מעצבי תכשיטים. (Shutterstock) צילום: margostock
מעצבי תכשיטים. (Shutterstock) צילום: margostock

מעצבי תכשיטים: המקומות שאתם חייבים להכיר

לתכשיטים יש ערך סנטימנטלי רב, בעיקר אם מדובר בכאלו שעוצבו באופן אישי לפי הפנטזיות הפרועות שלנו. אספנו עבורכם את המקומות המובילים בעיצוב תכשיטים שאתם חייבים להכיר

פורסם בתאריך: 1.1.20 13:59

פרנקו אורו תכשיטים

הכחול העמוק של אבן הספיר, משובצת יהלומים סביבה, השתקף בעיניה שנצנצו נרגשות כמו טבעת האירוסין שנחה כעת על אצבעה. היא לא ידעה כיצד בן זוגה בשנים האחרונות, ארוסה הטרי, ניחש ש"טבעת דיאנה" שקיבלה הנסיכה הבריטית ושהפכה מאז לעדי נכסף הרבה מעבר לגבולות הממלכה, היא משאת נפשה. "תודה מכל הלב, אתן מדהימות", סימסה לעובדות החנות בהתרגשות והוסיפה: "זה מושלם".

לפני שנתיים, באופן חשאי כמעט, נפתחה בפאתי דרום תל אביב פרנקו אורו תכשיטים, סטודיו גלריה מרהיבה לעיצוב תכשיטים הצמודה למפעל לייצור תכשיטים שפועל כבר 25 שנה. תוך זמן קצר התפשטה השמועה המרגשת והתכשיטים של החנות המשפחתית החלו להיראות על נשים, גברים וטף מצפון ועד דרום שלא הצליחו לעמוד בפני קסם הפנים החייכניות שמקבלות אותם במקום או הקול החם בטלפון שמדריך ומייעץ בסבלנות, הליווי האישי לאורך כל תהליך בחירת התכשיט ועיצובו, והמחירים הגמישים שמאפשרים לכל אחד ואחת לענוד את התכשיט שבו חשקה נפשם. עכשיו גם אתם יודעים, אבל גלו את הסוד רק באוזני מי שאתם באמת אוהבים.

דיאנה יהלומים. באדיבות פרנקו תכשיטים

דיאנה יהלומים. באדיבות פרנקו תכשיטים

תכשיט לכל חלום

ורוד וטורקיז במלוא עוזם ורכותם עוטפים אותך במעמקי הסטודיו הגלריה פרנקו אורו תכשיטים, שמפנקת את אורחיה עם חניה פרטית, פריבילגיה נדירה בעיר. הכניסה אל הסטודיו מרחוב שוקן האפרורי אינה מלמדת על מה שתמצאו בפנים: חנות ומפעל תכשיטים עם נגיעות של צבעים מרגיעים שכולל בר קפה במרכז המקום, מעניקה תחושה משפחתית ומחבקת. ותכשיטים, תכשיטים בכל נקודה שאליה נשלח המבט, שמרחיבים את הלב ומציתים את הדמיון – טבעות, עגילים, צמידים ושרשראות, מסגנון קלאסי ועל זמני שמאופיין בשיבוץ אבן אחת בלבד בכל תכשיט, מה שמאפשר לו לא להיות כבול לאופנות מתחלפות, דרך תכשיטים מודרניים ועד תכשיטים בסגנון וינטג' שנראים ומרגישים עתיקים להפליא.

הטרנד הלוהט ביותר כיום הוא תכשיטי זהב ואמייל צבעוניים המיוצרים בתנור חם או קר ומתאימים לכל גיל, ואלה מוצגים לראווה לצד צמידי הטניס משובצי היהלומים שתמיד באופנה, תכשיטים נגד עין הרע שחווים פריחה מחודשת וחישוקים שנדמה שלעולם לא יעברו מהעולם. לצד אלה מונחות "טבעות דיאנה" בכל הסגנונות והצבעים שהשנים לימדו שהן חוצות זמנים וגילים, כשהטרנד הבא הוא תכשיטי צדף שכבר מעוצבים בסטודיו ביד אמן.

טבעות אירוסין. באדיבות "פרנקו תכשיטים"

טבעות אירוסין. באדיבות "פרנקו תכשיטים"

גברים או נשים שמתכננים להציע נישואין, נערות צעירות, נשים בשלות, נשים בגיל הזהב, גברים בכל גיל ואפילו תינוקות שאך נולדו מוצאים בפרנקו פיסה קטנה של אושר – והטלפון אינו מפסיק לצלצל. מהעבר השני של הקו – אנשים שמצאו באתר תכשיט כלבבם ומבקשים להזמינו כמו שהוא, או לערוך בו שינויים כדי שיקלע בדיוק לטעמם. אילת ועמית, שמתמחות בקריאייטיב ובגימולוגיה (הערכה, רכישה ומכירה של יהלומים, אבני חן ופנינים) משוחחות איתם ארוכות, ומתחילות את התהליך המורכב והרגיש על כל שלביו, שמתבצע כולו בטלפון אם כך מעדיף הלקוח.

השירות האישי והמיוחד, כמו היה כל פונה לקוח VIP, עוטף גם את באי החנות שמגיעים לספוג את החוויה מקרוב. אילת ועמית לעולם אינן מאיצות בלקוחה שמסתובבת ממושכות בסטודיו, בוחנת ומרגישה, ולעתים אף בוחרת לשוב במועד אחר. השירות כולל גם תעודת אחריות לשנתיים עם תיקונים ללא עלות נוספת, אתר אינטרנט ידידותי ונוח לשימוש ומשלוחים למזמינים דרכו או בטלפון.

צמיד זהב כדורים דג אמייל זרקונים. באדיבות פרנקו תכשיטים

צמיד זהב כדורים דג אמייל זרקונים. באדיבות פרנקו תכשיטים

טווח המחירים נוח מאוד – הוא נע מ-300 שקלים ועד אלפים, ומתאפשר בזכות המפעל המשפחתי שבו מיוצרים התכשיטים אשר ממנו הם משווקים ישירות לצרכן, מה שחוסך את פערי התיווך. בנוסף ניתן גם להביא תכשיטים קיימים ולהמיר אותם לתכשיט חדש בעיצוב אישי. "בתכשיטים יש משהו מאוד מרגש. היום למשל לקוחה רכשה צמיד זהב לתינוק שלה עם חריטה, שלחה תמונה וכתבה: 'אני פשוט מאוהבת'. זה משהו כל כך אישי שמרגש אותנו", הן מספרות ונזכרות כי לא מזמן הגיעה לסטודיו אשה שסיפרה שלסבתה היה צמיד שהיא חולמת לשחזר. בהיעדר תמונה תיארה הלקוחה לעמית ולאילת את התכשיט מזיכרונה, הוא צויר לפי התיאור, ובסופו של דבר נברא העתק מדויק של הצמיד של הסבתא שמילא את נכדתה שמחה והודיה.

בכל חודש, בחגים ובאירועים מיוחדים כמו הוולנטיין דיי ויום האשה יוצאים בפרנקו תכשיטים עם מבצעים שווים – שווה לעקוב באתר, בפייסבוק או באינסטגרם, או פשוט לתת קפיצה לרחוב שוקן ולטעום מהקסם הזה.

פרנקו תכשיטים
כתובת: רחוב שוקן 27 קומה 4, תל אביב
שעות פתיחה: א-ה 9:00-17:30 ו 9:30-13:00
טלפון: 03-6818591
קישור לאתר 
קישור לפייסבוק  
קישור לאינסטגרם 

חנות המפעל. באדיבות פרנקו תכשיטים

חנות המפעל. באדיבות פרנקו תכשיטים


קורט תכשיטי יהלומים

מחפשים טבעת אירוסין שהיא אחת במינה? רוצים מתנה מיוחדת למישהי יקרה לכם? יש לכם חלום בראש על תכשיט ואתם רוצים להפוך אותו למציאות? קורט תכשיטי יהלומים ישמחו להגשים לכם את החלומות, עם קצת אקסטרה נצנוץ!

כבר למעלה משש שנים ש-"קורט תכשיטי יהלומים" מייצרת מגוון ענק של תכשיטים, במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן. אלעד קורט, הבעלים, הוא דור שני בענף היהלומים, כאשר את כל הבסיס שלו למד מאביו, יצרן של יהלומים. את המשפחתיות הם ממשיכים עד היום כאשר הם עובדים בשיתופי פעולה של תכשיטים אותם מעצב אלעד, ולהם מספק האב יהלומים מובחרים.

קורט תכשיטים. צילום עצמי

קורט תכשיטים. צילום עצמי

תכשיטים בעיצוב אישי

אחד הדברים המייחדים את החנות היא העובדה כי כל התכשיטים שלהם מיוצרים כאן, בארץ וניתן לרכוש אותם בשני אופני מכירה שונים – עיצוב אישי או רכישה מתוך המבחר. בחנות קיימת ויטרינת תצוגה מרשימה עם מגוון ענק של תכשיטים כאשר חלק הארי שבהם הם עיצובי הבית של "קורט", וחלקם מורכבים מזהב שמיוצר באיטליה, לו "קורט" מבצעים את השיבוץ כאן בארץ. התצוגה כוללת תכשיטים איכותיים ברמת גימור גבוהה במיוחד וביניהם צמידים, תליונים, עגילים, וכמובן טבעות אירוסין מרשימות.

לצד התצוגה היוקרתית, ניתן לייצר ב-"קורט" גם תכשיט בעיצוב אישי, כאשר התהליך מתחיל בתכנון ביחד עם הלקוח, הבנה וזיהוי של החזון, ואיתור התקציב המתאים. לאחר מכן נבנה קונספט לתכשיט על דף והוא עולה לתוכנה ייחודית היוצרת הדמיה תלת ממדית של המחשב. לאחר אישור ההדמיה על ידי הלקוח, התכשיט נשלח להדפסה על ידי מדפסת תלת ממד חדשנית בטכנולוגיה מהפכנית שמאפשרת ייצור מדויק ומוקפד עד לפרט הקטן ביותר. "הלקוח מגיע עם חזון שיש לו בראש" אומר אלעד, "ואנחנו הופכים את זה למוצר מוחשי, ברמת גימור הגבוהה ביותר. זה תהליך מדהים, לקרוא את הראש של הלקוח ולראות את ההבעה על פניו כשהוא בא לאסוף את המוצר הסופי".

טבעת יהלומים. באדיבות קורט תכשיטים

טבעת יהלומים. באדיבות קורט תכשיטים

לא רק לנשים

ב-"קורט תכשיטי יהלומים" מייצרים גם מבחר מרשים של תכשיטים לגברים, שלא תוכלו למצוא במקומות אחרים, הכוללים צמידים, תליונים, עגילים ועוד. בין הפריטים שייצרו בשנים האחרונות ניתן יהיה למצוא תליונים עם שמות של בני המשפחה, או לוגו של חברה, פריטים בצורת כלב אהוב או חיית מחמד אחרת, תמונה אותה ניתן לחרוט על תכשיט ועוד. בין קהל הלקוחות של "קורט" עברו בשנים האחרונות ספורטאים מפורסמים רבים, זמרים, שפים ידועים ועוד. "לשף אחד, למשל, הכנתי סכין מטבח מיוחדת משובצת יהלומים" מספר אלעד. "אין סוף לרעיונות וליכולות היצירתיות שניתן לממש כאן, ואנחנו זורמים עם כל רעיון שמגיע אלינו, גם עם הדברים המופרכים ביותר".

טבעת לגבר. באדיבות קורט תכשיטים

טבעת לגבר. באדיבות קורט תכשיטים

לפני הכל, השירות האישי

למרות שאיכות התכשיטים היא חשובה מאד, ב-"קורט תכשיטי יהלומים" חשוב השירות האישי והמסור, לא פחות. אלעד, לצד שותפו אלי ניסים, מעצבת הבית בוגרת "שנקר, רוני, וצוות הצורפים והמשבצים במפעל, מהווים חנות משפחתית, בוטיקית ומיוחדת שמקפידה לתת לכל לקוח הרגשה כאילו הוא חלק מהמשפחה. תהליך העיצוב והקנייה כולו מתבצע בצורה שקופה לחלוטין אל מול הלקוח והוא חלק אינטגרלי מכל שלב ושלב בתהליך, הוא מקבל עדכונים ותמונות משלבי הייצור והבטחה של פריט מוכן עד 10 ימי עסקים. בנוסף, יכול הלקוח להחזיר את הפריט עד 30 יום ממועד הרכישה לקבלת החזר כספי מלא, או עד 60 יום ממועד הרכישה כדי להחליף את התכשיט שרכש. כל הפריטים בחנות מגיעים עם אחריות מלאה לכל החיים, הכוללת תיקוני מידה, סידור וכמובן ניקיון תקופתי של התכשיט."בכל פעם שקונים ממני טבעת, אני מרגיש שאני חלק מהקמת בית בישראל" מספר אלעד. "אני מתרגש מכל הלקוחות שלנו. הם שולחים לנו אחר כך תמונת של הצעת הנישואין, ומגיעים לקנות גם טבעות נישואים, מתנה ללידה הראשונה ועוד. התחום שלנו בנוי על אמון אז אנחנו תמיד הוגנים עם כל הלקוחות, והם הופכים להיות לקוחות לשנים קדימה, מביאים את המשפחה ואת החברים, זה מה שמנחה אותנו בעבודה, יום אחרי יום".

קורט תכשיטי יהלומים
כתובת: רחוב הרקון 15 רמת גן, מתחם הבורסה ליהלומים
טלפון: 03-7987447
קישור לאתר

תכשיט לגבר בעיצוב אישי. באדיבות קורט תכשיטים

תכשיט לגבר בעיצוב אישי. באדיבות קורט תכשיטים

 

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר