טיפול פנים מומלץ בתל אביב (צילום: By Sofia Zhuravetc, shutterstock)

טיפול פנים מומלץ בתל אביב: תתאהבי בעצמך מחדש

עור הפנים שלך זקוק לטיפול וטיפוח לכל אורך השנה, וזה בדיוק הזמן להכיר את הקליניקות לרפואה אסתטית ולקוסמטיקה פרא-רפואית, שיסייעו לעור הפנים שלך לזהור בכל זמן ובכל מזג אוויר

פורסם בתאריך: 5.1.20 16:52

צילי קרן – כי לעור שלך מגיעות הידיים המקצועיות ביותר

צילי קרן המכונה "צילי תצילי" בפי לקוחותיה, הינה בעלת קליניקית DERMAOR הממוקמת בצפון תל אביב ובעלת 30 שנות נסיון בקוסמטיקה הקלינית טיפולית. "הסיפוק הגדול ביותר הוא לראות איך אשה שסבלה מקמטים, מכתמים, פצעים, ו/או צלקות חוזרת להיות יפה וזוהרת אחרי טיפול", לדבריה של צילי.

הקליניקה של צילי הוקמה מתוך חזון להוות "בית" לטיפולים אסטתיים משולבים, מתקדמים ובטוחים בהקשבה רבה, אכפתיות וליווי צמוד. בקליניקה הלקוחות נהנות מטיפולים מגוונים וחדשניים: טיפולי לייזר לחידוש עור הפנים, טיפול לייזר קרבון לריפוי מהיר של אקנה בפנים ובגוף, צריבת נימים ונגעים בעזרת מכשיר TDF, מיצוק הפנים בעזרת גלי-רדיו ואולטרה סאונד HIFU, חיזוק שרירים בעזרת "כפפות הפלא" העשויות סיבי כסף, פוטורג'ובניישן להבהרה והצערה ופילינגים ברמות שונות.

צילי קרן. צילום עצמי

צילי קרן. צילום: עדי שביט

אלפי מטופלות ביניהן נמנות רופאות, עורכות דין, נשות היי-טק, אקדמיה, עסקים ותקשורת אינן טועות. הן מגיעות לאורך שנים רבות, מתמסרות לידיה המקצועיות של צילי ומביאות את הבנות והנכדות כדי שיחוו גם הן את המהפך שיוצרת צילי. כאשר מגיעות אליה מטופלות שכבר ניסו כל טיפול ולא צלחו את בעיות העור, צילי מצליחה לתת להם מענה. לאה, אחת המטופלות שצילי גרמה לה "להיוולד מחדש", ממליצה לשנות את שם המכון לבית יולדות. "צילי פתרה אותי מאקנה קשה וצלקות איתן הסתובבתי 20 שנה וכל זה בחודש ימים".

צילי שהתעניינה בילדותה באסתטיקה, בחרה לרכוש את השכלתה המקצועית בעיר קלן שבגרמניה. לאחר 3 שנות לימודים התמחתה בקליניקות של טובי הרופאים בשיטות טיפול יחודיות לשיקום העור, ועם חזרתה ארצה הפכה ליבואנית של קוסמטיקה הומאופטית והכשירה קוסמטיקאיות רבות בשיטה.

"טיפול אישי ומדויק בעור מתחיל באיבחון מעמיק של הבעיה העיקרית שמעיקה על המטופלת וכמובן צרכי העור הספציפי שלה", מסבירה צילי.
"חשוב להביא את העור לשיפור עד לקבלת התוצאה הרצויה ולהמשיך בשימור לאורך השנים. מומלץ להתחיל לטפל בעור בגיל צעיר עם הופעת הפצע הראשון וסביב גיל 30 לשמר את העור ולעכב תהליכי התבגרות", היא מדגישה.

צילי קרן בפעולה. צילום עצמי

צילי קרן בפעולה. צילום: עדי שביט

השיטה היחודית 4Beauty שפיתחה צילי נועדה להצערת העור, טיפול באקנה וצלקות, טיפול באודם כרוני, פיגמנטציה וטיפולי גוף בפסי מתיחה והצרת היקפים. השיטה מבוססת על 4 פעולות חשובות המביאות לתוצאה הרצויה. טיפול האנטי אייג'ינג מבוסס על הצערת הקולגן ועידוד ליצירת קולגן חדש, החדרת לחויות וחומרי הזנה לשכבות העור העמוקות, חידוש והבהרה של שכבת העור העליונה, חיזוק שרירים, מתן נפח והרמת הפנים.

בטיפולי האקנה מטפלים בארבעה גורמים לתופעה: השמדת החיידק הגורם לדלקת ולפצעים, איזון ייצור הסבום (חלב), הסרת התאים המתים החוסמים את פתח תעלות החלב וטשטוש צלקות. ‏

צילי מדגישה כי הפנים הן כרטיס הביקור שלנו ולכן חשוב להעניק להן את הטיפול הנכון והמדויק ביותר כדי להשיג פנים בריאות, זוהרות ואחידות.
הטיפולים של צילי מסייעים ללקוחותיה להתאהב בפניהן פעם אחר פעם ומחזירים את הברק הטבעי שניזוק עם השנים.

טיפולים חדשניים אצל צילי. צילום עצמי

טיפולים חדשניים אצל צילי. צילום: עדי שביט

בימים אלו מבצעת צילי אבחון עור און ליין ושולחת עד הבית תכשירים פעילים שיסייעו בחזרה לשיגרה זוהרת ויפה. כמו כן, ממליצה צילי לכל אחת להקדיש לעצמה מספר דקות ביום לביצוע תרגילים לחיזוק שרירי הפנים והצוואר. זוהי שיטה שפותחה בצרפת ומשפרת את זרימת הדם, מעלה את נפח השרירים ויוצרת הרמה טבעית.

ולסיום – טיפול עצמי בבית

טיפול ביתי מומלץ מורכב ממצרכים הקיימים בכל בית ומבוסס על פילינג קוואקר. יש לערבב שיבולת שועל דקה עם מעט מים פושרים, למרוח ולעסות את הפנים במשך 2-3 דקות. לאחר השטיפה למרוח מסכה המכילה יוגורט טבעי, לימון, דבש, שמן זית ומעט חלבון ביצה. לאחר רבע שעה יש לשטוף במים.

צילי קרן

נייד: 054-4648699

קישור לאתר

כתובת: קהילת סלוניקי 11 נאות – אפקה, תל אביב

שעות פעילות: ראשון עד חמישי בין השעות 08:30-19:30

ימי שישי בין השעות 08:00-14:00

טיפול פנים אצל צילי. צילום עצמי

טיפול פנים אצל צילי. צילום: עדי שביט


גאל לוי – קוסמטיקה פיטו-ביולוגית

פעמים רבות מוצאים אנשים את ייעודם האמיתי דרך חוויות או מצוקות שחוו בעצמם. כך היה גם במקרה של גאל לוי, קוסמטיקאית מומחית פיטו-ביולוגית, שסבלה בצעירותה מבעיות עור. כילדה וכנערה, גאל עסקה לא מעט בניסיונות להסתיר ולאפר את בעיית האקנה שממנה היא סבלה, ומתוך ניסיונות אלו נבעה האהבה הגדולה שלה לאיפור, ולאחר מכן לאסתטיקה בכלל.

"נכנסתי לתחום הקוסמטיקה למרות שהתחלתי כמאפרת", אומרת גאל, "כי העיסוק בקוסמטיקה הוא יותר המהות שלי. אני אוהבת לטפל מבפנים החוצה – לא לכסות ולא להסתיר".

לטפל מבפנים החוצה: לא לכסות ולא להסתיר. גאל לוי (צילום עצמי)

לטפל מבפנים החוצה: לא לכסות ולא להסתיר. גאל לוי (צילום עצמי)

קוסמטיקה פרימיום

גאל מתמחה בקוסמטיקה פיטו-ביולוגית, שהיא שיטה ייחודית ובינלאומית המוגדרת כשיטת פרימיום בלמעלה מ-95 מדינות ברחבי העולם. בשיטה זו, כל החומרים הפעילים, החומצות ותהליך העבודה מגיעים מהטבע – ללא שום רכיב או פעולה כימית שיכולים, חלילה, לגרום נזק.

מה שמייחד את השיטה הוא העובדה שאין תפריט טיפולים קיים כמו אצל קוסמטיקאיות רבות, אלא שהטיפול נבחר ומתבצע בהתאמה אישית. כאשר מגיעה לקוחה לטיפול, נבחר עבורה הטיפול האידיאלי בהתאם למצב עורה, והטיפול ממשיך ומשתנה בצורה דינמית ככל שמתקדמים וככל שמצב העור משתפר.

גאל לוי: טיפול בהתאמה אישית (צילום: גאל לוי)

גאל לוי: טיפול בהתאמה אישית (צילום: גאל לוי)

להתחיל בכל גיל

בקליניקה שלה, הממוקמת ברמת השרון, מספקת גאל מבחר רחב של טיפולים מעבר לטיפולי הפנים, ביניהם עיצוב גבות, הלחמה והרמת ריסים ועוד; וטיפולי גוף כגון הצרת היקפים וצמצום צלוליט. בכל הטיפולים שהיא מציעה, גאל משתמשת במכשור המתקדם בעולם. גאל ממליצה להתחיל לטפל בבעיות עור ברגע שהן מופיעות, ולא להמתין – בין אם מדובר בגיל 12 או בגיל 18.

טיפולי אנטי אייג'ינג היא ממליצה להתחיל כבר בגיל 25, משום שהיא מאמינה שעם טיפול נכון בחומרים פעילים ובעיקר עם המכשור המתקדם שבו היא משתמשת, ניתן ממש לעצור ולהאט את תהליכי ההזדקנות ולמנוע נפילה של עור, לספק הבהרה של כתמי גיל, שמש ופיגמנטציה, למצק את הצוואר ולחדש את תאי העור.

באמצעות השיטה הייחודית שלה, יכולה גאל להחדיר את החומרים הפעילים בתכשירים אל עומק הרקמה, לתקן את העור וממש לשפר אותו מבפנים החוצה, כך שהאפקט הסופי הוא אפקט נבנה שמתגלה רק לאחר הטיפול ונשמר לאורך זמן. גאל מלווה את כל הלקוחות בשירות מסור ומוקפד בכל עת, בזמינות מלאה, בהוצאת משלוחים, במתן פתרונות אונליין לבעיות ועוד.

גאל לוי: שירות מסור ומוקפד בכל עת (צילום: גאל לוי)

גאל לוי: שירות מסור ומוקפד בכל עת (צילום: גאל לוי)

התהליך האבחוני

אחד הדברים המייחדים את שיטת הטיפול של גאל הוא התהליך האבחוני שעוברת כל לקוחה חדשה שמגיעה אל הקליניקה. לאחר מילוי שאלון בריאותי ובחינת מצב העור, יכולה גאל להתאים את התהליך המדויק לטיפול, כולל תוכנית עבודה שאותה מקבלת הלקוחה גם לתחזוקה בבית. מכיוון שמדובר בחומרים פעילים חזקים, שבהם ריכוז החומצות גבוה, לא ניתן לבחור אותם או להשתמש בהם לבד, אלא רק על ידי ליווי מקצועי.

המקצוענות והניסיון של גאל משחקים כאן תפקיד נרחב, הן בבחירת החומר המדויק והמתאים והן במתן הנחיות מדויקות, כולל ליווי בכל עת – גם לטיפול הביתי. "מוצרי מדף ניתן לרכוש בכל גיל ובכל חנות", מסבירה גאל, "את החומרים הפעילים לא ניתן לרכוש לבד, משום שחייבת להיות התאמה והשגחה של אשת מקצוע. מוצרי המדף הם רק נותני לחות, ולכן כדי לראות באמת שינוי בעור, תיקון בעיות, אתן חייבות לבחור במוצרים פעילים המכילים חומצות, פפטידים, אנזימים וויטמינים מיוחדים".

גאל לוי: מקצוענות בבחירת החומר המדויק והמתאים (צילום: גאל לוי)

גאל לוי: מקצוענות בבחירת החומר המדויק והמתאים (צילום: גאל לוי)

גאל לוי – קוסמטיקה פיטו-ביולוגית

טלפון: 054-5393522

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לדף האינסטגרם



Glow Clinic

קר בחוץ? הכירו את המקום הכי לוהט שמצליח להוציא את אושיות האופנה והביוטי מהבית. כן, גם ב8 מעלות. "חיפשתי קליניקה שתרכז את שגרת הטיפולים שלי הכוללת המסת שומן, טיפולי פנים והסרת שיער במקום אחד, נגיש ואיכותי והכי חשוב שאראה תוצאות אפקטיביות", מסבירה לי מאי ברק, לקוחה מרוצה של הקליניקה. "את ליאור דראל אני מכירה שנים ויודעת שאם הוא שם את ידו בדבר זוהי חותמת של איכות ללא פשרות. כשראיתי מי הצוות הבנתי שצדקתי. כולן קוסמטיקאיות מנוסות שצברו קילומטרז' של שנות עשייה. אבחון עור הפנים שלי נעשה בצורה כל כך מקצועית ומדויקת, כך שידעתי שאני במקום הנכון".

הקליניקה הרפואית הראשונה בישראל. צילום: שי קדם

הקליניקה הרפואית הראשונה בישראל. צילום: שי קדם

ממש כמו מאי, לקוחות רבים, את חלקם אפשר לזהות מיד, מדווחים על יחס אישי ומעטפת טיפולית שנבנתה במיוחד למידותיהם. אם אפשר לדייק ולומר, שמעבר ליופי והאסתטיקה של הקליניקה שזכתה במיקום מושלם, מה שעושה את glow clinic לייחודי ושונה בנוף זה המכשור הרפואי המתקדם בתחום. בין אם אלו טיפולי הסרת שומן שהפכו לשם דבר הודות למכשיר המהפכני שנמצא בקליניקה ונותן מענה מקצועי ואיכותי, ובין אם זהו המכשיר לאבחון העור בעל 24 מצלמות שיודעות לתת ניתוח מדוויק של העור בהשוואה לקבוצת הגיל כמו גם למאפיינים נוספים. בglow clinic לא מתפשרים על ליד ובערך, הם משכילים להכניס את נפלאות המדע הטכנולוגיה על מנת להעניק את הטיפול האולטימטיבי לכל לקוח ולקוחה.

מכשיר הדגל, Venus glow פותח על ידי מיטב המוחות ומאפשר מענה איכותי ואפקטיבי עם תוצאות מוכחות: מיצוק עור פנים ואזורי המחשוף, החלקת קמטים וקמטוטים עמוקים, חידוש והצערת העור, הבהרת כתמי פיגמנטציה, כיווץ נקבוביות פתוחות, טיפול בצלקות אקנה והענקת גוון פנים אחיד.למעשה מדובר במילה האחרונה בתחום טיפולי הפנים, פיסול והצערת העור. הודות לטכנולוגיה רפואית מהפכנית ניתן לראות תוצאות מעולות. הלקוחות מדווחים על עור פנים צעיר, בריא וקורן עם מינימום תופעות לוואי, ומקסימום מראה טבעי ולא עשוי ומלאכותי.

GLOW CLINIC: מענה מקצועי ואיכותי. צילום: שי קדם

GLOW CLINIC: מענה מקצועי ואיכותי. צילום: שי קדם

"בניגוד לאפשרויות אחרות שקיימות כבר שנים פה מדובר בטיפול ממוקד", מסבירים לי בקליניקה הרפואית המובילה. "כל הזמן חתרנו לטיפול לא פולשני, שיאפשר ללקוחה לחזור לשגרה מהר ככל שניתן אך עם תוצאות טובות. היום ניתן להגיד שזה אפשרי! התוצאות מדברות בעד עצמן. ואם אומרים שהפנים זהו כרטיס הביקור שלנו, אז הפנים של הלקוחות שלנו הם באמת כרטיס הביקור המוצלח ביותר. חלק גדול מהלקוחות – נשים וגברים כאחד, הם אנשים שקיבלו המלצות".

סוגי טיפולים בגלואו קליניק – Glow Clinic

 טיפולי פנים: טיפול פנים קלאסי (ניקוי, חידוש העור), מיצוק והידוק עור הפנים באמצעות מכשור מתקדם, הידרה פשיאל (HydraFacial) לניקוי עור הפנים.
 טיפול בצלקות.
 טיפול באקנה פעיל.
 טיפול פיגמנטציה.
 טיפולי גוף: טיפול בהצרת היקפים ומיצוק הגוף באיזורים: בטן, מותניים, ישבן, ירכיים, ידיים, קו חזייה.
 טיפול בצלוליט, טיפול בסימני מתיחה.
 הסרת שיער בלייזר לפי אזור או כל הגוף.
 הזרקות: הזרקת חומצה היאלורונית, הזרקת בוטוקס, חוטים נספגים.
 עיסויים: מגוון סוגי עיסויים (קלאסי, שוודי)

צוות מקצועי, מכשור מתקדם ומגוון טיפולים איכותיים . צילום: שי קדם

צוות מקצועי, מכשור מתקדם ומגוון טיפולים איכותיים . צילום: שי קדם

Glow Clinic – הקליניקה הרפואית הראשונה בישראל

רחוב: קויפמן 2 ת"א. (מול חניון הדולפינריום צמוד לארומה על הטיילת)
טלפון: 03-5162252
שעות פעילות: א'-ה' 9:00 עד 20:00, ויום ו' 9:00 עד 16:00
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

לובי מד ספא. צילום: שי קדם

לובי מד ספא. צילום: שי קדם



מד ספא – פנינה מרגשת בטיילת תל אביב

הכירו את מד ספא, המקום חדש, אך בעל המקום, ליאור דראל, מחזיק בוותק מכובד ובמוניטין בתחום. כמוהו גם הצוות שנבחר בקפידה וכולל צוות קוסמטיקאיות רופאים ומעסים מהטובים שבענף, זאת כחלק מסטנדרט האיכות הבלתי מתפשר שמאפיין את המקום החדשני.

מד ספא הממוקם בטיילת תל אביב הוא כל מה שרציתם ולא ידעתם שאפשר לקבל תחת קורת גג אחת, אם תרצו טיפול 10,000 לגוף ולנפש. החיוך והברק בעיניים של הלקוחות השבים מעיד אלף מונים על חוויה מפנקת במיוחד. מד ספא מאופיין בעיצוב מדויק שתוכנן בקפידה ואווירה אורבנית כיאה לספא הממוקם בעיר ללא הפסקה.

צוות קוסמטיקאיות רופאים ומעסים מהטובים שבענף (צילום: ליאור דראל)

צוות קוסמטיקאיות רופאים ומעסים מהטובים שבענף (צילום: ליאור דראל)

במקום תמצאו 4 חדרי טיפולים – פרטיים, זוגיים או אפילו חדרי טריו שגם בהם הצוות מקצועי יעניק לכם יחס אישי. גולת הכותרת של המקום היא סל שירותים נרחב. אתם מפנים שעתיים מהלו"ז הצפוף שלכם נכנסים אל תוך חלוק לבן ומתמסרים לטובי המוחות, או במקרה זה טובי הידיים שידאגו להחזיר לכם את החיוניות והרעננות לעור הפנים, את המרגוע לנפש וזרימת הדם בגוף.

על אף שבארה"ב בכל עיר או מחוז כל אישה מקומית תדע לכוון אתכם למד ספא הקרוב, הלהיט שכבש את אמריקה הגיע רק כעת לארץ המובטחת. למעשה מד ספא הוא הסנונית הראשונה בארץ של קליניקה רפואית אשר מאפשרת חוויה כוללת של טיפולים קוסמטיים ורפואיים לצד עיסויים מפנקים.

בין אם מדובר בקמט סורר, עיניים עייפות או פגעי פיגמנטציה במד ספא תוכלו לקבל מענה עם מגוון רחב של טיפולים לחידוש וטיפוח עור הפנים המבוצעים ע”י צוות הרופאים ואסתטיקניות של המקום בהתאמה אישית לכל לקוחה בהתאם לאבחון העור וצרכיו תוך שימוש במכשור המתקדם בתחום ובפרוטוקולים רפואיים.

הסנונית הראשונה של הלהיט מארה"ב (צילום: ליאור דראל)

הסנונית הראשונה של הלהיט מארה"ב (צילום: ליאור דראל)

עוד במסגרת הטיפולים שמוצעים במד ספא – טיפול לחיטוב הגוף ולמיצוקו, הצרת היקפים, טיפול פילינג גוף, המסת שומנים והספורטאים שבינינו יזכו לקבל טיפול ייעודי. במקום שהשכיל להבין כי גוף ונפש חד הם תוכלו ליהנות גם מעיסויים מפנקים בשילוב חמאת שיאה או אבנים חמות. לרגע תשכחו את האוטו (ואיך מצאתם חנייה בקלות, ועוד בלב תל אביב!) ואת היופי של חוף הים הסמוך ותפליגו למקומות רחוקים. החוויה שכולה בריאות והתחדשות של הגוף והנפש באווירה קסומה ונעימה המשלבת ריחות, מנגינות ובעיקר ידיים טובות תיתן מזור לגופכם העייף.

בין שאתם מחפשים כיצד לפנק את עצמכם ביום הכיף הזוגי שהבטחתם לעצמכם או שהחלטתם שהגיע העת שגם מילוי הבוטוקס הרבעוני יעשה באווירה נעימה – כעת מסתמנת הזדמנות לעשות זאת בכיף, מבלי להתפשר על איכות.

חבילות טיפולים Medspa – הספא הרפואי הראשון בישראל

עיסוי מדספא גולד סטנדרט (Medspa Gold Standard) – עיסוי הדגל של מדספא כולל עיסוי גוף מפנק למשך 60 דקות לבחירה מתוך מגוון סוגי עיסוי: שוודי, ארומטי, שיאצו, משולב ורקמות עמוק. לבחירתכם תוספת חמאת שיאה או אבנים חמות ללא תוספת עלות.

טיפול מדספא סיגנטור (Medspa Signature) – טיפול הדגל של מדספא כולל טיפול פנים מלא של 60 דקות ועיסוי גוף מפנק למשך 60 דקות לבחירה מתוך מגוון סוגי עיסוי: שוודי, ארומטי, שיאצו, משולב ורקמות עמוק.

לבחירתכם תוספת חמאת שיאה או אבנים חמות ללא תוספת עלות.

טיפולים קוסמטיים ורפואיים לצד עיסויים מפנקים (צילום: ליאור דראל)

טיפולים קוסמטיים ורפואיים לצד עיסויים מפנקים (צילום: ליאור דראל)

"יום במדספא" (A day at Medspa)

חוויה ייחודית של הספא הרפואי הראשון בישראל מקנה לכם טיפול של שלוש שעות מלאות הכוללות טיפול פנים מלא בשילוב מכשור של 90 דקות, עיסוי גוף מפנק למשך 90 דקות בשילוב מכשור (30 דקות מתוך משך העיסוי) לבחירה מתוך מגוון סוגי עיסוי: שוודי, ארומטי, שיאצו, משולב ורקמות עמוק. לבחירתכם תוספת חמאת שיאה או אבנים חמות ללא תוספת עלות.

טיפולי פנים: מגוון טיפולי פנים, טיפול בצלקות, טיפול באקנה פעיל, טיפול פיגמנטציה

טיפולי גוף: ידיים, קו חזייה, בטן, מותניים, ישבן, ירכיים הסרת שיער בלייזר , לפי אזור או כל הגוף

הזרקות: חומצה היאלורונית, הזרקת חומצה היאלורונית, בוטוקס, חוטים נספגים.

עיסויים: עיסוי יחיד, עיסוי זוגי, טיפולי ספורטאים, טיפול כירופרקט.

מד ספא

כתובת: קויפמן 2, טיילת תל-אביב
טלפון: 03-516-2252
מייל: [email protected]
שעות פעילות: ראשון עד חמישי – 10:00-18:00 | שישי – 09:00-17:00



חנהל'ה – טיפולי פנים המותאמים באופן אישי לעורך

חנהל'ה הינו מכון בוטיק לקוסמטיקה פרא-רפואית בניהולה של חנהל'ה, קוסמטיקאית מוסמכת וותיקה, בעלת ניסיון של למעלה מ-22 שנים בתחום טיפולי הפנים.

כחלק מהחתירה למקצועיות, חנהל'ה שמה לעצמה מטרה ללמוד כל מה שניתן על העור והטיפול בו. לאחר שהשלימה את לימודיה ב'איב סנטר', היא חברה למספר רופאים על מנת להעמיק בהבנת העור וללמוד את תחום הדרמטולוגיה, טיפול ושיקום העור. "אני סקרנית מטבעי", היא מעידה על עצמה, "וגם כיום, לאחר שנים רבות בתחום, אני מקפידה להגיע להשתלמויות בתחום ולהעשיר את הידע שלי ולרכוש כלים נוספים וחדשים לטיפול בעור".

חנהל'ה: "כשמרגישים טוב, נראים טוב" (צילום עצמי)

חנהל'ה: "כשמרגישים טוב, נראים טוב" (צילום עצמי)

הקליניקה בסי אנד סאן

לאחרונה העבירה חנהל'ה את המכון הוותיק שלה למתחם היוקרה סי אנד סאן בתל אביב, וכיום היא מקבלת מטופלות בקליניקה הפועלת בשיתוף אנשי מקצוע נוספים. כך, ניתן לקבל במקום מגוון רחב של טיפולי גוף ואסתטיקה, ולצד הטיפולים של חנהל'ה ליהנות גם ממניקור ופדיקור, שיזוף בהתזה ושירותי יופי נוספים.

לקליניקה של חנהל'ה מגיעים נשים וגברים כאחד. בשלב הראשון, עורכת חנהל'ה אבחון של העור – האם מדובר בעור רגיש, שמן, יבש עור מעורב – ולאחר מכן מתשאלת את הלקוחות על אופי הטיפול היום-יומי בעור. "חשוב לי להבין אילו טיפולים הלקוח עשה בעבר", היא אומרת, "כיצד הוא או היא מטפלים בפנים ומשמרים את העור, ולקבל תמונה שלמה של מצב העור. כל אלו מסייעים לי להתאים את סוג הטיפול והמוצרים לעור של הלקוחה והלקוח".

חנהל'ה מטפלת בעור בצורה עדינה. "חשוב לי להכיר קודם כול את עור הלקוחה והתגובות שלו, ולכן לרוב הטיפול הראשון יהיה קלאסי ועדין יחסית", היא מדגישה.

לרכוש כלים נוספים וחדשים לטיפול בעור (צילום: חנהל'ה)

לרכוש כלים נוספים וחדשים לטיפול בעור (צילום: חנהל'ה)

טיפולי הפנים בקליניקה

בקליניקה ניתנים מגוון רחב של טיפולי פנים, ולדבריה של חנהל'ה לא כל טיפול מתאים לכל סוג עור. חלק מהטיפולים הינם קלאסיים ובסיסיים יותר, ביניהם טיפול פנים שמטרתו ניקוי העור בלבד, ואחרים פועלים באופן עמוק יותר על העור.

אחד מטיפולי הדגל של חנהל'ה הינו טיפול אנטי-אייג'ינג- החדרת ויטמינים לעור באמצעות מכשור הפוטותרפיה, המחזק ומעודד את ייצור הקולגן והאלסטין בעור ומביא למיצוק העור. בטיפול משולב גם מכשיר הידרו-תרמי שמטרתו החדרת לחות לעור תוך כדי הפעלת שרירי הפנים, או אם תרצו – חדר כושר לפנים. טיפול האנטי-אייג'ינג כולל גם החדרת סרום היאלורוני על בסיס צמחי, והחדרת חמצן, להארת העור והחייאתו תוך כדי עיסוי ופינוק העור, ובסיום – מסכה.

חנהל'ה מציעה טיפולי יופי לחוגגים ובעלי שמחות. "בואו להיראות זוהרות ורעננות באירוע שלכן, למראה עור פנים בריא וצעיר", היא מזמינה. סוג נוסף של טיפולים מתמקד באזורים ספציפיים, ביניהם טיפול המתמקד בעיניים, בצוואר או בשניהם. בטיפול זה מוחדרים לעור לחות וחמצן, סרום היאלורוני, ופוטותרפיה לטשטוש קמטוטים ולהפחתת הנפיחות מסביב לעיניים, ולסיום – מסכת עיניים.

כל המוצרים שבהם חנהל'ה עושה שימוש הינם על בסיס צמחי, ללא כימיקלים, ולא נוסו על בעלי חיים.

טיפול פנים לצד תמיכה רגשית

המוטו של חנה'לה הוא "כשמרגישים טוב, נראים טוב – ולהיפך". לא בכדי, חנהל'ה היא מאסטר ב-NLP, מנחה ומלמדת NLP כאורח חיים. "NLP היא דרך חיים. במהלך הטיפול, נשים רבות בוחרות לשתף אותי בחייהן. אנחנו משוחחות בחופשיות, כאשר המטרה שלי היא לסייע להן להרגיש טוב עם עצמן גם רגשית", היא מספרת, "אנחנו מדינה מלאה בלחצים, וסטרס משפיע לרעה על הגוף והנפש. חשוב לי להעניק ללקוחות שלי ערך מוסף, וכל לקוחה מרוויחה טיפול פנים לצד תמיכה רגשית".

חנה'לה

כתובת: הרצל רוזנבלום 10, מתחם SEA & SUN, תל אביב

טלפון: 050-2577676

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר