פסטה בתל אביב: הכירו את מסעדת אלורה. צילום: דרור ורשבסקי
פסטה בתל אביב: הכירו את מסעדת אלורה. צילום: דרור ורשבסקי

פסטה בתל אביב: הכירו את מסעדת אלורה

יש מסעדות איטלקיות שמשאירות טעם טוב בפה ויש כאלו שגורמות לחך להתאהב בהן. אלורה היא ללא ספק מסעדה שתיקח אתכם למסע התאהבות קולינרי

פורסם בתאריך: 9.1.20 14:44

אלורה – הלו, זו איטליה?

מסעדת אלורה הממוקמת במרכז העיר תל אביב היא הדבר הכי קרוב לאיטליה שתמצאו בסביבה. זה מתחיל מהעיצוב הכפרי והחם – גם במסעדה עצמה וגם בחצר המעוצבת בפשטות ים תיכונית כובשת. אחרי שמתמקמים בשולחן, מתחילים לנשום את האווירה, לספוג את הרומנטיקה ולהתמסר למוזיקה. בזכות כל אלה, אפשר בקלות לשכוח שפה זה לא אירופה כל זה עוד לפני שמגיעים לטאבון הלבנים, שהוא בעצמו עולה חדש, או ישן, מאיטליה. בטאבון זה נאפות הפיצות הטעימות של אלורה, כמו גם הפוקאצ'ות שעם כל ביס מהן גובר החשק לומר 'גרציה אלורה'.

הפיצות של אלורה עשויות בטאבון איטלי והטעם - משובח. צילום: דרור ורשבסקי

הפיצות של אלורה עשויות בטאבון איטלי והטעם – משובח. צילום: דרור ורשבסקי

הפסטה שאף פעם לא אומרים לה בסטה

מנות הפסטה במסעדת אלורה מדגימות כיצד ניתן להביא מראה משובב וטעם מענג לכדי שלמות קולינרית בלתי מתפשרת. כל המנות עשויות מפסטות איטלקיות טריות והמבחר העשיר של סוגי הפסטות – פפרדלה, פטוצ'יני, פסטה פנה, פסטה קרוסלה – הופך את החוויה הגסטרונומית לחגיגה של אסתטיקה.

השימוש בפסטות הטריות מדגיש ומעצים את טעמם של הרטבים העשירים שדי במבט חטוף בהם, כדי להבין שככה בדיוק עושים את זה באיטליה. מחלקת הפסטות בתפריט של אלורה מגוונת ועשירה, וטומנת בחובה הבטחות רבות לחך עם שמות מתנגנים כמו  פפרדלה פומדרו קלאסיקו, אלורה פירות ים, קרוסלה קרבונרה, רביולי ריקוטה כמהין, ניוקי ערמונים, קרסולה מיקס פטריות, פנה אוליו אוליו, ולינגווני בולנז או סלמון.

האווירה האיטלקית המוקפדת במסעדה באה לידי ביטוי משמח גם בצבעי המנות – אדום, ירוק ולבן. צבעים אלה נולדים משימוש מדויק ואוהב בחומרי גלם טריים המתבססים על המטבח האיטלקי ומשתלבים יחדיו למראה הססגוני והחם של דגל איטליה.

מלבד הפיצות והפסטות, ניתן למצוא במקום תפריט עשיר המבוסס כולו על השראות ואינטרפרטציות של האוכל אותו תמצאו במטבח הטוסקני. השף של אלורה מוסיף לכל מנה טוויסט מעניין של נגיעות ים-תיכוניות.

נגיעות ים תיכוניות למנה שחוזרים אליה שוב ושוב. צילום: דרור ורשבסקי

נגיעות ים תיכוניות למנה שחוזרים אליה שוב ושוב. צילום: דרור ורשבסקי

חברים לחשק

אחרי שנהנים מאוכל משובח באווירה משמחת ונעימה, תמיד מתעורר חשק לעוד. זאת הסיבה שמסעדת אלורה מציעה ללקוחותיה להצטרף למועדון החברים וליהנות ממבצעים והטבות. כך למשל, החברים של אלורה מקבלים שובר מתנה על סך 40 שקל כשהם חוגגים אירועים חשובים כמו יום הולדת או יום נישואים. אם אתם רוצים לדעת למה עוד שווה לכם שתהיה לכם חברה כמו אלורה, אז קבלו את זה: החברים של אלורה מקבלים ארוחת חברים שבועית זוגית בשווי 300 שקלים, כולל פוקצ'ה, מנה ראשונה, שתי עיקריות, קינוח ושתי כוסות יין, הכל ב-178 שקלים בלבד.

יש לכם עוד חברים שמפנקים אתכם ככה?

 

מסעדת אלורה

כתובת: שדרות בן גוריון 39, תל אביב

טלפון: 03-5665655

קישור לאתר

במילה אחת - פינוק. צילום: דרור ורשבסקי

במילה אחת – פינוק. צילום: דרור ורשבסקי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר