שיטת NLP: הכירו את פז אושרן. צילום: יח"צ
שיטת NLP: הכירו את פז אושרן. צילום: יח"צ

קורסי NLP: הכירו את מסלול הלימודים שבנה פז אושרן

שיטת ה - NLP פועלת במטרה "לתכנת" את המוח ומערכת העצבים, ולהשיג הצלחה ויצירת שינוי בחיים באמצעות שינוי המחשבות. ראיון עם פז אושרן, מאסטר ומורה מוסמך לשיטה שכולם מדברים עליה ופיתח קורסי NLP מבוקשים רבים

פורסם בתאריך: 7.1.20 18:18

מהי בעצם שיטת ה – NLP, או בשמה המלא Neuro Linguistic Programming? מדובר בשיטה שפועלת במטרה "לתכנת" את המוח ומערכת העצבים דרך שפה, ולשנות תהליכי חשיבה והתנהגויות אוטומטיות.

השיטה פותחה בידי שני חוקרים בשנות השבעים, אשר ביקשו להבין את סודות ההצלחה של אנשים מצליחים, או יותר נכון, מהם המאפיינים המרכזיים של אנשים אלו וכיצד לבודד אותם כדי ללמד בעזרתם אנשים אחרים להצלחה.

פז אושרן, מאסטר ומורה מוסמך ל-NLP והיפנוזה, אומר: "שיטת NLP מיועדת להשגת הצלחה ויצירת שינוי בחיים באמצעות שינוי המחשבות, הרגשות וההתנהגויות האוטומטיות". פז אושרן מלמד קורסי NLP ברמה הגבוהה ביותר בבית הספר 'פז אושרן ' בתל אביב.

מה קורס ה-NLP מלמד ועבור מי הוא מיועד?

"קורס NLP, בניגוד ללימודי פסיכולוגיה, אינו מתמקד בהבנת וחקר הבעיות אלא באספקת פתרונות. NLP חוקר את הפתרונות וההצלחות הפנומנליות של אנשים ואיך לרתום אותם להצלחה שלנו מתוך ההבנה שאנחנו לא צריכים ללמוד איך להיכשל, אלא ללמוד כיצד להצליח.

"בקורס NLP בבית ספר 'פז אושרן' התלמידים לומדים לפתח את הביטחון העצמי ולשפר משמעותית את התקשורת הבינאישית, לקרוא שפת גוף ולהבין אנשים, לפתור פוביות, מחשבות והתנהגויות כפייתיות. הקורס מלמד באופן מעמיק ואפקטיבי – שינוי הרגלים, חיזוק מוטיבציות וטיפול בדחיינות, שליטה ברגשות ובמחשבות והגעה לשקט פנימי.

"הקורס מיועד עבור אנשים שמבינים שלמוח יש כוח מטורף, והם רוצים ללמוד להשתמש ביכולות השונות של המוח. אלו יכולים להיות צעירים שרעבים להצלחה, התפתחות וצמיחה, מטפלים ואנשים שרוצים לעזור לאחרים, אנשי מכירות שרוצים להיות חריפים יותר, אנשים שרוצים לחזק את התקשורת הבין אישית ובכלל, לפתור כל קושי חברתי או מנטלי. בקורס כולם יקבלו את כל הכלים המתאימים להשגת הצלחה והתפתחות אישית".

"חשוב לציין, שהקורס מתאים מאוד גם עבור אנשים שאין להם בעיה מסוימת לפתור, אלא שהם רוצים לשדרג את ההישגיות שלהם, להיות טובים יותר במה שהם עושים או במילים אחרות: להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם".

מהם האלמנטים שמיצבו את קורס ה- NLP בביה"ס 'פז אושרן' כאחד הקורסים המובילים בישראל בתחום?

"קורס ה-NLP שאני מעביר הוא הקורס המלא והכולל, הוא נלמד בשיטות המקור של מפתחי השיטה בעולם ולכן הוא כל כך אפקטיבי ומעשי. במהלך הקורסים, אנחנו לא מסתפקים בסיפורים ודוגמאות על 'פריצות דרך' שאנשים עשו, אלא מכוונים לכך שכל סטודנט שלנו יחווה פריצת דרך בעצמו".

"בתחילת הקורס, התלמידים כותבים לעצמם את המטרות האישיות שלהם (למשל: להפסיק לעשן, למצוא זוגיות, לעשות יותר כסף, להרחיב את המעגל החברתי), ובמהלך/בסוף הקורס, כשהם משיגים את המטרה שלהם, הקורס הופך להיות אפקטיבי ועוצמתי, יותר מכל סיפור ודוגמה ששמעו עליה. התלמידים במהלך הקורס לומדים להגיע לשקט פנימי, להחליט את ההחלטות הטובות ביותר בעבורם, להשפיע על אנשים אחרים, להתמודד היטב עם משברים להיות האדם שהם תמיד רצו להיות".

באילו מתכונת נלמדים הקורסים?

"אני מעביר שני קורסים בסיסיים: קורס  practitioner שהוא קורס NLP בסיסי ומי שמסיים את הקורס יכול לעסוק בתחום, וקורס מאסטר למתקדמים הכולל הרחבות כגון: דמיון מודרך להבנת תת המודע- איך יוצרים שינוי דרך תת המודע, לימוד מסרים תת הכרתיים, ההיסטוריה של ההיפנוזה, ועוד. קורס נוסף שאני מלמד הוא קורס Coach NLP לעסקים, המיועד למנהלים, לבכירים ולאנשים המתעניינים בפיתוח עסקי. התעודה למסיימי הקורס בבית ספר 'פז אושרן' היא תעודה מוכרת ובינלאומית לעיסוק ב- NLP".

"הקורסים ברובם מתקיימים בשעות הערב, לאורך כ- 22 מפגשים. יש בנוסף קורס אונליין ללימוד דרך המחשב מכל מקום. הלימודים מאוד חווייתיים ומעוברים בצורה נעימה, כיפית וקליטה מאוד".

פז אושרן, מאסטר ומורה מוסמך ל-NLP, למד אצל גדולי המורים בעולם- ריצ'ארד בנדלר – מפתח השיטה עצמו, רוברט דילץ, טוני רובינס, טד ואדריאנה ג'יימס ומייקל הול. הוא צבר ניסיון מקצועי נרחב ומקיף כבעל קליניקה פרטית להנחיית NLP משנת 2004 ומרצה בכיר בחברות וארגונים. בית הספר 'פז אושרן' שנפתח בשנת 2010 ממשיך לשמר את מעמדו כביה"ס מוביל ללימודיNLP  ופיתוח מיומנויות חברתיות.

פז אושרן הוא מחבר הספרים רבי המכר: "איך להיות מגנט חברתי", "ביטחון עצמי למגנוט חברתי", "אסרטיביות חברתית" ומנהל ערוץ ה-NLP ביוטיוב הגדול בישראל.

לפרטים נוספים והרשמה לקורס

בית ספר 'פז אושרן'
כתובת: דרך השלום 7 בתל אביב
קישור לאתר פז אושרן
קישור לעמוד הפייסבוק של פז אושרן
קישור לרכישת הספר הראשון "איך להיות מגנט חברתי"
קישור לרכישת הספר השני "ביטחון עצמי למגנוט חברתי"
קישור לרכישת הספר השלישי "אסרטיביות חברתית"

פז אושרן: מאסטר ומורה מוסמך לשיטת NLP. צילום עצמי

פז אושרן: מאסטר ומורה מוסמך לשיטת NLP. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר