מהרפואה הסינית אותם הוא מכניס לאוזניים, מדליק ומאפשר לכוח המשיכה של האש לעשות את שלו על מה שהצטבר אצלכם שם בפנים.

"לא תריח אצלי ריח שתמצא בסלונים של נשים, כמו פן וכימיה", מבהיר שקד. "לא תראה נשים עם נייר כסף וטלפון נייד מדברות בחוץ. המוזיקה מופנית לגברים, יותר משובחת, מהמאה שעברה. יש לי גם לקוחות נשים, אבל כאלו שעושות תספורות קצרות כמו של גברים. זו המומחיות שלי בתור ברבר שצבר אלפי שעות בתחום".

כמו בבית
שקד נולד בשדרות לאם עקרת בית שהביאה לעולם פרט אליו עוד חמישה בנים ובת. כשהאחים שלו נדרשו לתספורת אמא שלהם החליטה שהכל יהיה בבית. יום אחד היא לקחה את שקד אליה ואמרה לו שמעכשיו הוא הספר של המשפחה.

כך, בגיל 12, התחיל הנער הצעיר לספר את אחיו ואת המשפחה. שם התחילה האהבה למקצוע שהמשיכה עד היום כשהוא כבר בן 34. "בגיל 13 התחילו להגיע אליי ילדים מהכיתה ובגיל 15 התחלתי לקבל עבודות בבית של צבע ופן", נזכר שקד.

"הייתי ילד סקרן ועשיתי כל מיני ניסויים כימיים בגלל חוסר האמצעים בהשגת צבעים לשיער למשל. לפני 20 שנה אי אפשר היה להשיג בשדרות צבעים מיוחדים, אז הייתי עושה ניסיונות ומגיע לדרך ולתוצאה שעד היום אני נעזר בה".

עד שהתמקם בתל אביב לפני כשלוש שנים עבר שקד עשור כאיש קבע בצה"ל, במהלכו סיפר את עצמו, משפחה וחברים. את ההזדמנות הראשונה קיבל בברבר שופ בתל אביב שבו עבד במשך שנה וחצי במקביל ללימודי עיצוב שיער במהלכם החליט להתמקד בנישת הברבר שופ.

"הושפעתי מהתרבות האמריקאית, מהיכולת ליצור אווירה", מגלה שקד. "מחנויות של שוק הפשפשים. שם נכנסתי לאווירה הקלאסית עם נגיעות של ניו סקול".

אחרי שהגיע לבתים של לקוחות והם אליו וכך התפרנס במשך כמה חודשים, החליט שקד לפתוח ברבר שופ משלו והשאר היסטוריה.

היום הסגנון שלו כהגדרתו "לא מוגדר" מה שהופך את המקום שלו למיוחד עוד יותר. יום אחד תמצאו את שקד לבוש בפפיון ובשלייקס, ויום אחר עם חולצת הוואי וג'ינס. אבל האווירה תישאר ייחודית וקלאסית, עם רהיטים שהוא שיפץ בעצמו והרבה נגיעות של ניו סקול ווינטג' עם צבעים של תכלת בז', מהגוני וורוד אפוקסי.

מה בעצם אנשים מחפשים כשהם מגיעים אליך?
"אנשים מחפשים ספר. אוזן. איש קבוע שאיתו הם יוכלו לשבת על הכיסא ולא לדבר. שהוא כבר יידע מה לעשות. מה שמושך אליי אנשים זה אני והידיים שלי. יש הרבה משיכה לסטייל, ואנשים נדלקים מהמקום ומהמוזיקה. נכנסים ומצלמים. אבל בסוף אנשים אוהבים לבוא לבית וזו התחושה שאני רוצה להעביר – שאנשים ירגישו חופשי להסתובב, לשאול ולהתעניין. שירגישו מספיק בנוח לשבת על הכיסא ולהגיד לי להוריד עוד בפוני כי לדעתם לא הורדתי מספיק. לשמור על יחסים טובים ופתיחות".

אז אם אתם מבינים באופנה ובסגנון, וחשוב לכם להיראות טוב, הברבר שופ של נמרוד שקד הוא המקום עבורכם. האמן יליד שדרות יוציא אתכם עם תסרוקת, בראש או בפנים, שכולם יסתכלו עליה וכל מה שיהיה להגיד זה "וואו".

נמרוד שקד ברבר שופ, בוגרשוב 62 תל אביב

טלפון: 054-3331233

קישור לעמוד האינסטגרם

קישור לעמוד הפייסבוק

צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי

צילום: נמרוד שקד, ניב שקורי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר