קוסמטיקאית בהרצליה: הכירו את אנג'לה פיטרמן. צילום: אולגה פבלובסקי
קוסמטיקאית בהרצליה: הכירו את אנג'לה פיטרמן. צילום: אולגה פבלובסקי

קוסמטיקאית בהרצליה: מגוון טיפולים – במקום אחד

כבר כילדה נהגה הקוסמטיקאית הפרא-רפואית אנג'לה פיטרמן לשחק עם האיפור של אמא שלה ולאפר בובות. אחרי שנים של לימודים והשתלמויות בתחום, טכניקות העבודה השונות שפיתחה מושכות אליה נשים שרוצות לטפח את עורן. היום הן מגיעות לקליניקה הפרטית שלה בהרצליה

פורסם בתאריך: 19.1.20 10:49

מאז שאנג'לה פיטרמן זוכרת את עצמה היא תמיד נמשכה לתחום הטיפוח. אולי זה בא מהבית, שם הדמויות שהיוו מודל בשבילה היו סבתא ואמא המטופחות עד מאוד, ופיטרמן תמיד מצאה בזה חן.

"אני זוכרת את עצמי בגיל חמש, נמשכת לליפסטיק והמסקרה של אמא שלי, זוכרת את עצמי מחזיקה אותם בידיים שלי. הייתי מאפרת את הבובות שלי עם עפרונות, גוזרת להם בגדים ומלבישה אותן, נולדתי עם זה", אומרת פיטרמן. "בגיל 12 כבר איפרתי את החברות שלי לאירועים, הייתי מכינה מסיכות מדבש. אני זוכרת שגזרתי כל מיני כתבות על איך להכין מסיכות, ואספתי אותם בספר. תמיד הייתה לי נטייה לטפח את העור, זה בא מהבית, מסבתא שהייתה מאופרת ומטופחת מאוד ואמא שקנתה הרבה מאוד איפור".

מעבר לטיפוח פיטרמן נולדה עם הצורך להעניק לאנשים וברוסיה הייתה אחות. היא עלתה לישראל בגיל 28, כאם חד הורית לילד בן 6 ומיד התחילה להתעסק בקוסמטיקה.

"התעסקתי עם נשים כל הזמן", היא אומרת, "כל הזמן אהבתי לתת ולטפל באנשים, הרי אחות זה לא מקצוע שלומדים, להיות אחות, זה במהות. אחרי שלמדתי קצת עברית נרשמתי לקורס איפור מקצועי אצל ירין שחף והתחלתי לעבוד כדיילת יופי בסופרפארם, מאפרת בנות ומוכרת מוצרי איפור, הייתי דיילת מצטיינת מבחינת המכירות. יום אחד, אחת מהחברות שלי אמרה לי שבדיוק נפתחה מכללת קוסמטיקה רפואית ונרשמתי ללימודי פדיקור מניקור".

כשפיטרמן סיימה את הלימודים, היא הבינה שלהתעסק בציפורניים זה לא היא, פני אישה משכו אותה יותר ולכן החליטה ללמוד קוסמטיקה פרא רפואית. ביום שנרשמה לקורס קנתה מיטה ולופה (מראה מגדילה) ואחרי חודש פינתה מקום בבית והתחילה לקבל לקוחות. "בהתחלה קיבלתי חברות ושכנות, עד שראיתי שאני מצליחה ולומדת ואחרי חצי שנה הבנתי שאני נכנסת מאוד ברצינות לתחום, כי הרגשתי שאני שייכת לזה, הרגשתי במקום שלי". היא נזכרת בצעדיה הראשונים בעולם הטיפוח. "יש לי טעם וגישה לנשים ואני יודעת מה טוב לאישה, אפילו מהדבר הכי קטן כמו עיצוב גבות, אני מתאימה לתווי פנים ולצבעים".

במהלך השנים למדה פיטרמן איך לשפר את מצב העור, נרשמה ללימודים ולקורסים, למדה באקדמיה הגבוהה לקוסמטיקה פרא רפואית של חוה זינגבוים ובהמשך אף סיימה כמצטיינת ב – skin academy בברצלונה, שם רכשה ידע וטכניקות מהמתקדמות בעולם.

"בגלל שלמדתי באקדמיה, לקחתי קורסים לטיפול באקנה, למדתי מיפוי עור, שזה כמו מיפוי עצמות, כמו שיש מפה נומרולוגית ככה יש מפה לעור שלנו ולכל איבר יש איזור בפנים ששייך לו, ממש כמו ברפלקסולוגיה. למדתי גם דיקור סיני, הירו מסאז' משולב עם אנרגיה, שאני מייצרת כדי להגיע עם לקוחה למצב שהיא כאילו נרדמת, היא עדיין שומעת הכל אבל רדומה, כמו תינוק לפני שהוא נרדם וזה בדרך כלל משולב עם טיפולים אנרגטיים, הילינג ועוד".

הרבה מאוד שנים עבדה פיטרמן כשכירה, אבל הרגישה מבוזבזת, הרגישה שכעצמאית היא תוכל להעניק יותר. בכלל הנתינה אצלה היא עניין של אופי ואת כל הנתינה העצומה שלה מיקדה לטובת טיפוח נשים. "כשכירה הרגשתי שאני יודעת יותר מדי, נותנת יותר ומקבלת פחות, הרגשתי שאני במקום לא נכון. תמיד הרגיש לי נכון לנהל את עצמי. בכל מקום שעבדתי, הלקוחות היו עוברים אחרי".

אנג'לה פיטרמן beauty angels . צילום: אולגה פבלובסקי

אנג'לה פיטרמן: "יש לי קסם בידיים". צילום: אולגה פבלובסקי

בגיל 40 פתחה פיטרמן קליניקה ראשונה בלב הפארק ברעננה. היא עזבה מקום עבודה, מתוך מטרה לעבוד עם שותפים, הביאה את כל הלקוחות שלה, אבל השותפים ברחו מהארץ. "הבנתי שאני צריכה להרים את עצמי בלי אף אחד", היא אומרת. "בתקופה הזו הייתי מתחת לקו, כי לא שילמו לי והתחלתי עם מינוס. חוה ומוטי זינגבויים הציעו לי עזרה וממש תמכו בי בתהליך הזה, נתנו לי יד חופשית, נתנו סחורה והכניסו אותי למקום שאוכל להקים משהו קטן במספרה. התחלתי לעבוד בחינם, הייתי משכנעת לקוחות מהמספרה להיכנס אלי והייתי נותנת טיפול הדגמה של חצי שעה.

"מהר מאוד בניתי מאגר של 500 לקוחות, רובם עד היום באים איתי לכל מקום. ככה התחלתי את הדרך שלי כעצמאית".

אחרי שלוש שנים ומאות לקוחות, הבינה פיטרמן שהכוך הקטן במספרה כבר לא מספיק לה, לכן היא מצאה בונות ציפורניים בהרצליה וביחד הן פתחו מקום. "זו הייתה תקופה מאוד יפה, שם הכנסתי הרבה מכשור והתחלתי לטפל באנשים בהרצליה עם מודעות יותר גבוהה. כל דבר שנכנס לארץ, הייתי לומדת ומתקדמת, זו התקופה שהתחלתי להרגיש בביטחון מלא שאני בעלת מקצוע לכל דבר".

"בשביל לתת ללקוחה את הפרטיות והשקט, אני צריכה מקום שקט שאין אצל אף אחד", היא אומרת. "עבדתי בהרבה מקומות ותמיד יש רעש ובעיות חניה, אבל הלקוחה שמגיעה ונרדמת לי בין הידיים צריכה את השקט וכשיש רעש של בונות ציפורניים, זה לא עובד. לא מצאתי את המקום הזה בשום מקום ובבית יש לי את זה. הכי כיף להיות מרוכזת רק בלקוחה.

"לא אשקר ללקוחה ואתן לה סתם טיפול, כי אם אדאג רק לכסף, אאבד את עצמי, את המקצועיות והמהות שלי.

"אני עומדת על העקרונות שלי ולכן אני מעדיפה שהלקוחה שלי תבין את התהליך שהיא עוברת איתי ותבין שהיא לא באה לטיפול זול. החיבור עם הלקוחה, האנרגיה, הפסיכולוגיה, כל הדברים האלה יותר חשובים לי מהכל".

פיטרמן מתמחה בטיפולי C.energy (טכנולוגיה ברמה עולמית), טיפולי אקנה הורמונלי/נעורים, מיפוי עור, פילינג, טיפולי אנטי אייג'ינג, פיגמנטציה, דיקור סיני, רפלקסולוגיה, הירו-מסאז', הילינג, תטא הילינג ועוד טיפולים רבים בתחום טיפוח העור, פנים וגוף.

אצל פיטרמן תוכלו למצוא את כל סוגי הטיפולים המתקדמים בעולם, ביניהם שיטת הטיפול מיקרונידלינג, שמשמשת את עולם הקוסמטיקה לטיפולים המיועדים לחידוש עוצמתי של העור. באמצעות פציעה מבוקרת בעומקים שונים בעור, מתבצע תהליך ריפוי טבעי של העור והתחדשות קולגן ואלסטין .

אנג'לה פיטרמן beauty angels

כתובת: אריק איינשטיין 28, הרצליה

טלפון: 0507844489

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לאתר

קוסמטיקאית בהרצליה. צילום: אורן טרויין

קוסמטיקאית בהרצליה: אנג'לה פיטרמן beauty angels. צילום: אורן טרויין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר